Календарно-тематичне планування 9 клас 5год/тиждень (Несвіт+Solutions Pre-Intermidiate)

Про матеріал
календарно-тематичне планування 9 клас 5год/тиждень (Несвіт+Solutions Pre-Intermidiate)
Перегляд файлу

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар - граматика

Очікувані результати

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

 

Наука.

80

17/01

Вплив сучасних технологій на наше життя.

Лексичні оди­ниці теми Впр.1 с.93

Теперішній неозначений час

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів

 

 

 

 

+

 

Впр.5 с.95

 

Впр.1,4 с.93, 94-95

Впр.3 с.94

Впр.2 с.93

81

18/01

Визначні винаходи та відкриття.

Впр.5 с.94- 95

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

 

 

+

 

 

Впр.6

с.96

Впр.7

с.96

 

 

Впр.9 с.97

82

19/01

Підтримуйте зв'язок!

Лексичні оди­ниці теми Впр.4 с.99

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

 

 

+

 

 

Впр.3

с.98-99

Впр.3

с.98-99

Впр.2

с.98

Граматич­ні вправи

Впр.5 с.99

83

20/01

Підтримуйте зв'язок!

ConversationLab: TalkingOvertheTe­lephone

Синоніми

Обговорює культуру спілкування

по телефону

 

 

 

+

 

 

Впр.7

с.101

Впр.6

с.100

Впр.8

с.102

Впр.4 с.99

Впр.9 с.102

84

21/01

Чи можливе життя без комп'ютера?

Лексичні оди­ниці теми Впр.2 с.103

Непряма мова

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі

 

+

 

 

Впр.3aс.103

 

Впр.1

с.102

Впр.2 с.103

Впр.4 с.104

85

24/01

Чи можливе життя без комп'ютера?

Лексичні оди­ниці теми (profitable, onthecuttingedge)

Минулий неозначений час

Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля

 

 

 

+

 

 

 

Впр.6,7

с.105

 

Впр.8, 9 с.105-106

Впр.5 с.104-105

Впр.10 с.106

86

25/01

Працюємо за комп'ю­тером.

Лексичні оди­ниці теми Впр.1 с.106-107

 

Минулий неозначений час

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

 

 

 

 

+

 

Впр.5

с.108

Впр.2

с.107

Впр.1

c.106

Впр.3с.107

Впр.4 с.108

87

26/01

Працюємо за комп'ю­тером.

Лексичні оди­ниці теми Впр.1 с.106-107

 

Минулий неозначений час

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

 

 

 

 

+

 

Впр.6

с.108

 

Впр.7

c.107

 

Впр.8 с.110

88

27/01

Безглузді винаходи.

Лексичні оди­ниці теми Впр.2 с.111

Непряма мова

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів

 

 

 

 

+

 

Впр.2, 4a

с.111

Впр.1

с.110

Впр.3, 5 c.111-112

Граматич­ні вправи

Впр.1

с.203

89

28/01

(Solutions)I can describe gadgets and speak about their use.  Введення та активізація нової лексики

 

Впр. 1 с.96SB

Впр.1,4 с.96WB

Пасивний стан дієслів

Обговорює позитивні та негативні сторони швидкого розвитку науки, появи нових гаджетів та пристроїв

 

+

+

 

Впр.3,5 с.96-97 SB

Впр.6,7

с.97 SB

впр.5 с.96 WB

 Впр. 8 с.97 SB

 

Ex.2,3 p.96 WB

90

31/01

The passive present and past simple.Розвитoк навичок граматики

 

Пасивний стан дієслів теперішнього та минулого неозначено не часів

Порівнює сучасні та застарілі пристрої, їх роль в житті та побуті

+

 

 

+

Ex.2,3,5 p.98 SB

 

Ex.1,7 p.98 SB

Ex.5,6 p.98 SB

Ex.1,2.3 p.97 WB

91

31/01

The passive present perfect and future.Розвиток навичок граматики

 

Пасивний стан дієслів теперішнього доконаного та майбутнього часу

 

 

+

+

 

Ex.2,3,7 p.100 SB

 

Ex.1,6,9 p. 100 SB

Ex.4,5 p.100 SB

Ex.1,3,4 p.99 WB

92

01/02

Intensions of the speaker. I can identify the speaker’s intension.Розвиток навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

Ex.2p.99SB

Ex.3,4,5 p.99SB

Ex.1,6 p.99 SB

 

Ex.1-4 p.98 WB

93

02/02

Great inventions. Inventions that save lives. Розвиток навичок читання

Ex.8,9 p.102

Verb +prepositions

 

+

 

+

+

Ex.2,6 p.102 SB

 

Ex.1,3,7,10 p.102 SB

Ex.7 p.102

Ex.3 p101 WB

Ex.1,2 p.100 WB

94

03/02

Making a complaint about goods in a shop. Розвиток навичок усного продукування

Ex.1 p.102 WB

Ex. 5 p.104 SB

 

 

 

+

 

+

 

Ex.2,4,6,8 p.104 SB

Ex.6 p.104 SB

Ex.7 p.104 SB

Ex.2,5 p.102 WB

95

04/02

 A formal letter розвиток навичок писемного продукування.

Самостійна робота

Ex.5 p.105 SB

 

 

 

 

 

 

Ex.2,3,p.105 SB

 

Ex.1 p.105 SB

Ex.6,7 p. 105 SB

Ex.4,5 p.103 WB

Дивовижна Британія.

 

96

07/02

Міста-столиці.

Лексичні оди­ниці теми. Впр.2a с.118

 

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях

 

 

+

 

 

Впр.4

с.119

Впр.3 с.118

Впр.1

с.117

Впр.2b,сс.118

Впр.5 с.120

97

08/02

Міста-столиці.

Лексичні оди­ниці теми Впр.6aс.120

 

Порівнює  європейські столиці

 

 

+

 

 

Впр.1012aс.123-124

Впр.9, 11 с.122, 124

Впр.8, 12b с.122-124

Впр.6bс.120

Впр.13 с.125

98

09/02

Единбург – столиця Шотландії.

Лексичні оди­ниці теми Впр.2 с. 125

 

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування містами Британії

 

 

 

 

+

 

Впр.3

с.126

 

Впр.1

с.125

Впр.4

с.127

Впр.2,5 с.125

99

10/02

Урок граматики. Герундій.

Лексичні оди­ниці теми. Гра "Am І Right?"

Герундій.

Впр.6

с.127-128

Використовує набуті знання

 

 

 

+

 

 

Впр.8

с.128

 

Впр.9

с.129

Впр.7 с.128

Впр.10 с.129

100

11/02

Стежка Велетня.

Лексичні оди­ниці теми Впр.3с.131

Герундій

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

 

 

 

+

 

 

Впр.2

с.131

Впр.5

с.132

Впр.1

с.130

Впр.4 с.132

Впр.3 с.131

101

14/02

Стежка Велетня.

Лексичні оди­ниці теми. Гра "Noughts and Crosses"

Герундій

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

 

 

 

+

 

 

 

 

Впр.6b, 9

с.133

Впр.7, 8

с.133

Впр.10 с.133

102

15/02

Загадковий Стоунхендж.

Лексичні оди­ниці теми Впр.3 с.135

Пряма / непряма мова: накази та інст­рукції у непря­мій мові

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури

 

 

 

 

+

 

 

Впр.2

с.134-135

 

Впр.1,6 с.134, 136

Впр.4, 5

с.135

Впр.7 с.136

103

16/02

Чудеса

Великої

Британії.

Лексичні оди­ниці теми. Гра"RightorWrong"

Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Британії

 

 

 

 

+

 

 

Впр.1 с.137

 

Впр.2

с.137

 

Граматич­ні вправи

104

17/02

Кембридж.

 

Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

 

 

+

 

 

Впр.1, 2

с.137-139

Впр.4 с.140

 

 

Впр.3 с.140

105

18/02

Оксфорд. Розвиток навичок аудіювання.

 

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

 

 

 

+

 

 

 

с.280

 

 

с.280

106

21/02

Урок домашнього читання. Sandra Bullock, A Non-typical Hollywood star.

с. 211

 

Аналізує зміст прочитаного

 

 

 

+

 

 

с.211-213

Впр.3,4

Впр.2 с.213

Впр.6-8 с.215-216

Впр.10

Впр.7 с.215 Впр.9 с.216

107

22/02

Урок граматики.

 

Solutions WB p.104-105

Використовує набуті знання

 

 

+

 

 

 

 

Впр.5 с.141

Впр.6 с.141

с.142

108

22/02

Робота з мовним порт фоліо. Захист проектів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захист проектів

 

Грама тигра вправи

109

23/02

Узагальнююче повторення.

Exam Skills Trainer. Самостійна робота

 

Solutions WB p. 106-107

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО теми

Засоби масової інформації.

110

24/01

Засоби масо­вої інфор­мації в на­шому житті.

Лексичні оди­ниці теми Впр.2 с.145

Теперішній тривалий час

Демонструє розуміння основ медіаграмотності

 

 

 

 

+

 

 

Впр.3

с.146

Впр.4

с.146

Впр.1

с.145

Впр.5

с.147

Впр.2

с.145

111

25/01

Засоби масо­вої інфор­мації в на­шому житті.

Лексичні оди­ниці теми. Гра"RightorWrong"

 

Визначає достовірність інформації

 

 

+

 

 

Впр.6

с.147-148

Впр.9

с.148

Впр.10,

11

с.148-

149

Впр.7 с.148

Впр.12

с.149

112

28/01

Телебачення та радіо.

Лексичні оди­ниці теми Впр.2 с.150

Герундій

Висловлює власне ставлення до розмаїття телепередач

 

 

 

+

 

 

Впр.2, 4a

с.150-151

 

Впр.1, 3b

с.149- 150

Впр.3a

с.150

Впр.4b

с.151

113

01/03

Телебачення та радіо.

Лексичні оди­ниці теми Впр.7 с.153

Герундій

Визначає достовірність інформації

 

 

+

 

 

Впр.6

с.152

Впр.6 с.152:

filling in the gaps

Впр.7,8 с.153

Впр.9 с.153

Впр.10

с.154

114

02/03

Моя улюб­лена теле­передача.

Лексичні оди­ниці теми (foray, day­time, the hi­ghest rated, namesake,

assessment sitcom, countdown)

Герундій

Обговорює свою улюблену передачу

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

Впр.5

с.158

Впр.2

c.155

Впр.1,3 с.155-156

Впр.7

с.159

Впр.6 с.158

Впр.4

с.157

Впр.8

с.159

115

03/03

Шкільна радіо­програма.

Лексичні оди­ниці теми (toberespon­siblefor, writ­ingscripts)

Герундій

Визначає достовірність інформації

 

 

 

+

 

 

Впр.1

с.159

 

Впр.3

c.159

Впр.2 c.159

Впр.4

с.159

116

04/03

Розвиток навичок аудіювання.

 

 

Використовує набуті знання

 

 

+

 

 

 

с.282, впр.4

 

 

Впр.6

c.162

117

09/03

Телебачення і радіо Британії.

Лексичні оди­ниці теми

Герундій

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

 

 

 

 

+

 

Впр.3

c.161

Впр.4

с.162

 

Впр.1,2 c.160

Впр.5

c.162

118

10/03

Урок домашнього читання. “Is Television Useful or Harmful for Kids?”

 

 

Аналізує зміст прочитаного

 

 

 

+

 

 

Впр.1 c.217

 

Впр.5

Впр2,3 с.219

Впр.6

c.220

119

11/03

Урок домашнього читання. “Is Television Useful or Harmful for Kids?”

 

 

Висловлює власну думку з приводу прочитаного

 

 

 

 

+

 

 

Впр.9 с.221

 

Впр.8 с.221

Впр.1113 с.222

Підготувати проект

120

12/03

Робота з мовним порт фоліо. Захист проектів.

Узагальнююче повторення.

Самостійна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захист проектів

 

Повторити ЛО теми

Кар’єра.

 

121

14/03

Світ професій.

Лексичні оди­ниці теми

Впр.3 с.166

Впр.5 с.167

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

 

 

 

 

 

 

+

Впр.3bc.166

Впр.4 с.167

 

Впр.6

с.168

Впр.1,2 c.165

Впр.9 с.168

Впр.3a c.166

Впр.7,8 c.168

122

15/03

Один день із життя...

Лексичні оди­ниці теми

Впр.2aс.170

Впр.4 с.171

Модальні дієслова Впр.6 с.171

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства

 

 

 

 

+

 

 

Впр.3

с.170-171

Впр.3

с.170Впр.9 с.173

Впр.2b, 3bс.170

Впр.1,7

 с.169, 172

Впр.8

с.172-173

123

16/03

Перспекти­ви розвитку кар'єри.

Лексичні оди­ниці теми Впр.3 с.176

Модальні дієслова

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

+

 

 

 

Впр.1

с.175

Впр.2,3a

с.175- 176

Впр.5 с.177-178

Впр.11, 12 с.174

124

17/03

Улюблена професія.

 

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

+

 

 

Впр.5,7

с.177-179

Впр.6 с.178

Впр.4 с.176

 

Впр.9

c.179

125

18/03

Затребувана робота в Україні.

Лексичні оди­ниці теми (demandedjob, survey, out-of-date)

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

 

 

 

 

 

 

+

Впр.1

с.180

 

Впр.2

с.180-181

 

Впр.8

с.179

126

21/03

Працюємо в команді.

 

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

+

 

 

Впр.5, с.183

 

Впр.6 с.184

 

Впр.7 с.184

 

22/03

(Solutions) Jobs. I can speak about jobs and work. Введення нової лексики

Solutions WB ex.1 p.52

Ex.5 p.52 SB

Ex.6 p.53 SB

 

 

 

 

 

 

Ex.7,9 p.53 SB

Ex. 2,4 p.52 SB

Ex.1,3, p.52

Ex.10, 11 p.53 SB

Ex.8 p.53 SB

Ex.2,3.4 p.52 WB

 

23/03

I can make predictions, plans, offers, promises. Розвиток навичок граматики.

 

Will and going to

 

 

 

 

 

Ex.3,4,7 p.54 SB

Ex.2,6 p.54 SB

Ex.1,8 p 54 SB

Ex.5 p.54SB

Ex.1-4 p.53 WB

 

24/03

Changing jobs. Розвиток навичок аудіювання.

Ex.1p.54 WB

Ex.1p.55 SB

 

 

 

 

 

 

Ex.3 p.55 SB

Ex.4,5,7,8 p.55 SB

Ex.2,9 p.55 SB

Ex.6 p.55 SB

Ex.2-5 p.54 WB

 

25/03

First conditional. Розвиток навичок граматики

 

Умовні речення

 

 

 

 

 

Ex.2,3,4 p.56 SB

 

Ex.1,7 p. 56 SB

Ex.5,6 p.56 SB

Grammar builder 5D p. 132

 

04/04

First conditional. Удосконалення навичок граматики

 

Умовні речення

 

 

 

 

 

Ex.1 p.55 WB

 

Ex.5 p.55 WB

Ex.2,3,4 p.55 WB

Ex.2-3 p.57 WB

 

05/04

Dream job and the worst jobs in the world. Розвиток навичок читання

Ex.1 p.57 WB

Ex.5 p. 58 SB

 

 

 

 

 

 

Ex.3 p. 58 SB

 

Ex.1,p.58 SB

Ex.6 p.59 SB

Ex.4 p.58 SB

Ex.5 p.60 SB (wr)

 

06/04

Prefixes. Розвиток навичок граматики

Ex.1 p. 57 SB

Ex.4 p.56 WB

 

 

 

 

 

 

Ex.2,3 p.57 SB

 

Ex.5 p. 57 SB

Ex.4 p. 57 SB

Ex.1,2,3 p.56 WB

127

07/04

Узагальнююче повторення.

Choosing a job. An application letter. Самостійна робота

 

 

 

 

 

 

 

Pages : 60-61 SB

Повторити ЛО теми

Туризм

128

08/04

Визначні місця SB p. 62-63 Lesson 6А

SB p. 62, ex. 2, 4 WB p. 59, ex. 1

Will and going to to talk about plans and predictions

Увідомлює вплив окремого предмета на людську культуру та розвиток суспільства

 

 

 

 

 

SB p. 62-63, ex. 3, 6, 7 WB p. 59, ex. 3, 4

SB p. 62, ex. 1, 5, 9 WB p. 59, ex. 4

WB p. 59, ex. 2

WB p.64

129

11/04

Нещодавня подорож SB p. 64 Lesson 6B

 

Present Perfect Been vs gone for, since SB p. 64, ex. 5 WB p. 65, ex. 1-6 Grammar Builder 6B SB p. 134, ex. 1-5

Демонструє розуміння та поважає цінність культурного розмаїття у глобальному суспільстві та необхідності жити разом у мирі. Описує види екотуризму

 

 

 

 

 

SB p. 64, ex. 6

How long have you …? Where have you …? Have you …? SB p. 64, ex. 8

SB p. 64, ex. 7 WB p. 65, ex. 6

WB p.65

130

12/04

Проблеми під час подорожі SB p. 65 Lesson 6C

Finished-time phrases: two weeks ago, last month, yesterday morning

 

 

 

 

 

 

SB p. 65, ex. 2-9 WB p. 66, ex. 1, 2, 4-6

SB p. 65, ex. 1, 10, 11 WB p. 66, ex. 2

 

WB p.66

131

13/04

Досвід минулих подорожей SB p. 66 Lesson 6D

 

Contrast: Past Simple and Present Perfect Continuous SB p. 66, ex. 3-7 WB p. 67, ex. 1-4 Grammar Builder 6D SB p. 134, ex. 6-8

 

 

 

 

 

SB p. 66, ex. 2

Have you ever travelled on a plane? Yes, I have. Where did you fly to? I flew to London. SB p. 66, ex. 1, 8

SB p. 66, ex. 7

WB p.67

132

14/04

В аеропорту SB p. 67 Lesson 6E

At an airport: bag drop, baggage carousel, boarding pass, cabin crew, check-in desk, departure lounge, flight attendant, flight number, hand luggage, passport control, security check, seat belt, security camera, window seat, etc. SB p. 67, ex. 3, 4, 8 WB p. 68, ex. 2-5 Dictionary Work WB p. 68, ex. 5

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

 

 

 

 

 

SB p. 67, ex. 5, 8

A young boy went to Minneapolis Airport one day… SB p. 67, ex. 1, 10 WB p. 68, ex. 2

 

WB p. 68

133

15/04

Подорожі з друзями SB p. 68-69 Lesson 6F

Holidays: backpack, campsite, sun cream, travel programme, sunburn, travel guide etc. SB p. 69, ex. 7 WB p. 69, ex. 1

First Conditional, Superlatives SB p. 69, ex. 8

 

 

 

 

 

 

SB p. 68-69, ex. 1, 6, 9

 

WB p. 69

134

18/04

Планування подорожі SB p. 70 Lesson 6G

Tourist attractions: art gallery, carnival, church, concert, festival, monument, musical, old town, opera house, safari park, shopping district, square, theatre, etc. SB p. 70, ex. 2, 4, 5 WB p. 70, ex. 1-3 Vocabulary Builder 6G City tourism SB p. 120, ex. 1, 2

 

 

 

 

 

 

SB p. 70, ex. 3, 6, 8 WB p. 70, ex. 4

Making suggestionSB p. 70, ex. 1, 2, 7, 10. WB p. 70, ex. 6.

SB p. 70, ex. 9 WB p. 70, ex. 5

WB p. 70

135

19/04

Туристичний блог SB p. 71 Lesson 6H

Holiday activities: go kayaking, abseiling, mountain biking, hire a bike, etc. SB p. 71, ex. 6, 7 WB p. 71, ex. 1 Vocabulary Builder 6H Holiday activities SB p. 120 ex. 3-4

Omitting sentence subjects in informal writing SB p. 71, ex. 4, 5 WB p. 71, ex. 3, 4

 

 

 

 

 

 

 

 

SB p. 71, ex. 8, 9. WB p. 71, ex. 5, 6.

WB p. 71

136

20/04

Відкриваючи Україну WB p. 72

Lifetime, set aside, natural habitat, endangered species, breeding programmes, etc. WB p. 72, ex. 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WB p. 72, ex. 5

WB p. 72

137

21/04

Місця, популярні серед туристів WB p. 73

Sightseeing, waterslides, funfair, a city break, bell tower, courtyard, landmark, etc. WB p. 73, ex. 1, 2

 

Планує краєзнавчу подорож.

 

 

 

 

 

 

 

WB p. 73, ex. 5

WB p. 73

138

22/04

Exam Skills Trainer 3 SB p. 72-73

139

26/04

End-of-unit 6 test (Course Tests)

140

27/04

Culture: Alcatraz SB p. 113

141

28/04

Solutions 3rd ed. Culture Video Lesson. Unit 6 – San Francisco (Solutions 3rd ed. Course DVD/ Classroom Presentation Tool/ Teacher’s Resource Disk DVD Worksheets)

Crime

142

29/04

Види злочинів та злочинці SB p. 84-85 Lesson 8 A

SB p. 84-85, ex. 2, 5 WB p. 86, ex. 1, 2, 5

Comparatives and superlatives SB p. 84-85, ex. 7

Усвідомлює готовність брати на себе відповідальність, а також нести відповідальність за свої дії. Формулює особисті ціннісні пріоритети. Наводить приклади реалізації дітьми своїх прав; порушень прав дитини.

 

 

 

 

 

SB p. 84-85, ex. 2, 4, 6 WB p. 86, ex. 4

SB p. 84-85, ex. 1, 3, 8

 

WB p. 86

143

03/05

Історія одного пограбування SB p. 86 Lesson 8 B

SB p. 86, ex. 5

Reported speech SB p. 86, ex. 4, 6 WB p. 87, ex. 1-4 Grammar Builder 8B SB p. 138, ex. 1-3

 

 

 

 

 

SB p. 86, ex. 2 WB p. 87, ex. 4 SB p. 86, ex. 3

SB p. 86, ex. 1, 7, 8

SB p. 86, ex. 6 WB p. 87, ex. 3-4

WB p. 87

144

04/05

Відомі злочинці SB p. 87 Lesson 8 C

Outlaw, gunman, gang, etc. WB p. 88, ex. 1.

WB p. 88, ex. 3

 

 

 

 

 

SB p. 87, ex. 3-5 WB p. 88, ex. 2, 4, 5

SB p. 87, ex. 1, 7.

SB p. 87, ex. 8.

WB p. 88

145

05/05

Детективна історія SB p. 88 Lesson 8 D

Bungling burglar, etc. Time phrases for reported speech

Reported speech: tell and say SB p. 88, ex. 2-6 WB p. 89, ex. 1-4 Grammar Builder 8 D SB p. 128, ex. 4-6

Уміє упевнено спілкуватися з однолітками і дорослими, у разі необхідності звертатися до них за допомогою. Уміє протидіяти агресії і насиллю у своєму середовищі Висловлює власну думку, слухає і чує інших, оцінює, аргументує та змінює думку на основі доказі

 

 

 

 

 

SB p. 88, ex. 1 WB p. 89, ex. 2

SB p. 88, ex. 8

SB p. 88, ex. 7 WB p. 89, ex. 4, 5

WB p. 89

146

06/05

Таємниче пограбування банку SB p. 89 Lesson 8 E

SB p. 89, ex. 3-5 WB p. 90, ex. 1, 3, 5 Dictionary Work

Degrees of comparison Present Perfect SB p. 89, ex. 6

 

 

 

 

 

SB p. 89, ex. 2 WB p. 90, ex. 4

SB p. 89, ex. 6

 

WB p. 90

147

10/05

Загадкові вбивства SB p. 90 Lesson 8 F

SB p. 90, ex. 5, 6 WB p. 91, ex. 1

 

 

 

 

 

 

SB p. 90-91, ex. 2 WB p. 91, ex. 2, 3

SB p. 90, ex. 1, 8

SB p. 90, ex. 5, 6 WB p. 91, ex. 1

WB p. 91

148

11/05

Опис злочинця SB p. 92 Lesson 8 G

SB p. 92, ex. 3, 8 Vocabulary Builder 8G Describing people SB p. 121 ex. 1, 2

Modal verbs for deductions: must and can SB p. 92, ex. 1 WB p. 92, ex. 1

 

 

 

 

 

SB p. 92, ex. 2, 4, 5, 7, 8 WB p. 92, ex. 2, 3, 5

SB p. 92, ex. 1, 3, 9, 10 WB p. 92, ex. 7

WB p. 92, ex. 4, 6

WB p. 92

149

12/05

Електронний лист SB p. 93 Lesson 3 H

SB p. 93, ex. 3-6 WB p. 93, ex. 1 Vocabulary Builder 8H Prepositions + noun phrases SB p. 121 ex. 3, 4

 

 

 

 

 

 

SB p. 93, ex. 2 WB p. 93, ex. 4

SB p. 93, ex. 1

SB p. 93, ex. 7, 8 WB p. 93, ex. 3, 4

WB p. 93

150

13/05

Письменникиавтори детективів WB p. 94

WB p. 94, ex. 1, 3

 

 

 

 

 

 

WB p. 94, ex. 2, 5

 

WB p. 94, ex. 5

WB p. 94

151

16/05

Юридичні професії WB p. 95

WB p. 95, ex. 3

 

 

 

 

 

 

WB p. 95, ex. 1

 

WB p. 95, ex. 5

WB p. 95

152

17/05

Узагальнюючий урок.повторення. Самостійна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

153

18/05

граматика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

154

19/05

граматика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

155

20/05

Контроль читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити граматичний матеріал теми

156

23/05

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Герундій

157

 

24/05

Контроль письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО теми

158

25/05

Контроль говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувати проект

159

26/05

Робота з мовним порт фоліо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити граматичний матеріал теми

160

27/05

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.15 с.222

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
14 січня 2022
Переглядів
387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку