Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь

Про матеріал

Тема: Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь

План вивчення теми:

1.ОДЗ виразів, що містять квадратні корені.

2.Розв‛язування найпростіших ірраціональних рівнянь.

Тема: Рівняння типу х2 = а.

Основна тотожність квадратного кореня

План вивчення теми:

1.Розв'язки рівняння х2 = а як абсциси точок перетину графіків

функції у = а і у = х2.

2. Розв'язування рівняння х2 = а аналітичним способом.

3. Основна тотожність квадратного кореня.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь План вивчення теми: ОДЗ виразів, що містять квадратні корені. Розв‛язування найпростіших ірраціональних рівнянь. Квадрат будь-якого числа невід'ємний оскільки √х = а x = а2 x = 0 Коренів немає a > 0 a = 0 a < 0 При а < 0 не має змісту

Номер слайду 2

Тема: Рівняння типу х2 = а. Основна тотожність квадратного кореня План вивчення теми: Розв‘язки рівняння х2 = а як абсциси точок перетину графіків функції у = а і у = х2. 2. Розв‘язування рівняння х2 = а аналітичним способом. 3. Основна тотожність квадратного кореня. x2 = а x = + √ а x = - √ а Коренів немає x = 0 ( √ а )2 = а Якщо √ а має зміст то a > 0 a < 0 a = 0

Номер слайду 3

Тема: Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені План вивчення теми: Що означає винести множник з-під знака кореня ? Алгоритм винесення множника з-під знака кореня. 1-й випадок: а, в, х – раціональні числа √ а = = х √ b 2-й випадок: А, В, Х – раціональні вирази √ А = = Х √ В

Номер слайду 4

Тема: Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені План вивчення теми: Що означає внести множник під знак кореня ? Алгоритм внесення множника під знак кореня. b ≥ 0 а ≥ 0 а ‹ 0 a √ b=- а √ b = b a 2 b a 2

Номер слайду 5

Тестові завдання 1. Скільки коренів має рівняння А) 1; Б) 2; В) нескінченна множина; Г) жодного. 2. Число знаходиться між числами: А) 5 і 6; Б) 6 і 7; В) 7 і 8; Г) 8 і 9. 3. Вкажіть, яке з даних чисел ірраціональне: А) ; Б) -1,7; В) 3,14; Г) 4. Значення виразу 2 - 4 дорівнює: А) 5; Б) 6; В) 4; Г) 2. 5. Рівність виконується, якщо: А) х > 0; Б) х = 0; В) х < 0; Г) х – будь-яке число.

Номер слайду 6

6.Графіком якої функції є парабола : А) у = х ; Б) у = ; В) у = ; Г) у = . 7.Знайдіть корені рівняння : А) 5; Б) 3; В) 9; Г) 10. 8.Значення дорівнює : А) 1 ; Б) ; В) ; Г) 11 . 9.Число 0,277777777777… можна записати так : А) 0,27; Б) 0,(27); В) 0,2(7); Г) 0,28. 10.Графік проходить через точку : А) (2;4); Б) (1;2); В) (4;2); Г) (4;-2).

Номер слайду 7

Перевір себе 1. Б 6. Б 2. В 7. В 3. Г 8. В 4. Б 9. В 5. Б 10. В

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
5 грудня 2018
Переглядів
4133
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку