1 клас
ІІ семестр
№ уроку |
Дата |
Тема уроку. компетентності |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
|
||||||||
Писемне продукування |
Зорове сприйняття |
Сприйняття на слух |
Усне продукування |
||||||||||
Тема 5. Мої іграшки!
|
|||||||||||||
35 |
|
Мої іграшки. Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя |
What’s your name? My name’s/I’m… Nice to meet you! |
Hello, Hi, Bye імена героїв: Smiley A doll, a ball, a train, a bell, a plane |
|
|
Впр 1,3,5 ст 57 |
Впр 2,4 ст 56-57 |
|||||
36 |
|
Різдво Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, обізнаність та самовираження у сфері культупи |
What is this? It is a … It is … (pink |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Christmas Tree |
|
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Впр 1,2 ст 58 |
Діалогічне мовлення Впр 3,4 ст 58 |
|||||
37 |
|
Зимові свята Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, обізнаність та самовираження у сфері культупи |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків An ant, an apple, a ball, a bird, a book, a bag |
|
|
Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок Впр 1,2,3,4 ст 59 |
Робота в парах, діалогічне мовлення;
|
|||||
38 |
|
Моя улюблена іграшка Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, |
Her, his |
A kite, a bike, a teddy, a bunny |
|
|
Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню впр 1,3 ст 60 |
Діалогічне мовлення. Робота в групах і парах Впр 2,4 ст 60 |
|||||
39 |
|
Моє улюблене свято Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, обізнаність та самовираження у сфері культупи |
|
A cat, a car, a cow, a dog, a doll, a duck |
|
|
Впр 1,2,3,4 ст 61 |
Повторювати за прослуханим
|
|||||
40 |
|
Щасливого Різдва Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, обізнаність та самовираження у сфері культупи |
Повторення структур |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків A present, Santa |
Впр 4 ст 62 |
|
Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню Впр 1.3 ст 62 |
Впр 2 ст 62 |
|||||
41 |
|
Час для читання Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, обізнаність та самовираження у сфері культупи |
Повторення структур, представлених у розділі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
|
|
Вказувати відповідний малюнок. Впр 1,2,5 ст 63-64 |
Рвпр 3,4 ст 64 ольова гра |
|||||
42 |
|
Тепер ти можеш Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, обізнаність та самовираження у сфері культупи |
Описувати малюнки |
Співпрацювати в парі |
|
|
Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції.впр 1 ст 65 |
Обирати відповідь Зіграй роль Впр 2, 3,4 ст 65-66
|
|||||
Тема 6. День народження!
|
|||||||||||||
43 |
|
Мій день народження Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, обізнаність та самовираження у сфері культупи |
It is a … |
Happy birthday: a balloon, a birthday present, a star, a candle, a cake |
|
. |
Прослуховувати і вказувати. Впр 1.3,5 ст 68 |
Послухай і повтори назви шкільних предметів впр 2,4 ст 69 |
|||||
44 |
|
День нпродження мого друга Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, обізнаність та самовираження у сфері культупи |
What’s this? What are these?
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
|
|
Прослуховувати та реагувати на прослухане. Послухай і повтори. Впр 1,3 ст 70 |
Ставити питання та відповідати на них. Guessing game. Впр 3,4 ст 70 |
|||||
45 |
|
Моє улюблене свято Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, обізнаність та самовираження у сфері культупи |
. It isn’t my |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків An elephant, eight, a fox, five, fish, father, a goose, a girl, green, a horse, a hen |
|
|
Впр 1,2,3,4 ст 71-72 |
Повторювати за прослуханим
|
|||||
46 |
|
Скульки тобі років Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, обізнаність та самовираження у сфері культупи |
How old are you? I am … |
Please Thank you welcome |
|
|
Демонструвати розуміння висловлювань. Впр 1,2 ст 73 |
Повторювати за прослуханим Даватиінструкції іншим учням Впр 3 ст 73 |
|||||
47 |
|
Ласкаво просимо на вечірку Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, обізнаність та самовираження у сфері культупи |
I’m sorry. It’s OK, What`s this? Hello, come in. Thank you |
|
|
. |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб Впр 2 ст 74 |
Guessing game. Повторювати речення Впр 1,3,4 ст 74 |
|||||
48 |
|
Свята в Англії Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, обізнаність та самовираження у сфері культупи |
Називати предмети у множині I can see …
|
An iguana, a jaguar, a kangaroo, a kite, a lion |
|
|
Розуміти короткі і прості вказівки. Римівка Впр 1-8 ст 75-76 |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Полічи і скажи |
|||||
49 |
|
Час для читання Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, обізнаність та самовираження у сфері культупи |
Sit (at your desk).Open your (bag).Close your (book).Passme (apen). Takeapen. Givemeapencil |
Take, give, sitdown, stend up |
|
. |
Слухай та показуй. Послухай та заспівай. Storytime Впр 1,2 ст 77 |
Відмічати правильну відповідь. Повторити пр ослухане впр 3,4 ст 77. |
|||||
50 |
|
Тепер ти можеш… Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, обізнаність та самовираження у сфері культупи |
|
|
|
|
Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки. Заспівати пісню.
|
Інсценізувати мікросценку Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Грати в гру Впр 1-3 ст 79 |
|||||
Тема 7. «Моя їжа»
|
|||||||||||||
51 |
|
У кафе Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
I have a pizza. I have a … |
Juice, a pizza, a hot dog,, a pudding. |
|
. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Впр 1,3 ст80- 81 |
Намалювати улюблену їжу. Впр 2,4 ст 81 |
|||||
52 |
|
Мій сніданок Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
Vic has got … and … |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. He, She, friend |
|
. |
Покажи і назви імя свого друга Впр 1 ст 82 |
Намалюй фрукти Рольова гра, міні діалог. Впр 2,3 ст 82 |
|||||
53 |
|
Моя улюблена страва Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
A monkey, a mouse, a mother, nine An octopus, orange, a pig, aparrot, apen, aplane |
|
|
Послухай і повтори. .Покажи і назви Впр 1-8 ст 83-84 |
Інсценізувати мікросценку Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. |
|||||
54 |
|
У кафе Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
Описувати малюнки. I have got … |
Menu: milk, cocoa, tea, coffee, water, ice-cream, chocolate |
|
|
Послухай і повтори. Слухай і показуй. Впр 1,3 ст 85 |
Покажи та скажи. Впр 2,4,5 ст 85 |
|||||
55 |
|
Корисна для здоров я їжа Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
Називати предмети зображенні на малюнках. |
A queen, a rabbit, red |
|
|
Послухай та повтори. Добери та скажи. Впр 1,2 ст 86 |
Інсценувати історію, поговоріть утрьох Впр 3,4 ст 86 |
|||||
56 |
|
Продукти які ми купуємо Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
Називати предмети зображенні на малюнках |
A snake, Santa, seven, a turtle, a table, a train, ten |
|
|
Читати прості слова Слухай та показуй Впр 1-8 ст 87-88 |
Інсценувати знайомство. |
|||||
57 |
|
Час для читання Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
Слухай та показуй |
Розуміти конкретну інформацію |
|
|
Послухай та повтори. Добери та скажи. Впр 1 ст 89 |
Інсценувати історію Впр 2,3 ст 89 |
|||||
58 |
|
Тепер ти можеш Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Відтворювати мовленнєві зразки. Розуміти конкретну інформацію |
|
|
Послухай та знайди. Пограй у гру.
|
Описувати свої малюнки Впр 1,2 ст 90-91 |
|||||
Тема 8 «Я можу гратися» |
|||||||||||||
59 |
|
Моє улюблене заняття Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
I can … . |
Swim, jump,run,hop,ride a bike, fly, climb a tree |
|
|
Послухай та покажи. Заспівай пісню про тварин Впр 1 ст 92 |
Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тввпр 2,3 ст 92арин під час гри |
|||||
60 |
|
Моє улюблене заняття Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
|
Повторення слів Swim, jump,run,hop,ride a bike, fly, climb a tree |
|
Впр 4,5 ст 93 |
Впр 4 ст 93 |
|
|||||
61 |
|
Час для відпочинку Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
I/She/ he can/can’t |
|
|
|
Слухай та показуй. Заспівай Впр 1,4 ст 94 |
впр 2,3 ст 94 гра «Інтерв’ю» |
|||||
62 |
|
Відпочиваємо разом Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Have/hasgot Anumbrella, anuncle, aviolet, a wolf, a wig, an ox |
|
|
Впр 1-8 ст 96 |
|
|||||
63 |
|
Веселі ігри Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
|
|
Впр 3 ст 97 письмово |
Впр 3,4 ст 97 |
Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. Впр 1,2 ст 97 |
Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри |
|||||
64 |
|
У зоопарку Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
|
|
|
Впр 6-7 ст 99 |
Послухай та покажи. Перевірка знань Впр 1-4 ст 98 |
Послухай Впр 5 ст 99 |
|||||
65 |
|
У зоопарку Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
Називати предмети, зображені на малюнку. |
|
Впр 5 ст 100 письмово |
впр 5,6 ст 100 |
Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. Впр 1,2 ст 100 |
Запитай і дай відповідь впр 3 ст 100 |
|||||
66 |
|
Моя улюблена тварина Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
Повторення структур, представлених у розділі |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Впр 4 ст 101 письмово |
Впр 4,5 ст 101 |
Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. Впр 1 ст 101 |
Запитай і дай відповідь (міні діалог). Впр 2,3 ст 101 |
|||||
67 |
|
Час для читання Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
Називати предмети, зображені на малюнку. Повторення структур, представлених у розділі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
|
|
Впр 1 ст 102 Написання ліетр Aa, Bb, Cc, Tt за зразком |
Впр 2-4 ст 103 |
|||||
68 |
|
Тепер ти можеш Спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська,уміння вчитись впродовж життя, екологічна грамотність та здорове життя |
|
|
|
впр 5 ст 105 |
впр 1ст 104 |
впр 2-4 ст 105 |
|||||
69 |
|
Мої іграшки! Узагальнення та повторення теми |
|
|
|
|
|
|
|||||
70 |
|
День народження! Узагальнення та повторення теми |
|
|
|
|
|
|
|||||
71 |
|
День народження! Узагальнення та повторення теми
|
|
|
|
|
|
|
|||||
72
|
|
Моя їжа Узагальнення та повторення теми |
|
|
|
|
|
|
|||||
73
|
|
Я можу гратися Узагальнення та повторення теми |
|
|
|
|
|
|
|||||
1