Календарно-тематичне планування з англійської мови на I та ІІ семестр для 3 класу (3 години) за підручником Smart Junior Г.К.Мітчелл, 2020 р. Планування здійснено за Державним стандартом початкової освіти (Затверджено постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87) та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко (3-4 класи) (Затверджено наказом МОН України від 08.10.2019 №1273)
КТП з англійської мови для 3 класу (3 години) за підручником Smart Junior Г.К.Мітчелл, 2020 р.
І семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексика |
Граматика/Фонетика |
|||||
|
|
Коригуюче навчання з теми «Одяг». Предмети одягу. Формування лексичних і граматичних навичок |
Описувати одяг |
Прослуховує діалог про улюблений одяг дівчинки |
Індивідуальна робота, опис одягу |
skirt, dress, T-shirt, shirt, shorts, blouse, jeans, sweater, suit |
I am wearing a/… |
Описує одяг людини, розповідає про свій одяг |
|
|
Коригуюче навчання з теми «Одяг». Формування навичок сприйняття на слух |
Описувати одяг друзів |
Виконує вправи на сполучення |
Заповнює пропуски у реченнях |
colours |
What colour is…? He/She is wearing… |
Ставить і відповідає на запитання |
|
|
Коригуюче навчання з теми «Одяг». Аксесуари |
Описувати святковий та буденний одяг |
Прослуховує текст та виконує завдання на відповідність |
Ситуативні міні-діалоги |
scarf, tie, gloves, glasses, sunglasses, hat |
My/His/Her… is… |
Розповідає про свій одяг та одяг своїх друзів |
|
|
Діагностична робота з теми «Одяг» |
||||||
|
|
Зовнішність |
Описує зовнішність людини |
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на героя пісні) |
Парна робота, опис зовнішності |
pretty, ugly, beautiful, handsome, straight/wavy/curly hair, green/grey/brown eyes |
Вживання have got, my/his/her name is… |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами, описує свою зовнішність |
|
|
Зовнішність |
Описує зовнішність людини |
Завдання на сполучення |
Описує фото мультиплікаційних героїв |
bald, moustache, beard, middle-aged, of medium height |
Вживання has got |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
|
|
Зовнішність |
Описує зовнішність членів родини |
Прослуховує текст та виконує завдання на відповідність |
Описує фото родини |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Розповідає про зовнішність своїх друзів та членів родини |
|
|
Зовнішність та одяг |
Розповідати про одяг та зовнішність кіноакторів |
Читає текст та відповідає на запитання до прочитаного |
Заповнює пропуски у реченнях |
long, short, nice |
How old is he/she? What colour is/are…? |
Ставить і відповідає на запитання про членів родини, їх одяг та зовнішність |
|
|
Зовнішність |
Рахує від 10 до 100 |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання на розуміння прочитаного тексту |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Кількісні числівники від 10 до 100 |
Ставить і відповідає на прості запитання |
|
|
Майно |
Рахує від 10 до 100 |
Виконує завдання множинного вибору |
Парна робота, відповідає на питання партнера |
shells, puzzles, teddy bears |
Have you got…? Has she got…? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника |
|
|
Майно |
Рахує від 1 до 100 |
Виконує завдання на сполучення |
Парна робота, відповідає на питання партнера |
kites, bikes, dolls, balls, planes, cakes, candies |
Have you got…? Has she got…? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника |
|
|
Уподобання та хобі |
Розповідає про свої уподобання |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Розповідає про свої уподобання |
do karate, play basketball, sing, dance, paint |
Модальне дієслово can |
Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи |
|
|
Уподобання та хобі |
Розповідає про свої уподобання |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Розповідає про свої уподобання |
surf the net, ride a bike, drive a car, do judo |
Модальне дієслово can’t |
Розповідає про свої уподобання, що не вміє робити |
|
|
Уподобання та хобі друзів |
Розповідає про уподобання друзів |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання множинного вибору |
Розповідає про уподобання друзів |
dive, play basketball, play football, rollerskate |
He/She can/can`t… |
Розповідає про уподобання друзів, що вміють та не вміють робити |
|
|
Хобі |
Ставить та відповідає на запитання |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в парі: ставить запитання та дає відповіді на запитання партнера. Пише речення що вміє або не вміє робити друг. |
Повторення лексики з минулого уроку |
Can you dive? No I can’t. |
Ставить і відповідає на запитання про свої уподобання |
|
|
Я і моє оточення |
Відповідає на загальні питання |
Читає діалог |
Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
|
|
Моя родина |
Розповідає про свою родину |
Читає текст і пише про свою сім’ю |
Описує власну сім’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису своєї сім’ї |
|
|
Друзі |
Спілкується з друзями |
Прослуховує та читає короткі тексти |
Описує зовнішність |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису зовнішньості |
|
|
Діагностична робота з теми |
||||||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Щоденні справи |
Розповідає про щоденні справи |
Прослуховує та співає пісню “Mike’s day” |
Розповідає про свої щоденні справи за зразком |
do my homework, brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch, get up, have breakfast, go to school |
Present Simple I, you, we |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
|
|
Щоденні справи |
Розповідає про щоденні справи |
Читає текст про щоденні справи Тома |
Розповідає про свої щоденні справи на основі малюнків |
have dinner, walk the dog, water the plants, make the bed, do the washing-up, clean my room, take out the rubbish, |
Present Simple I, we, you |
Розуміє знайомі слова у контексті |
|
|
Щоденні справи |
Запитує товариша про щоденні справи |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання на відповідність |
Робота з малюнками, рольова гра |
in the morning/ afternoon/evening |
Do you/they…? What time do you/they…? |
Розповідає про свою діяльність у різні частини дня |
|
|
Щоденні справи |
Розповідає про щоденні справи друга |
Читає текст та відповідає на питання |
Розповідає про щоденні справи друга за зразком |
Повторення лексики з минулих уроків |
Present Simple 3rd person singular |
Розповідає про режим дня друга |
|
|
Щоденні справи |
Відповідає на питання партнера |
Прослуховує діалог та виконує завдання |
Парна робота: Відповідає на питання партнера |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train |
Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train. |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ |
|
|
Професії |
Називає професії |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Парна робота: читання по ролях |
firefighter, actor, doctor, pilot, artist, teacher, dentist, cook |
What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out fires. |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
|
|
Професії |
Називає професії, ставить запитання хто ти за професією |
Читає речення та відповідає на питання |
Парна робота: питання – відповідь. Написати про обрану професію |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
What does he do? He’s a doctor. Fly-3rd person singular flies |
Розповідає про обрану професію |
|
|
Мій розпорядок дня |
Ставить та відповідає на запитання |
Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня |
Відповіді на питання до тексту |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свій розпорядок дня |
|
|
Професії |
Розповідає про професії та місця, де ці люди працюють |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає про професії за текстом |
at school, in hospital, at the café/restaurant |
Possessive case Monica’s mother, Joey’s dad, Kerry’s mother. |
Відповідає на загальні запитання |
|
|
Професії |
Розповідає про професії |
Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання |
Робота в парах: обговорення моралі історії |
to put out fires, save people, fix teeth, to work , teach children, cook food, act in theatre |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про професії інших людей |
|
|
Професії |
Розповідає про професії |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (multiple choice) |
Обирає правильну відповідь згідно з текстом |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, розповідає про щоденні справи .Ставить та відповідає на запитання про щоденні справи |
|
|
Транспорт |
Називає види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії |
Прослуховує та читає текст |
Виконує завдання після тексту.
|
metro, funicular, tram, line, station, double-decker |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії |
|
|
Діагностична робота з теми |
||||||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Дозвілля |
Називає види спорту |
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Розповідає про улюблений вид спорту |
playing the guitar, playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball |
Present Progressive am, is, are + verb (ing) |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
|
|
Відпочинок на фермі |
Називає всі свійські тварини |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Розповідає історію за малюнками |
horse, sheep, goat, mouse, cow |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття, have/has got |
Розповідає про свійських тварин на фермі |
|
|
Відпочинок на фермі |
Ставить та відповідає на запитання щодо свійських тварин. Творення множини іменників |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
wolf, eat, farm |
Творення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes, wolf-wolves, mouse-mice, sheep-sheep, child-children |
Розповідає про свійських тварин на фермі утворюючи множину іменників |
|
|
Знаки |
Розповідає, що можна або не можна робити в музеї |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos |
Наказові речення |
Розповідає що можна або не можна робити в музеї |
|
|
Знаки заборони |
Вживання наказового способу |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Turn off your mobile phones. Don’t take photos. |
Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення |
Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії |
|
|
Час |
Називає час |
Читає речення та відповідає на питання |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
It’s six o’clock. It’s half past seven. It’s a quarter to three. It’s a quarter past eleven. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про дозвілля та вживає час |
|
|
Виконання проекту на тему “Дозвілля” |
Розповідає про дозвілля |
Читає покрокові інструкції щодо виконання проекту |
Виконує проектну роботу, створює силует, малює картинки про дозвілля та пише речення про дозвілля |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Презентує проект в класі, розповідає про дозвілля |
|
|
Діагностична робота з теми |
||||||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Пригоди дітей. Вдосконалення навичок читання |
Читає повчальну історію |
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
box, tunnel, map, cross the street |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
|
|
Діагностична робота з читання та письма |
||||||
|
|
Діагностична робота з аудіювання та говоріння |
||||||
|
|
Аналіз діагностичних робіт. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing) |
Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб |
Називає види спорту, дії. Розповідає про дозвілля та заборонені дії. Вказує час |
Повторення граматичного матеріалу “Наказовий спосіб”, Present Progressive |
Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді |
ІІ семестр
45 |
4 Year in, year out
|
Дні тижня |
Вивчає дні тижня |
Прослуховує та співає пісню |
Групове обговорення виконаного завдання |
Days of the week Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday |
What day is it today? It`s… Today is… |
Ставить запитання та дає відповідь |
||||
46 |
4 Year in, year out
|
Дні тижня |
Називає дні тижня |
Прослуховує вірш та декламує його |
Групове обговорення виконаного завдання |
Days of the week Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday |
What’s your favourite day? It`s… My favourite day is… |
Називає сьогоднішній день та свій улюблений день |
||||
47 |
4 Year in, year out
|
Пори року |
Називає пори року |
Прослуховує та обирає правильні малюнки |
Підписує малюнки |
winter spring summer autumn season |
It`s winter now. What`s your favourite season? My favourite season is… |
Називає пори року на картинках та говорить про улюблену пору року |
||||
48 |
4 Year in, year out
|
Пори року |
Розповідає про пори року за малюнками |
Прослуховує пісню |
Групова робота (сортування картинок) |
winter spring summer autumn season |
I like…(swimming) in… |
Розповідає, що любить робити в кожну пору року |
||||
49 |
4 Year in, year out
|
Місяці року |
Розповідає історію за картинками |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
January February March April May June July August September October November December month |
Winter months are… |
Вивчає місяці року. Називає місяці відповідно до пір року |
||||
50 |
4 Year in, year out
|
Місяці року |
Називати місяці року |
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Ставити запитання та давати відповіді Напиши про свій день народження |
Місяці року |
When is your birthday? It`s in June.
|
Розповідає про день народження, вживає місяці року. |
||||
51 |
4 Year in, year out
|
Дозвілля в кожну пору року |
Називати види діяльності в кожну пору року |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (відповіді на запитання) |
Розповідає про дозвілля в кожну пору року |
go windsurfing, go skiing, go sailing, swimming, skating, riding a bike, etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття I like…in summer, but I don`t like… |
Розповідає про своє дозвілля в улюблену пору року |
||||
52 |
4 Year in, year out
|
Пори року та дозвілля
|
Розповідає про дозвілля |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: запитання-відповідь Напиши що ти любиш робити влітку та взимку |
Повторення лексики з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття I like…in summer, but I don`t like… |
Ставить запитання та дає відповіді на запитання |
||||
53 |
|
Діагностична |
робота |
по |
дням тижня, |
порам року |
та |
місяцях. |
||||
54 |
4 Year in, year out
|
Аналіз діагностичної роботи. Улюблена погода. Погода
|
Називає тип погоди в різні пори року |
Читає текст з малюнками |
Індивідуальна робота, опис картинки природи |
Sunny, windy, cloudy, rainy, snowy, foggy, frosty, slippery, warm, hot, wet |
It`s sunny and hot in summer. I like swimming. |
Описує картинки (пори року, місяця, погода, діяльність) |
||||
55 |
4 Year in, year out
|
Погода сьогодні |
Пропонує щось зробити залежно від погоди |
Прослуховує текст та вибирає вірні малюнки |
Підписує малюнки, кросворд з картинками |
Let`s… |
What`s the weather like today/in summer? |
Пропонує якусь діяльність залежно від погоди |
||||
56 |
4 Year in, year out
|
Одяг |
Називає предмети одягу |
Читає текст та виконує післятекстові завдання |
Розповідає про одяг у різні пори року |
Dress, trousers, jeans, T-shirt, shorts, shirt, gloves, skirt, scarf, coat, shoes, boots, blouse |
In winter it is cold. I/we wear… |
Розповідає про погоду та одяг у різні пори року |
||||
57 |
4 Project, p.49 |
Пори року в Україні |
Виконує проектну роботу та розповідає про пори року в Україні |
Прослуховує презентації пори року в Україні від інших учнів |
Презентує проект ”Seasons in Ukraine” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення про пори року в Україні |
||||
58 |
4 Year in, year out |
Шкільні предмети Розклад уроків
|
Називає шкільні предмети |
Прослуховує та дає відповіді на запитання |
Робота в парах: запитання-відповідь |
art, music, PE, maths, science, English |
I have English on Monday, … |
Ставить запитання та дає відповіді. Розповідає про розклад уроків |
||||
59 |
4 Year in, year out |
Шкільні предмети Розклад уроків
|
Розповідає про розклад уроків |
Називає шкільні предмети |
Робота в парах: запитання-відповідь |
|
What`s your favourite lesson? My favourite lesson is… I like… |
Ставить запитання та дає відповіді. Розповідає про улюблений предмет |
||||
60 |
4 Story time, p.50 |
Діти з різних країн світу |
Розповідає про себе |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає історію за картинками |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення про своє дозвілля |
||||
61 |
4 Story time, p.51 |
Діти з різних країн світу |
Розповідає про свої щоденні справи |
Прослуховує та читає текст |
Обговорює мораль історії “Make friends from different countries” |
It’s raining. It’s cloudy. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення про свої щоденні справи |
||||
62 |
4 Phonics p.52
|
Тварини |
Розпізнає та читає звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/ |
Прослуховує та називає звуки. Прослуховує та співає пісню. |
Співає пісню |
cat, pen, ten, milk, fish, socks, hot, sun, shut |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/ |
||||
63 |
4 Revision/Now I can, pp. 53-54 |
Повторення та узагальнення теми |
Повторення та узагальнення теми |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Писемне продукування: напиши про себе |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає дні тижня, місяці року, види спорту, розповідає про погоду |
||||
64 |
Smart time 2 p.56 |
Часові пояси |
Розвиток фонових знань про світ |
Прослуховує та читає текст |
Парна робота: ставить запитання та дає відповідь |
In the morning, in the afternoon, in the evening, at night |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить запитання та дає відповідь про час в різних країнах |
||||
65 |
|
Діагностична |
робота |
з |
теми |
|
|
|
||||
66 |
5 My new house
|
Мій будинок |
Розповідає про кімнати в будинку |
Прослуховує вірш та виконує завдання (pointing) |
Підписує картинки |
Living room, dining room, bedroom, kitchen, hall, flat, house |
I live in a flat/house. There is a…/There are two… |
Розповідає про будинок/квартиру та кімнати в нім/ній |
||||
67 |
5 My new house
|
Мій будинок |
Розповідає про улюблену кімнату |
Читає текст та виконує завдання після нього |
Складає міні-діалоги за ситуацією |
Cook, read a book, surf the net, watch TV, sleep, play, eat |
What`s your favourite room? My favourite room is … I can…in the… |
Розповідає про улюблену кімнату та що там можна робити |
||||
68 |
5 My new house
|
Меблі |
Називає меблі у будинку |
Прослуховує текст та вибирає вірні малюнки |
Описує картинку кімнати |
Sofa, armchair, clock, painting, bookcase, desk, table, chair, cupboard, fridge, microwave, carpet, |
There is a … in…/There are…in… |
Розповідає про меблі у кімнатах |
||||
69 |
5 My new house
|
Розташування меблів |
Розповідає про розташування меблів у кімнаті |
Прослуховує текст та виконує завдання до нього |
Розповідає, де знаходяться меблі у кімнатах |
wall, floor, window |
Prepositions of place: next to, between, behind, in front of, on, in, under, above, between |
Розповідає що і де знаходиться в будинку |
||||
70 |
5 My new house
|
Будинок |
Ставити та відповідати на запитання |
Читає текст |
Виконує завдання після тексту Розповідає текст за картинками |
cupboard, bookcase, armchair, fridge, hall |
Where is/are …? It`s…/They are…
|
Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
||||
71 |
5 My new house
|
Будинок |
Ставити та відповідати на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: запитання-відповідь |
Предмети одягу |
Possessive case Whose coat is this? It’s Anna’s. my, your, his, her |
Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
||||
72 |
5 My new house Our world p.60 |
Моя улюблена кімната |
Розповідати про улюблену кімнату |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту |
garden, painting, cushion, flat, dining room, wall |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про улюблену кімнату |
||||
73 |
5 My new house Grammar, p.61 |
Меблі в кімнаті |
Описувати кімнату |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
Описує власну кімнату |
Повторення лексики попереднього уроку |
There is There are There isn’t There aren’t |
Продукує короткі фрази з описом власної кімнати |
||||
74 |
5 My new house Let’s play, p.62 |
Кімнати в будинку |
Описувати кімнати в будинку |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Робота в парах “Guessing game” |
clock, mat, mirror, radio, slippers |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази з описом кімнати |
||||
75 |
5 Project p.63 |
Моя кімната |
Описувати свій будинок |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Презентує проект |
Повторення лексики попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про власний будинок |
||||
76 |
5 Story time, pp. 64-65 |
Улюблені герої |
Обговорення моралі історії |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає історію за картинками Обговорення моралі історії “Be responsible and always pick up your things after playtime” |
ghost, hear, noise, floor, watch TV, crisps, sweets |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
||||
77 |
Діагностична |
робота |
з |
теми |
||||||||
78 |
6 Food, please! |
Продукти харчування |
Називає продукти харчування |
Прослуховує пісню |
Називає, що подобається та не подобається |
soup, rice, sandwich, hot dog, burger, pie, cake, French fries, meat, fish, bread, apple, grapes, banana, lemon, cucumber, tomato, pasta, (drinks) |
I like…/I don`t like… My favourite food/drink is… |
Розповідає про улюблену та неулюблену їжу |
||||
79 |
6 Food, please! |
Продукти харчування |
Називає продукти харчування |
Прослуховує пісню |
Співає пісню |
onions, lettuce, chocolate, biscuits, sugar, flour, basket, plate, bowl, glass, cup |
There is some milk in the glass. There are some eggs in the basket |
Називає продукти харчування |
||||
80 |
6 Food, please
|
Продукти харчування |
Називати продукти харчування |
Прослуховує та читає текст Виконує завдання після тексту |
Розповідає історію за картинками |
omelette, peas, pancake, pineapple, peppers, coconut |
There is some… There are some… There isn’t any…
|
Розповідає про продукти харчування |
||||
81 |
6 Food, please
|
Продукти харчування |
Називати овочі та фрукти |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: «What you want in your omelette”. |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Is there/Are there any …? There isn’t any cheese in the omelette. There aren’t any peppers in the omelette. |
Називає інгредієнти у стравах |
||||
82 |
6 Food, please
|
Продукти харчування |
Називати овочі та фрукти |
Переглядає відео та виконує завдання |
Діалоги I`m hungry/thirsty. Is/Are there…in the fridge? |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Is there/Are there any …? There isn’t any…/There aren’t any in the... |
Усна розповідь «Що у моєму холодильнику?» |
||||
83 |
6 Food, please! Our world, p.72 |
Вулична їжа |
Вивчає страви різних країн світу |
Прослуховує аудіо запис та читає текст |
Виконує завдання після тексту |
butter, jam, garlic, noodles, soup, fried chicken, cheeseburger, crepe |
Do you have…for breakfast? What do you have for…? |
Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу |
||||
84 |
6 Food, please! Let’s play, p.74 |
Урок граматики |
Вивчити та використовувати в усному мовленні how much/how many |
Прослуховує та виконує завдання (відповідає на запитання) |
Парна робота: питання-відповідь |
glass, bottle, lemonade |
How much…? How many…? |
Використовує how much? how many?в усному мовленні. |
||||
85 |
6 Project, p.75 |
Написати про улюблену страву |
Презентувати проект англійською мовою про улюблену страву |
Читає про улюблену страву Тоні. |
Напиши про свою улюблену страву |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Вивчення різниці між and, but, or |
Продукує короткі речення в письмовій формі про улюблену страву, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків |
||||
86 |
6 Revision/Now I can, p.79- 80 |
Їжа та продукти харчування |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Називає продукти харчування та напої. |
Робота в парах: ставить запитання та надає відповіді |
Повторення лексичного матеріалу всього розділу. |
Повторення граматичного матеріалу всього розділу |
Називає всі продукти харчування та напої. Ставить та відповідає на питання how much…? How many…? |
||||
87 |
Smart world 3, p.81 |
Страви в різних країнах світу. |
Вивчає страви в різних країнах світу |
Прослуховує аудіо запис та читає текст
|
Виконує завдання до тексту. Написати речення про свій сніданок, обід та вечерю |
dinner, potato, pancakes, sour cream |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу в усній формі. Продукує короткі речення про свій сніданок, обід та вечерю |
||||
88 |
Smart time 3, p.82 |
Незвичайні рецепти |
Написати рецепт та намалювати малюнок до нього і презентувати в класі
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
piece, pot, add, cut |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Виконує письмове завдання: написати рецепт незвичайної страви
|
||||
89 |
Діагностична робота з теми |
|||||||||||
90 |
7 Where were you yesterday? |
Вільний час |
Використовувати дієслово to be в минулому часі в усному мовленні. |
Прослуховує та співає пісню |
Написати декілька речень про свій вчорашній день |
(words on the topic “Town”) at home, shopping centre, bookshop, fast food restaurant, amusement park, yesterday, last week |
Past Simple ( was, were) |
Розповідає про свій вчорашній день/минулий тиждень |
||||
91 |
7 Where were you yesterday?
|
Вільний час |
Використовувати дієслово to be в минулому часі в усному та писемному мовленні. |
Прослуховує, виконує завдання (matching) |
Написати декілька питань до однокласника про його (його друга, родича) вчорашній день |
(words on the topic “Town”) at home, shopping centre, bookshop, fast food restaurant, amusement park, yesterday, last week |
Past Simple ( was, were) |
Ставить питання та надає відповідь |
||||
92 |
7 Where were you yesterday?
|
Вільний час |
Розвиток усного мовлення |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
scary, funny, boring, delicious, interesting, popcorn, film, play, noisy, quiet, show |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає історію за картинками |
||||
93 |
7 Where were you yesterday? |
Вільний час |
Вивчати дієслово to be в минулому часі (питальні та заперечні речення) |
Читає комікс та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: ставить запитання та надає відповідь. |
Повторює лексику попереднього уроку |
Verb to be in Past Simple ( affirmative and interrogative sentences) |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні та дозвіллі |
||||
94 |
7 Where were you yesterday? Our world p.86 |
Природні явища |
Говорити про природні явища |
Прослуховує та читає текст про торнадо |
Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання |
tornado, dangerous, basement, fast, street sky |
There wasn’t a dog in the garden yesterday. There was a cat. There weren’t three elephants in the zoo. There were two elephants. |
Говорити про природні явища |
||||
95 |
7 Where were you yesterday? Let’s play p.88 |
Місця для відвідування в місті та мій вихідний день |
Ставити та відповідати на запитання щодо того, хто і де знаходився. Описувати події вихідного дня |
Прослуховує та читає текст |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази та речення з описом подій минулого |
||||
96 |
Діагностична робота з теми |
|
||||||||||
97 |
8 On holiday
|
Природа |
Розповідати про канікули |
Прослуховує пісню та виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
sail, boat, vocabularies on hobbies and sports |
Past Simple of play, sail, ski, skate, cook, paint, visit, help, walk, jump |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
||||
98 |
8 On holiday
|
Природа |
Розповідати про час, проведений на вихідних |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
forest, pick, flowers, river, bee, make fire, catch fish |
What did you do yesterday/last…? (regular verbs) |
Запитує та відповідає про минулий відпочинок |
||||
99 |
8 On holiday Grammar, p.97 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
Читає повідомлення та відповідає на запитання |
Питає да відповідає на запитання партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
What did you do yesterday/last…? (regular verbs) |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
||||
100 |
8b Our world, p.98 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
volcano, erupt, lava, gift shop, buy postcards, look at stars |
Irregular verbs go, eat, have, take, swim, make, see, catch |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
||||
101 |
8с Grammar, p.99 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
виконує завдання (matching) |
Описує малюнки |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
||||
102 |
8 Let’s play, p.100 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
Інсценізує діалог |
Робота в парах |
listen to music |
Past Simple Negative sentences Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
||||
103 |
8 Project
|
Канікули |
Описувати події минулого |
Читає та прослуховує текст |
Описує свої канікули |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
||||
104 |
Our world |
Діагностична робота з аудіювання та читання |
||||||||||
105 |
8 Revision, pp.105-106 |
Події минулого |
Ставити та відповідати на запитання про минулі події |
Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку |
Запитує та відповідає на питання партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання щодо минулих подій |
||||
106 |
Діагностична робота з письма та говоріння |
|||||||||||
107 |
Підсумковий урок |
|||||||||||