Квадратична функція і нерівність

Про матеріал

Контрольна робота орієнтована на перевірку знань учнів з тем "Квадратична функція" і "Квадратна нерівність"

Робота включає в себе різнотипні завдання різної складності. Форма роботи - ЗНО

Перегляд файлу

 

Варіант 1

 

  1. Графік функції    зміщений …..   .

А)   вправо

Б)  вверх

В)  вниз

Г)   вліво

  1. Графік функції    є ….  .

А)   звуженим

Б)  вітки вверх

В)  розширеним

Г)   вітки вниз

  1. Графік функції      проходить через точку  ….   .

А)   В (1;3)

Б)  С (0;-4)

В)  Р (4;1)

Г)   К (0;0)

  1. Яким методом найзручніше розв’язати нерівність   .

А)   графічно

Б)  аналітично

В)  метод інтервалів

Г)   немає правильної відповіді

  1. Знайти першу координату вершини параболи    .

А)   1,2

Б)  2

В)  3

Г)   1,5

  1. Нерівність      має розв’язок:

А)  

Б) 

В) 

Г)  

 

  1. Побудувати графік функції:     . Вказати проміжки зростання і спадання функції. Вказати область значень цієї функції.

 

  1. Розв’язати нерівность:   .
  2. При яких  значеннях  вираз      має зміст ?

 

  1. Знайдіть при яких значеннях   х тричлен       набуває додатніх значень.
  2.  Знайдіть при яких значеннях а  рівняння  має  два різні корені.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

0,5

0,5

0,5

0,5

1

1

2

1

1

2

2

 


Варіант 2

 

  1. Графік функції    зміщений …..   .

А)   вправо

Б)  вверх

В)  вниз

Г)   вліво

  1. Графік функції    є ….  .

А)   звуженим

Б)  вітки вверх

В)  розширеним

Г)   вітки вниз

  1. Графік функції      проходить через точку  ….   .

А)   В (1;3)

Б)  С (0;4)

В)  Р (4;1)

Г)   К (0;0)

  1. Яким методом найзручніше розв’язати нерівність   .

А)   графічно

Б)  аналітично

В)  метод інтервалів

Г)   немає правильної відповіді

  1. Знайти першу координату вершини параболи    .

А)   1,2

Б)  2

В)  3

Г)   1

  1. Нерівність      має розв’язок:

А)  

Б) 

В) 

Г)  

 

  1. Побудувати графік функції:     . Вказати проміжки зростання і спадання функції. Вказати область значень цієї функції.

 

  1. Розв’язати нерівность:   .
  2. При яких  значеннях  вираз      має зміст ?

 

  1. Знайдіть при яких значеннях   х тричлен       набуває від’ємних значень.
  2.  Знайдіть при яких значеннях а  рівняння     не має  коренів.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

0,5

0,5

0,5

0,5

1

1

2

1

1

2

2

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 9 клас, Контрольні роботи
Інкл
До підручника
Алгебра 9 клас (Істер О. С.)
До уроку
Вправи для повторення розділу 2
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
1686
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку