КТП з української мови для учня з ООП 5 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено на основі навчальної програми для дитини з інтелектуальними порушеннями. КТП складено для уроків української мови на І семестр.
Перегляд файлу

Календарне планування

для учня з особливими освітніми потребами

5 - Б клас

І семестр

Українська мова

№ з/п

Тема

Дата

 

І семестр

 

 

Звуки і букви. Склад. Наголос

 

1.

Звуки і букви. Алфавіт. (с. 37 – 38)

 

2.

Вчуся записувати слова за алфавітом. (с. 39)

 

3.

Голосні звуки. Позначення їх буквами. (с. 39 – 41)

 

4.

Вчуся ділити слова на склади і на склади для переносу. (с. 41 – 43)

 

5.

Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________

 

6.

Наголос. Наголошені й ненаголошені склади і звуки. (с. 44 – 46)

 

7.

Вчуся визначати наголошені й ненаголошені склади і звуки.

(с. 47 – 49)

 

8.

Правильно наголошую слова. Складання розповіді за малюнком. (с. 49 – 50)

 

9.

Закріплюю знання про наголос. (с. 50 – 52)

 

10.

Ненаголошені голосні звуки [е],[и]. Позначення їх на письмі.

(с. 53 – 55)

 

11.

Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е],[и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах.

(с. 55 - 56)

 

12.

Вчуся правильно добирати перевірні слова. (с. 57 – 58)

 

 

13.

Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________

 

14.

Добираю перевірні слова. Вставляю пропущені букви в словах.

(с. 59 – 61)

 

15.

Пояснюю вживання [е],[и] в ненаголошеному складі. (с. 62 – 63)

 

16.

Складання розповіді за малюнком та запитаннями. Звуко-буквений аналіз слів. (с. 64 – 65)

 

17.

Складаю і записую речення, вставляючи пропущені букви.

(с. 65 – 66)

 

18.

 

Узагальнюю знання, вміння й навички. Діагностична робота.

__________________________________________________________

 

19.

Приголосні звуки. Позначення їх буквами. (с. 70 – 71)

 

20.

Вчуся розрізняти буквосполучення хв і букву ф. (с.71-73)

 

21.

Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________

 

22.

Буквосполучення [дж], [дз], [дз’]. (с. 73-75)

 

23.

Букви г і ґ. Вчуся розрізняти слова з ними. (с. 75-77)

 

24.

Буква щ, слова з нею. (с. 77-78)

 

25.

Дзвінкі й глухі приголосні звуки. (с. 79-81)

 

26.

Дзвінкі приголосні в кінці слова і складу. (с. 81-83)

 

27.

Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок. (с. 83-86)

 

28.

Діагностична робота.

__________________________________________________________

 

29.

Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________

 

30.

Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. (с. 89-91)

 

31.

Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. Повторення.  (с. 92-94)

 

32.

Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення. (с. 94-95)

 

33.

М’якість приголосного перед о. Правила переносу слів. (с. 96-98)

 

34.

Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок. (с. 98-101)

 

35.

Подовжені м’які приголосні звуки. (с. 102-104)

 

36.

Правила переносу слів з м’якими подовженими приголосними звуками. (с. 104-106)

 

37.

Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________

 

38.

Апостроф. (с. 112-113)

 

39.

Правила переносу слів з апострофом. Узагальнення знань, умінь і навичок. (с.113-116)

 

40.

Діагностична робота.

__________________________________________________________

 

 

Мова і мовлення

 

41.

Українська мова – державна мова України.

Український алфавіт. Мова – найважливіший засіб спілкування.    (с. 4-7)

 

42.

Мови інших народів. Наша рідна мова. (с.7-9)

 

43.

Усне мовлення. Його основні особливості. (с.9-12)

 

44.

Особливості писемного мовлення. (с.12-15)

 

45.

Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________

 

46.

Культура мовлення. Основні правила культури спілкування. Слова ввічливості. (с. 15-17)

 

47.

Застосовую ввічливі звертання. (с. 17-20)

 

 

Текст

 

48.

Текст. Що таке текст? Тема і мета тексту. (с. 21-22)

 

49.

Знаходження та інтонаційне виділення в реченнях тексту слів, найважливіших для вираження думки. (с. 22-25)

 

50.

Знаходження та інтонаційне виділення в реченнях тексту слів, найважливіших для вираження думки. Повторення. (с. 25-26)

 

51.

Знаходження та інтонаційне виділення в реченнях тексту слів, найважливіших для вираження думки. (с. 27-28)

 

52.

Діагностична робота.

__________________________________________________________

 

53.

Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________

 

54.

Абзац тексту. Спостереження за зв’язками між абзацами. План тексту. (с.28-30)

 

55.

Зв’язок між реченнями в тексті. Частини тексту. (с.30-34)

 

56.

Спостереження за ознаками художніх, науково-популярних та ділових текстів. (с.35-37)

 

57.

Складання текстів-інструкцій. (с.37-38)

 

58.

Особливості текстів-листів. Складання листів, колективних та індивідуальних. (с. 38-40)

 

59.

Складання письмових запрошень і привітань. (с.40-42)

 

60.

Діагностична робота.

__________________________________________________________

 

61.

Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
1 жовтня 2022
Переглядів
2904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку