Календарно-тематичне планування з математики для 4 класу
за Типовою освітньою програми 3-4 класів, за програмою О.Я. Савченко, до підручника Математика (частина І)
(автори: Н. Будна, М. Беденко 4 клас ( 2021р.) )
для 4 класу НУШ на 2022-2023 н.р., 5 год/тиждень
I семестр
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
№ |
Примітка |
||||
|
РОЗДІЛ І. ПОВТОРЕННЯ І УЗАГАЛЬНЕННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА 3 КЛАС |
|||||||
|
Тема 1. Повторення вивченого за 3 клас |
|||||||
1 |
01.09 |
Вступ. Повторення вивченого матеріалу, таблиць множення і ділення. Порядок дій. |
1-20 |
|
||||
2 |
02.09 |
Іменовані числа. Додавання і віднімання трицифрових чисел. |
21-30 |
|
||||
3 |
05.09 |
Задачі на зведення до одиниці. Множення трицифрового числа на одноцифрове. |
31-41 |
|
||||
4 |
06.09 |
Повторення та закріплення вивченого. Дії з іменованими числами. Периметр многокутника. |
42-51 |
|
||||
5 |
07.09 |
Ділення на одноцифрове число. Круглі числа |
52-62 |
|
||||
6 |
08.09 |
Множення і ділення трицифрових чисел на одноцифрові. |
63-74 |
|
||||
7 |
09.09 |
Назви компонентів при додаванні і відніманні. Ділення круглих чисел. |
75-85 |
|
||||
8 |
12.09 |
Знаходження числа за його частиною. Ділення круглих чисел. |
86-95 |
|
||||
9 |
13.09 |
Повторення та закріплення вивченого. |
96-105 |
|
||||
10 |
14.09 |
Множення на двоцифрове число. |
106-116 |
|
||||
11 |
15.09 |
Узагальнення знань з теми. Діагностувальна робота. |
|
|
||||
12 |
16.09 |
Аналіз діагностувальної роботи. Перетворення іменованих чисел. Задачі на зведення до одиниці. Множення на двоцифрове число. |
117-128 |
|
||||
|
РОЗДІЛ ІІ. НУМЕРАЦІЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ |
|||||||
|
Тема 2. Чотирицифрові числа. Одиниці вимірювання довжини |
|||||||
13 |
19.09 |
Чотирицифрові числа |
129-137 |
|
||||
14 |
20.09 |
Усна нумерація чотирицифрових чисел. Ділення трицифрового числа на двоцифрове. |
138-147 |
|
||||
15 |
21.09 |
Закріплення знань з вивченого. |
148-158 |
|
||||
16 |
22.09 |
Письмова нумерація чотирицифрових чисел. Одиниці вимірювання довжини. Кілометр. Метр. |
159-169 |
|
||||
17 |
23.09 |
Письмова нумерація чотирицифрових чисел. Творча робота над задачею. Метр. Міліметр. |
170-179 |
|
||||
18 |
26.09 |
Письмова нумерація чотирицифрових чисел. |
180-190 |
|
||||
19 |
27.09 |
Письмова нумерація чотирицифрових чисел. Розкладання чисел на розрядні доданки. |
191-200 |
|
||||
20 |
28.09 |
Записування чотирицифрових чисел. Розрядні доданки. |
201-211 |
|
||||
21 |
29.09 |
Письмова нумерація чотирицифрових чисел. Нумераційна таблиця. |
212-234 |
|
||||
22 |
30.09 |
Повторення та закріплення вивченого. |
235-245 |
|
||||
|
Тема 3. Чотирицифрові числа. Одиниці вимірювання маси |
|||||||
23 |
03.10 |
Одиниці вимірювання маси. Кілограм. Грам. Письмова нумерація чотирицифрових чисел. |
246-255 |
|
||||
24 |
04.10 |
Одиниці вимірювання маси. Тонна. Кути. Види кутів. |
256-265 |
|
||||
25 |
05.10 |
Заміна одних одиниць вимірювання довжини та маси іншими. Дії з іменованими числами. |
266-275 |
|
||||
26 |
06.10 |
Повторення та закріплення вивченого. |
276-286 |
|
||||
|
Тема 4. П’ятицифрові числа |
|||||||
27 |
07.10 |
П’ятицифрові числа. Письмове додавання і віднімання чотирицифрових чисел. |
287-297 |
|
||||
28 |
10.10 |
П’ятицифрові числа. Периметр трикутника. |
298-308 |
|
||||
29 |
11.10 |
Повторення та закріплення вивченого. |
309-319 |
|
||||
30 |
12.10 |
П’ятицифрові числа. Складання рівнянь. Коло. Радіус кола. |
320-331 |
|
||||
31 |
13.10 |
Читання та запис п’ятицифрових чисел. Розв’язування задач. |
332-343 |
|
||||
32 |
14.10 |
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел |
344-356 |
|
||||
33 |
17.10 |
Узагальнення знань з теми. Діагностувальна робота. |
|
|
||||
|
Тема 5. Шестицифрові числа. Одиниці вимірювання часу |
|||||||
34 |
18.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Нумерація шестицифрових чисел: читання і записування шестицифрових чисел у межах 200 000. |
357-368 |
|
||||
35 |
19.10 |
Одиниці вимірювання часу. Нумерація шестицифрових чисел. |
369-378 |
|
||||
36 |
20.10 |
Письмова нумерація шестицифрових чисел. Мільйон. |
379-389 |
|
||||
37 |
21.10 |
Нумерація шестицифрових чисел. Додавання і віднімання іменованих чисел. |
390-400 |
|
||||
38 |
31.10 |
Читання та записування шестицифрових чисел. Розв’язування задач та рівнянь. |
401-411 |
|
||||
39 |
01.11 |
Розклад шестицифрових чисел на розрядні доданки. |
412-422 |
|
||||
40 |
02.11 |
Запис шестицифрових чисел за сумою їх розрядних доданків. Порівняння шестицифрових чисел. |
423-435 |
|
||||
41 |
03.11 |
Повторення та закріплення вивченого. |
436-446 |
|
||||
42 |
04.11 |
Класи і розряди. Задачі на зведення до одиниці. |
447-457 |
|
||||
43 |
07.11 |
Множення чисел на 10, 100, 1000. |
458-469 |
|
||||
44 |
08.11 |
Ділення чисел на 10, 100, 1000 |
470-482 |
|
||||
45 |
09.11 |
Помісцеве значення цифр у запису багатоцифрового числа. Обчислення виразів. |
483-493 |
|
||||
46 |
10.11 |
Поняття про клас найбільших чисел. Порівняння мір часу. |
494-504 |
|
||||
47 |
11.11 |
Міри довжини. Додавання і віднімання іменованих чисел. |
505-515 |
|
||||
48 |
14.11 |
Міри маси. Нумерація багатоцифрових чисел |
516-526 |
|
||||
49 |
15.11 |
Заміна одних одиниць вимірювання довжини та маси іншими. Розв’язування задач. |
527-537 |
|
||||
50 |
16.11 |
Перетворення одиниць вимірювання часу. Знаходження частини від числа. |
538-549 |
|
||||
51 |
17.11 |
Узагальнення знань з теми. Діагностувальна робота № 3. |
|
|
||||
|
РОЗДІЛ ІІІ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. ШВИДКІСТЬ. ЧАС. ВІДСТАНЬ. |
|||||||
|
6. Додавання та віднімання натуральних чисел. |
|||||||
52 |
18.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Додавання натуральних чисел. Закони додавання. |
550-559 |
|
||||
53 |
21.11 |
Віднімання. Правило віднімання числа від суми. Письмове додавання та віднімання багатоцифрових чисел. |
560-570 |
|
||||
54 |
22.11 |
Письмове додавання та віднімання багатоцифрових чисел. |
571-580 |
|
||||
55 |
23.11 |
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Перевірка дії додавання. |
581-593 |
|
||||
56 |
24.11 |
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. |
594-605 |
|
||||
57 |
25.11 |
Додавання багатоцифрових чисел. Творча робота над задачею. |
606-615 |
|
||||
58 |
28.11 |
Додавання та віднімання багатоцифрових чисел. Робота з діаграмою |
616-626 |
|
||||
59 |
29.11 |
Розв’язування задач та рівнянь. Повторення та закріплення вивченого |
627-649 |
|
||||
60 |
30.11 |
Закріплення вивченого про багатоцифрові числа. |
650-673 |
|
||||
61 |
01.12 |
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. |
674-693 |
|
||||
62 |
02.12 |
Обчислення виразів. Складання і розв’язування рівнянь. |
694-704 |
|
||||
63 |
05.12 |
Додавання і віднімання іменованих чисел. |
705-718 |
|
||||
64 |
06.12 |
Круглі числа. Іменовані числа. |
719-731 |
|
||||
65 |
07.12 |
Додавання та віднімання іменованих чисел. |
732-743 |
|
||||
66 |
08.12 |
Застосування способу округлення при додаванні і відніманні. |
744-754 |
|
||||
67 |
09.12 |
Додавання та віднімання іменованих чисел. Знаходження значень буквених виразів. |
755-767 |
|
||||
68 |
12.12 |
Повторення та закріплення вивченого. |
768-780 |
|
||||
69 |
13.12 |
Узагальнення знань з теми. Діагностувальна робота. |
|
|
||||
Тема 7. Швидкість. Час. Відстань |
||||||||
70 |
14.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Швидкість. Час. Відстань. Розв’язування задач на знаходження швидкості руху |
781-791 |
|
||||
71 |
15.12 |
Розв’язування задач на знаходження відстані. |
792-802 |
|
||||
72 |
16.12 |
Розв’язування задач на знаходження часу |
803-814 |
|
||||
73 |
19.12 |
Розв’язування задач на рух. |
815-836 |
|
||||
74 |
20.12 |
Повторення та закріплення вивченого. Узагальнення знань. Розв’язування задач і рівнянь. |
837-858 |
|
||||
75 |
21.12 |
Задачі на рух. Повторення про геометричні тіла й плоскі фігури. |
859-868 |
|
||||
76 |
22.12 |
Повторення та закріплення вивченого. Резервний урок |
|
|
||||
77 |
23.12 |
Підсумковий урок за І семестр. |
|
|
||||