Календарно-тематичне планування до підручника Get 200! Book 2
Календарно-тематичне планування до курсу Get 200! Macmillan Exam preparation course for Ukraine. Book 2
тема |
мовленнєві функції |
мовна компетенція |
мовленнєва компетенція |
екзаменаційні навички та мікроуміння, загальнонавчальна компетенція |
||||||
лексика і граматика |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
||||||
Culture с. 20-35 |
||||||||||
72
17/01 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 20 впр. 1-2, стор. 21 впр. 3-5) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - висловлює власну думку з питань, що стосуються культури |
види мистецтва митці та їхні твори |
|
Монологічне мовлення опис постера до фільму
|
Електронний лист |
Заповнення пропусків в тексті Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion)
|
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах та у групі Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії категоризації лексики |
||
73
18/01 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 21 впрю 6-7, стор. 22 впр. 8-11) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - розповідає про улюблений фільм та книгу |
види мистецтва митці та їхні твори compounds
|
|
Монологічне мовлення Коментування тверджень |
|
Вибір слова відповідно до контексту Встановлення відповідності між словом та його визначенням Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
||
74
19/01 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 22 впр. 12-16) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - висловлює та обґрунтовує свою думку щодо загальнокультурних питань - висловлюється на тему гри на музичному інструменті
|
участь у культурних заходах phrasal verbs |
|
Діалогічне мовлення
|
|
Заповнення пропусків в тексті Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
||
75
20/01 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 23 впр. 17-24) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - висловлює та обґрунтовує свою думку улюбленого фільму та книги |
участь у культурних заходах засоби масової інформації idiomatic phrases collocations |
|
Діалогічне мовлення: обговорення вражень від фільму та книги
|
Рекламні повідомлення |
Заповнення пропусків в тексті Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
||
76
21/01 |
Розвиток умінь аудіювання стор. 24-25 |
- розуміє прості висловлювання, повідомлені у природному темпі - розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті і вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів, визначає правильність / неправильність тверджень відповідно до змісту аудіотексту - визначає головну думку тексту - пояснює свій вибір відповіді - висловлюється на тему книжок, які варто прочитати - висловлюється на тему прочитаної книги та переглянутого фільму, їх змісту та власних вражень |
галузі культури митці та їх твори участь культурних заходах ЗМІ фразеологічні звороти ЛО з позитивним та негативним забарвленням |
Culturalise (B1 -multiple choice) Spending free time (В1 – true / false) |
Діалогічне мовлення |
Аудіоскрипт стор. 164-165 |
Заповнення пропусків в тексті Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії виконання завдань множинного вибору Уміння виокремлювати основну думку Розуміння текстових референцій Уміння працювати в парах та у групі Стратегії виконання завдань на визначення правильності / неправильності тверджень Розвиток мовної здогадки |
||
77
24/01 |
Розвиток умінь читання стор. 26-27 Exam Companion стор. 8 |
- розуміє ключову та детальну інформацію в тексті і вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - висловлюється на тему улюбленої музики - наводить приклади для обґрунтування власної думки |
галузі культури митці та їх твори участь культурних заходах ЗМІ |
|
Діалогічне мовлення – обмін думками про професію музиканта Висловлення і обґрунтування власної думки з приводу прочитаного |
Pirate Radio (B1 -multiple choice) читання з повним розумінням змісту тексту |
Заповнення пропусків у реченнях Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії виконання завдань множинного вибору Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання Розвиток мовної здогадки |
||
78
25/01 |
Розвиток умінь читання стор. 27-28 Exam Companion стор. 8 |
- розуміє ключову та детальну інформацію в тексті і вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - уміє знаходити необхідну інформацію у тексті |
галузі культури участь культурних заходах ЗМІ |
|
Діалогічне мовлення Висловлення і обґрунтування власної думки з приводу прочитаного |
A Virtual Choir (B1+ - multiple choice) Spotlight (B2 -multiple choice) |
Заповнення пропусків у реченнях Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії виконання завдань множинного вибору Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання Розвиток мовної здогадки Стратегії семантизації лексики |
||
79
26/01 |
Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 30 Exam Companion стор. 9 |
- висловлює і обґрунтовує власну думку щодо картин на мурах - розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів і пояснити свій вибір |
галузі культури митці та їх твори участь культурних заходах ЗМІ |
|
Монологічне мовлення |
Міні-діалоги |
Множинний вибір Доповнення речень |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
||
80
27/01 |
Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 31 Exam Companion стор. 9 |
- розуміє лексико-граматичний контекст - вміє заповнювати пропуски у реченнях, використовуючи правильні лексико-граматичні форми |
галузі культури митці та їх твори участь культурних заходах ЗМІ |
|
Монологічне мовлення |
Міні-діалоги |
Доповнення речень Vocabulary Test 2 |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст |
||
81
28/01 |
Розвиток граматичних навичок стор. 154-155 |
- знає правила та вміє вживати в мовленні дієслова та структури у пасивному стані - вибирає правильну форму слів, поданих у контексті - надає рекомендації щодо книги або фільму, події яких відбуваються в Україні |
Passive voice: present simple, present continuous, past simple, present perfect, past perfect, future simple Passive modals have something done |
|
Діалогічне мовлення |
|
Доповнення речень Заповнення пропусків Перефразування Написання коротких повідомлень |
Розвиток навичок самостійної роботи Розвиток мовної здогадки Розуміння лексико-граматичного контексту |
||
82
31/01 |
Розвиток умінь письма стор. 32-33 Exam Companion стор. 61 Тест 2 Узагальнююче повторення теми |
- пише особистий лист про участь в організації культурного заходу, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - використовує активну тематичну лексику і граматичні структури - знає правила оформлення особистого листа - висловлює думку на тему фільмів та кінозірок - пише особистий лист про враження від перегляду телепередачі про відому людину зі світу шоу-бізнесу, , зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи
|
галузі культури митці та їх твори участь культурних заходах ЗМІ |
|
Діалогічне мовлення |
Зразок написання особистого листа |
Informal letter (B1) Написання особистого листа |
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки |
||
Sport с. 36-51 |
||||||||||
83
01/02 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 36 впр. 1-3, стор. 37 впр. 4-5) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - розповідає про улюблений вид спорту |
види спорту collocations do/play/go
|
|
Діалогічне мовлення |
|
Заповнення пропусків у реченнях Встановлення відповідності між ЛО та їх визначеннями Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах та групі Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії категоризації та запам’ятовування лексики |
||
84
02/02 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 37 впр. 6-10) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - розповідає про улюблений вид спорту - висловлюється на тему екстремальних видів спорту, наводить приклади та аргументи |
види спорту екстремальний спорт collocations do/play/go
|
|
Діалогічне мовлення |
Sports clubs info |
Заповнення пропусків в тексті Заповнення Mind Map (Exam Companion)
|
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах та групі Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії переглядового читання |
||
85
03/02 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 38 впр. 11-15) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - розповідає про спортивні змагання, у яких бере участь |
спортивні змагання verbs and prepositions collocations |
|
Діалогічне мовлення Монологічне висловлювання за темою |
Blog post
|
Заповнення пропусків в тексті Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
||
86
04/02 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 39 впр. 16-19) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - розповідає про відомих спортсменів |
спортивні змагання collocations confusing words |
|
Діалогічне мовлення Монологічне висловлювання за темою |
Опис видів спорту Спортивні коментарі |
Заповнення пропусків в тексті Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion)
|
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту
|
||
87 07/02 |
Розвиток умінь аудіювання стор. 40 |
- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті - вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - встановлює відповідність між твердженнями та змістом аудіотексту - розуміє прості висловлювання, повідомлені у природному темпі - вживає тематичну лексику в усному мовленні та розповідає про: екстремальні види спорту, перегляд та участь у спортивних змаганнях, наводячи приклади та аргументи |
види спорту екстремальний спорт |
Get a healthy attitude: matching, multiple choice (B1) |
Діалогічне мовлення |
Аудіоскрипт стор. 166 |
Вибір ЛО відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності Розуміння текстових референцій Стратегії виконання завдань множинного вибору Уміння працювати в парах
|
||
88
08/02 |
Розвиток умінь аудіювання стор. 41 |
- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті - вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - визначає головну думку тексту, що звучить у природному темпі - розуміє контекст висловлювання - встановлює відповідність між твердженнями та змістом аудіотексту - висловлює власну думку з приводу почутого та обґрунтовує її |
види спорту екстремальний спорт спортивні змагання |
Kitesurfing? Never heard of it! (B1+ / B2 - multiple choice) Martial arts (B2 – matching) |
Діалогічне мовлення |
Аудіоскрипт стор. 166 |
Вибір слова відповідно до контексту Складання речень Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії виконання завдань множинного вибору Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності Розвиток навичок самостійної роботи Уміння працювати в парах Розвиток мовної здогадки Розуміння текстових референцій |
||
89
09/02 |
Розвиток умінь читання стор. 42-43 Exam Companion стор. 15 |
- розуміє ключову та детальну інформацію в тексті і встановлює відповідність між заголовками та окремими частинами тексту - висловлює думку щодо стилю життя спортсменів - висловлює думку щодо занять спортом у школі та ролі спорту у своєму житті - наводить приклади для обґрунтування власної думки |
види спорту екстремальний спорт спортивні змагання |
|
Діалогічне мовлення Висловлення і обґрунтування власної думки з приводу прочитаного |
How important is sport in your life? (B1 - Matching) |
Доповнення речень
Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності Стратегії ознайомлювального та переглядового читання Розвиток мовної здогадки |
||
90
10/02 |
Розвиток умінь читання стор. 43-44 Exam Companion стор. 15 |
- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті - розуміє основну та другорядну інформацію у тексті - розуміє окремі деталі змісту тексту - розуміє ключову та детальну інформацію в тексті і встановлює відповідність між запитаннями та фрагментами тексту - уміє розрізняти факт та думку - висловлюється на тему відомих братів і сестер у світі спорту |
види спорту екстремальний спорт спортивні змагання |
|
Діалогічне мовлення Висловлення і обґрунтування власної думки з приводу прочитаного |
The new sports centre (B1+ - matching) Sports siblings (B2 - matching) |
Підбір синонімів Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності Стратегії переглядового та пошукового читання Розвиток мовної здогадки
|
||
91
11/02 |
Розвиток умінь говоріння стор. 45 |
використовуючи активну тематичну лексику та граматичні структури вміє: - висловити і обґрунтувати власну думку, погляди, почуття щодо занять спортом у школі, улюблених спортивних вправ - описати фотографії та взяти участь у бесіді за темою ілюстрацій |
види спорту екстремальний спорт спортивні змагання |
|
Діалогічне мовлення: опис фотографій |
|
|
Уміння працювати в парах Уміння брати участь у бесіді Уміння підбирати синоніми |
||
92
14/02 |
Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 46-47 Exam Companion стор. 17 |
- висловлює і обґрунтовує власну думку на тему переваг та недоліків вибору спортивної кар’єри - висловлюється на тему спортивної активності дітей і молоді в Україні - розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні |
види спорту екстремальний спорт спортивні змагання collocations |
|
Монологічне мовлення |
Hybrid sports |
доповнення речень множинний вибір |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання Стратегії виконання завдань множинного вибору |
||
93
15/02 |
Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 47 Exam Companion стор. 17 |
- розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні - визначає частини мови - виконує завдання, які перевіряють поглиблене знання лексики - описує правила спортивної гри |
види спорту екстремальний спорт спортивні змагання |
|
Монологічне мовлення |
Короткі тексти |
Заповнення пропусків у тексті (множинний вибір) Доповнення речень Vocabulary Test 3 |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання Стратегії виконання завдань множинного вибору |
||
94
16/02 |
Розвиток граматичних навичок стор. 142-143 |
- знає правила та вміє вживати в мовленні присвійний відмінок, присвійні прикметники та займенники різних типів - вибирає займенник відповідно до контексту - висловлює враження щодо відвіданого спортивного змагання - розповідає про улюблений вид спорту |
possessive aadjectives and pronouns possessive case demonstrative pronouns reflexive and emphatic pronouns indefinite pronouns each, every, another, other, the other, both, all, neither, none, either |
|
Монологічне мовлення |
Міні-діалоги Електронний лист |
Доповнення речень Вибір правильної форми слова Заповнення пропусків Опис спортивної події |
Розвиток навичок самостійної роботи Розвиток мовної здогадки Розуміння лексико-граматичного контексту |
||
95
17/02 |
Розвиток граматичних навичок стор. 150-151 |
- знає правила та вміє вживати в мовленні структури непрямої мови - пише електронний лист, переказуючи новини - визначає форму дієслів, поданих у контексті - розповідає про враження від перегляду телепередачі про відому зірку спорту |
Reported speech: statements, questions, commands Reporting requests |
|
Діалогічне мовлення |
Радіо новини Міні-діалоги |
Доповнення речень Відповіді на запитання Заповнення пропусків Електронний лист Перефразування |
Розвиток навичок самостійної роботи Розвиток мовної здогадки Розуміння лексико-граматичного контексту |
||
96
17/02 |
Розвиток умінь письма стор. 48 Exam Companion стор. 18 |
- знає правила написання та оформлення особистого листа - пише електронний лист щодо відвіданого спортивного заходу, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - пише особистий лист про відвідування нового спортивного клубу, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - використовує активну тематичну лексику і граматичні структури - висловлює свої погляди щодо участі у спортивних змаганнях |
види спорту екстремальний спорт спортивні змагання |
|
Діалогічне мовлення |
Зразок написання електронного листа |
Написання електронного листа (B1) Написання особистого листа (В1)
|
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки |
||
97
18/02 |
Розвиток умінь письма стор. 49 Exam Companion стор. 72 Тест 3 Узагальнююче повторення теми |
- знає правила написання та оформлення статті - пише статтю до шкільної газети, в якій описує, що варто змінити у трансляціях спортивних змагань, наводячи приклади та аргументи - пише статтю до шкільної сайту, в якій представляє пропозиції з дискусії на тему занять спортом у школі, а також представляє власну думку з приводу потреби збільшення кількості занять з фізичної культури - використовує широкий словниковий запас з теми та різноманітні граматичні структури |
види спорту екстремальний спорт спортивні змагання |
|
Діалогічне мовлення |
Зразок написання статті |
Написання статті (B1+ / B2) An article |
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки Уміння обрати стиль висловлювання відповідно до комунікативної ситуації |
||
98
21/02 |
REVIEW 1 стор. 52–53 Узагальнення вивченого у темах 01-03 стор. 54–55 Узагальнення вивченого у темах 01-03 |
- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті і вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - розуміє ключову та детальну інформацію в тексті для читання та і вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - вміє обрати правильне речення відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні - пише особистий лист про свої канікули, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - використовує активну тематичну лексику і граматичні структури |
Тематична лексика розділів 01-03 |
Аудіювання з повним розумінням змісту (multiple choice) |
|
Читання з повним розумінням змісту (multiple choice) |
Особистий лист (В1) Множинний вибір |
Стратегії виконання завдань множинного вибору Стратегії ознайомлювального, вивчаючого та переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння структурувати усне та письмове виловлювання
|
||
- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті і вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - розуміє ключову та детальну інформацію в тексті для читання та і вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - доповнює речення, використовуючи тематичну лексику активного вжитку - знає правила написання та оформлення офіційного листа - пише офіційний лист до шкільної газети/журналу про освітні програми обміну, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - використовує широкий словниковий запас з теми та різноманітні граматичні структури |
Тематична лексика розділів 01-03 |
Аудіювання з повним розумінням змісту (multiple choice) |
Опис фотографій |
Читання з повним розумінням змісту (multiple choice) |
Есе (В2) Доповнення речень (словотворення) |
Стратегії виконання завдань множинного вибору Стратегії ознайомлювального, вивчаючого та переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння структурувати усне та письмове виловлювання
|
||||
Health c. 56-71 |
||||||||||
99
22/02 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 56 впр. 1-3, стор. 57 впр. 4-5) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - запитує та надає відповіді на питання, пов’язані із самопочуттям |
самопочуття частини тіла
|
|
Діалогічне мовлення |
Міні-діалоги |
Заповнення пропусків у реченнях Заповнення Mind Map (Exam Companion)
|
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики |
||
100
23/02 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 57 впр. 6-10) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - запитує та надає відповіді на питання, пов’язані зі здоров'ям |
захворювання, симптоми та лікування collocations |
|
Діалогічне мовлення |
|
Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion)
|
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
||
101
24/02 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. стор. 58 впр. 11-17) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - висловлює та обґрунтовує свої думки, почуття, враження, описує власний досвід на тему здорового способу життя |
захворювання, симптоми та лікування здоровий спосіб життя collocations, phrasal verbs |
|
Діалогічне мовлення Монологічне висловлювання за темою |
Forum comments Електронний лист |
Вибір слова відповідно до контексту Заповнення пропусків у тексті Заповнення Mind Map (Exam Companion)
|
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
||
102
25/02 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 59 впр. 18-23) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - просить та надає поради щодо оздоровлення - висловлює власну думку на тему здорового способу життя |
люди з обмеженими можливостями шкідливі звички заклади охорони здоров'я
|
|
Діалогічне мовлення Монологічне висловлювання за темою |
Assistance dogs Medical help during weekend |
Заповнення пропусків в тексті Вибір слова відповідно до контексту Доповнення речень Заповнення Mind Map (Exam Companion)
|
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
||
103
28/02 |
Розвиток умінь аудіювання стор. 60-61 |
- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті - розуміє прості висловлювання, повідомлені у природному темпі - визначає правильність та неправильність тверджень відповідно до змісту аудіотексту - вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - висловлюється на тему різних способів вести здоровий спосіб життя, наводячи приклади та аргументи - висловлюється на тему допомоги у стресовій ситуації |
самопочуття частини тіла хвороби, симптоми та лікування здоровий спосіб життя охорона здоров'я |
Healthy lifestyle (B1 - True / False, multiple choice)
|
Діалогічне мовлення |
Аудіоскрипт стор. 167 |
Словотворення Перефразування Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Уміння виокремлювати основну думку Стратегії виконання завдань на визначення правильності / неправильності тверджень Стратегії виконання завдань множинного вибору Уміння працювати в парах Розвиток мовної здогадки |
||
104
01/03 |
Розвиток умінь читання стор. 62-63 Exam Companion стор. 22 |
- визначає головну думку тексту - уміє знаходити необхідну інформацію у тексті - розпізнає зв’язки між окремими частинами тексту та доповнює текст реченнями, яких бракує - висловлює думку щодо телевізійних серіалів про медичних працівників - описує способи лікування застуди - висловлює власне уявлення про професію лікаря - наводить приклади для обґрунтування власної думки |
самопочуття частини тіла хвороби, симптоми та лікування здоровий спосіб життя охорона здоров'я |
|
Висловлення і обґрунтування власної думки з приводу прочитаного |
Ward 12 (B1 - gap-fill) |
Вибір слова відповідно до контексту Доповнення речень прийменниками Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії ознайомлювального та переглядового читання Розуміння структурно-логічних зв’язків у тексті Розвиток мовної здогадки
|
||
105
02/03 |
Розвиток умінь читання стор. 64-65 Exam Companion стор. 22 |
- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті - розпізнає зв’язки між окремими частинами тексту - доповнює текст реченнями, яких бракує, розуміючи його структуру - розуміє основну та другорядну інформацію у тексті - висловлює власне уявлення про професію лікаря - наводить приклади для обґрунтування власної думки |
здоровий спосіб життя охорона здоров'я |
|
Діалогічне мовлення Висловлення і обґрунтування власної думки з приводу прочитаного |
The injection (B1+ - gap-fill) A good night’s sleep? (B2 - gap-fill) |
Доповнення речень (дієслова з прийменниками) Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії ознайомлювального та переглядового читання Розуміння структурно-логічних зв’язків у тексті Уміння виокремлювати ключову та другорядну інформацію Розвиток мовної здогадки |
||
106
04/02 |
Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 66 Exam Companion стор. 23 |
- висловлює і обґрунтовує власну думку на тему охорони здоров'я - розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні |
самопочуття частини тіла хвороби, симптоми та лікування здоровий спосіб життя охорона здоров'я |
|
Міні-діалоги на тему відвідування лікаря |
Міні-діалоги |
Множинний вибір Заповнення пропусків у тексті |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
||
107
09/03 |
Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 67 Exam Companion стор. 23 |
- розуміє лексико-граматичний контекст - передає інформацію відповідно до заданої комунікативної ситуації - вміє добрати синоніми |
самопочуття частини тіла хвороби, симптоми та лікування здоровий спосіб життя охорона здоров'я |
|
Монологічне мовлення |
|
Заповнення пропусків у тексті Лексичні трансформації Vocabulary Test 4 |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
||
108
10/03 |
Розвиток умінь письма стор. 68-69 Exam Companion стор. 61 Тест 4 Узагальнююче повторення теми |
- знає правила оформлення та структурування особистого листа - пише електронний лист про відсутність у школі через хворобу, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - використовує активну тематичну лексику і граматичні структури - пише лист другові на тему впровадження здорового способу життя, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - висловлюється на тему ролі позитивного мислення у боротьбі з хворобою |
самопочуття частини тіла хвороби, симптоми та лікування здоровий спосіб життя охорона здоров'я |
|
Діалогічне мовлення |
Зразок електронного листа |
Написання особистого листа (B1) |
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки |
||
Science and technology с. 72-87 |
||||||||||
109
11/03 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 72 впр. 1-3, стор. 73 впр. 4-5) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - висловлюється на тему важливих винаходів та відкриттів та обґрунтовує власну думку, наводячи приклади |
галузі науки та вчені винаходи та відкриття, наукові дослідження |
|
Діалогічне мовлення |
блог |
Заповнення пропусків в тексті Заповнення Mind Map (Exam Companion)
|
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики |
||
110
12/03 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 73 впр. 6-9) (стор. 73 впр. 10-11, стор. 74 впр. 12-15) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - висловлюється на тему важливих винаходів та відкриттів та обґрунтовує власну думку, наводячи приклади |
галузі науки та вчені винаходи та відкриття, наукові дослідження collocations, word formation |
|
Діалогічне мовлення |
Міні-діалоги |
Заповнення пропусків в реченнях та тексті Заповнення Mind Map (Exam Companion)
|
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
||
111
14/03 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 74 впр. 16-17, стор. 75 впр. 18-20) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - описує ситуацію, пов’язану з технічною несправністю |
інформаційно-комунікаційні технології технічні несправності |
|
Діалогічне мовлення |
Коментарі Електронний лист |
Вибір слова відповідно до контексту Заповнення пропусків в реченнях та в тексті Заповнення Mind Map (Exam Companion |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики |
||
112
15/03 |
Розвиток умінь аудіювання стор. 76 |
- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті - вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - розуміє прості висловлювання, повідомлені у природному темпі - визначає головну думку тексту - встановлює відповідність між твердженнями та змістом аудіотексту - висловлює власну думку на тему наслідків розвитку новітніх технологій - висловлює думку щодо життя у майбутньому - розповідає про науково-фантастичні фільми та книги |
винаходи і відкриття користування технічними приладами інформаційно-комунікаційні технології |
Technology and science matching, multiple choice (B1) |
Діалогічне мовлення |
|
Вибір слова відповідно до контексту Словотворення (складні іменники) Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії виконання завдань множинного вибору та завдань на встановлення відповідності Уміння виокремлювати основну думку Розуміння текстових референцій Уміння працювати в парах та у групі Лексико-граматичний аналіз тексту |
||
113
16/03 |
Розвиток умінь аудіювання стор. 77 |
- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті і вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - визначає головну думку тексту, що звучить у природному темпі - вміє підбирати синоніми - висловлює власну думку на тему наслідків розвитку новітніх технологій - висловлює думку щодо життя у майбутньому - розповідає про науково-фантастичні фільми та книги |
винаходи і відкриття користування технічними приладами інформаційно-комунікаційні технології |
Аудіювання з повним розумінням змісту тексту New technologies in medicine multiple choice (B1+ / B2) |
Діалогічне мовлення |
|
Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток навичок самостійної роботи Уміння працювати в парах Розвиток мовної здогадки Уміння розрізняти факт та думку |
||
114
17/03 |
Розвиток умінь читання стор. 78 Exam Companion стор. 29 |
- розуміє ключову та детальну інформацію в тексті - вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - вміє підбирати синоніми - описує технічний пристрій - висловлює думку щодо змін у технологіях впродовж найближчих 100 років - розповідає про улюблений науково-фантастичний фільм/книгу - наводить приклади для обґрунтування власної думки |
винаходи і відкриття користування технічними приладами інформаційно-комунікаційні технології |
|
Діалогічне мовлення Висловлення і обґрунтування власної думки з приводу прочитаного |
Вивчаюче читання: The Picture. The B150 tablet computer. Family blog :) multiple choice (B1) |
Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток мовної здогадки
|
||
115
18/03 |
Розвиток умінь читання стор. 79-80 Exam Companion стор. 29 |
- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті - розуміє основну та другорядну інформацію у тексті - розуміє специфічні деталі змісту тексту - вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - висловлює думку щодо змін у технологіях впродовж найближчих 100 років - розповідає про улюблений науково-фантастичний фільм/книгу - наводить приклади для обґрунтування власної думки |
винаходи і відкриття галузі науки та вчені наукові дослідження |
|
Діалогічне мовлення Висловлення і обґрунтування власної думки з приводу прочитаного |
Flight to Venus (B1+), The lost children. Have your say (B2) multiple choice |
Перефразування Доповнення речень Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії ознайомлювального, вивчаючого та пошукового читання Уміння виокремлювати ключову та другорядну інформацію Розвиток мовної здогадки |
||
116
21/03 |
Розвиток умінь говоріння стор. 81 |
використовуючи активну тематичну лексику та граматичні структури вміє: - висловити і обґрунтувати власну думку, погляди, почуття щодо різних галузей науки, професії науковця, важливих винаходів - розпочати, підтримати та завершити бесіду, отримати та надати пояснення, інформацію, що стосується відвідування наукової виставки - запропонувати, прийняти та відкинути пропозицію щодо відвідування наукової виставки |
винаходи і відкриття галузі науки та вчені наукові дослідження |
|
Діалогічне мовлення: опис фотографій |
|
Написання порад |
Уміння працювати в парах Уміння брати участь у бесіді Уміння підбирати синоніми |
||
117
22/03 |
Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 82-83 Exam Companion стор. 31 |
- висловлює і обґрунтовує власну думку на тему спілкування за допомогою мобільних телефонів - розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні - пише повідомлення з використанням скорочень та емотіконів |
винаходи і відкриття галузі науки та вчені наукові дослідження користування технічними приладами інформаційно-комунікаційні технології |
|
Монологічне мовлення |
Короткі тексти |
Множинний вибір |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
||
118
23/03 |
Розвиток граматичних навичок стор. 152-153 |
- знає правила та вміє вживати в мовленні умовні речення різних типів - визначає форму дієслів, поданих у контексті |
Conditional sentences: zero, first, second, third, mixed |
|
Монологічне та діалогічне мовлення |
|
Доповнення речень Вибір правильної форми дієслова Заповнення пропусків Перефразування Відповіді на запитання |
Розвиток навичок самостійної роботи Розвиток мовної здогадки Розуміння лексико-граматичного контексту |
||
119
24/03 |
Розвиток умінь письма стор. 84-85 Exam Companion стор. 33 |
- знає правила оформлення особистого листа - пише електронний лист, який описує технічний пристрій, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - пише особистий лист на тему відвіданої наукової виставки, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - використовує активну тематичну лексику і граматичні структури - висловлює власну думку на тему наукових програм на телебаченні, винаходів та відкриттів, описує наукову виставку |
винаходи і відкриття галузі науки та вчені наукові дослідження користування технічними приладами інформаційно-комунікаційні технології |
|
Діалогічне мовлення |
Зразок написання особистого листа |
Написання особистого листа (E-mail, Informal letter - B1) |
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння описувати події з минулого Уміння надавати аргументи до висловленої думки |
||
120 25/03 |
Тест 5: узагальнююче повторення теми |
|||||||||
Natural World с. 88-103 |
||||||||||
121
04/04 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 88 впр. 1-3, стор. 89 впр. 4-5) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - описує свою пору року |
погода і клімат collocations словотворення (суфіксація)
|
|
Діалогічне мовлення |
|
Заповнення пропусків в реченнях Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики |
||
122
05/04
|
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 89 впр. 6-9, стор. 90 впр. 10-13) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - описує тварин |
тварини і рослини verb-noun collocations |
|
Діалогічне мовлення |
блог
|
Утворення слів з поданих літер Заповнення пропусків у тексті Заповнення Mind Map (Exam Companion)
|
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії категоризації лексики |
||
123
06/04
|
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 90 впр. 14-18) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - підтримує бесіду, що стосується забруднення навколишнього середовища - описує краєвид |
краєвид навколишнє середовище compound nouns
|
|
Діалогічне мовлення Монологічне висловлювання за темою |
блог |
Заповнення пропусків в тексті Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion)
|
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії категоризації лексики |
||
124
07/04 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 91 впр. 19-25) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - підтримує бесіду, що стосується захисту навколишнього середовища |
охорона навколишнього середовища стихійні лиха космічний простір collocations phrasal verbs
|
|
Діалогічне мовлення Монологічне висловлювання за темою |
|
Заповнення пропусків в реченнях Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion)
|
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії категоризації лексики
|
||
125
08/04 |
Розвиток умінь аудіювання стор. 92-93 |
- розуміє ключову інформацію в аудіотексті та визначає правильність / неправильність тверджень - розуміє деталі аудіотексту та встановлює відповідність між твердженнями та висловлюваннями - розуміє прості висловлювання, повідомлені у природному темпі - запитує та надає відповіді на запитання, пов’язані зі стихійними лихами - вміє знаходити в тексті необхідну інформацію та визначати контекст висловлювання |
погода і клімат стихійні лиха |
Volcanoes (B1 - True/False, matching) |
Діалогічне мовлення |
|
Доповнення питальних речень Доповнення речень прийменниками Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Уміння виокремлювати основну думку Розуміння текстових референцій Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності та на визначення правильності / неправильності твердження Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
||
126
11/04 |
Розвиток умінь читання стор. 94-95 Exam Companion стор. 37 |
- розуміє ключову інформацію в тексті, визначає його головну думку - встановлює відповідність між заголовками та короткими текстами - висловлює думку щодо захисту навколишнього середовища - наводить приклади для обґрунтування власної думки |
тварини і рослини краєвид навколишнє середовище |
|
Діалогічне мовлення Висловлення і обґрунтування власної думки з приводу прочитаного |
Helping the environment Matching (B1)
|
Перефразування речень за допомогою синонімів Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності Стратегії ознайомлювального та переглядового читання Розвиток мовної здогадки |
||
126
12/04 |
Розвиток умінь говоріння стор. 97 |
використовуючи активну тематичну лексику та граматичні структури вміє: - висловити і обґрунтувати власну думку, погляди, почуття щодо різних пор року, впливу погоди на настрій та самопочуття - описати фотографії та надати відповіді на запитання, пов’язані з їх змістом |
Погода і клімат |
|
Діалогічне мовлення: опис фотографій |
|
|
Уміння працювати в парах Уміння брати участь у бесіді Уміння підбирати синоніми |
||
127
13/04 |
Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 98 Exam Companion стор. 37 |
- розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обрати правильне речення відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні - пояснює відмінності у лексичному значенні схожих за значенням слів та використовує їх у реченнях - описує тварин |
Погода і клімат Тварини і рослини Краєвид Навколишнє середовище Стихійні лиха
|
|
Діалогічне мовлення |
Міні-діалоги |
Множинний вибір Доповнення речень Відповіді на запитання |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
||
128
14/04 |
Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 99 Exam Companion стор. 37 |
- розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обрати правильне речення відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні - пояснює відмінності у лексичному значенні схожих за значенням слів та використовує їх у реченнях - утворює лексичні одиниці відповідно до контексту - описує тварин |
Тварини і рослини Краєвид Навколишнє середовище Стихійні лиха |
|
Монологічне мовлення |
Короткі тексти Міні-діалоги |
Множинний вибір словотворення Vocabulary Test 6 |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
||
129
15/04 |
Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 144-145 |
- знає правила та вміє вживати в мовленні прийменники, прийменникові звороти, перехідні та неперехідні фразові дієслова - вибирає правильну форму слів, поданих у контексті - вміє добрати синоніми та вживати їх у мовленні відповідно до заданої ситуації |
Prepositional phrases Phrasal verbs |
|
Діалогічне мовлення |
|
Доповнення речень Вибір правильної форми слова Заповнення пропусків Відповіді на запитання |
Розвиток навичок самостійної роботи Розвиток мовної здогадки Розуміння лексико-граматичного контексту |
||
130
18/04 |
Розвиток умінь письма стор. 100 Exam Companion стор. 40 |
- знає правила оформлення особистого листа - пише лист другові щодо стихійного лиха, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - пише лист другові щодо участі у благодійній акції, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - використовує активну тематичну лексику і граматичні структури - вживає синоніми - розповідає про подорож до місця з чудовим краєвидом - висловлює думку щодо власних уподобань (помешкання у місти або у селі) |
погода і клімат тварини і рослини краєвид навколишнє середовище стихійні лиха |
|
Діалогічне мовлення |
Зразок написання листа |
Перефразування Написання особистого листа (B1 - Informal letter) |
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки |
||
131
19/04 |
Розвиток умінь письма стор. 101 Exam Companion стор. 38 Тест 6 Узагальнююче повторення теми |
- знає правила оформлення статті - пише статтю для шкільної газети щодо наслідків зливи та висловлює власну думку з цього приводу, наводячи приклади та аргументи - пише статтю для шкільного сайту щодо демонстрації протесту перед торгівельним центром та висловлює власну думку з цього приводу, наводячи приклади та аргументи - використовує широкий словниковий запас з теми та різноманітні граматичні структури |
Тварини і рослини Краєвид Навколишнє середовище Стихійні лиха |
|
Діалогічне мовлення |
Зразок написання статті |
Написання статті (B1+ / B2 – An article)
|
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки |
||
State and society с. 104-119 |
||||||||||
132
20/04 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 104 впр. 1-2, стор. 105 впр. 3-7) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - висловлює думку на тему політики |
структура держави та державні установи collocations |
|
Діалогічне мовлення |
Електронний лист |
Заповнення пропусків в тексті Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії переглядового читання |
||
133
21/04 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 105 впр. 8-11, стор. 106 впр. 12-13) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - запитує та надає відповіді на питання, пов’язані з міжнародними конфліктами |
міжнародні та громадські організації внутрішні та міжнародні конфлікти word building
|
|
Діалогічне мовлення Монологічне висловлювання за темою |
|
Доповнення речень Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion)
|
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики |
||
134
22/04 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 106 впр. 14-17, стор. 107 впр. 18-20) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - висловлює думку на тему злочину та покарання |
злочин система правосуддя prepositions |
|
Діалогічне мовлення Монологічне висловлювання за темою |
новини |
Заповнення пропусків в тексті Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion)
|
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту
|
||
135
26/04 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. стор. 107 впр. 21-25) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - запитує та надає відповіді на запитання, пов’язані з соціальними проблемами |
соціальна політика економіка collocations |
|
Діалогічне мовлення Монологічне висловлювання за темою |
Короткі тексти |
Заповнення пропусків в тексті Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
||
136
27/04 |
Розвиток умінь аудіювання стор. 108-109 |
- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті - розуміє прості висловлювання, повідомлені у природному темпі - встановлює правильність та неправильність тверджень відповідно до змісту аудіотексту - вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - вміє знаходити в тексті необхідну інформацію - висловлюється на тему символіки прапорів англомовних країн - висловлює думку щодо патріотизму та ставлення молоді України до знання історії, політики та економіки своєї країни |
структура держави та державні установи міжнародні та громадські організації внутрішні та міжнародні конфлікти злочини соціальна політика економіка |
The meaning of flags (B1 - True / False, multiple choice ) |
Діалогічне мовлення |
|
Утворення речень Відповіді на запитання Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Уміння виокремлювати основну думку Розуміння текстових референцій Стратегії виконання завдань на визначення правильності / неправильності тверджень Стратегії виконання завдань множинного вибору Уміння працювати в парах |
||
137
28/04 |
Розвиток умінь читання стор. 110-111 Exam Companion стор. 43 |
- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті - розпізнає зв’язки між окремими частинами тексту - доповнює текст реченнями, яких бракує, розуміючи його структуру - передає короткий зміст прочитаного тексту та висловлює думку з приводу прочитаного - наводить приклади для обґрунтування власної думки - висловлює думку з приводу проблеми бездомності |
злочини соціальна політика |
|
Діалогічне мовлення Висловлення і обґрунтування власної думки з приводу прочитаного |
On the street gap-fill (B1) |
Перефразування Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії ознайомлювального та переглядового читання Розуміння структурно-логічних зв’язків у тексті Розвиток мовної здогадки
|
||
138
29/04 |
Розвиток умінь читання та говоріння стор. 112,113 Exam Companion стор. 43 |
- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті - розпізнає зв’язки між окремими частинами тексту - доповнює текст реченнями, яких бракує, розуміючи його структуру - висловлює власну думку щодо агресивної поведінки молоді, спираючись на прочитаний текст |
злочини соціальна політика |
|
Діалогічне мовлення Висловлення і обґрунтування власної думки з приводу прочитаного |
We’re watching you! gap-fill (B1+ / B2) |
Заповнення пропусків Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії ознайомлювального та переглядового читання Розуміння структурно-логічних зв’язків у тексті Уміння виокремлювати ключову та другорядну інформацію Розвиток мовної здогадки |
||
139
03/05 |
Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 114 Exam Companion стор. 45 |
- розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні - висловлює і обґрунтовує власну думку на тему діяльності благодійних організацій |
структура держави та державні установи міжнародні та громадські організації злочини соціальна політика |
|
Діалогічне мовлення |
Короткі тексти |
Множинний вибір Заповнення пропусків |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання Стратегії категоризації лексики |
||
140
04/05 |
Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 115 Exam Companion стор. 45 |
- розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні - висловлює і обґрунтовує власну думку на тему діяльності благодійних організацій |
структура держави та державні установи громадські організації злочини соціальна політика |
|
Монологічне мовлення |
Короткі тексти |
Множинний вибір Заповнення пропусків Vocabulary Test 7 |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії ознайомлювального та переглядового читання |
||
141
05/05 |
Розвиток граматичних навичок стор. 156-157 |
- знає правила та вміє вживати в мовленні умовний стан та інверсію - знає правила та застосовує порядок слів у реченні
|
The Subjunctive Inversion |
|
Діалогічне мовлення |
|
Доповнення речень Написання коротких повідомлень Відповіді на запитання Лексичні та граматичні трансформації |
Розвиток навичок самостійної роботи Розвиток мовної здогадки Розуміння лексико-граматичного контексту |
||
142
06/05 |
Розвиток умінь письма стор. 116-117 Exam Companion стор. 45 |
- пише електронний лист щодо документального серіалу про злочинність, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - пише електронний лист щодо вуличної злочинності, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - використовує активну тематичну лексику і граматичні структури - знає правила оформлення особистого листа |
структура держави та державні установи громадські організації злочини соціальна політика |
|
Діалогічне мовлення: обмін думками щодо користування бібліотекою |
Зразок електронного листа |
Написання електронного листа (B1 - An E-mail) |
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки |
||
143
10/05 |
Розвиток умінь письма стор. 117 Exam Companion стор. 64 Тест 7 Узагальнююче повторення теми |
- знає правила оформлення офіційного листа - пише офіційний лист до мера про своє ставлення до рішення міської влади про скорочення кількості автобусних маршрутів, наводячи приклади та аргументи - пише офіційний лист до шкільної газети, в якому представляє та обґрунтовує свою думку щодо участі учнів у педагогічній раді школи - використовує широкий словниковий запас з теми та різноманітні граматичні структури |
структура держави та державні установи громадські організації злочини соціальна політика |
|
Діалогічне мовлення |
Зразок офіційного листа |
Написання офіційного листа (Formal letter B1+ / B2)
|
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки |
||
144
11/05 |
REVIEW 2 стор. 120–121 Узагальнення вивченого у темах 01-07 |
- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті - встановлює відповідність між твердженнями та висловлюваннями з аудіотексту - розпізнає зв’язки між окремими частинами тексту - доповнює текст реченнями, яких бракує, розуміючи його структуру - вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні - пише особистий лист, що стосується відвідування культурного заходу, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - використовує активну тематичну лексику і граматичні структури |
Тематична лексика розділів 01-07 |
matching |
|
Amazonia – our treasure (B1 - gap-fill) |
Множинний вибір Написання електронного листа |
Стратегії виконання завдань множинного вибору та завдань на встановлення відповідності Стратегії різних видів читання Розвиток мовної здогадки Уміння структурувати письмове виловлювання |
||
113
12/05 |
REVIEW 2 стор. 122–123 Узагальнення вивченого у темах 01-07 |
- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті, вибирає правильну відповідь з кількох запропонованих - розуміє ключову та детальну інформацію з тексту для читання та вибирає правильну відповідь з кількох запропонованих - доповнює речення, використовуючи тематичну лексику активного вжитку - знає правила написання та оформлення статті - пише статтю про використання сучасних технологій у навчанні, наводячи приклади та аргументи - використовує широкий словниковий запас з теми та різноманітні граматичні структури - описує фотографії |
Тематична лексика розділів 01-07 |
Multiple choice |
Опис фотографій |
Multiple choice |
Доповнення речень Стаття |
Стратегії виконання завдань множинного вибору Стратегії різних видів читання Розвиток мовної здогадки Уміння структурувати усне та письмове виловлювання |
||
Ukraine and the World с. 124-131 |
||||||||||
114
13/05 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 124 впр. 1-3, стор. 125 впр. 4-6) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - запитує та надає відповіді на питання, пов’язані з харчуванням |
приготування страв національна кухня verbs
|
|
Діалогічне мовлення |
рецепт |
Вибір слова відповідно до контексту Переклад Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики |
||
115
16/05 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 125 впр. 7-9, стор. 126 впр. 10) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - запитує та надає відповіді на питання, пов’язані з харчуванням |
приготування страв національна кухня adjectives compound nouns |
|
Діалогічне мовлення
|
Olia Hercules |
Вибір слова відповідно до контексту Заповнення пропусків у тексті Утворення складних іменників Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
||
116
17/05 |
Розвиток лексико-граматичних навичок (стор. 126 впр. 11, стор. 127 впр. 12-14) |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - запитує та надає відповіді на питання, пов’язані з харчуванням |
приготування страв ресторани verb collocations |
|
Діалогічне мовлення Монологічне висловлювання за темою |
Fancy a bite tonight? |
Заповнення пропусків в тексті Вибір слова відповідно до контексту Заповнення Mind Map (Exam Companion)
|
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту
|
||
117
18/05 |
Розвиток умінь аудіювання
|
- розуміє ключову інформацію в аудіотексті - розуміє прості висловлювання, повідомлені у природному темпі - визначає головну думку тексту - визначає правильність / неправильність тверджень відповідно до змісту аудіотексту - розповідає про науку в Україні та відомих українських вчених |
наука і технології вчені |
Vladimir Ivanovich Vernadsky True / False (B1) |
Діалогічне мовлення |
|
Відповіді на запитання Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Уміння виокремлювати основну думку Розуміння текстових референцій Стратегії виконання завдань на визначення правильності / неправильності тверджень Уміння працювати в парах |
||
118
19/05 |
Розвиток умінь аудіювання стор. 128 стор. 129 |
- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті - визначає головну думку тексту, що звучить у природному темпі - вибирає правильну відповідь з кількох запропонованих - висловлює власну думку з приводу почутого та обґрунтувати її |
наука і технології вчені |
Аудіювання з вибірковим та повним розумінням змісту A trip to Mars Multiple choice (B1+ / B2) |
Діалогічне мовлення |
Коротка інформація про діяльність НАСА |
Відповіді на запитання Нотатки Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток навичок самостійної роботи Уміння працювати в парах Розвиток мовної здогадки Уміння розрізняти факт та думку |
||
119
20/05 |
Розвиток умінь читання стор. 130 Exam Companion стор. 50 |
-- розуміє ключову та детальну інформацію з тексту для читання та вибирає правильну відповідь з кількох запропонованих - описує туристичні пам’ятки свого міста - розповідає про відомі пам’ятки України - наводить приклади для обґрунтування власної думки |
подорожі туристичні пам’ятки |
|
Діалогічне мовлення Опис місця Висловлення і обґрунтування власної думки з приводу прочитаного |
Khortytsya National Reserve Multiple choice (В1) |
Доповнення речень Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток мовної здогадки
|
||
120
23/05 |
Розвиток умінь читання стор. 131 Exam Companion стор. 50 |
- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті - розуміє основну та другорядну інформацію у тексті - розуміє ключову та детальну інформацію з тексту для читання та вибирає правильну відповідь з кількох запропонованих - розуміє ключову та детальну інформацію з тексту для читання та вибирає правильну відповідь з кількох запропонованих |
подорожі туристичні пам’ятки |
|
Діалогічне мовлення Висловлення і обґрунтування власної думки з приводу прочитаного |
The Seven Natural Wonders of Ukraine Multiple choice (B1+ / B2 ) |
Заповнення Mind Map (Exam Companion) |
Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання Стратегії виконання завдань множинного вибору Уміння виокремлювати ключову та другорядну інформацію Розвиток мовної здогадки |
||
121
24/05 |
Розвиток лексико-граматичних навичок стор. 132-133 Exam Companion стор. 51 |
- висловлює і обґрунтовує власну думку на тему туризму в Україні - розуміє лексико-граматичний контекст - вміє підбирати та вживати синоніми - вміє обрати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні |
подорожі туристичні пам’ятки традиційна їжа ресторани |
|
Монологічне та діалогічне мовлення |
The seven wonders of Ukraine The many varieties of cabbage roll Puzata Hata Street food in Ukraine |
Множинний вибір Заповнення пропусків у тексті Відповіді на запитання Заповнення Mind Map (Exam Companion)
|
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
||
122
25/05 |
Розвиток граматичних навичок стор. 148-149 |
- знає правила та вміє вживати в мовленні підрядні речення причини, наслідку, мети, часу, підрядні означальні речення - виконує завдання, які перевіряють уміння вживати підрядні речення |
Relative clauses Clauses of reason, result, purpose, concession, time |
|
Монологічне мовлення |
|
Доповнення речень Виправлення помилок Вибір сполучників та сполучних слів Відповіді на запитання Заповнення пропусків |
Розвиток навичок самостійної роботи Розвиток мовної здогадки Розуміння лексико-граматичного контексту |
||
123
26/05 |
Розвиток умінь письма стор. 134 Exam Companion стор. 71 |
- пише есе про особливості Україні, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - використовує активну тематичну лексику і граматичні структури - знає правила оформлення есе |
подорожі туристичні пам’ятки традиційна їжа ресторани |
|
Діалогічне мовлення |
Зразок есе |
Написання есе (B1) An opinion essay |
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки |
||
124
27/05 |
End of the book test |
|||||||||
© Macmillan Education Ukraine 2016