КТП з англійської мови для 3 класу (3 години) за підручником Smart Junior

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови на I та ІІ семестр для 3 класу (3 години) за підручником Smart Junior Г.К.Мітчелл, 2020 р. Планування здійснено за Державним стандартом початкової освіти (Затверджено постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87) та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко (3-4 класи) (Затверджено наказом МОН України від 08.10.2019 №1273)

Перегляд файлу

 

КТП з англійської мови для 3 класу (3 години) за підручником Smart Junior Г.К.Мітчелл, 2020 р.

І семестр

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексика

Граматика/Фонетика

  1.  

 

Коригуюче навчання з теми «Одяг». Предмети одягу. Формування лексичних і граматичних навичок

Описувати одяг

Прослуховує діалог про улюблений  одяг дівчинки

Індивідуальна робота, опис одягу

skirt, dress, T-shirt, shirt, shorts, blouse, jeans, sweater, suit

I am wearing a/…

Описує одяг людини, розповідає про свій одяг

  1.  

 

Коригуюче навчання з теми «Одяг». Формування навичок сприйняття на слух

Описувати одяг друзів

Виконує вправи на сполучення

Заповнює пропуски у реченнях

colours

What colour is…? He/She is wearing…

Ставить і відповідає на запитання

  1.  

 

Коригуюче навчання з теми «Одяг». Аксесуари

Описувати святковий та буденний одяг

Прослуховує текст та виконує завдання на відповідність

Ситуативні міні-діалоги

scarf, tie, gloves, glasses, sunglasses, hat

My/His/Her… is…

Розповідає про свій одяг та одяг своїх друзів

  1.  

 

Діагностична робота з теми «Одяг»

  1.  

 

Зовнішність

Описує зовнішність людини

Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на героя пісні)

Парна робота, опис зовнішності

pretty, ugly, beautiful, handsome, straight/wavy/curly hair, green/grey/brown eyes

Вживання have got, my/his/her name is…

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами, описує свою зовнішність

  1.  

 

Зовнішність

Описує зовнішність людини

Завдання на сполучення

Описує фото мультиплікаційних героїв

bald, moustache, beard, middle-aged, of medium height

Вживання has got

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами

  1.  

 

Зовнішність

Описує зовнішність членів родини

Прослуховує текст та виконує завдання на відповідність

Описує фото родини

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків

Розповідає про зовнішність своїх друзів та членів родини

  1.  

 

Зовнішність та одяг

Розповідати про одяг та зовнішність кіноакторів

Читає текст та відповідає на запитання до прочитаного

Заповнює пропуски у реченнях

long, short, nice

How old is he/she? What colour is/are…?

Ставить і відповідає на запитання про членів родини, їх одяг та зовнішність

  1.  

 

Зовнішність

Рахує від 10 до 100

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання на розуміння прочитаного тексту

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Кількісні числівники від 10 до 100

Ставить і відповідає на прості запитання

  1.  

 

Майно

Рахує від 10 до 100

Виконує завдання множинного вибору

Парна робота, відповідає на питання партнера

shells, puzzles, teddy bears

Have you got…?

Has she got…?

Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника

  1.  

 

Майно

Рахує від 1 до 100

Виконує завдання на сполучення

Парна робота, відповідає на питання партнера

kites, bikes, dolls, balls, planes, cakes, candies

Have you got…?

Has she got…?

Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника

  1.  

 

Уподобання та хобі

Розповідає про свої уподобання

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Розповідає про свої уподобання

do karate, play basketball, sing, dance, paint

Модальне дієслово can

Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи

  1.  

 

Уподобання та хобі

Розповідає про свої уподобання

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Розповідає про свої уподобання

surf the net, ride a bike, drive a car, do judo

Модальне дієслово can’t

Розповідає про свої уподобання, що не вміє робити

  1.  

 

Уподобання та хобі друзів

Розповідає про уподобання друзів

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання множинного вибору

Розповідає про уподобання друзів

dive, play basketball, play football, rollerskate

He/She can/can`t…

Розповідає про уподобання друзів, що вміють та не вміють робити

  1.  

 

Хобі

Ставить та відповідає на запитання

Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)

Робота в парі: ставить запитання та дає відповіді на запитання партнера.

Пише речення що вміє або не вміє робити друг.

Повторення лексики з минулого уроку

Can you dive?

No I can’t.

Ставить і відповідає на запитання про свої уподобання

  1.  

 

Я і моє оточення

Відповідає на загальні питання

Читає діалог

Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Надає інформацію про себе та своє оточення

  1.  

 

Моя родина

Розповідає про свою родину

Читає текст і пише про свою сім’ю

Описує власну сім’ю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з метою опису своєї сім’ї

  1.  

 

Друзі

Спілкується з друзями

Прослуховує та читає короткі тексти

Описує зовнішність

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з метою опису зовнішньості

  1.  

 

Діагностична робота з теми

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Щоденні справи

Розповідає про щоденні справи

Прослуховує та співає пісню “Mike’s day”

Розповідає про свої щоденні справи за зразком

do my homework, brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch, get up, have breakfast, go to school

Present Simple I, you, we

Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків

  1.  

 

Щоденні справи

Розповідає про щоденні справи

Читає текст про щоденні справи Тома

Розповідає про свої щоденні справи на основі малюнків

have dinner, walk the dog, water the plants, make the bed, do the washing-up, clean my room, take out the rubbish,

Present Simple I, we, you

Розуміє знайомі слова у контексті

  1.  

 

Щоденні справи

Запитує товариша про щоденні справи

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання на відповідність

Робота з малюнками, рольова гра

in the morning/ afternoon/evening

Do you/they…?

What time do you/they…?

Розповідає про свою діяльність у різні частини дня

  1.  

 

Щоденні справи

Розповідає про щоденні справи друга

Читає текст та відповідає на питання

Розповідає про щоденні справи друга за зразком

Повторення лексики з минулих уроків

Present Simple 3rd person singular

Розповідає про режим дня друга

  1.  

 

Щоденні справи

Відповідає на питання партнера

Прослуховує діалог та виконує завдання

Парна робота: Відповідає на питання партнера

take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train

Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train.

Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ

  1.  

 

Професії

Називає професії

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Парна робота: читання по ролях

firefighter, actor, doctor, pilot, artist, teacher, dentist, cook

What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out fires.

Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією

  1.  

 

Професії

Називає професії, ставить запитання хто ти за професією

Читає речення та відповідає на питання

Парна робота: питання – відповідь.

Написати про обрану професію

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків

What does he do? He’s a doctor.

Fly-3rd person singular flies

Розповідає про обрану професію

  1.  

 

Мій розпорядок дня

Ставить та відповідає на запитання

Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня

Відповіді на питання до тексту

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свій розпорядок дня

  1.  

 

Професії

Розповідає про професії та місця, де ці люди працюють

Прослуховує та читає текст

Розповідає про професії за текстом

at school, in hospital, at the café/restaurant

Possessive case Monica’s mother, Joey’s dad, Kerry’s mother.

Відповідає на загальні запитання

  1.  

 

Професії

Розповідає про професії

Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання

Робота в парах: обговорення моралі історії

to put out fires, save people, fix teeth, to work ,  teach children, cook food, act in theatre

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про професії інших людей

  1.  

 

Професії

Розповідає про професії

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (multiple choice)

Обирає правильну відповідь згідно з текстом

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає професії, розповідає про щоденні справи .Ставить та відповідає на запитання про щоденні справи

  1.  

 

Транспорт

Називає види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання після тексту.

 

metro, funicular, tram, line, station,

double-decker

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії

  1.  

 

Діагностична робота з теми

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Дозвілля

Називає види спорту

Прослуховує пісню, виконує завдання (matching)

Розповідає про улюблений вид спорту

playing the guitar, playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball

Present Progressive

am, is, are + verb (ing)

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

  1.  

 

Відпочинок на фермі

Називає всі свійські тварини

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Розповідає історію за малюнками

horse, sheep, goat, mouse, cow

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття, have/has got

Розповідає про свійських тварин на фермі

  1.  

 

Відпочинок на фермі

Ставить та відповідає на запитання щодо свійських тварин. Творення множини іменників

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

wolf, eat, farm

Творення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes,

wolf-wolves,

mouse-mice,

sheep-sheep,

child-children

Розповідає про свійських тварин на фермі утворюючи множину іменників

  1.  

 

Знаки

Розповідає, що можна або не можна робити в музеї

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: рольова гра

sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos

Наказові речення

Розповідає що можна або не можна робити в музеї

  1.  

 

Знаки заборони

Вживання наказового способу

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Turn off your mobile phones. Don’t take photos.

Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення

Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії

  1.  

 

Час

Називає час

Читає речення та відповідає на питання

Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»

It’s six o’clock.

It’s half past seven.

It’s a quarter to three.

It’s a quarter past eleven.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про дозвілля та вживає час

  1.  

 

Виконання проекту на тему “Дозвілля”

Розповідає про дозвілля

Читає покрокові інструкції щодо виконання проекту

Виконує проектну роботу, створює силует, малює картинки про дозвілля та пише речення про дозвілля

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Презентує проект в класі, розповідає про дозвілля

  1.  

 

Діагностична робота з теми

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Пригоди дітей. Вдосконалення навичок читання

Читає повчальну історію

Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання

Розповідає історію за картинками

box, tunnel, map, cross the street

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає історію за картинками

  1.  

 

Діагностична робота з читання та письма

  1. 4

 

Діагностична робота з аудіювання та говоріння

  1.  

 

Аналіз діагностичних робіт. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing)

Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб

Називає види спорту, дії.

Розповідає про дозвілля та заборонені дії.

Вказує час

Повторення граматичного матеріалу “Наказовий спосіб”, Present Progressive

Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

45

4 Year in, year out

 

Дні тижня

Вивчає дні тижня

Прослуховує та співає пісню

Групове обговорення виконаного завдання

Days of the week

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Saturday

Sunday

What day is it today?

It`s…

Today is…

Ставить запитання та дає відповідь

46

4 Year in, year out

 

Дні тижня

Називає дні тижня

Прослуховує вірш та декламує його

Групове обговорення виконаного завдання

Days of the week

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Saturday

Sunday

What’s your favourite day?

It`s…

My favourite day is…

Називає сьогоднішній день та свій улюблений день

47

4 Year in, year out

 

Пори року

Називає пори року

Прослуховує та обирає правильні малюнки

Підписує малюнки

winter

spring

summer

autumn

season

It`s winter now.

What`s your favourite season?

My favourite season is…

Називає пори року на картинках та говорить про улюблену пору року

48

4 Year in, year out

 

Пори року

Розповідає про пори року за малюнками

Прослуховує пісню

Групова робота (сортування картинок)

winter

spring

summer

autumn

season

I like…(swimming) in…

Розповідає, що любить робити в кожну пору року

49

4 Year in, year out

 

Місяці року

Розповідає історію за картинками

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Розповідає історію за картинками

January

February

March

April

May

June

July

August

September

October

November

December

month

Winter months are…

Вивчає місяці року.

Називає місяці відповідно до пір року

50

4 Year in, year out

 

Місяці року

Називати місяці року

Прослуховує та виконує завдання (pointing)

Ставити запитання та давати відповіді

Напиши про свій день народження

Місяці року

When is your birthday? It`s in June.

 

Розповідає про день народження, вживає місяці року.

51

4 Year in, year out

 

Дозвілля в кожну пору року

Називати види діяльності в кожну пору року

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (відповіді на запитання)

Розповідає про дозвілля в кожну пору року

go windsurfing, go skiing, go sailing, swimming, skating, riding a bike, etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

I like…in summer, but I don`t like…

Розповідає про своє дозвілля в улюблену пору року

52

4 Year in, year out

 

Пори року та дозвілля

 

Розповідає про дозвілля

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: запитання-відповідь

Напиши що ти любиш робити влітку та взимку

Повторення лексики з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

I like…in summer, but I don`t like…

Ставить запитання та дає відповіді на запитання

53

 

Діагностична

робота

по

дням тижня,

порам року

та

місяцях.

54

4 Year in, year out

 

Аналіз діагностичної роботи. Улюблена погода. Погода

 

Називає тип погоди в різні пори року

Читає текст з малюнками

Індивідуальна робота, опис картинки природи

Sunny, windy, cloudy, rainy, snowy, foggy, frosty, slippery, warm, hot, wet

It`s sunny and hot in summer. I like swimming.

Описує картинки (пори року, місяця, погода, діяльність)

55

4 Year in, year out

 

Погода сьогодні

Пропонує щось зробити залежно від погоди

Прослуховує текст та вибирає вірні малюнки

Підписує малюнки, кросворд з картинками

Let`s…

What`s the weather like today/in summer?

Пропонує якусь діяльність залежно від погоди

56

4 Year in, year out

 

Одяг

Називає предмети одягу

Читає текст та виконує післятекстові завдання

Розповідає про одяг у різні пори року

Dress, trousers, jeans, T-shirt, shorts, shirt, gloves, skirt, scarf, coat, shoes, boots, blouse

In winter it is cold. I/we wear…

Розповідає про погоду та одяг у різні пори року

57

4 Project,

p.49

Пори року в Україні

Виконує проектну роботу та розповідає про пори року в Україні

Прослуховує презентації пори року в Україні від інших учнів

Презентує проект

”Seasons in Ukraine”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення про пори року в Україні

58

4 Year in, year out

Шкільні предмети

Розклад уроків

 

Називає шкільні предмети

Прослуховує та дає відповіді на запитання

Робота в парах: запитання-відповідь

art, music, PE, maths, science, English

I have English on Monday, …

Ставить запитання та дає відповіді.

Розповідає про розклад уроків

59

4 Year in, year out

Шкільні предмети

Розклад уроків

 

Розповідає про розклад уроків

Називає шкільні предмети

Робота в парах: запитання-відповідь

 

What`s your favourite lesson?

My favourite lesson is… I like…

Ставить запитання та дає відповіді.

Розповідає про улюблений предмет

60

4 Story time,

p.50

Діти з різних країн світу

Розповідає про себе

Прослуховує та читає текст

Розповідає історію за картинками

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення про своє дозвілля

61

4 Story time,

p.51

Діти з різних країн світу

Розповідає про свої щоденні справи

Прослуховує та читає текст

Обговорює мораль історії “Make friends from different countries”

It’s raining. It’s cloudy.

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення про свої щоденні справи

62

4  Phonics

p.52

 

Тварини

Розпізнає та читає звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/

Прослуховує та називає звуки. Прослуховує та співає пісню.

Співає пісню

cat, pen, ten, milk, fish, socks, hot, sun, shut

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/

63

4 Revision/Now I can,

pp. 53-54

Повторення та узагальнення теми

Повторення та узагальнення теми

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing)

Писемне продукування: напиши про себе

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає дні тижня, місяці року, види спорту, розповідає про погоду

64

Smart time 2

p.56

Часові пояси

Розвиток фонових знань про світ

Прослуховує та читає текст

Парна робота: ставить запитання та дає відповідь

In the morning, in the afternoon, in the evening, at night

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить запитання та дає відповідь про час в різних країнах

65

 

Діагностична

робота

з

теми

 

 

 

66

5 My new house

 

Мій будинок

Розповідає про кімнати в будинку

Прослуховує вірш та виконує завдання (pointing)

Підписує картинки

Living room, dining room, bedroom, kitchen, hall, flat, house

I live in a flat/house. There is a…/There are two…

Розповідає про будинок/квартиру та кімнати в нім/ній

67

5 My new house

 

Мій будинок

Розповідає про улюблену кімнату

Читає текст та виконує завдання після нього

Складає міні-діалоги за ситуацією

Cook, read a book, surf the net, watch TV, sleep, play, eat

What`s your favourite room? My favourite room is … I can…in the…

Розповідає про улюблену кімнату та що там можна робити

68

5 My new house

 

Меблі

Називає меблі у будинку

Прослуховує текст та вибирає вірні малюнки

Описує картинку кімнати

Sofa, armchair, clock, painting, bookcase, desk, table, chair, cupboard, fridge, microwave, carpet,

There is a … in…/There are…in…

Розповідає про меблі у кімнатах

69

5 My new house

 

Розташування меблів

Розповідає про розташування меблів у кімнаті

Прослуховує текст та виконує завдання до нього

Розповідає, де знаходяться меблі у кімнатах

wall, floor, window

Prepositions of place: next to, between, behind, in front of, on, in, under, above, between

Розповідає що і де знаходиться в будинку

70

5 My new house

 

Будинок

Ставити та відповідати на запитання

Читає текст

Виконує завдання після тексту

Розповідає текст за картинками

cupboard, bookcase, armchair, fridge, hall

Where is/are …? It`s…/They are…

 

Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку

71

5 My new house

 

Будинок

Ставити та відповідати на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку

Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing)

Парна робота: запитання-відповідь

Предмети одягу

Possessive case

Whose coat is this? It’s Anna’s.

my, your, his, her

Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку

72

5 My new house

Our world

p.60

Моя улюблена кімната

Розповідати про улюблену кімнату

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання після тексту

garden, painting, cushion, flat, dining room, wall

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про улюблену кімнату

73

5 My new house

Grammar,

p.61

Меблі в кімнаті

Описувати кімнату

Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing)

Описує власну кімнату

Повторення лексики попереднього уроку

There is

There are

There isn’t

There aren’t

Продукує короткі фрази з описом власної кімнати

74

5 My new house

Let’s play,

p.62

Кімнати в будинку

Описувати кімнати в будинку

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Робота в парах “Guessing game”

clock, mat, mirror, radio, slippers

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази з описом кімнати

75

5 Project

p.63

Моя кімната

Описувати свій будинок

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Презентує проект

Повторення лексики попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про власний будинок

76

5 Story time, pp. 64-65

Улюблені герої

Обговорення моралі історії

Прослуховує та читає текст

Розповідає історію за картинками

Обговорення моралі історії “Be responsible and always pick up your things after playtime”

ghost, hear, noise, floor, watch TV, crisps, sweets

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає історію за картинками

77

Діагностична

робота

з

теми

78

6 Food, please!

Продукти харчування

Називає продукти харчування

Прослуховує пісню

Називає, що подобається та не подобається

soup, rice, sandwich, hot dog, burger, pie, cake, French fries, meat, fish, bread, apple, grapes, banana, lemon, cucumber, tomato, pasta, (drinks)

I like…/I don`t like…

My favourite food/drink is…

Розповідає про улюблену та неулюблену їжу

79

6 Food, please!

Продукти харчування

Називає продукти харчування

Прослуховує пісню

Співає пісню

onions, lettuce, chocolate, biscuits, sugar, flour, basket, plate, bowl, glass, cup

There is some milk in the glass.

There are some eggs in the basket

Називає продукти харчування

80

6 Food, please

 

Продукти харчування

Називати продукти харчування

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання після тексту

Розповідає історію за картинками

omelette, peas, pancake, pineapple, peppers, coconut

 

There is some…

There are some…

There isn’t any…

 

Розповідає про продукти харчування

81

6 Food, please

 

Продукти харчування

Називати овочі та фрукти

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (true/false)

Робота в парах: «What you want in your omelette”.

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Is there/Are there any …?

There isn’t any cheese in the omelette.

There aren’t any peppers in the omelette.

Називає інгредієнти у стравах

82

6 Food, please

 

Продукти харчування

Називати овочі та фрукти

Переглядає відео та виконує завдання

Діалоги

I`m hungry/thirsty. Is/Are there…in the fridge?

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього заняття

Is there/Are there any …?

There isn’t any…/There aren’t any in the...

Усна розповідь «Що у моєму холодильнику?»

83

6 Food, please!

Our world,

p.72

Вулична їжа

Вивчає страви різних країн світу

Прослуховує аудіо запис  та читає текст

Виконує завдання після тексту

butter, jam, garlic, noodles, soup, fried chicken, cheeseburger, crepe

Do you have…for breakfast?

What do you have for…?

Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу

84

6 Food, please!

Let’s play,

p.74

Урок граматики

Вивчити та використовувати в усному мовленні how much/how many

Прослуховує та  виконує завдання (відповідає на запитання)

Парна робота: питання-відповідь

glass, bottle, lemonade

How much…?

How many…?

Використовує how much? how many?в усному мовленні.

85

6 Project,

p.75

Написати про улюблену страву

Презентувати проект англійською мовою про улюблену страву

Читає про улюблену страву Тоні.

Напиши про свою улюблену страву

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Вивчення різниці між and, but,  or

Продукує короткі речення в письмовій формі про улюблену страву, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків

86

6 Revision/Now I can,

p.79- 80

Їжа та продукти харчування

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Називає продукти харчування та напої.

Робота в парах: ставить запитання та надає відповіді

Повторення лексичного матеріалу всього розділу.

Повторення граматичного матеріалу всього розділу

Називає всі продукти харчування та напої.

Ставить та відповідає на питання how much…? How many…?

87

Smart world 3,

p.81

Страви в різних країнах світу.

Вивчає страви в різних країнах світу

Прослуховує аудіо запис та читає текст

 

Виконує завдання до тексту. Написати речення про свій сніданок, обід та вечерю

dinner, potato, pancakes, sour cream

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу в усній формі. Продукує короткі речення про свій сніданок, обід та вечерю

88

Smart time 3,

p.82

Незвичайні рецепти

Написати рецепт та намалювати малюнок до нього і презентувати в класі

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання до тексту

piece, pot, add, cut

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Виконує письмове завдання: написати рецепт незвичайної страви

 

89

Діагностична робота з теми

90

7 Where were you yesterday?

Вільний час

Використовувати дієслово to be в минулому часі в усному мовленні.

Прослуховує та співає пісню

Написати декілька речень про свій вчорашній день

(words on the topic “Town”)

at home, shopping centre, bookshop, fast food restaurant, amusement park, yesterday, last week

Past Simple ( was, were)

Розповідає про свій вчорашній день/минулий тиждень

91

7 Where were you yesterday?

 

Вільний час

Використовувати дієслово to be в минулому часі в усному та писемному мовленні.

Прослуховує, виконує завдання (matching)

Написати декілька питань до однокласника про його (його друга, родича) вчорашній день

(words on the topic “Town”)

at home, shopping centre, bookshop, fast food restaurant, amusement park, yesterday, last week

Past Simple ( was, were)

Ставить питання та надає відповідь

92

7 Where were you yesterday?

 

Вільний час

Розвиток усного мовлення

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання до тексту

scary, funny, boring, delicious, interesting, popcorn, film, play, noisy, quiet, show

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає історію за картинками

93

7 Where were you yesterday?

Вільний час

Вивчати дієслово to be в минулому часі (питальні та заперечні речення)

Читає комікс та виконує завдання (pointing)

Парна робота: ставить запитання та надає відповідь.

Повторює лексику попереднього уроку

Verb to be in Past Simple ( affirmative and interrogative sentences)

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні та дозвіллі

94

7 Where were you yesterday?

Our world

p.86

Природні явища

Говорити про природні явища

Прослуховує та читає текст про торнадо

Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання

tornado, dangerous, basement, fast, street sky

There wasn’t a dog in the garden yesterday.

There was a cat.

There weren’t three elephants in the zoo.

There were two elephants.

Говорити про природні явища

95

7 Where were you yesterday?

Let’s play

p.88

Місця для відвідування в місті та мій вихідний день

Ставити та відповідати на запитання щодо того, хто і де знаходився. Описувати події вихідного дня

Прослуховує та читає текст

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази та речення з описом подій минулого

96

Діагностична робота з теми

 

97

8 On holiday

 

Природа

Розповідати про канікули

Прослуховує пісню та виконує завдання

Групове обговорення прослуханого матеріалу

sail, boat, vocabularies on hobbies and sports

Past Simple

of play, sail, ski, skate, cook, paint, visit, help, walk, jump

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

98

8 On holiday

 

Природа

Розповідати про час, проведений на вихідних

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Групове обговорення прослуханого матеріалу

forest, pick, flowers, river, bee, make fire, catch fish

What did you do yesterday/last…?

(regular verbs)

Запитує та відповідає про минулий відпочинок

99

8 On holiday

Grammar,

p.97

Події минулого

Описувати події минулого

Читає повідомлення та відповідає на запитання

Питає да відповідає на запитання партнера

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

What did you do yesterday/last…?

(regular verbs)

Продукує короткі речення з описом минулих подій

100

8b Our world,

p.98

Події минулого

Описувати події минулого

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Висловлює власні враження щодо прочитаного

volcano, erupt, lava, gift shop, buy postcards, look at stars

Irregular verbs

go, eat, have, take, swim, make, see, catch

Продукує короткі речення з описом минулих подій

101

8с Grammar,

p.99

Події минулого

Описувати події минулого

виконує завдання (matching)

Описує малюнки

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом минулих подій

102

8 Let’s play,

p.100

Події минулого

Описувати події минулого

Інсценізує діалог

Робота в парах

listen to music

Past Simple

Negative sentences Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом

минулих подій

103

8 Project

 

Канікули

Описувати події минулого

Читає та прослуховує текст

Описує свої канікули

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом

минулих подій

104

Our world

Діагностична робота з аудіювання та читання

105

8 Revision,

pp.105-106

Події минулого

Ставити та відповідати на запитання про минулі події

Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку

Запитує та відповідає на питання партнера

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідає на запитання щодо минулих подій

106

Діагностична робота з письма та говоріння

107

Підсумковий урок

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
16 липня 2022
Переглядів
709
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку