Календарно-тематичне планування 11 клас 5год/тиждень Get 200 book 2

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 11 клас 5 год/тиждень Get 200 book 2 2021-2022
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування до підручника Get 200! Book 2

Календарно-тематичне планування до курсу Get 200! Macmillan Exam preparation course for Ukraine. Book 2

 

урок №

тема

мовленнєві функції

мовна компетенція

мовленнєва компетенція

екзаменаційні навички та мікроуміння, загальнонавчальна компетенція

лексика і граматика

аудіювання

говоріння

читання

письмо

Culture с. 20-35

72

 

17/01

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 20 впр. 1-2, стор. 21 впр. 3-5)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- висловлює власну думку з питань, що стосуються культури

види мистецтва

митці та їхні твори

 

Монологічне мовлення опис постера до фільму

 

Електронний лист

Заповнення пропусків в тексті

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

 

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах та у групі

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії категоризації лексики

73

 

18/01

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 21 впрю 6-7, стор. 22 впр. 8-11)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- розповідає про улюблений фільм та книгу

види мистецтва

митці та їхні твори

compounds

 

 

Монологічне мовлення

Коментування тверджень

 

Вибір слова відповідно до контексту

Встановлення відповідності між словом та його визначенням

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

74

 

19/01

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 22 впр. 12-16)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- висловлює та обґрунтовує свою думку щодо загальнокультурних питань

- висловлюється на тему гри на музичному інструменті

 

участь у культурних заходах

phrasal verbs

 

Діалогічне мовлення

 

 

Заповнення пропусків в тексті

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

75

 

20/01

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 23 впр. 17-24)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- висловлює та обґрунтовує свою думку улюбленого фільму та книги

участь у культурних заходах

засоби масової інформації

idiomatic phrases

collocations

 

Діалогічне мовлення: обговорення вражень від фільму та книги

 

Рекламні повідомлення

Заповнення пропусків в тексті

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

76

 

21/01

Розвиток умінь аудіювання

стор. 24-25

- розуміє прості висловлювання, повідомлені у природному темпі

- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті і вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів, визначає правильність / неправильність тверджень відповідно до змісту аудіотексту

- визначає головну думку тексту

- пояснює свій вибір відповіді

- висловлюється на тему книжок, які варто прочитати

- висловлюється на тему прочитаної книги та переглянутого фільму, їх змісту та власних вражень

галузі культури

митці та їх твори

участь культурних заходах

ЗМІ

фразеологічні звороти

ЛО з позитивним та негативним забарвленням

Culturalise (B1 -multiple choice)

Spending free time (В1 – true / false)

Діалогічне мовлення

Аудіоскрипт стор. 164-165

Заповнення пропусків в тексті

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Уміння виокремлювати основну думку

Розуміння текстових референцій

Уміння працювати в парах та у групі

Стратегії виконання завдань на визначення правильності / неправильності тверджень

Розвиток мовної здогадки

77

 

24/01

Розвиток умінь читання

стор. 26-27

Exam Companion стор. 8

- розуміє ключову та детальну інформацію в тексті і вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів

- висловлюється на тему улюбленої музики

- наводить приклади для обґрунтування власної думки

галузі культури

митці та їх твори

участь культурних заходах

ЗМІ


 

Діалогічне мовлення – обмін думками про професію музиканта

Висловлення і обґрунтування власної думки з  приводу прочитаного

Pirate Radio (B1 -multiple choice)

читання з повним розумінням змісту тексту

Заповнення пропусків у реченнях

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання

Розвиток мовної здогадки

78

 

25/01

Розвиток умінь читання

стор. 27-28

Exam Companion стор. 8

- розуміє ключову та детальну інформацію в тексті і вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів

- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті

галузі культури

участь культурних заходах

ЗМІ

 

Діалогічне мовлення

Висловлення і обґрунтування власної думки з  приводу прочитаного

A Virtual Choir (B1+ - multiple choice)

Spotlight (B2 -multiple choice)

Заповнення пропусків у реченнях

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання

Розвиток мовної здогадки

Стратегії семантизації лексики

79

 

26/01

Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 30

Exam Companion стор. 9

- висловлює і обґрунтовує власну думку щодо картин на мурах

- розуміє лексико-граматичний контекст

- вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів і пояснити свій вибір

галузі культури

митці та їх твори

участь культурних заходах

ЗМІ

 

Монологічне мовлення

Міні-діалоги

Множинний вибір

Доповнення речень

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

80

 

27/01

Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 31

Exam Companion стор. 9

- розуміє лексико-граматичний контекст

- вміє заповнювати пропуски у реченнях, використовуючи правильні лексико-граматичні форми

галузі культури

митці та їх твори

участь культурних заходах

ЗМІ

 

Монологічне мовлення

Міні-діалоги

Доповнення речень

Vocabulary Test 2

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

81

 

28/01

Розвиток граматичних навичок

стор. 154-155

- знає правила та вміє вживати в мовленні дієслова та структури у пасивному стані

- вибирає правильну форму слів, поданих у контексті

- надає рекомендації щодо книги або фільму, події яких відбуваються в Україні

Passive voice: present simple, present continuous, past simple, present perfect, past perfect, future simple

Passive modals

have something done

 

Діалогічне мовлення

 

Доповнення речень

Заповнення пропусків

Перефразування

Написання коротких повідомлень

Розвиток навичок самостійної роботи

Розвиток мовної здогадки

Розуміння лексико-граматичного контексту

82

 

31/01

Розвиток умінь письма стор. 32-33

Exam Companion стор. 61

Тест 2 Узагальнююче повторення теми

- пише особистий лист про участь в організації культурного заходу, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи

- використовує активну тематичну лексику і граматичні структури

- знає правила оформлення особистого листа

- висловлює думку на тему фільмів та кінозірок

- пише особистий лист про враження від перегляду телепередачі про відому людину зі світу шоу-бізнесу, , зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи

 

 

галузі культури

митці та їх твори

участь культурних заходах

ЗМІ

 

Діалогічне мовлення

Зразок написання особистого листа

Informal letter (B1)

Написання особистого листа

Уміння структурувати письмове висловлювання

Уміння дотримуватись інструкцій

Уміння надавати аргументи до висловленої думки

Sport с. 36-51

83

 

01/02

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 36 впр. 1-3, стор. 37 впр. 4-5)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- розповідає про улюблений вид спорту

види спорту

collocations do/play/go

 

 

Діалогічне мовлення

 

Заповнення пропусків у реченнях

Встановлення відповідності між ЛО та їх визначеннями

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах та групі

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії категоризації та запам’ятовування лексики

84

 

02/02

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 37 впр. 6-10)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- розповідає про улюблений вид спорту

- висловлюється на тему екстремальних видів спорту, наводить приклади та аргументи

види спорту

екстремальний спорт

collocations do/play/go

 

 

Діалогічне мовлення

Sports clubs info

Заповнення пропусків в тексті

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

 

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах та групі

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії переглядового читання

85

 

03/02

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 38 впр. 11-15)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- розповідає про спортивні змагання, у яких бере участь

спортивні змагання

verbs and prepositions

collocations

 

Діалогічне мовлення

Монологічне висловлювання за темою

Blog post

 

Заповнення пропусків в тексті

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

86

 

04/02

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 39 впр. 16-19)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- розповідає про відомих спортсменів

спортивні змагання

collocations

confusing words

 

Діалогічне мовлення

Монологічне висловлювання за темою

Опис видів спорту

Спортивні коментарі

Заповнення пропусків в тексті

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

 

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

 

87

07/02

Розвиток умінь аудіювання

стор. 40

- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті

- вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів

- встановлює відповідність між твердженнями та змістом аудіотексту

- розуміє прості висловлювання, повідомлені у природному темпі

- вживає тематичну лексику в усному мовленні та розповідає про:

екстремальні види спорту, перегляд та участь у спортивних змаганнях, наводячи приклади та аргументи

види спорту

екстремальний спорт

Get a healthy attitude: matching, multiple choice (B1)

Діалогічне мовлення

Аудіоскрипт стор. 166

Вибір ЛО відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності

Розуміння текстових референцій

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Уміння працювати в парах

 

88

 

08/02

Розвиток умінь аудіювання

стор. 41

- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті

- вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів

- визначає головну думку тексту, що звучить у природному темпі

- розуміє контекст висловлювання

- встановлює відповідність між твердженнями та змістом аудіотексту

- висловлює власну думку з приводу почутого та обґрунтовує її

види спорту

екстремальний спорт

спортивні змагання

Kitesurfing? Never heard of it!

 (B1+ / B2 - multiple choice)

Martial arts (B2 – matching)

Діалогічне мовлення

Аудіоскрипт стор. 166

Вибір слова відповідно до контексту

Складання речень

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності

Розвиток навичок самостійної роботи

Уміння працювати в парах

Розвиток мовної здогадки

Розуміння текстових референцій

89

 

09/02

Розвиток умінь читання

стор. 42-43

Exam Companion стор. 15

- розуміє ключову та детальну інформацію в тексті і встановлює відповідність між заголовками та окремими частинами тексту

- висловлює думку щодо стилю життя спортсменів

- висловлює думку щодо занять спортом у школі та ролі спорту у своєму  житті

- наводить приклади для обґрунтування власної думки

види спорту

екстремальний спорт

спортивні змагання

 

Діалогічне мовлення

Висловлення і обґрунтування власної думки з  приводу прочитаного

How important is sport in your life?

 (B1 - Matching)

Доповнення речень

Заповнення Mind Map (Exam Companion)
 

Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності

Стратегії ознайомлювального та переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

90

 

10/02

Розвиток умінь читання

стор. 43-44

Exam Companion стор. 15

- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті

- розуміє основну та другорядну інформацію у тексті

- розуміє окремі деталі змісту тексту

- розуміє ключову та детальну інформацію в тексті і встановлює відповідність між запитаннями та фрагментами тексту

 - уміє розрізняти факт та думку

- висловлюється на тему відомих братів і сестер у світі спорту

види спорту

екстремальний спорт

спортивні змагання

 

Діалогічне мовлення

Висловлення і обґрунтування власної думки з  приводу прочитаного

The new sports centre (B1+ - matching)

Sports siblings (B2 - matching)

Підбір синонімів

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності

Стратегії переглядового та пошукового читання

Розвиток мовної здогадки

 

91

 

11/02

Розвиток умінь говоріння стор. 45

використовуючи активну тематичну лексику та граматичні структури вміє:

- висловити і обґрунтувати власну думку, погляди, почуття щодо занять спортом у школі, улюблених спортивних вправ

- описати фотографії та взяти участь у бесіді за темою ілюстрацій

види спорту

екстремальний спорт

спортивні змагання

 

Діалогічне мовлення: опис фотографій

 

 

Уміння працювати в парах

Уміння брати участь у бесіді

Уміння підбирати синоніми

92

 

14/02

Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 46-47

Exam Companion стор. 17

- висловлює і обґрунтовує власну думку на тему переваг та недоліків вибору спортивної кар’єри

- висловлюється на тему спортивної активності дітей і молоді в Україні

- розуміє лексико-граматичний контекст

- вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні

види спорту

екстремальний спорт

спортивні змагання

collocations

 

Монологічне мовлення

Hybrid sports

доповнення речень 

множинний вибір

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

Стратегії виконання завдань множинного вибору

93

 

15/02

Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 47

Exam Companion стор. 17

- розуміє лексико-граматичний контекст

- вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні

- визначає частини мови

- виконує завдання, які перевіряють поглиблене знання лексики

- описує правила спортивної гри

види спорту

екстремальний спорт

спортивні змагання

 

Монологічне мовлення

Короткі тексти

Заповнення пропусків у тексті (множинний вибір)

Доповнення речень

Vocabulary Test 3

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

Стратегії виконання завдань множинного вибору

94

 

16/02

Розвиток граматичних навичок

стор. 142-143

- знає правила та вміє вживати в мовленні присвійний відмінок, присвійні прикметники та займенники різних типів

- вибирає займенник відповідно до контексту

- висловлює враження щодо відвіданого спортивного змагання

- розповідає про улюблений вид спорту

possessive aadjectives and pronouns

possessive case

demonstrative pronouns

reflexive and emphatic pronouns

indefinite pronouns

each, every, another, other, the other, both, all, neither, none, either

 

Монологічне мовлення

Міні-діалоги

Електронний лист

Доповнення речень

Вибір правильної форми слова

Заповнення пропусків

Опис спортивної події

Розвиток навичок самостійної роботи

Розвиток мовної здогадки

Розуміння лексико-граматичного контексту

95

 

17/02

Розвиток граматичних навичок

стор. 150-151

- знає правила та вміє вживати в мовленні структури непрямої мови

- пише електронний лист, переказуючи новини

- визначає форму дієслів, поданих у контексті

- розповідає про враження від перегляду телепередачі про відому зірку спорту

Reported speech: statements, questions, commands

Reporting requests

 

Діалогічне мовлення

Радіо новини

Міні-діалоги

Доповнення речень

Відповіді на запитання

Заповнення пропусків

Електронний лист

Перефразування

Розвиток навичок самостійної роботи

Розвиток мовної здогадки

Розуміння лексико-граматичного контексту

96

 

17/02

Розвиток умінь письма стор. 48

Exam Companion стор. 18

- знає правила написання та оформлення особистого листа

- пише електронний лист щодо відвіданого спортивного заходу, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи

- пише особистий лист про відвідування нового спортивного клубу, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи

- використовує активну тематичну лексику і граматичні структури

- висловлює свої погляди щодо участі у спортивних змаганнях

види спорту

екстремальний спорт

спортивні змагання

 

Діалогічне мовлення

Зразок написання електронного листа

Написання електронного листа (B1)

Написання особистого листа (В1)

 

Уміння структурувати письмове висловлювання

Уміння дотримуватись інструкцій

Уміння надавати аргументи до висловленої думки

97

 

18/02

Розвиток умінь письма стор. 49

Exam Companion стор. 72

Тест 3 Узагальнююче повторення теми

- знає правила написання та оформлення статті

- пише статтю до шкільної газети, в якій описує, що варто змінити у трансляціях спортивних змагань, наводячи приклади та аргументи

- пише статтю до шкільної сайту, в якій представляє пропозиції з дискусії на тему занять спортом у школі, а також представляє власну думку з приводу потреби збільшення кількості занять з фізичної культури

- використовує широкий словниковий запас з теми та різноманітні граматичні структури

види спорту

екстремальний спорт

спортивні змагання

 

Діалогічне мовлення

Зразок написання статті

Написання статті (B1+ / B2)

An article

Уміння структурувати письмове висловлювання

Уміння дотримуватись інструкцій

Уміння надавати аргументи до висловленої думки

Уміння обрати стиль висловлювання відповідно до комунікативної ситуації

98

 

21/02

REVIEW 1

стор. 52–53

Узагальнення вивченого у темах 01-03  

стор. 54–55

Узагальнення вивченого у темах 01-03

- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті і вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів

- розуміє ключову та детальну інформацію в тексті для читання та і вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів

- вміє обрати правильне речення відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні

- пише особистий лист про свої канікули, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи

- використовує активну тематичну лексику і граматичні структури

Тематична лексика розділів 01-03

Аудіювання з повним розумінням змісту (multiple choice)

 

Читання з повним розумінням змісту (multiple choice)

Особистий лист (В1)

Множинний вибір

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Стратегії ознайомлювального, вивчаючого та переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння структурувати усне та письмове виловлювання

 

- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті і вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів

- розуміє ключову та детальну інформацію в тексті для читання та і вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів

- доповнює речення, використовуючи тематичну лексику активного вжитку

- знає правила написання та оформлення офіційного листа

- пише офіційний лист до шкільної газети/журналу про освітні програми обміну, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи

- використовує широкий словниковий запас з теми та різноманітні граматичні структури

Тематична лексика розділів 01-03

Аудіювання з повним розумінням змісту (multiple choice)

Опис фотографій

Читання з повним розумінням змісту (multiple choice)

Есе (В2)

Доповнення речень (словотворення)

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Стратегії ознайомлювального, вивчаючого та переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння структурувати усне та письмове виловлювання

 

Health c. 56-71

99

 

22/02

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 56 впр. 1-3, стор. 57 впр. 4-5)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- запитує та надає відповіді на питання, пов’язані із самопочуттям

самопочуття

частини тіла

 

 

Діалогічне мовлення

Міні-діалоги

Заповнення пропусків у реченнях

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

 

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії запам’ятовування лексики

100

 

 

23/02

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 57 впр. 6-10)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- запитує та надає відповіді на питання, пов’язані зі здоров'ям

захворювання, симптоми та лікування

collocations

 

Діалогічне мовлення

 

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

 

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

101

 

24/02

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. стор. 58 впр. 11-17)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- висловлює та обґрунтовує свої думки, почуття, враження, описує власний досвід на тему здорового способу життя

захворювання, симптоми та лікування

здоровий спосіб життя

collocations, phrasal verbs

 

Діалогічне мовлення

Монологічне висловлювання за темою

Forum comments

Електронний лист

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення пропусків у тексті

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

 

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

102

 

25/02

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 59 впр. 18-23)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- просить та надає поради щодо оздоровлення

- висловлює власну думку на тему здорового способу життя

люди з обмеженими можливостями

шкідливі звички

заклади охорони здоров'я

 

 

Діалогічне мовлення

Монологічне висловлювання за темою

Assistance dogs

Medical help during weekend

Заповнення пропусків в тексті

Вибір слова відповідно до контексту

Доповнення речень

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

 

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

103

 

28/02

Розвиток умінь аудіювання

стор. 60-61

- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті

- розуміє прості висловлювання, повідомлені у природному темпі

- визначає правильність та неправильність тверджень відповідно до  змісту аудіотексту

- вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів

- висловлюється на тему різних способів вести здоровий спосіб життя, наводячи приклади та аргументи

- висловлюється на тему допомоги у стресовій ситуації

самопочуття

частини тіла

хвороби, симптоми та лікування

здоровий спосіб життя

охорона здоров'я

Healthy lifestyle (B1 - True / False, multiple choice)

 

Діалогічне мовлення

Аудіоскрипт стор. 167

Словотворення

Перефразування

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Уміння виокремлювати основну думку

Стратегії виконання завдань на визначення правильності / неправильності тверджень

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Уміння працювати в парах

Розвиток мовної здогадки

104

 

 

01/03

Розвиток умінь читання

стор. 62-63

Exam Companion стор. 22

- визначає головну думку тексту

- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті

- розпізнає зв’язки між окремими частинами тексту та доповнює текст реченнями, яких бракує

- висловлює думку щодо телевізійних серіалів про медичних працівників

- описує способи лікування застуди

- висловлює власне уявлення про професію лікаря

- наводить приклади для обґрунтування власної думки

самопочуття

частини тіла

хвороби, симптоми та лікування

здоровий спосіб життя

охорона здоров'я

 

Висловлення і обґрунтування власної думки з  приводу прочитаного

Ward 12 (B1 - gap-fill)

Вибір слова відповідно до контексту

Доповнення речень прийменниками

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії ознайомлювального та переглядового читання

Розуміння структурно-логічних зв’язків у тексті

Розвиток мовної здогадки

 

105

 

02/03

Розвиток умінь читання

стор. 64-65

Exam Companion стор. 22

- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті

- розпізнає зв’язки між окремими частинами тексту

- доповнює текст реченнями, яких бракує, розуміючи його структуру

- розуміє основну та другорядну інформацію у тексті

- висловлює власне уявлення про професію лікаря

- наводить приклади для обґрунтування власної думки

здоровий спосіб життя

охорона здоров'я

 

Діалогічне мовлення

Висловлення і обґрунтування власної думки з  приводу прочитаного

The injection (B1+ - gap-fill)

A good night’s sleep? (B2 - gap-fill)

Доповнення речень (дієслова з прийменниками)

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії ознайомлювального та переглядового читання

Розуміння структурно-логічних зв’язків у тексті

Уміння виокремлювати ключову та другорядну інформацію

Розвиток мовної здогадки

106

 

04/02

Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 66

Exam Companion стор. 23

- висловлює і обґрунтовує власну думку на тему охорони здоров'я

- розуміє лексико-граматичний контекст

- вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні

самопочуття

частини тіла

хвороби, симптоми та лікування

здоровий спосіб життя

охорона здоров'я

 

Міні-діалоги на тему відвідування лікаря

Міні-діалоги

Множинний вибір

Заповнення пропусків у тексті

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

107

 

09/03

Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 67

Exam Companion стор. 23

- розуміє лексико-граматичний контекст

- передає інформацію відповідно до заданої комунікативної ситуації

- вміє добрати синоніми

самопочуття

частини тіла

хвороби, симптоми та лікування

здоровий спосіб життя

охорона здоров'я

 

Монологічне мовлення

 

Заповнення пропусків у тексті

Лексичні трансформації

Vocabulary Test 4

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

108

 

10/03

Розвиток умінь письма стор. 68-69

Exam Companion стор. 61

Тест 4 Узагальнююче повторення теми

- знає правила оформлення та структурування особистого листа

- пише електронний лист про відсутність у школі через хворобу, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи

- використовує активну тематичну лексику і граматичні структури

- пише лист другові на тему впровадження здорового способу життя, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи

- висловлюється на тему ролі позитивного мислення у боротьбі з хворобою

самопочуття

частини тіла

хвороби, симптоми та лікування

здоровий спосіб життя

охорона здоров'я

 

Діалогічне мовлення

Зразок електронного листа

Написання особистого листа (B1)

Уміння структурувати письмове висловлювання

Уміння дотримуватись інструкцій

Уміння надавати аргументи до висловленої думки

Science and technology с. 72-87

109

 

11/03

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 72 впр. 1-3, стор. 73 впр. 4-5)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- висловлюється на тему важливих винаходів та відкриттів та обґрунтовує власну думку, наводячи приклади

галузі науки та вчені

винаходи та відкриття, наукові дослідження

 

Діалогічне мовлення

блог

Заповнення пропусків в тексті

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

 

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії запам’ятовування лексики

110

 

12/03

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 73 впр. 6-9)

(стор. 73 впр. 10-11, стор. 74 впр. 12-15)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- висловлюється на тему важливих винаходів та відкриттів та обґрунтовує власну думку, наводячи приклади

галузі науки та вчені

винаходи та відкриття, наукові дослідження

collocations, word formation

 

Діалогічне мовлення

Міні-діалоги

Заповнення пропусків в реченнях та тексті

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

 

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

111

 

14/03

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 74 впр. 16-17, стор. 75 впр. 18-20)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- описує ситуацію, пов’язану з технічною несправністю

інформаційно-комунікаційні технології

технічні несправності

 

Діалогічне мовлення

Коментарі

Електронний лист

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення пропусків в реченнях та в тексті

Заповнення Mind Map (Exam Companion

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії запам’ятовування лексики

112

 

15/03

Розвиток умінь аудіювання

стор. 76

- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті

- вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів

- розуміє прості висловлювання, повідомлені у природному темпі

- визначає головну думку тексту

- встановлює відповідність між твердженнями та змістом аудіотексту

- висловлює власну думку на тему наслідків розвитку новітніх технологій

- висловлює думку щодо життя у майбутньому

- розповідає про науково-фантастичні фільми та книги

винаходи і відкриття

користування технічними приладами

інформаційно-комунікаційні технології

Technology and science

matching, multiple choice (B1)

Діалогічне мовлення

 

Вибір слова відповідно до контексту

Словотворення (складні іменники)

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії виконання завдань множинного вибору та завдань на встановлення відповідності

Уміння виокремлювати основну думку

Розуміння текстових референцій

Уміння працювати в парах та у групі

Лексико-граматичний аналіз тексту

113

 

16/03

Розвиток умінь аудіювання

стор. 77

- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті і вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів

- визначає головну думку тексту, що звучить у природному темпі

-  вміє підбирати синоніми

- висловлює власну думку на тему наслідків розвитку новітніх технологій

- висловлює думку щодо життя у майбутньому

- розповідає про науково-фантастичні фільми та книги

винаходи і відкриття

користування технічними приладами

інформаційно-комунікаційні технології

Аудіювання з повним розумінням змісту тексту New technologies in medicine

multiple choice (B1+ / B2)

Діалогічне мовлення

 

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Розвиток навичок самостійної роботи

Уміння працювати в парах

Розвиток мовної здогадки

Уміння розрізняти факт та думку

114

 

17/03

Розвиток умінь читання

стор. 78

Exam Companion стор. 29

- розуміє ключову та детальну інформацію в тексті

- вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів

- вміє підбирати синоніми

- описує технічний пристрій

- висловлює думку щодо змін у технологіях впродовж найближчих 100 років

- розповідає про улюблений науково-фантастичний фільм/книгу

- наводить приклади для обґрунтування власної думки

винаходи і відкриття

користування технічними приладами

інформаційно-комунікаційні технології

 

Діалогічне мовлення

Висловлення і обґрунтування власної думки з  приводу прочитаного

Вивчаюче читання: The Picture. The B150 tablet computer. Family

blog :)

multiple choice (B1)

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Розвиток мовної здогадки

 

115

 

18/03

Розвиток умінь читання

стор. 79-80

Exam Companion стор. 29

- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті

- розуміє основну та другорядну інформацію у тексті

- розуміє специфічні деталі змісту тексту

- вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів

- висловлює думку щодо змін у технологіях впродовж найближчих 100 років

- розповідає про улюблений науково-фантастичний фільм/книгу

- наводить приклади для обґрунтування власної думки

винаходи і відкриття

галузі науки та вчені

наукові дослідження


 

Діалогічне мовлення

Висловлення і обґрунтування власної думки з  приводу прочитаного

Flight to Venus (B1+), The lost children. Have your say (B2) multiple choice

Перефразування

Доповнення речень

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії ознайомлювального, вивчаючого та пошукового читання

Уміння виокремлювати ключову та другорядну інформацію

Розвиток мовної здогадки

116

 

21/03

Розвиток умінь говоріння стор. 81

використовуючи активну тематичну лексику та граматичні структури вміє:

- висловити і обґрунтувати власну думку, погляди, почуття щодо різних галузей науки, професії науковця, важливих винаходів

- розпочати, підтримати та завершити бесіду, отримати та надати пояснення, інформацію, що стосується відвідування наукової виставки

- запропонувати, прийняти та відкинути пропозицію щодо відвідування наукової виставки

винаходи і відкриття

галузі науки та вчені

наукові дослідження

 

Діалогічне мовлення: опис фотографій

 

Написання порад

Уміння працювати в парах

Уміння брати участь у бесіді

Уміння підбирати синоніми

117

 

22/03

Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 82-83

Exam Companion стор. 31

- висловлює і обґрунтовує власну думку на тему спілкування за допомогою мобільних телефонів

- розуміє лексико-граматичний контекст

- вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні

- пише повідомлення з використанням скорочень та емотіконів

винаходи і відкриття

галузі науки та вчені

наукові дослідження

користування технічними приладами

інформаційно-комунікаційні технології

 

Монологічне мовлення

Короткі тексти

Множинний вибір

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

118

 

23/03

Розвиток граматичних навичок

стор. 152-153

- знає правила та вміє вживати в мовленні умовні речення різних типів

- визначає форму дієслів, поданих у контексті

Conditional sentences: zero, first, second, third, mixed

 

Монологічне та діалогічне мовлення

 

Доповнення речень

Вибір правильної форми дієслова

Заповнення пропусків

Перефразування

Відповіді на запитання

Розвиток навичок самостійної роботи

Розвиток мовної здогадки

Розуміння лексико-граматичного контексту

119

 

24/03

Розвиток умінь письма стор. 84-85

Exam Companion стор. 33

- знає правила оформлення особистого листа

- пише електронний лист, який описує технічний пристрій,  зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи

- пише особистий лист на тему відвіданої наукової виставки, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи

- використовує активну тематичну лексику і граматичні структури

- висловлює власну думку на тему наукових програм на телебаченні, винаходів та відкриттів, описує наукову виставку

винаходи і відкриття

галузі науки та вчені

наукові дослідження

користування технічними приладами

інформаційно-комунікаційні технології

 

Діалогічне мовлення

Зразок написання особистого листа

Написання особистого листа

 (E-mail, Informal letter - B1)

Уміння структурувати письмове висловлювання

Уміння дотримуватись інструкцій

Уміння описувати події з минулого

Уміння надавати аргументи до висловленої думки

120

25/03

Тест 5: узагальнююче повторення теми

Natural World с. 88-103

121

 

04/04

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 88 впр. 1-3, стор. 89 впр. 4-5)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- описує свою пору року

погода і клімат

collocations

словотворення (суфіксація)

 

 

Діалогічне мовлення

 

Заповнення пропусків в реченнях

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії запам’ятовування лексики

122

 

05/04

 

 

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 89 впр. 6-9, стор. 90 впр. 10-13)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- описує тварин

тварини і рослини

verb-noun collocations

 

Діалогічне мовлення

блог

 

Утворення слів з поданих літер

Заповнення пропусків у тексті

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

 

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії категоризації лексики

123

 

 

06/04

 

 

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 90 впр. 14-18)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- підтримує бесіду, що стосується забруднення навколишнього середовища

- описує краєвид

краєвид

навколишнє середовище

compound nouns

 

 

Діалогічне мовлення

Монологічне висловлювання за темою

блог

Заповнення пропусків в тексті

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

 

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії категоризації лексики

124

 

07/04

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 91 впр. 19-25)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- підтримує бесіду, що стосується захисту навколишнього середовища

охорона навколишнього середовища

стихійні лиха

космічний простір

collocations

phrasal verbs

 

 

Діалогічне мовлення

Монологічне висловлювання за темою

 

Заповнення пропусків в реченнях

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

 

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії категоризації лексики

 

125

 

08/04

Розвиток умінь аудіювання

стор. 92-93

- розуміє ключову інформацію в аудіотексті та визначає правильність / неправильність тверджень

- розуміє деталі аудіотексту та встановлює відповідність між твердженнями та висловлюваннями

- розуміє прості висловлювання, повідомлені у природному темпі

- запитує та надає відповіді на запитання, пов’язані зі стихійними лихами

- вміє знаходити в тексті необхідну інформацію та визначати контекст висловлювання

погода і клімат

стихійні лиха

Volcanoes

 (B1 - True/False, matching)

Діалогічне мовлення

 

Доповнення питальних речень

Доповнення речень прийменниками

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Уміння виокремлювати основну думку

Розуміння текстових референцій

Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності та на визначення правильності / неправильності твердження

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

126

 

11/04

Розвиток умінь читання

стор. 94-95

Exam Companion стор. 37

- розуміє ключову інформацію в тексті, визначає його головну думку

- встановлює відповідність між заголовками та короткими текстами

- висловлює думку щодо захисту навколишнього середовища

- наводить приклади для обґрунтування власної думки

тварини і рослини

краєвид

навколишнє середовище

 

Діалогічне мовлення

Висловлення і обґрунтування власної думки з  приводу прочитаного

Helping the environment

Matching (B1)

 

Перефразування речень за допомогою синонімів

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності

Стратегії ознайомлювального та переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

126

 

12/04

Розвиток умінь говоріння стор. 97

використовуючи активну тематичну лексику та граматичні структури вміє:

- висловити і обґрунтувати власну думку, погляди, почуття щодо різних пор року, впливу погоди на настрій та самопочуття

- описати фотографії та надати відповіді на запитання, пов’язані з їх змістом

Погода і клімат


 

 

Діалогічне мовлення: опис фотографій

 

 

Уміння працювати в парах

Уміння брати участь у бесіді

Уміння підбирати синоніми

127

 

13/04

Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 98

Exam Companion стор. 37

- розуміє лексико-граматичний контекст

- вміє обрати правильне речення відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні

- пояснює відмінності у лексичному значенні схожих за значенням слів та використовує їх у реченнях

- описує тварин

Погода і клімат

Тварини і рослини

Краєвид

Навколишнє середовище

Стихійні лиха

 

 

 

Діалогічне мовлення

Міні-діалоги

Множинний вибір

Доповнення речень

Відповіді на запитання

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

128

 

14/04

Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 99

Exam Companion стор. 37

- розуміє лексико-граматичний контекст

- вміє обрати правильне речення відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні

- пояснює відмінності у лексичному значенні схожих за значенням слів та використовує їх у реченнях

- утворює лексичні одиниці відповідно до контексту

- описує тварин

Тварини і рослини

Краєвид

Навколишнє середовище

Стихійні лиха

 

Монологічне мовлення

Короткі тексти

Міні-діалоги

Множинний вибір

словотворення

Vocabulary Test 6

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

129

 

15/04

Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 144-145

- знає правила та вміє вживати в мовленні прийменники, прийменникові звороти, перехідні та неперехідні фразові дієслова

- вибирає правильну форму слів, поданих у контексті

- вміє добрати синоніми та вживати їх у мовленні відповідно до заданої ситуації

Prepositional phrases

Phrasal verbs

 

Діалогічне мовлення

 

Доповнення речень

Вибір правильної форми слова

Заповнення пропусків

Відповіді на запитання

Розвиток навичок самостійної роботи

Розвиток мовної здогадки

Розуміння лексико-граматичного контексту

130

 

18/04

Розвиток умінь письма стор. 100

Exam Companion стор. 40

- знає правила оформлення особистого листа

- пише лист другові щодо стихійного лиха, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи

- пише лист другові щодо участі у благодійній акції, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи

- використовує активну тематичну лексику і граматичні структури

- вживає синоніми

- розповідає про подорож до місця з чудовим краєвидом

- висловлює думку щодо власних уподобань (помешкання у місти або у селі)

погода і клімат

тварини і рослини

краєвид

навколишнє середовище

стихійні лиха

 

Діалогічне мовлення

Зразок написання листа

Перефразування

Написання особистого листа (B1 - Informal letter)

Уміння структурувати письмове висловлювання

Уміння дотримуватись інструкцій

Уміння надавати аргументи до висловленої думки

131

 

19/04

Розвиток умінь письма стор. 101

Exam Companion стор. 38

Тест 6 Узагальнююче повторення теми

- знає правила оформлення статті

- пише статтю для шкільної газети щодо наслідків зливи та висловлює власну думку з цього приводу, наводячи приклади та аргументи

- пише статтю для шкільного сайту щодо демонстрації протесту перед торгівельним центром та висловлює власну думку з цього приводу, наводячи приклади та аргументи

- використовує широкий словниковий запас з теми та різноманітні граматичні структури

Тварини і рослини

Краєвид

Навколишнє середовище

Стихійні лиха

 

Діалогічне мовлення

Зразок написання статті

Написання статті

 (B1+ / B2 – An article)

 

Уміння структурувати письмове висловлювання

Уміння дотримуватись інструкцій

Уміння надавати аргументи до висловленої думки

State and society с. 104-119

132

 

20/04

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 104 впр. 1-2, стор. 105 впр. 3-7)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- висловлює думку на тему політики

структура держави та державні установи

collocations

 

Діалогічне мовлення

Електронний лист

Заповнення пропусків в тексті

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії переглядового читання

133

 

21/04

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 105 впр. 8-11, стор. 106 впр. 12-13)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- запитує та надає відповіді на питання, пов’язані з міжнародними конфліктами

міжнародні та громадські організації

внутрішні та міжнародні конфлікти

word building

 

 

Діалогічне мовлення

Монологічне висловлювання за темою

 

Доповнення речень

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

 

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії запам’ятовування лексики

134

 

22/04

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 106 впр. 14-17, стор. 107 впр. 18-20)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- висловлює думку на тему злочину та покарання

злочин

система правосуддя

prepositions

 

Діалогічне мовлення

Монологічне висловлювання за темою

новини

Заповнення пропусків в тексті

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

 

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

 

135

 

26/04

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. стор. 107 впр. 21-25)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- запитує та надає відповіді на запитання, пов’язані з соціальними проблемами

соціальна політика

економіка

collocations

 

Діалогічне мовлення

Монологічне висловлювання за темою

Короткі тексти

Заповнення пропусків в тексті

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

136

 

27/04

Розвиток умінь аудіювання

стор. 108-109

- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті

- розуміє прості висловлювання, повідомлені у природному темпі

- встановлює правильність та неправильність тверджень відповідно до  змісту аудіотексту

- вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів

- вміє знаходити в тексті необхідну інформацію

- висловлюється на тему символіки прапорів англомовних країн

- висловлює думку щодо патріотизму та ставлення молоді України до знання історії, політики та економіки своєї країни

структура держави та державні установи

міжнародні та громадські організації

внутрішні та міжнародні конфлікти

злочини

соціальна політика

економіка

The meaning of flags

 (B1 - True / False, multiple choice )

Діалогічне мовлення

 

Утворення речень

Відповіді на запитання

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Уміння виокремлювати основну думку

Розуміння текстових референцій

Стратегії виконання завдань на визначення правильності / неправильності тверджень

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Уміння працювати в парах

137

 

 

28/04

Розвиток умінь читання

стор. 110-111

Exam Companion стор. 43

- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті

- розпізнає зв’язки між окремими частинами тексту

- доповнює текст реченнями, яких бракує, розуміючи його структуру

- передає короткий зміст прочитаного тексту та висловлює думку з приводу прочитаного

- наводить приклади для обґрунтування власної думки

- висловлює думку з приводу проблеми бездомності

злочини

соціальна політика

 

Діалогічне мовлення

Висловлення і обґрунтування власної думки з  приводу прочитаного

On the street

gap-fill (B1)

Перефразування

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії ознайомлювального та переглядового читання

Розуміння структурно-логічних зв’язків у тексті

Розвиток мовної здогадки

 

138

 

29/04

Розвиток умінь читання та говоріння

стор. 112,113

Exam Companion стор. 43

- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті

- розпізнає зв’язки між окремими частинами тексту

- доповнює текст реченнями, яких бракує, розуміючи його структуру

- висловлює власну думку щодо агресивної поведінки молоді, спираючись на прочитаний текст

злочини

соціальна політика

 

Діалогічне мовлення

Висловлення і обґрунтування власної думки з  приводу прочитаного

We’re watching you!

gap-fill (B1+ / B2)

Заповнення пропусків

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії ознайомлювального та переглядового читання

Розуміння структурно-логічних зв’язків у тексті

Уміння виокремлювати ключову та другорядну інформацію

Розвиток мовної здогадки

139

 

03/05

Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 114

Exam Companion стор. 45

- розуміє лексико-граматичний контекст

- вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні

- висловлює і обґрунтовує власну думку на тему діяльності благодійних організацій

структура держави та державні установи

міжнародні та громадські організації

злочини

соціальна політика

 

Діалогічне мовлення

Короткі тексти

Множинний вибір

Заповнення пропусків

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

Стратегії категоризації лексики

140

 

04/05

Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 115

Exam Companion стор. 45

- розуміє лексико-граматичний контекст

- вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні

- висловлює і обґрунтовує власну думку на тему діяльності благодійних організацій

структура держави та державні установи

громадські організації

злочини

соціальна політика

 

Монологічне мовлення

Короткі тексти

Множинний вибір

Заповнення пропусків

Vocabulary Test 7

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії ознайомлювального та переглядового читання

141

 

05/05

Розвиток граматичних навичок

стор. 156-157

- знає правила та вміє вживати в мовленні умовний стан та інверсію

- знає правила та застосовує порядок слів у реченні

 

The Subjunctive

Inversion

 

Діалогічне мовлення


 

 

Доповнення речень

Написання коротких повідомлень

Відповіді на запитання

Лексичні та граматичні трансформації

Розвиток навичок самостійної роботи

Розвиток мовної здогадки

Розуміння лексико-граматичного контексту

142

 

06/05

Розвиток умінь письма стор. 116-117

Exam Companion стор. 45

- пише електронний лист щодо документального серіалу про злочинність, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи

- пише електронний лист щодо вуличної злочинності, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи

- використовує активну тематичну лексику і граматичні структури

- знає правила оформлення особистого листа

структура держави та державні установи

громадські організації

злочини

соціальна політика

 

Діалогічне мовлення: обмін думками щодо користування бібліотекою

Зразок електронного листа

Написання електронного листа (B1 - An E-mail)

Уміння структурувати письмове висловлювання

Уміння дотримуватись інструкцій

Уміння надавати аргументи до висловленої думки

143

 

10/05

Розвиток умінь письма стор. 117

Exam Companion стор. 64

Тест 7 Узагальнююче повторення теми

- знає правила оформлення офіційного листа

- пише офіційний лист до мера про своє ставлення до рішення міської влади про скорочення кількості автобусних маршрутів, наводячи приклади та аргументи

- пише офіційний лист до шкільної газети, в якому представляє та обґрунтовує свою думку щодо участі учнів у педагогічній раді школи

- використовує широкий словниковий запас з теми та різноманітні граматичні структури

структура держави та державні установи

громадські організації

злочини

соціальна політика

 

 

Діалогічне мовлення

Зразок офіційного листа

Написання офіційного листа (Formal letter B1+ / B2)

 

Уміння структурувати письмове висловлювання

Уміння дотримуватись інструкцій

Уміння надавати аргументи до висловленої думки

144

 

11/05

REVIEW 2

стор. 120–121

Узагальнення вивченого у темах 01-07

- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті

- встановлює відповідність між твердженнями та висловлюваннями з аудіотексту

- розпізнає зв’язки між окремими частинами тексту

- доповнює текст реченнями, яких бракує, розуміючи його структуру

- вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні

- пише особистий лист, що стосується відвідування культурного заходу, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи

- використовує активну тематичну лексику і граматичні структури

Тематична лексика розділів 01-07

matching

 

Amazonia – our treasure (B1 - gap-fill)

Множинний вибір

Написання електронного листа

Стратегії виконання завдань множинного вибору та завдань на встановлення відповідності

Стратегії різних видів читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння структурувати письмове виловлювання

113

 

 

12/05

REVIEW 2

стор. 122–123

Узагальнення вивченого у темах 01-07

- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті, вибирає правильну відповідь з кількох запропонованих

- розуміє ключову та детальну інформацію з тексту для читання та вибирає правильну відповідь з кількох запропонованих

- доповнює речення, використовуючи тематичну лексику активного вжитку

- знає правила написання та оформлення статті

- пише статтю про використання сучасних технологій у навчанні, наводячи приклади та аргументи

- використовує широкий словниковий запас з теми та різноманітні граматичні структури

- описує фотографії

Тематична лексика розділів 01-07

Multiple choice

Опис фотографій

Multiple choice

Доповнення речень

Стаття

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Стратегії різних видів читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння структурувати усне та письмове виловлювання

Ukraine and the World с. 124-131

114

 

13/05

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 124 впр. 1-3, стор. 125 впр. 4-6)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- запитує та надає відповіді на питання, пов’язані з харчуванням

приготування страв

національна кухня

verbs

 

 

Діалогічне мовлення

рецепт

Вибір слова відповідно до контексту

Переклад

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії запам’ятовування лексики

115

 

16/05

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 125 впр. 7-9, стор. 126 впр. 10)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- запитує та надає відповіді на питання, пов’язані з харчуванням

приготування страв

національна кухня

adjectives

compound nouns

 

Діалогічне мовлення

 

Olia Hercules

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення пропусків у тексті

Утворення складних іменників

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

116

 

17/05

Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 126 впр. 11, стор. 127 впр. 12-14)

- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку

- уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах

- запитує та надає відповіді на питання, пов’язані з харчуванням

приготування страв

ресторани

verb collocations

 

Діалогічне мовлення

Монологічне висловлювання за темою

Fancy a bite tonight?

Заповнення пропусків в тексті

Вибір слова відповідно до контексту

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

 

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

 

117

 

18/05

Розвиток умінь аудіювання

 

- розуміє ключову інформацію в аудіотексті

- розуміє прості висловлювання, повідомлені у природному темпі

- визначає головну думку тексту

- визначає правильність / неправильність тверджень відповідно до змісту аудіотексту

- розповідає про науку в Україні та відомих українських вчених

наука і технології

вчені

Vladimir Ivanovich Vernadsky True / False  (B1)

Діалогічне мовлення

 

Відповіді на запитання

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Уміння виокремлювати основну думку

Розуміння текстових референцій

Стратегії виконання завдань на визначення правильності / неправильності тверджень

Уміння працювати в парах

118

 

 

19/05

Розвиток умінь аудіювання стор. 128

стор. 129

- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті

- визначає головну думку тексту, що звучить у природному темпі

- вибирає правильну відповідь з кількох запропонованих

- висловлює власну думку з приводу почутого та обґрунтувати її

наука і технології

вчені

Аудіювання з вибірковим та повним розумінням змісту

A trip to Mars Multiple choice (B1+ / B2)

Діалогічне мовлення

Коротка інформація про діяльність НАСА

Відповіді на запитання

Нотатки

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Розвиток навичок самостійної роботи

Уміння працювати в парах

Розвиток мовної здогадки

Уміння розрізняти факт та думку

 

119

 

20/05

Розвиток умінь читання

стор. 130

Exam Companion стор. 50

-- розуміє ключову та детальну інформацію з тексту для читання та вибирає правильну відповідь з кількох запропонованих

- описує туристичні пам’ятки свого міста

- розповідає про відомі пам’ятки України

- наводить приклади для обґрунтування власної думки

подорожі

туристичні пам’ятки

 

Діалогічне мовлення

Опис місця

Висловлення і обґрунтування власної думки з  приводу прочитаного

Khortytsya National Reserve Multiple choice (В1)

Доповнення речень

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Розвиток мовної здогадки

 

 

120

 

23/05

Розвиток умінь читання

стор. 131

Exam Companion стор. 50

- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті

- розуміє основну та другорядну інформацію у тексті

- розуміє ключову та детальну інформацію з тексту для читання та вибирає правильну відповідь з кількох запропонованих

- розуміє ключову та детальну інформацію з тексту для читання та вибирає правильну відповідь з кількох запропонованих

подорожі

туристичні пам’ятки

 

Діалогічне мовлення

Висловлення і обґрунтування власної думки з  приводу прочитаного

The Seven Natural Wonders of Ukraine

Multiple choice (B1+ / B2 )

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Уміння виокремлювати ключову та другорядну інформацію

Розвиток мовної здогадки

 

121

 

24/05

Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 132-133

Exam Companion стор. 51

- висловлює і обґрунтовує власну думку на тему туризму в Україні

- розуміє лексико-граматичний контекст

- вміє підбирати та вживати синоніми

- вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні

подорожі

туристичні пам’ятки

традиційна їжа

ресторани

 

Монологічне та діалогічне мовлення

The seven wonders of Ukraine

The many varieties of cabbage roll

Puzata Hata

Street food in Ukraine

Множинний вибір

Заповнення пропусків у тексті

Відповіді на запитання

Заповнення Mind Map (Exam Companion)

 

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

 

122

 

25/05

Розвиток граматичних навичок

стор. 148-149

- знає правила та вміє вживати в мовленні підрядні речення причини, наслідку, мети, часу, підрядні означальні речення

- виконує завдання, які перевіряють уміння вживати підрядні речення 

Relative clauses

Clauses of reason, result, purpose, concession, time

 

Монологічне мовлення

 

Доповнення речень

Виправлення помилок

Вибір сполучників та сполучних слів

Відповіді на запитання

Заповнення пропусків

Розвиток навичок самостійної роботи

Розвиток мовної здогадки

Розуміння лексико-граматичного контексту

123

 

26/05

Розвиток умінь письма стор. 134

Exam Companion стор. 71

- пише есе про особливості Україні, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи

- використовує активну тематичну лексику і граматичні структури

- знає правила оформлення есе

подорожі

туристичні пам’ятки

традиційна їжа

ресторани

 

Діалогічне мовлення

Зразок есе

Написання есе (B1) An opinion essay

Уміння структурувати письмове висловлювання

Уміння дотримуватись інструкцій

Уміння надавати аргументи до висловленої думки

124

 

27/05

End of the book test

 

 

© Macmillan Education Ukraine 2016

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
14 січня 2022
Переглядів
945
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку