№ |
Дата
|
Тема |
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Змістові лінії |
Д/З |
Примітки |
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі» Unit 1: Living together |
|
|
|||||||||
1 |
|
Сучасна Британська сім’я |
p.9 |
Present Simple |
|
Ex.2 p.9 |
Ex.1,3 p.8-9 |
|
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом; Наводить приклади взаємодопомоги членам родини; Обговорює особливості взаємодії особистості та групи Екологічна безпека та сталий розвиток Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
|
|
2 |
|
Домашні обов’язки. Зворотні займенники |
|
Reflexive pronouns. Article “the” |
Ex.1,2 p.10 |
|
Ex. 4,5 p.11 |
Ex.3 p.11 |
|
|
|
3 |
|
Вирішуємо конфліктні ситуації з друзями |
|
|
Ex.4 p.12 |
Ex.2,3 p.10 |
Ex.1 p.12 |
|
|
|
|
4 |
|
Взаємовідносини в сім’ї. |
|
|
Ex.5,6 p.14 Ex.3 p.16 |
Ex.2 p.16 |
Ex.7 p.15 |
|
|
|
|
5 |
|
Розвиток читання. “The diary” |
|
|
Ex.4 p.17-18 (А, В, С,D) |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
Розвиток читання. “The diary” |
|
|
Ex.4 p.19-20 (G,H,I,J) |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
Робота над текстом |
|
|
Ex.3 p.21
|
|
Ex.1,2 p.20 Ex.5 p.21 |
Ex.4 p.21 |
|
|
|
8 |
|
Спілкування з друзями по телефону, інтернету |
|
|
Ex.1 p.22 Ex.5 p.23 |
Ex.2 p.22 |
Ex.4 p.23 |
Ex.3 p.22 |
|
|
|
9 |
|
Пiдлiтковi проблеми |
|
|
Р.24-25 |
|
|
|
|
|
|
10 |
|
Контроль навичок вживанння вивчених лексичних одиниць та граматичних структур |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тематика ситуативного спілкування: «Одяг», «Харчування» Unit 2: A birthday party |
|
|
|||||||||
11 |
|
Одяг для хлопців та дівчат |
|
|
Ex.3 p.27 |
Ex.2 p.26 |
Ex.1 p.26 |
|
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом. Екологічна безпека та сталий розвиток Пояснює вибір одягу залежно від погоди. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
12 |
|
Запрошення на день народження. Що одягти? |
|
Modal verb can, could |
Ex.1 p.28 Ex.5 p.29 |
Ex.4 p.29 |
Ex.2,3 p.28 |
Ex.6 p.29 |
|
|
|
13 |
|
Готуємо іменинний торт |
|
A few\a little; much\many Possessive case, Countable\uncountable nouns |
Ex.1 p.30 Ex.4 p.31 |
Ex.1 p.30 |
Ex.2 p.30 |
Ex.3 p.31 |
|
|
|
14 |
|
Будь ввічливим. Відвідування закладів харчування |
|
|
Ex.3 p.32 |
Ex.2 p.32 |
Ex.1 p.32 Ex.1,3,4 p.33 |
Ex.2 p.33 |
|
|
|
15 |
|
Плануємо особливу подію |
|
|
Ex.1 p.34 Ex.3 p.35 |
|
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність Складає перелік покупок. |
|
|
16 |
|
З днем народження, Сем |
|
|
Ex.1 p.36 |
Ex.2 p.37 |
Ex.3,5 p.37 |
Ex.4 p.37 |
|
|
|
17 |
|
Покупки для свята |
|
|
Ex.4 p.38 |
|
Ex.2 p.38 Ex.7 p.39 |
Ex.1,3 p.38 |
|
|
|
18 |
|
Проектна робота: «Здорова та шкідлива їжа» |
|
|
Ex.1 p.40 Ex.4 p.41 |
|
Ex.2 p.40 Ex.5 p.41 |
|
|
|
|
19 |
|
Контроль навичок вживання вивчених лексичних одиниць та граматичних структур |
|
|
Ex.2,3 p.42 |
Ex.4,5 p.43
|
Ex.7 p.43 |
Ex.1 p.42 |
|
|
|
Тематика ситуативного спілкування: «Засоби масової інформації» Unit 3: Media messages |
|
|
|||||||||
20 |
|
Види ЗМІ |
|
Passive |
Ex.3 p.45 |
|
Ex.1,2 p.44 |
|
|
|
|
21 |
|
Ідемо на кастинг! |
|
Present Simple, Past Simple, Past Perfect, to be |
Ex.1 p.46 Ex.5 p.47 Ex.6 p.48 |
|
Ex.3,4 p.47 Ex.8,9 p.48 |
|
|
|
|
22 |
|
Контроль читання
|
|
Have\has. Future simple |
Ex.1 p.49 Ex.2 p.50 Ex.1,2 p.51 |
|
Ex.1 p.50 |
|
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. Визначає достовірність інформації. Пояснює правила безпечної поведінки онлай |
|
|
23 |
|
Контроль письма |
|
|
|
Ex.3 p.52 |
Ex.1,2,4 p.52 Ex.6,7 p.53 |
Ex.5 p.53 |
|
|
|
24 |
|
Контроль аудiювання |
|
|
Ex.3 p.55 |
Ex.2 p.54 |
Ex.1,4 p.54 Ex.3 p.55 |
|
|
|
|
25 |
|
Контроль говорiння |
|
|
Ex.1 p.56-57 |
|
Ex.2,3 p.57 |
|
|
|
|
26 |
|
Радіо-програми |
Р.58 |
|
Ex.5 p.59 |
|
Ex.1 p.58 Ex.3 p.58 |
Ex.2,4 p.58 |
|
|
|
27 |
|
Вчимося справлятися з проблемами |
|
|
|
|
Ex.1,2 p.61 |
|
|
|
|
28 |
|
Медіа у моєму житті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
Розвиток читання. “No couch potatoes |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
Різні види медіа. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
Оголошення в газету |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
Контроль навичоок вживання вивчених лексичних одиниць та граматичних структур |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Дата
|
Тема |
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Змістові лінії |
Д/З |
Примітки |
|||||||||||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Стиль життя» Unit 4: The world of sport |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Світ спорту |
р. 62 |
|
р. 62 |
ех.1 р.62 ех.2 р.63 |
ех.3 р.63 |
|
Громадянська відповідальність Визначає власні спортивні уподобання та потреби. Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. Здоров`я і безпека Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту.
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
Спортивні змагання |
|
Present progressive |
ех.4 р.65 |
ех.1 р.64 |
ех.2, 3р.64 |
ех.5 р.65 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Випадок з Семом |
|
Adverbs Irregular adverbs |
р. 66-67 |
ех.2 р.67 |
ех.1,2 р.66 ех.1 р.67 |
ех.3 р.66 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Спортивний марафон |
|
Relative pronouns |
ех.3 р.68 ех.6 р.68 |
ех.7 р.69 |
ех.4 р.68 ех.9 р.69 |
ех.5 р.67 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Зірка спорту |
|
|
ех.1 р.70 |
|
ех.3 р.70 |
ех.2 р.70 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Чи важлива перемога |
|
|
|
ех.1 а) р.72 |
ех.3,4 р.71 |
ех.1в) р.72 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Зірка Олімпійсь-ких ігор |
|
|
ех.1 р.74-75 |
|
ех.2,3,4 р.76 |
ех.5 р.76 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Види спорту |
|
|
ех.3 р.78 ех.5 р.79 |
ех.7 р.79 |
ех.1,2 р.78 ех.4 р.78 |
ех.3 р.78 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Розвиток читання та говоріння |
|
|
р.150-151 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Англійська та Інформатика |
р.80 |
|
ех.1 р.80 ех.4 р.81 |
ех.3 р.81 |
ех.2 р.80 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
Контроль навичок вживання вивчених лексичних одиниць та граматичних структур |
|
Passive |
ех.6 р.83 |
ех.8 р.83 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Шкільне життя» Unit 5: School is good! |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Школи в Англії |
р.85 |
Past progressive |
р.84 |
|
ех.1 р.84 ех.3 р.85 |
|
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом.
Здоровя та безпека Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
|
|||||||||||||||||
|
|
Це сталося зі мною |
|
|
ех.1 р.86 |
ех.3 р.87 |
ех.2 р.86 ех.4 р.87 |
ех.5 р.87 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Музичний гурток |
р.89 |
Modal verbs and adverbs |
р.88 ех.2 р.89 |
ех.3 р.89 |
|
ех.1 р.88 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
У школі |
|
Adverbs (regular or irregular) Progressive pronouns |
ех.1 р.90 ех.1 р.91 |
|
ех.2 р.91 |
ех.2 р.90 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Типи Британських шкіл |
|
Article “the” p.92 |
ех.1 р.92 ех.3 р.92 |
|
ех.2,4 р.92 ех.5 р.93 |
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Будь ввічливим! |
р. 94 |
|
ех.1 р.95 |
ех.2 р.95 |
ех.2,3 р.94 |
ех.1 р.94 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Розвиток навичок читання |
|
|
р. 96-97 |
ех.1 р.97 |
ех.3 р.97 |
ех.2 р.97 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Домашні обов’язки |
|
|
ех.1 р.98 ех.3 р.99 |
|
ех.1 р.99 |
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Школа у Бейвуді |
|
|
ех.В р.101 |
ех.1,2 р.100
|
ех.С р.101 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
Контроль навичок вживання вивчених лексичних одиниць та граматичних структур |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Україна та Великобританія» Unit 6: All around the UK and Ukraine |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Вітаємо в Англії |
р. 102 |
|
р. 102 ех.1 р.102 |
|
ех.2 р.102 |
|
Громадянська відповвідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
|
|||||||||||||||||
|
|
Ласкаво просимо в Україну |
|
|
р. 103 |
|
ех.3 р.103 |
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Зустріч з другом |
|
To be going Future simple |
ех.1 р.104 ех.2 р.105 |
|
ех.3,5 р.105 |
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Визначні місця |
|
Nouns / articles Verbs + adjectives |
р. 106 ех.3 р.108 ех.1 р.109 |
|
ех.4 р.108 ех.4 р.109 |
ех.2 р.107 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Подорож в іншу країну |
|
|
ех.2 р.110 ех.4 р.111-112 |
|
ех.1 р.110 ех.3 р.111 |
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Поговоримо. Україна та Англія |
|
|
ех.1 р.113 |
|
ех.2 р.113 ех.4 р.114 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
Улюблена книга |
|
|
р. 116-117 |
ех.2,3 р.117 |
ех.1 р.117 |
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Контроль письма |
|
|
р. 152-153 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
ех.2 р.118 ех.4 р.119 |
ех.3 р.118 |
ех.1 р.118 ех.5 р.119 |
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Контроль читання |
|
|
ех.1 р.120 |
ех.3 р.120 |
ех.4 р.120 |
ех.2 р.120 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Контроль говоріння
|
|
Simple past or past progressive |
ех.3 р.122 |
|
ех.1 р.122 |
ех.2 р.122 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Подорожуємо разом |
|
|
ех.5 р.123 |
|
ех.6 р.123 |
ех.4 р.123 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Гуляємо по Трафалгарській площі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Англія чудова |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Проєктна робота на тему: «Велика Британія» |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Контроль навичок вживання вивченихлексичних одиниць та граматичних структур. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
Узагальнення та систематизація знань за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||