Календарне планування
для учня з особливими освітніми потребами
5 - Б клас
І семестр
Українська мова
№ з/п |
Тема |
Дата |
|
І семестр |
|
|
Звуки і букви. Склад. Наголос |
|
1. |
Звуки і букви. Алфавіт. (с. 37 – 38) |
|
2. |
Вчуся записувати слова за алфавітом. (с. 39) |
|
3. |
Голосні звуки. Позначення їх буквами. (с. 39 – 41) |
|
4. |
Вчуся ділити слова на склади і на склади для переносу. (с. 41 – 43) |
|
5. |
Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________ |
|
6. |
Наголос. Наголошені й ненаголошені склади і звуки. (с. 44 – 46) |
|
7. |
Вчуся визначати наголошені й ненаголошені склади і звуки. (с. 47 – 49) |
|
8. |
Правильно наголошую слова. Складання розповіді за малюнком. (с. 49 – 50) |
|
9. |
Закріплюю знання про наголос. (с. 50 – 52) |
|
10. |
Ненаголошені голосні звуки [е],[и]. Позначення їх на письмі. (с. 53 – 55) |
|
11. |
Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е],[и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах. (с. 55 - 56) |
|
12. |
Вчуся правильно добирати перевірні слова. (с. 57 – 58)
|
|
13. |
Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________ |
|
14. |
Добираю перевірні слова. Вставляю пропущені букви в словах. (с. 59 – 61) |
|
15. |
Пояснюю вживання [е],[и] в ненаголошеному складі. (с. 62 – 63) |
|
16. |
Складання розповіді за малюнком та запитаннями. Звуко-буквений аналіз слів. (с. 64 – 65) |
|
17. |
Складаю і записую речення, вставляючи пропущені букви. (с. 65 – 66) |
|
18.
|
Узагальнюю знання, вміння й навички. Діагностична робота. __________________________________________________________ |
|
19. |
Приголосні звуки. Позначення їх буквами. (с. 70 – 71) |
|
20. |
Вчуся розрізняти буквосполучення хв і букву ф. (с.71-73) |
|
21. |
Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________ |
|
22. |
Буквосполучення [дж], [дз], [дз’]. (с. 73-75) |
|
23. |
Букви г і ґ. Вчуся розрізняти слова з ними. (с. 75-77) |
|
24. |
Буква щ, слова з нею. (с. 77-78) |
|
25. |
Дзвінкі й глухі приголосні звуки. (с. 79-81) |
|
26. |
Дзвінкі приголосні в кінці слова і складу. (с. 81-83) |
|
27. |
Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок. (с. 83-86) |
|
28. |
Діагностична робота. __________________________________________________________ |
|
29. |
Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________ |
|
30. |
Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. (с. 89-91) |
|
31. |
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. Повторення. (с. 92-94) |
|
32. |
Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення. (с. 94-95) |
|
33. |
М’якість приголосного перед о. Правила переносу слів. (с. 96-98) |
|
34. |
Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок. (с. 98-101) |
|
35. |
Подовжені м’які приголосні звуки. (с. 102-104) |
|
36. |
Правила переносу слів з м’якими подовженими приголосними звуками. (с. 104-106) |
|
37. |
Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________ |
|
38. |
Апостроф. (с. 112-113) |
|
39. |
Правила переносу слів з апострофом. Узагальнення знань, умінь і навичок. (с.113-116) |
|
40. |
Діагностична робота. __________________________________________________________ |
|
|
Мова і мовлення |
|
41. |
Українська мова – державна мова України. Український алфавіт. Мова – найважливіший засіб спілкування. (с. 4-7) |
|
42. |
Мови інших народів. Наша рідна мова. (с.7-9) |
|
43. |
Усне мовлення. Його основні особливості. (с.9-12) |
|
44. |
Особливості писемного мовлення. (с.12-15) |
|
45. |
Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________ |
|
46. |
Культура мовлення. Основні правила культури спілкування. Слова ввічливості. (с. 15-17) |
|
47. |
Застосовую ввічливі звертання. (с. 17-20) |
|
|
Текст |
|
48. |
Текст. Що таке текст? Тема і мета тексту. (с. 21-22) |
|
49. |
Знаходження та інтонаційне виділення в реченнях тексту слів, найважливіших для вираження думки. (с. 22-25) |
|
50. |
Знаходження та інтонаційне виділення в реченнях тексту слів, найважливіших для вираження думки. Повторення. (с. 25-26) |
|
51. |
Знаходження та інтонаційне виділення в реченнях тексту слів, найважливіших для вираження думки. (с. 27-28) |
|
52. |
Діагностична робота. __________________________________________________________ |
|
53. |
Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________ |
|
54. |
Абзац тексту. Спостереження за зв’язками між абзацами. План тексту. (с.28-30) |
|
55. |
Зв’язок між реченнями в тексті. Частини тексту. (с.30-34) |
|
56. |
Спостереження за ознаками художніх, науково-популярних та ділових текстів. (с.35-37) |
|
57. |
Складання текстів-інструкцій. (с.37-38) |
|
58. |
Особливості текстів-листів. Складання листів, колективних та індивідуальних. (с. 38-40) |
|
59. |
Складання письмових запрошень і привітань. (с.40-42) |
|
60. |
Діагностична робота. __________________________________________________________ |
|
61. |
Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________ |
|