Квадратні нерівності. Системи рівнянь другого степеня з двома змінними

Про матеріал
Формувати навички розв’язування квадратичних нерівностей, систем рівнянь другого степеня з двома змінними , вміння застосовувати теоретичні знання на практиці; використовувати алгоритми розв’язання квадратних нерівностей різними способами; домогтися раціонального використання набутих знань; розвивати логічне мислення учнів, формувати в учнів позитивні мотиви навчальної діяльності, пізнавальний інтерес; виховувати інтерес до навчання, культуру математичної мови,культуру праці учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Квадратичні нерівності. Системи рівнянь другого степеня Алгебра 9 клас

Номер слайду 2

Епіграф нашого уроку «Недостатньо лише мати добрий розум, головне раціонально його використовувати».  РЕНЕ ДЕКАРТ22.02.20222style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 3

Раціональність (від лат. Ratio розум) означає розумність, свідомість. Свідоме використання різних способів розв’язання однієї проблеми. 22.02.20223

Номер слайду 4

Шпаргалка22.02.20224 Метод інтервалів. Щоб розв’язати нерівність методом інтервалів, потрібно:1. знайти область визначення функції y=f(x);2. знайти значення х, при яких функція дорівнює нулю (знайти всі нулі функції): f(x)=0;3. розбити область визначення на проміжки, у яких кожен із кінців є коренем рівняння f(x)=0 або кінцевою точкою проміжку визначення функції y=f(x);4. визначити знак f(x) на кожному з утворених проміжків;5. об’єднати проміжки, на яких функція f(x) задовольняє нерівність, у множину розв’язків.  Графічний метод

Номер слайду 5

«Математична скринька»Картка 1. Розв’язати нерівність графічним способом(Збірник завдань для ДПА -2014 Варіант 28 №2.3)(х-1)(х-3)  27-2х. Картка 2. Розв’язати нерівність методом інтервалів(Збірник завдань для ДПА -2014 Варіант 68 №2.3 )(х+6)(х-3)  х+1722.02.20225

Номер слайду 6

Хвилинка відпочинку22.02.20226 Парабола навколо насrrrrr

Номер слайду 7

Інтерактивна вправа «Гонки»https://learningapps.org/view23617696

Номер слайду 8

Тестування Online1. Відкрити посилання join.naurok.ua2. Ввести код22.02.20228

Номер слайду 9

Рефлексія. Доповніть речення. На сьогоднішньому занятті я зрозумів(-ла)/дізнався(-лась)/розібрався(-лась)... Я хочу похвалити себе за те, що на сьогоднішньому занятті ... На занятті мені особливо сподобалося ... Знання із сьогоднішнього заняття мені знадобляться ... На сьогоднішньому уроці мене здивувало ...22.02.20229

Номер слайду 10

Домашнє завдання 1. Повторити §12-132. Виконати завдання,використовуючи QR-код.  

Номер слайду 11

«Найкраща помилка та, яку допускають під час навчання». Григорій Сковорода 22.02.202211

pptx
Додано
15 березня 2022
Переглядів
624
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку