Календарно-тематичне планування з англійської мови, 8 клас
Карпюк О.
II семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Змістові лінії |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Дом. завдання |
|||||||
Екологічна безпека й сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіюван ня |
Мовлен ня |
Письмо |
||||
Тема 4. Література. |
|||||||||||||
34 |
|
Тобі потрібна книга? Формування лексичних навичок. |
|
Обговорює розмаїто літературної спадщини |
|
|
Present Simple Tense revision |
a catalogue, fiction, non-fiction, a title, to consult, to contain; made up stories; in general |
ex.1, pp.114-115; ex. 3, pp.116-117 |
|
ex. 2а, p.116 |
|
ex.2б, 4, p.116-117; вивчити слова
|
35 |
|
Різноманітність жанрів. Розвиток навичок читання. |
Past Simple tense revision |
an author, a genre, an emotion, a pattern, a poet, poetry, a novel, a novelist, drama, a dramatist, amusing, emotional |
Впр. 5 с. 117 |
|
Впр. 4 с. 117 |
Завдання вчителя |
Розповісти про відомого письменника; вивчити слова |
||||
36 |
|
Видатні англійські письменники. |
|
Ло теми; historic vs historical |
Впр. 7,8, с. 119-121 |
Впр. 6 с 127 |
Завдання вчителя |
Paragraph writing p.135 |
Написати міні-твір про улюбленого літературного персонажа. |
||||
37 |
|
Значення книжок у моєму житті. Формування граматичних навичок. |
Пасивний стан дієслів |
|
Remember! p.122 Впр. 3 с. 123 |
Завдання вчителя |
Впр. 8,9 с. 121 |
ex.1, 2,4 pp.122-123 |
Впр. 5- 7 с. 124-125 |
||||
38 |
|
Розвиток навичок аудіювання. А.Мілн. |
Пасивний стан дієслів |
an achievement, an essay, an inspiration, a success, to achieve, to inspire, noble; due to smth; biography, autobiography |
ex.1, 2, pp.125-126 |
ex.1,2a, pp.125-126 ex.6b, p.127 |
|
ex.2b-4, p.127 |
Написати 12 речень в Present Simple Passive |
||||
39 |
|
У бібліотеці. Розвиток навичок усного мовлення. |
Active and Passive Voices. Present Simple Passive |
an imagination, truthful, true-to-life; to hold smb’s attention / interest; right after smth |
ex.2, p.129 |
ex.2, p.129 |
ex.1,2,3a,4, pp.129-131 |
ex.3b, p.131 |
Впр. 4-6 с. 131, вивчити слова |
||||
40 |
|
Моя улюблена книга. |
|
|
Ex 7, 8p132-133 |
|
Ex9-10p134 |
Впр. 2 с. 136 |
Впр 3 с. 136 |
||||
Тема 5. Музика. |
|||||||||||||
41 |
|
Музика лунає скрізь. Формування лексичних навичок. |
|
Пояснює правила поведінко у закладах культури. |
Наводить приклади впливу музики на здоров’я й самопочуття. |
Обговорює можливості замов лезам квитків онлайн. |
|
concert, conductor, violinist, violin, pianist, piano, opera singer, performing, cellist, cello, composer |
ex.1a, p.137 |
|
ex.1b,2b,c, pp.137-138 |
ex. 1c,2a, pp.138-139 |
Впр. 6 с. 140-141, вивчити слова |
42 |
|
Чи є ти музичним фанатом? Розвиток навичок читання. |
|
To be fond of, ungifted singers, to compose, to reflect moods, and emotions, to attend concert halls, to have good ear (voice) |
ex.1a,b, p. 142; ex.2,3, p.143-144 |
ex.1a, p.141; ex.2, p.143 |
ex.1c, pp.142-143 ex. 5 р. 145 |
ex.4, p.144 |
Впр. 6-7 с. 145-146; вивчити слова |
||||
43 |
|
Музика навколо нас. Формування граматичних навичок. |
Past Simple Passive |
|
ex.6,7, pp.145-146 |
|
ex.5, p.145; ex.3,p.147
|
ex.1, 2, 4, p.147
|
Впр. 5-6 с. 148, знати правило |
||||
44 |
|
Музиканти. Розвиток навичок аудіювання. |
Past Simple Passive |
|
ex.4, p.150 |
ex.1-3a, p.149 ex.4c, p.151 |
ex.6,p.153
|
ex.2, 3b, p.149
|
Впр. 7-8 с. 153-155 |
||||
45 |
|
Музичні вподобання різняться. |
|
A band, to lean over, to give a hand, to walk out, to set up the speakers, a sound system, the edge of the stage, to clap, to dance to the music, to feel exhausted (delighted) |
ex.1, pp.155-157; ex.8, p.160 |
ex.1, p.155
|
ex.2,3, pp.157-158; ex.5, p.159 |
|
Розповісти про улюбленого виконавця. |
||||
46 |
|
Музичні стилі. Активізація лексичного та граматичного матеріалу теми. |
|
|
|
|
Past Simple Passive |
ЛО теми |
Впр. 8 с. 160 Впр. 1 с. 162 Впр. 1-2 с. 164 |
Впр. 4 с. 165 |
впр. 7 с. 160 Впр. 10-11 с. 168 |
впр. 2 с. 163 Впр. 8-9 с. 168 |
Повторити слова й правила. Впр. 12, 14 с. 169-171 |
47 |
|
Розвиток навичок письма. |
|
|
|
|
Граматичний матеріал теми |
ЛО теми |
|
|
|
Завдання вчителя за 2 варіантами |
Впр. 4-5 с. 175-176 |
48 |
|
Урок домашнього читання. ТО. |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, 3, 4 с. 174-176 |
|
Впр. 2, 5, 6, 9 с. 174-177 |
Впр. 7 с. 177 |
Повторити слова |
Тема 6. Засоби масової інформації. |
|||||||||||||
49 |
|
Виготовлення газети. Формування ЛО. |
|
Демонструє розуміння основ медіаграмотності. Визначає достовірність інформації. |
Пояснює правила безпеки безпечне поведінко онлайн. |
|
|
a compositor, a correspondent, a machine, to deliver, to print; means of communication |
ex.1b,3,4 pp.182-184 |
|
ex.1a, p.182; |
ex.2, pp.183-184 |
Впр. 5 с. 184; вивчити слова |
50 |
|
Українські періодичні видання. Розвиток навичок читання. |
|
a journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee; to increase; to subscribe to (periodicals) |
ex.2, 3,4, pp.185-188 |
|
ex.1, p.185; ex.5, p.188 |
|
Впр. 6 с. 188; вивчити слова |
||||
51 |
|
Розвиток навичок аудіювання. Британська преса. |
|
Finance, item, heading, headline, quality, cater, cover, to catch the eye, to provide material about, to succeed in doing smth. |
ex. 3, 4a, p.190 |
ex.1, p.189 |
ex.4b, p.191 |
ex.2, p.189 |
Впр. 5 с. 191; вивчити слова |
||||
52 |
|
Формування граматичних навичок. Mixed Tenses. |
Mixed Tenses. |
|
ex.2-4, pp.192 |
|
|
ex.1,p.191; завдання вчителя |
Впр. 5-7 с. 193-194; знати правила |
||||
53 |
|
Улюблені газети та журнали підлітків |
Mixed Tenses |
|
ex. 3a, p.195
|
|
ex. 1, 2, p.194; ex. 3b,c, p.195; ex. 4,5, 6 p.196 |
|
Презентувати свій улюблений журнал або газету. |
||||
54 |
|
Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу теми. |
|
Creativity, gadget, amazing, creative, to encourage, to establish, to care about smb. |
ex.7a, p.197; ex. 8, p.198 |
|
ex. 5, 6, 7b, p.197 |
|
Повторити слова й правила. Впр. 1-2 с. 199 |
||||
|
|
Тема 7. Географічний огляд. |
|||||||||||
55 |
|
Навколо світу. Формування ЛО. |
Описує види екотуризму. |
Порівно типові для різних культур вербальне та невербальні норми поведінко. Розпитує про правила поведінко в європейських столицях. Демонструє розуміння цінності культур куль розмаїто та потреби жити разом у мирі. |
|
|
Definite article with geographical names |
Countries and continents |
ex. 1, p.200, Remember!, p.201, ex.4,5,p.202 |
|
ex. 2, p.200 |
ex.-3, pp.201-202 |
Написати міні-твір про країну, що подобається |
56 |
|
Британські міста. Розвиток навичок аудіювання. |
|
Fisherman, industry, sailor, industrial, to be buried |
ex. 1, pp.203-204 ex. 6a, p.206; ex. 7, p.207 |
ex. 2, p.205 ex. 5, p.205 |
|
ex. 4, p.205 |
Впр. 4, 8 с. 205, 208, вивчити слова |
||||
57 |
|
Подорож країнами |
Present Perfect Passive |
|
ex.1,2a pp.208-209 Remember! p.208 |
|
ex.4,5, pp.209-210, ex.9, p.211 |
ex.6, pp.210 |
Впр. 7-9 с. 210-211, знати правило |
||||
58 |
|
Клімат та географічне положення Великої Британії. |
Present Perfect Passive |
a climate, a compass, an island, a strait, a zero, mild, to occupy, to separate, to surround; to be situated; to be washed |
ex.1,2, pp.212-213 |
|
ex.3, p.214 |
|
Розповісти про Велику Британію. Вивчити слова. |
||||
59 |
|
Клімат та географічне положення України. |
|
Names of the countries and rivers; nationalities; square kilometer |
ex. 4,pp.214-215 |
|
ex. 6, 7 p.216 |
ex.5, p.216 |
Впр. 8 с. 218 |
||||
60 |
|
Канада. Клімат та географічне положення. |
|
|
Завдання вчителя |
Завдання вчителя |
Завдання вчителя |
|
Розповісти про Канаду. |
||||
61 |
|
Подорож до Британії
|
|
|
ex.2a, p.220 |
ex.2a, pp.220-221 |
ex.1, 2b, pp.220-221; ex.3, p.222 |
|
Впр. 4 с. 222 |
||||
62 |
|
Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу теми. |
|
|
ex.2a, pp.223-224 |
|
ex.2b, p.224 |
ex.1,p.223
|
|
||||
63 |
|
Велика Британія та Україна. ТО.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 |
|
Контроль навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 |
|
Контроль навичок говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 |
|
Контроль навичок читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 |
|
Лексико-граматичний практикум |
|
|
|
|
p.244 |
|
|
|
|
Завдання вчителя |
|
69 |
|
Домашнє читання. |
|
|
|
|
|
|
p.233 |
|
|
|
|
70 |
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|