КТП "Українська мова 5 клас ІІ семестр" з групами результатів до кожного уроку.

Про матеріал
КТП "Українська мова 5 клас ІІ семестр" з групами результатів до кожного уроку. Публікація містить зміст програмового матеріалу, види діяльності, очікувальні результати та компетентності з наскрізними лініями підготована за МНП Заболотних до підручника "Українська морва 5 клас" О. Глазової.
Перегляд файлу

                                                              КТП українська мова 5 клас

ІІ семестр (4 год тиждень)

МНП «Українська мова 5 -6 кл. автори Заболотний В.В., Заболотний О.В.

 

 

 

 

 

 

п/п

 

Дата

Зміст програмового матеріалу

Види діяльності

Очікувані результати НПД учнів

Компетентності/наскрізні лінії

Примітка

 

Тема №5. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів

 

65

 

Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення).

Орфоепічний тренінг

Читання слів уголос із дотриманням норм орфоепії

Вирізняє  фонетичні явища у своєму  та чужому мовленні, пояснює їх суть, визначає  спільне і різне в повідомленнях інших осіб;

Спілкування державною мовою

НЛ.1,2

ГР 1

66

 

Ненаголошені голосні в коренях слів (тренувальні вправи). Орфограма, орфографічна помилка (практично). Орфографічний словник.

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

ГР 2

67

 

Вимова приголосних звуків (у т.ч. префіксах з-, роз-, без-). Уподібнення приголосних звуків.

Розпізнавання в словах  явищ уподібнення звуків, спрощення, чергування звуків. Лінгвістичне міні дослідження. Добирання слів з уподібненням звуків, спрощенням, чергуванням звуків.

Спілкування державною мовою

НЛ.1,2

ГР1

68

 

Вимова приголосних звуків (у т.ч. префіксах з-, роз-, без-). Уподібнення приголосних звуків.

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ 1,2

ГР1

69

 

Вимова та правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі), без-.

Урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі  із словниками та довідковими джерелами.

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

ГР3

70

 

Спрощення в групах приголосних.

Вирізняє фонетичні явища у своєму  та чужому мовленні, пояснює їх суть; визначає  спільне  і різне в  повідомленнях інших осіб;розпізнає  наявні в почутому повідомленні факти, судження та аргументи; дотримується норм  у виборі  мовленнєвих  засобів.

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ 1,2

ГР2

71

 

Спрощення в групах приголосних (тренувальні вправи).

 

Спілкування державною мовою

НЛ.1,2

ГР3

72

 

Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично).

Лінгвістичне міні дослідження. Укладання пам’ятки щодо дотримання найпоширеніших чергувань приголосних звуків. Добирання слів з уподібненням звуків, спрощенням,  чергуванням звуків.

Математична компетентність НЛ 1,4

ГР2

73

 

Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично).

Порівнює тексти щодо  наявності  в них чергувань звуків, засобів  милозвучності; вирізняє  фонетичні явища у своєму та чужому  мовленні, пояснює їх суть ; дотримується норм у виборі  мовленнєвих засобів.

Спілкування державною мовою

НЛ.1,2

ГР4

74

 

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків. Тренувальні вправи.

ГР 3

75

 

Основні випадки чергування [у] - [в], [і] - [й] (правила милозвучності).

Вибір прийменника, сполучника з дотриманням правил милозвучності. Виявлення і виправлення орфоепічних помилок.

Математична компетентність НЛ 1,4

ГР2

76

 

Уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності).

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ 1,2

ГР

77

 

Узагальнення вивченого, підготовка до контрольної роботи.

 

ГР 4

78

 

Комплексна підсумкова робота «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів»

 

Розв’язання  ситуаційних завдань, пов’язаних з уживанням слів.

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

ГР3

 

 

ПО Група результатів ПВ

 

 

 

 

Тема№6.Фонетика. Графіка.Орфоепія.Орфографія.Уживання м’якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв

 

79

 

Уживання м’якого знака (тренувальні вправи).

Визначення належності звуків до групи твердих чи м’яких. Записування слів фонетичною транскрипцією.

Вказує на конструктивні думки, критично і толерантно ставлячись до різних поглядів, наводить аргументи і приклади н на підтвердження  власної позиції, використовуючи типові мовленнєві конструкції, доречні  цитати з тексту для увиразнення власних поглядів, ідей, переконань.

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ 1,2

ГР2

80

 

Сполучення букв йо, ьо.

Спілкування державною мовою

НЛ.1,2

ГР 4

81

 

РМ19 Будова елементарного роздуму Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму (за планом) .

Висловлення міркувань щодо проблемних  питань, пов’язаних з мовними явищами.

Урізнолманітнює власне мовлення завдяки роботі  із довідковими джерелами.

Математична компетентність НЛ 1,4

ГР1

82

 

Апостроф (повторення і поглиблення).

Визначення в слові орфограм, обгрунтування написання слів, записування правильно  слів з вивченими орфограмами. Робота з орфографічним словником.

Вказує на конструктивні думки, критично і толерантно ставлячись до різних поглядів,

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ 1,2

ГР2

83

 

Вживання апострофа (тренувальні вправи)

ГР 3

84

 

РМ 20Написання твору-роздуму на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі (за колективно складеним планом)

Складання висловлення, пов’язаного з конкретною життєвою ситуацією. Обмін думками на теми, пов’язані із ціннісними орієнтирами.

Створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний досвід; складає  та оформлює власне висловлення згідно з  усталеними орфографічними нормами; добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення.

ГР 3

85

 

Аналіз письмового твору-роздуму.Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних.

Обмін думками на теми, пов’язані із ціннісними орієнтирами.

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

ГР 1

86

 

Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних (тренувальні вправи).

Визначення в слові орфограм, обгрунтування написання слів, записування правильно  слів з вивченими орфограмами. Робота з орфографічним словником.

 

Пояснює окремі  виправлення з урахуванням  вивчених правил; урізноманітнює власне мовлення  завдяки роботі із  словниками та довідковими джерелами.

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ 1,2

ГР 2

87

 

РМ21 АУДІЮВАННЯ

 

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

ГР 1

88

 

Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних .

Визначення в слові орфограм, обгрунтування написання слів, записування правильно  слів з вивченими орфограмами. Робота з орфографічним словником

ГР 1

89

 

Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних (тренувальні вправи).

Спілкування державною мовою

НЛ.1,2

ГР 3

90

 

Узагальнення вивченого з теми

Складання «хмари слів» на вивчену орфограму.

ГР 4

91

 

Комплексна підсумкова робота «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Уживання м’якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв» (тестові та практичні завдання).

Проговорювання скоромовок.

Знаходить, виправляє недоліки та помилки у змісті, будові і мовному оформленні  власних висловлень; пояснює окремі виправлення з  урахуванням  вивчених правил;  вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому  мовленні, пояснює їх суть.

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ 1,2

ГР 1

 

 

ПО Група результатів УВ

 

 

 

 

Тема №7. Відомості із синтаксису та пунктуації. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення

92

 

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення.                                                                

Визначення головного й залежного слова в словосполученні. Складання словосполучень за схемами. Конструювання словосполучень з поданих слів з використанням і без використання прийменників.

Аналізує зміст  написаного та повноти викладу; виокремлює та  розрізняє мовні одиниці різних рівнів (слова, словосполучення, речення, тексти);розпізнає  основні виражальні засоби , використовує окремі з них.

Спілкування державною мовою

НЛ.1,2

ГР 4

93

 

Головне й залежне слово в словосполученні.

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

ГР 3

94

 

  Речення, його граматична основа (підмет і присудок).

 

Визначення в реченні чи  тексті вказаних одиниць. Підкреслення  членів речення.

ГР 4

95

 

Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення).

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

ГР 2

96

 

Граматична основа речення (тренувальні вправи).

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ 1,2

ГР 2

97

 

Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні і неокличні (повторення). Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично).

Складання у формі  спонукальних речень порад, яких мають дотримуватися учні. Виписування з довідникових  джерел прислів’їв, приказок у формі спонукальних речень.

Спілкування державною мовою

НЛ.1,2

ГР 2

98

 

РМ22  Письмовий твір-роздум у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому потрібно берегти природу», «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно знати історію свого народу»).

Складання висловлення, пов’язаного з конкретною життєвою ситуацією з вибором синтаксичних одиниць.

Створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний досвід; складає  та оформлює власне висловлення згідно з  усталеними орфографічними нормами; добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення.

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

ГР 3

99

 

Аналіз письмового твору-роздуму. Другорядні члени речення. Додаток.

Усне висловлення-роздум з використанням визначених синтаксичних одиниць.

Спілкування державною мовою

НЛ.1,2

ГР 1

100

 

Означення як другорядний член речення.

Визначення в реченні чи тексті вказаних  синтаксичних одиниць. Підкреслення членів речення.

Порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками вирізняє окремі синтаксичні явища у своєму та чужому мовленні; розпізнає основні  виражальні  засоби,  використовує окремі з них; пояснює окремі виправлення з урахуванням правил; порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками.

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

ГР 2

101

 

Додаток, означення (тренувальні вправи).

Математична компетентність НЛ 1,4

ГР 2,4

102

 

Обставина як другорядний член речення.

Спілкування державною мовою

НЛ.1,2

Спілкування державною мовою

НЛ.1,2

ГР 2,4

103

 

Обставина (тренувальні вправи).

ГР 2,4

104

 

Другорядні члени речення. Тренувальні вправи

Визначення частин мови, якими  виражено вказані  члени речення. Поширення речень додатками, означеннями, обставинами.

Гр 2

105

 

Синтаксичний розбір простого речення.

Підкреслення членів речення.  Синтаксичний розбір речення.

Математична компетентність НЛ 1,4

ГР1,2

106

 

Комплексна підсумкова робота  «Відомості із синтаксису та пунктуації. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення» (тестові та практичні завдання).

Лінгвістичне  міні дослідження. Відновлення прислів’їв, приказок з певної групи слів.

Спілкування державною мовою НЛ 2

ГР 2

 

 

ПО Група резутатів ПТ

 

 

 

 

Тема №8. Відомості із синтаксису та пунктуації. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог

 

107

 

Речення з однорідними членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками).

Редагування речень, у яких допущено помилки у вживанні  однорідних  членів речення . доповнення речень однорідними членами.

Складання речень з указаними  синтаксичними  одиницями, зокрема за схемами.

Визначає ключові слова в почутому мовленні ; пояснює функції основних складників  друкованого чи цифрового джерела інформації; розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них.

Спілкування державною мовою

НЛ.1,2

ГР 1,3

108

 

Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами речення.

ГР 4

109

 

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.

 ПідприємливістьНЛ 4

ГР 2

110

 

Двокрапка перед ОЧР після узагальнювального слова.

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

ГР 3

111

 

Тире перед узагальнювальним словом.

Математична компетентність НЛ 1,4

ГР 4

112

\3

 

РМ23-24 Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення

Лінгвістичне міні дослідження. Відповіді на запитання за змістом прочитаного.

Стисло переказує зміст  почутого  повідомлення , підпорядковуючи намір  висловлення темі та основній думці

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

ГР 3

114

 

Звертання. Непоширені і поширені звертання.

Доповнення речень звертаннями. Складання речень з  указаними  синтаксичними одиницями, зокрема за схемами.

Визначає ключові слова в почутому мовленні ; пояснює функції основних складників  друкованого чи цифрового джерела інформації; розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них.

Спілкування державною мовою НЛ 2

ГР 4

115

 

Розділові знаки для виділення звертань (повторення)

Підприємливість НЛ 4

ГР2

116

 

РМ25 ЧИТАННЯ МОВЧКИ

Лінгвістичне міні дослідження. Відповіді на запитання за змістом прочитаного.

ПідприємливістьНЛ 4

Гр 4

117

 

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами.

Доповнення речень вставними словами. Складання речень з  указаними  синтаксичними одиницями, зокрема за схемами.

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

ГР2

118

 

Вставні слова та сполучення слів (тренувальні вправи).

Математична компетентність НЛ 1,4

ГР 3

119

 

РМ26Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів.

Складання тексту вітальної листівки з нагоди Дня матері, Дня народження тощо з використанням звертань, вставних слів.

Добирає стиль мовлення відповідно до  мети, потреб і умов спілкування; дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів; формулює тему та основну думку.

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

Гр 3

120

 

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

Добирання сполучників для зв’язку частин складного речення. Складання  речень з указаними синтаксичними одиницями, зокрема за схемами.

Визначає ключові слова в почутому мовленні ; пояснює функції основних складників  друкованого чи цифрового джерела інформації; розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них.

 

ПідприємливістьНЛ 4

ГР 2,3

121

 

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком (тренувальні вправи).

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

ГР2,3

122

 

Кома між частинами складного речення.

Математична компетентність НЛ 4,3

ГР2

123\4

 

РМ27-28 Письмо. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму

Стислий переказ змісту  почутого  повідомлення з підпорядкуванням наміру висловлення темі та основній думці.

 

ГР3

125

 

Аналіз письмового переказу. Складні речення, розділові знаки у них (тренувальні вправи).

 

 

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

ГР1

126

 

Пряма мова. Розділові знаки для оформлення прямої мови

Складання схеми  речення з прямою мовою. Перебудовування речень.

Визначає ключові слова в почутому мовленні ; пояснює функції основних складників  друкованого чи цифрового джерела інформації; розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них.

ГР2

127

 

Пряма мова. Розділові знаки для оформлення прямої мови

 

ГР3,1

128

 

Пряма мова (тренувальні вправи).

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

ГР 1,3

129

 

Діалог. Розділові знаки для оформлення діалогу.

Складання діалогів відповідно до  запропонованої ситуації чи за фото з використанням визначених синтаксичних одиниць.

 

Математична компетентність НЛ 1,4

ГР 3

130

 

Узагальнення вивченого з теми «Відомості із синтаксису та пунктуації»

ГР 4

131

 

Контрольний диктант

Розпізнавання в текстах з указаними орфограмами , фонетичними явищами, різних за будовою, а також синтаксичних одиниць.

Визначає ключові слова в почутому мовленні ; пояснює функції основних складників  друкованого чи цифрового джерела інформації; розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них.

ПідприємливістьНЛ 4

ГР 2

Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі

 

132

 

Лексикологія

Тлумачення  лексичного значення ужитих у реченнях слів. Добирання синонімів, антонімів.

Визначає ключові слова в почутому мовленні ; пояснює функції основних складників  друкованого чи цифрового джерела інформації; розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них.

Математична компетентність НЛ 1,4

ГР 1

133

 

Будова слова й орфографія.

Виділення у слові значущих частин. Розбір слова за будовою.

Загальнокультурна грамотність НЛ 1,2

ГР2

134

 

Фонетика й графіка. Орфоепія.

Визначення в слові орфограм, обгрунтування написання слів, записування правильно слів з вивченими орфограмами. Записування слів фонетичною транскрипцією. Фонетичний розбір  слова. Розпізнавання в словах явищ уподібнення звуків, спрощення, чергування звуків.

 

ГР1,3

135

 

Орфографія.

Математична компетентність НЛ 1,4

ГР1,2

136

 

Синтаксис і пунктуація.

Визначення членів речення. Синтаксичний розбір речення. Визначення пунктограм, обгрунтування  вживання розділових знаків, записування правильно речень з вивченими  пунктограмами.

Спілкування державною мовою

НЛ.1,2

ГР4,

137

 

Комплексна підсумкова робота «Відомості із синтаксису та пунктуації. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів

 

Записує  власні міркування або інформацію з інших джерел; складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними пунктуаційними нормами; добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлювання.

ГР 4

138

139

 

Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, рольова гра).

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

Редагування речень, словосполучень, у яких допущено лексичні чи граматичні помилки

Спілкування іноземними мовами НЛ4

ГР1,2,4

140

 

Підсумковий урок за ІІ семестр.

ГР 4

 

 

ПО Група результатів ДМ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку