№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар - граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
Наука. |
|||||||||||||||||||||||
80 |
17/01 |
Вплив сучасних технологій на наше життя. |
Лексичні одиниці теми Впр.1 с.93 |
Теперішній неозначений час |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
|
+ |
|
Впр.5 с.95 |
|
Впр.1,4 с.93, 94-95 |
Впр.3 с.94 |
Впр.2 с.93 |
|||||||||
81 |
18/01 |
Визначні винаходи та відкриття. |
Впр.5 с.94- 95 |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
|
+ |
|
|
Впр.6 с.96 |
Впр.7 с.96 |
|
|
Впр.9 с.97 |
|||||||||
82 |
19/01 |
Підтримуйте зв'язок! |
Лексичні одиниці теми Впр.4 с.99 |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
|
+ |
|
|
Впр.3 с.98-99 |
Впр.3 с.98-99 |
Впр.2 с.98 |
Граматичні вправи |
Впр.5 с.99 |
|||||||||
83 |
20/01 |
Підтримуйте зв'язок! |
ConversationLab: TalkingOvertheTelephone |
Синоніми |
Обговорює культуру спілкування по телефону |
|
+ |
|
|
Впр.7 с.101 |
Впр.6 с.100 |
Впр.8 с.102 |
Впр.4 с.99 |
Впр.9 с.102 |
|||||||||
84 |
21/01 |
Чи можливе життя без комп'ютера? |
Лексичні одиниці теми Впр.2 с.103 |
Непряма мова |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
|
+ |
|
|
Впр.3aс.103 |
|
Впр.1 с.102 |
Впр.2 с.103 |
Впр.4 с.104 |
|||||||||
85 |
24/01 |
Чи можливе життя без комп'ютера? |
Лексичні одиниці теми (profitable, onthecuttingedge) |
Минулий неозначений час |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля |
+ |
|
|
|
Впр.6,7 с.105 |
|
Впр.8, 9 с.105-106 |
Впр.5 с.104-105 |
Впр.10 с.106 |
|||||||||
86 |
25/01 |
Працюємо за комп'ютером. |
Лексичні одиниці теми Впр.1 с.106-107
|
Минулий неозначений час |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
|
+ |
|
Впр.5 с.108 |
Впр.2 с.107 |
Впр.1 c.106 |
Впр.3с.107 |
Впр.4 с.108 |
|||||||||
87 |
26/01 |
Працюємо за комп'ютером. |
Лексичні одиниці теми Впр.1 с.106-107
|
Минулий неозначений час |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
|
+ |
|
Впр.6 с.108 |
|
Впр.7 c.107 |
|
Впр.8 с.110 |
|||||||||
88 |
27/01 |
Безглузді винаходи. |
Лексичні одиниці теми Впр.2 с.111 |
Непряма мова |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
|
+ |
|
Впр.2, 4a с.111 |
Впр.1 с.110 |
Впр.3, 5 c.111-112 |
Граматичні вправи |
Впр.1 с.203 |
|||||||||
89 |
28/01 |
(Solutions)I can describe gadgets and speak about their use. Введення та активізація нової лексики |
Впр. 1 с.96SB Впр.1,4 с.96WB |
Пасивний стан дієслів |
Обговорює позитивні та негативні сторони швидкого розвитку науки, появи нових гаджетів та пристроїв |
|
+ |
+ |
|
Впр.3,5 с.96-97 SB |
Впр.6,7 с.97 SB впр.5 с.96 WB |
Впр. 8 с.97 SB |
|
Ex.2,3 p.96 WB |
|||||||||
90 |
31/01 |
The passive present and past simple.Розвитoк навичок граматики |
|
Пасивний стан дієслів теперішнього та минулого неозначено не часів |
Порівнює сучасні та застарілі пристрої, їх роль в житті та побуті |
+ |
|
|
+ |
Ex.2,3,5 p.98 SB |
|
Ex.1,7 p.98 SB |
Ex.5,6 p.98 SB |
Ex.1,2.3 p.97 WB |
|||||||||
91 |
31/01 |
The passive present perfect and future.Розвиток навичок граматики |
|
Пасивний стан дієслів теперішнього доконаного та майбутнього часу |
|
|
+ |
+ |
|
Ex.2,3,7 p.100 SB |
|
Ex.1,6,9 p. 100 SB |
Ex.4,5 p.100 SB |
Ex.1,3,4 p.99 WB |
|||||||||
92 |
01/02 |
Intensions of the speaker. I can identify the speaker’s intension.Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.2p.99SB |
Ex.3,4,5 p.99SB |
Ex.1,6 p.99 SB |
|
Ex.1-4 p.98 WB |
|||||||||
93 |
02/02 |
Great inventions. Inventions that save lives. Розвиток навичок читання |
Ex.8,9 p.102 |
Verb +prepositions |
|
+ |
|
+ |
+ |
Ex.2,6 p.102 SB |
|
Ex.1,3,7,10 p.102 SB |
Ex.7 p.102 |
Ex.3 p101 WB Ex.1,2 p.100 WB |
|||||||||
94 |
03/02 |
Making a complaint about goods in a shop. Розвиток навичок усного продукування |
Ex.1 p.102 WB Ex. 5 p.104 SB |
|
|
|
+ |
|
+ |
|
Ex.2,4,6,8 p.104 SB |
Ex.6 p.104 SB |
Ex.7 p.104 SB |
Ex.2,5 p.102 WB |
|||||||||
95 |
04/02 |
A formal letter розвиток навичок писемного продукування. Самостійна робота |
Ex.5 p.105 SB |
|
|
|
|
|
|
Ex.2,3,p.105 SB |
|
Ex.1 p.105 SB |
Ex.6,7 p. 105 SB |
Ex.4,5 p.103 WB |
|||||||||
Дивовижна Британія.
|
|||||||||||||||||||||||
96 |
07/02 |
Міста-столиці. |
Лексичні одиниці теми. Впр.2a с.118 |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
+ |
|
|
Впр.4 с.119 |
Впр.3 с.118 |
Впр.1 с.117 |
Впр.2b,сс.118 |
Впр.5 с.120 |
|||||||||
97 |
08/02 |
Міста-столиці. |
Лексичні одиниці теми Впр.6aс.120 |
|
Порівнює європейські столиці |
|
+ |
|
|
Впр.1012aс.123-124 |
Впр.9, 11 с.122, 124 |
Впр.8, 12b с.122-124 |
Впр.6bс.120 |
Впр.13 с.125 |
|||||||||
98 |
09/02 |
Единбург – столиця Шотландії. |
Лексичні одиниці теми Впр.2 с. 125 |
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування містами Британії |
|
|
+ |
|
Впр.3 с.126 |
|
Впр.1 с.125 |
Впр.4 с.127 |
Впр.2,5 с.125 |
|||||||||
99 |
10/02 |
Урок граматики. Герундій. |
Лексичні одиниці теми. Гра "Am І Right?" |
Герундій. Впр.6 с.127-128 |
Використовує набуті знання |
|
+ |
|
|
Впр.8 с.128 |
|
Впр.9 с.129 |
Впр.7 с.128 |
Впр.10 с.129 |
|||||||||
100 |
11/02 |
Стежка Велетня. |
Лексичні одиниці теми Впр.3с.131 |
Герундій |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
|
+ |
|
|
Впр.2 с.131 |
Впр.5 с.132 |
Впр.1 с.130 |
Впр.4 с.132 |
Впр.3 с.131 |
|||||||||
101 |
14/02 |
Стежка Велетня. |
Лексичні одиниці теми. Гра "Noughts and Crosses" |
Герундій |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
+ |
|
|
|
|
Впр.6b, 9 с.133 |
Впр.7, 8 с.133 |
Впр.10 с.133 |
|||||||||
102 |
15/02 |
Загадковий Стоунхендж. |
Лексичні одиниці теми Впр.3 с.135 |
Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури |
|
+ |
|
|
Впр.2 с.134-135 |
|
Впр.1,6 с.134, 136 |
Впр.4, 5 с.135 |
Впр.7 с.136 |
|||||||||
103 |
16/02 |
Чудеса Великої Британії. |
Лексичні одиниці теми. Гра"RightorWrong" |
Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Британії |
|
+ |
|
|
Впр.1 с.137 |
|
Впр.2 с.137 |
|
Граматичні вправи |
|||||||||
104 |
17/02 |
Кембридж. |
|
Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
+ |
|
|
Впр.1, 2 с.137-139 |
Впр.4 с.140 |
|
|
Впр.3 с.140 |
|||||||||
105 |
18/02 |
Оксфорд. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
|
+ |
|
|
|
с.280 |
|
|
с.280 |
|||||||||
106 |
21/02 |
Урок домашнього читання. Sandra Bullock, A Non-typical Hollywood star. |
с. 211 |
|
Аналізує зміст прочитаного |
|
+ |
|
|
с.211-213 Впр.3,4 |
Впр.2 с.213 |
Впр.6-8 с.215-216 |
Впр.10 |
Впр.7 с.215 Впр.9 с.216 |
|||||||||
107 |
22/02 |
Урок граматики. |
|
Solutions WB p.104-105 |
Використовує набуті знання |
|
+ |
|
|
|
|
Впр.5 с.141 |
Впр.6 с.141 |
с.142 |
|||||||||
108 |
22/02 |
Робота з мовним порт фоліо. Захист проектів. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Захист проектів |
|
Грама тигра вправи |
|||||||||
109 |
23/02 |
Узагальнююче повторення. Exam Skills Trainer. Самостійна робота |
|
Solutions WB p. 106-107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||||||||
Засоби масової інформації. |
|||||||||||||||||||||||
110 |
24/01 |
Засоби масової інформації в нашому житті. |
Лексичні одиниці теми Впр.2 с.145 |
Теперішній тривалий час |
Демонструє розуміння основ медіаграмотності
|
|
+ |
|
|
Впр.3 с.146 |
Впр.4 с.146 |
Впр.1 с.145 |
Впр.5 с.147 |
Впр.2 с.145 |
|||||||||
111 |
25/01 |
Засоби масової інформації в нашому житті. |
Лексичні одиниці теми. Гра"RightorWrong" |
|
|
|
+ |
|
|
Впр.6 с.147-148 |
Впр.9 с.148 |
Впр.10, 11 с.148- 149 |
Впр.7 с.148 |
Впр.12 с.149 |
|||||||||
112 |
28/01 |
Телебачення та радіо. |
Лексичні одиниці теми Впр.2 с.150 |
Герундій |
Висловлює власне ставлення до розмаїття телепередач |
|
+ |
|
|
Впр.2, 4a с.150-151 |
|
Впр.1, 3b с.149- 150 |
Впр.3a с.150 |
Впр.4b с.151 |
|||||||||
113 |
01/03 |
Телебачення та радіо. |
Лексичні одиниці теми Впр.7 с.153 |
Герундій |
Визначає достовірність інформації |
|
+ |
|
|
Впр.6 с.152 |
Впр.6 с.152: filling in the gaps |
Впр.7,8 с.153 |
Впр.9 с.153 |
Впр.10 с.154 |
|||||||||
114 |
02/03 |
Моя улюблена телепередача. |
Лексичні одиниці теми (foray, daytime, the highest rated, namesake, assessment sitcom, countdown) |
Герундій |
Обговорює свою улюблену передачу |
|
+
|
|
|
Впр.5 с.158 |
Впр.2 c.155 |
Впр.1,3 с.155-156 Впр.7 с.159 |
Впр.6 с.158 |
Впр.4 с.157 Впр.8 с.159 |
|||||||||
115 |
03/03 |
Шкільна радіопрограма. |
Лексичні одиниці теми (toberesponsiblefor, writingscripts) |
Герундій |
Визначає достовірність інформації |
|
+ |
|
|
Впр.1 с.159 |
|
Впр.3 c.159 |
Впр.2 c.159 |
Впр.4 с.159 |
|||||||||
116 |
04/03 |
Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
Використовує набуті знання |
|
+ |
|
|
|
с.282, впр.4 |
|
|
Впр.6 c.162 |
|||||||||
117 |
09/03 |
Телебачення і радіо Британії. |
Лексичні одиниці теми |
Герундій |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
|
+ |
|
Впр.3 c.161 |
Впр.4 с.162 |
|
Впр.1,2 c.160 |
Впр.5 c.162 |
|||||||||
118 |
10/03 |
Урок домашнього читання. “Is Television Useful or Harmful for Kids?” |
|
|
Аналізує зміст прочитаного |
|
+ |
|
|
Впр.1 c.217 |
|
Впр.5 |
Впр2,3 с.219 |
Впр.6 c.220 |
|||||||||
119 |
11/03 |
Урок домашнього читання. “Is Television Useful or Harmful for Kids?” |
|
|
Висловлює власну думку з приводу прочитаного |
|
+ |
|
|
Впр.9 с.221 |
|
Впр.8 с.221 |
Впр.1113 с.222 |
Підготувати проект |
|||||||||
120 |
12/03 |
Робота з мовним порт фоліо. Захист проектів. Узагальнююче повторення. Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Захист проектів |
|
Повторити ЛО теми |
|||||||||
Кар’єра.
|
|||||||||||||||||||||||
121 |
14/03 |
Світ професій. |
Лексичні одиниці теми Впр.3 с.166 Впр.5 с.167 |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
|
|
|
+ |
Впр.3bc.166 Впр.4 с.167
|
Впр.6 с.168 |
Впр.1,2 c.165 Впр.9 с.168 |
Впр.3a c.166 |
Впр.7,8 c.168 |
|||||||||
122 |
15/03 |
Один день із життя... |
Лексичні одиниці теми Впр.2aс.170 Впр.4 с.171 |
Модальні дієслова Впр.6 с.171 |
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства |
|
+ |
|
|
Впр.3 с.170-171 |
Впр.3 с.170Впр.9 с.173 |
Впр.2b, 3bс.170 |
Впр.1,7 с.169, 172 |
Впр.8 с.172-173 |
|||||||||
123 |
16/03 |
Перспективи розвитку кар'єри. |
Лексичні одиниці теми Впр.3 с.176 |
Модальні дієслова |
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
+ |
|
|
|
Впр.1 с.175 |
Впр.2,3a с.175- 176 |
Впр.5 с.177-178 |
Впр.11, 12 с.174 |
|||||||||
124 |
17/03 |
Улюблена професія. |
|
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
+ |
|
|
Впр.5,7 с.177-179 |
Впр.6 с.178 |
Впр.4 с.176 |
|
Впр.9 c.179 |
|||||||||
125 |
18/03 |
Затребувана робота в Україні. |
Лексичні одиниці теми (demandedjob, survey, out-of-date) |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
|
|
|
+ |
Впр.1 с.180 |
|
Впр.2 с.180-181 |
|
Впр.8 с.179 |
|||||||||
126 |
21/03 |
Працюємо в команді. |
|
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
+ |
|
|
Впр.5, с.183 |
|
Впр.6 с.184 |
|
Впр.7 с.184 |
|||||||||
|
22/03 |
(Solutions) Jobs. I can speak about jobs and work. Введення нової лексики |
Solutions WB ex.1 p.52 Ex.5 p.52 SB Ex.6 p.53 SB |
|
|
|
|
|
|
Ex.7,9 p.53 SB |
Ex. 2,4 p.52 SB |
Ex.1,3, p.52 Ex.10, 11 p.53 SB |
Ex.8 p.53 SB |
Ex.2,3.4 p.52 WB |
|||||||||
|
23/03 |
I can make predictions, plans, offers, promises. Розвиток навичок граматики. |
|
Will and going to |
|
|
|
|
|
Ex.3,4,7 p.54 SB |
Ex.2,6 p.54 SB |
Ex.1,8 p 54 SB |
Ex.5 p.54SB |
Ex.1-4 p.53 WB |
|||||||||
|
24/03 |
Changing jobs. Розвиток навичок аудіювання. |
Ex.1p.54 WB Ex.1p.55 SB |
|
|
|
|
|
|
Ex.3 p.55 SB |
Ex.4,5,7,8 p.55 SB |
Ex.2,9 p.55 SB |
Ex.6 p.55 SB |
Ex.2-5 p.54 WB |
|||||||||
|
25/03 |
First conditional. Розвиток навичок граматики |
|
Умовні речення |
|
|
|
|
|
Ex.2,3,4 p.56 SB |
|
Ex.1,7 p. 56 SB |
Ex.5,6 p.56 SB |
Grammar builder 5D p. 132 |
|||||||||
|
04/04 |
First conditional. Удосконалення навичок граматики |
|
Умовні речення |
|
|
|
|
|
Ex.1 p.55 WB |
|
Ex.5 p.55 WB |
Ex.2,3,4 p.55 WB |
Ex.2-3 p.57 WB |
|||||||||
|
05/04 |
Dream job and the worst jobs in the world. Розвиток навичок читання |
Ex.1 p.57 WB Ex.5 p. 58 SB |
|
|
|
|
|
|
Ex.3 p. 58 SB |
|
Ex.1,p.58 SB Ex.6 p.59 SB |
Ex.4 p.58 SB |
Ex.5 p.60 SB (wr) |
|||||||||
|
06/04 |
Prefixes. Розвиток навичок граматики |
Ex.1 p. 57 SB Ex.4 p.56 WB |
|
|
|
|
|
|
Ex.2,3 p.57 SB |
|
Ex.5 p. 57 SB |
Ex.4 p. 57 SB |
Ex.1,2,3 p.56 WB |
|||||||||
127 |
07/04 |
Узагальнююче повторення. Choosing a job. An application letter. Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
Pages : 60-61 SB |
Повторити ЛО теми |
||||||||||||
Туризм |
|||||||||||||||||||||||
128 |
08/04 |
Визначні місця SB p. 62-63 Lesson 6А |
SB p. 62, ex. 2, 4 WB p. 59, ex. 1 |
Will and going to to talk about plans and predictions |
Увідомлює вплив окремого предмета на людську культуру та розвиток суспільства |
|
|
|
|
|
SB p. 62-63, ex. 3, 6, 7 WB p. 59, ex. 3, 4 |
SB p. 62, ex. 1, 5, 9 WB p. 59, ex. 4 |
WB p. 59, ex. 2 |
WB p.64 |
|||||||||
129 |
11/04 |
Нещодавня подорож SB p. 64 Lesson 6B |
|
Present Perfect Been vs gone for, since SB p. 64, ex. 5 WB p. 65, ex. 1-6 Grammar Builder 6B SB p. 134, ex. 1-5 |
Демонструє розуміння та поважає цінність культурного розмаїття у глобальному суспільстві та необхідності жити разом у мирі. Описує види екотуризму |
|
|
|
|
|
SB p. 64, ex. 6 |
How long have you …? Where have you …? Have you …? SB p. 64, ex. 8 |
SB p. 64, ex. 7 WB p. 65, ex. 6 |
WB p.65 |
|||||||||
130 |
12/04 |
Проблеми під час подорожі SB p. 65 Lesson 6C |
Finished-time phrases: two weeks ago, last month, yesterday morning |
|
|
|
|
|
|
SB p. 65, ex. 2-9 WB p. 66, ex. 1, 2, 4-6 |
SB p. 65, ex. 1, 10, 11 WB p. 66, ex. 2 |
|
WB p.66 |
||||||||||
131 |
13/04 |
Досвід минулих подорожей SB p. 66 Lesson 6D |
|
Contrast: Past Simple and Present Perfect Continuous SB p. 66, ex. 3-7 WB p. 67, ex. 1-4 Grammar Builder 6D SB p. 134, ex. 6-8 |
|
|
|
|
|
SB p. 66, ex. 2 |
Have you ever travelled on a plane? Yes, I have. Where did you fly to? I flew to London. SB p. 66, ex. 1, 8 |
SB p. 66, ex. 7 |
WB p.67 |
||||||||||
132 |
14/04 |
В аеропорту SB p. 67 Lesson 6E |
At an airport: bag drop, baggage carousel, boarding pass, cabin crew, check-in desk, departure lounge, flight attendant, flight number, hand luggage, passport control, security check, seat belt, security camera, window seat, etc. SB p. 67, ex. 3, 4, 8 WB p. 68, ex. 2-5 Dictionary Work WB p. 68, ex. 5 |
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
|
|
|
|
|
SB p. 67, ex. 5, 8 |
A young boy went to Minneapolis Airport one day… SB p. 67, ex. 1, 10 WB p. 68, ex. 2 |
|
WB p. 68 |
|||||||||
133 |
15/04 |
Подорожі з друзями SB p. 68-69 Lesson 6F |
Holidays: backpack, campsite, sun cream, travel programme, sunburn, travel guide etc. SB p. 69, ex. 7 WB p. 69, ex. 1 |
First Conditional, Superlatives SB p. 69, ex. 8 |
|
|
|
|
|
|
SB p. 68-69, ex. 1, 6, 9 |
|
WB p. 69 |
||||||||||
134 |
18/04 |
Планування подорожі SB p. 70 Lesson 6G |
Tourist attractions: art gallery, carnival, church, concert, festival, monument, musical, old town, opera house, safari park, shopping district, square, theatre, etc. SB p. 70, ex. 2, 4, 5 WB p. 70, ex. 1-3 Vocabulary Builder 6G City tourism SB p. 120, ex. 1, 2 |
|
|
|
|
|
|
SB p. 70, ex. 3, 6, 8 WB p. 70, ex. 4 |
Making suggestionSB p. 70, ex. 1, 2, 7, 10. WB p. 70, ex. 6. |
SB p. 70, ex. 9 WB p. 70, ex. 5 |
WB p. 70 |
||||||||||
135 |
19/04 |
Туристичний блог SB p. 71 Lesson 6H |
Holiday activities: go kayaking, abseiling, mountain biking, hire a bike, etc. SB p. 71, ex. 6, 7 WB p. 71, ex. 1 Vocabulary Builder 6H Holiday activities SB p. 120 ex. 3-4 |
Omitting sentence subjects in informal writing SB p. 71, ex. 4, 5 WB p. 71, ex. 3, 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
SB p. 71, ex. 8, 9. WB p. 71, ex. 5, 6. |
WB p. 71 |
|||||||||
136 |
20/04 |
Відкриваючи Україну WB p. 72 |
Lifetime, set aside, natural habitat, endangered species, breeding programmes, etc. WB p. 72, ex. 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WB p. 72, ex. 5 |
WB p. 72 |
|||||||||
137 |
21/04 |
Місця, популярні серед туристів WB p. 73 |
Sightseeing, waterslides, funfair, a city break, bell tower, courtyard, landmark, etc. WB p. 73, ex. 1, 2 |
|
Планує краєзнавчу подорож. |
|
|
|
|
|
|
|
WB p. 73, ex. 5 |
WB p. 73 |
|||||||||
138 |
22/04 |
Exam Skills Trainer 3 SB p. 72-73 |
|||||||||||||||||||||
139 |
26/04 |
End-of-unit 6 test (Course Tests) |
|||||||||||||||||||||
140 |
27/04 |
Culture: Alcatraz SB p. 113 |
|||||||||||||||||||||
141 |
28/04 |
Solutions 3rd ed. Culture Video Lesson. Unit 6 – San Francisco (Solutions 3rd ed. Course DVD/ Classroom Presentation Tool/ Teacher’s Resource Disk DVD Worksheets) |
|||||||||||||||||||||
Crime |
|||||||||||||||||||||||
142 |
29/04 |
Види злочинів та злочинці SB p. 84-85 Lesson 8 A |
SB p. 84-85, ex. 2, 5 WB p. 86, ex. 1, 2, 5 |
Comparatives and superlatives SB p. 84-85, ex. 7 |
Усвідомлює готовність брати на себе відповідальність, а також нести відповідальність за свої дії. Формулює особисті ціннісні пріоритети. Наводить приклади реалізації дітьми своїх прав; порушень прав дитини. |
|
|
|
|
|
SB p. 84-85, ex. 2, 4, 6 WB p. 86, ex. 4 |
SB p. 84-85, ex. 1, 3, 8 |
|
WB p. 86 |
|||||||||
143 |
03/05 |
Історія одного пограбування SB p. 86 Lesson 8 B |
SB p. 86, ex. 5 |
Reported speech SB p. 86, ex. 4, 6 WB p. 87, ex. 1-4 Grammar Builder 8B SB p. 138, ex. 1-3 |
|
|
|
|
|
SB p. 86, ex. 2 WB p. 87, ex. 4 SB p. 86, ex. 3 |
SB p. 86, ex. 1, 7, 8 |
SB p. 86, ex. 6 WB p. 87, ex. 3-4 |
WB p. 87 |
||||||||||
144 |
04/05 |
Відомі злочинці SB p. 87 Lesson 8 C |
Outlaw, gunman, gang, etc. WB p. 88, ex. 1. |
WB p. 88, ex. 3 |
|
|
|
|
|
SB p. 87, ex. 3-5 WB p. 88, ex. 2, 4, 5 |
SB p. 87, ex. 1, 7. |
SB p. 87, ex. 8. |
WB p. 88 |
||||||||||
145 |
05/05 |
Детективна історія SB p. 88 Lesson 8 D |
Bungling burglar, etc. Time phrases for reported speech |
Reported speech: tell and say SB p. 88, ex. 2-6 WB p. 89, ex. 1-4 Grammar Builder 8 D SB p. 128, ex. 4-6 |
Уміє упевнено спілкуватися з однолітками і дорослими, у разі необхідності звертатися до них за допомогою. Уміє протидіяти агресії і насиллю у своєму середовищі Висловлює власну думку, слухає і чує інших, оцінює, аргументує та змінює думку на основі доказі |
|
|
|
|
|
SB p. 88, ex. 1 WB p. 89, ex. 2 |
SB p. 88, ex. 8 |
SB p. 88, ex. 7 WB p. 89, ex. 4, 5 |
WB p. 89 |
|||||||||
146 |
06/05 |
Таємниче пограбування банку SB p. 89 Lesson 8 E |
SB p. 89, ex. 3-5 WB p. 90, ex. 1, 3, 5 Dictionary Work |
Degrees of comparison Present Perfect SB p. 89, ex. 6 |
|
|
|
|
|
SB p. 89, ex. 2 WB p. 90, ex. 4 |
SB p. 89, ex. 6 |
|
WB p. 90 |
||||||||||
147 |
10/05 |
Загадкові вбивства SB p. 90 Lesson 8 F |
SB p. 90, ex. 5, 6 WB p. 91, ex. 1 |
|
|
|
|
|
|
SB p. 90-91, ex. 2 WB p. 91, ex. 2, 3 |
SB p. 90, ex. 1, 8 |
SB p. 90, ex. 5, 6 WB p. 91, ex. 1 |
WB p. 91 |
||||||||||
148 |
11/05 |
Опис злочинця SB p. 92 Lesson 8 G |
SB p. 92, ex. 3, 8 Vocabulary Builder 8G Describing people SB p. 121 ex. 1, 2 |
Modal verbs for deductions: must and can SB p. 92, ex. 1 WB p. 92, ex. 1 |
|
|
|
|
|
SB p. 92, ex. 2, 4, 5, 7, 8 WB p. 92, ex. 2, 3, 5 |
SB p. 92, ex. 1, 3, 9, 10 WB p. 92, ex. 7 |
WB p. 92, ex. 4, 6 |
WB p. 92 |
||||||||||
149 |
12/05 |
Електронний лист SB p. 93 Lesson 3 H |
SB p. 93, ex. 3-6 WB p. 93, ex. 1 Vocabulary Builder 8H Prepositions + noun phrases SB p. 121 ex. 3, 4 |
|
|
|
|
|
|
SB p. 93, ex. 2 WB p. 93, ex. 4 |
SB p. 93, ex. 1 |
SB p. 93, ex. 7, 8 WB p. 93, ex. 3, 4 |
WB p. 93 |
||||||||||
150 |
13/05 |
Письменникиавтори детективів WB p. 94 |
WB p. 94, ex. 1, 3 |
|
|
|
|
|
|
WB p. 94, ex. 2, 5 |
|
WB p. 94, ex. 5 |
WB p. 94 |
||||||||||
151 |
16/05 |
Юридичні професії WB p. 95 |
WB p. 95, ex. 3 |
|
|
|
|
|
|
WB p. 95, ex. 1 |
|
WB p. 95, ex. 5 |
WB p. 95 |
||||||||||
152 |
17/05 |
Узагальнюючий урок.повторення. Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
153 |
18/05 |
граматика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
154 |
19/05 |
граматика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
155 |
20/05 |
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал теми |
|||||||||
156 |
23/05 |
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Герундій |
|||||||||
157 |
24/05 |
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||||||||
158 |
25/05 |
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати проект |
|||||||||
159 |
26/05 |
Робота з мовним порт фоліо. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал теми |
|||||||||
160 |
27/05 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.15 с.222 |
|||||||||