Квест «Безпечна школа»
Мета:узагальнення й систематизація знань,умінь та навичок правил дорожнього руху, правил безпечної поведінки в школі
Правила:
1. Команда, на чолі з ведучим та поліцейським , які приймають активну участь, проходить всі етапи квесту.
2.На кожному з етапів,поліцейський підсумовує інформацію
3. Після проходження кожної станції (етапу) ,команда отримує листівку ( елемент колажа «Безпечна школа»)
4. В кінці гри учасники отримують дипломи про проходження квесту «Безпечна школа» та створюють колаж ,з отриманих листівок-малюнків
Хід гри
Ведучий : «Доброго дня. Рада вас вітати на шкільному подвір’ї. А чи далеко ви живите від школи? Як добираєтесь? Що цікавого робите в школі? Як ви вважаєте,яка школа може називатися безпечною? А чи вмієте ви самі вести себе безпечно? Чи знаєте основні правила безпеки? Пропоную вам пройти невеличку дорогу, майже від дому до школи. Зайти в школу,розглядітися й потрапити в неймовірні пригоди, які, можливо, самі створите. Допомагати вам в цьому буде ведучий та поліцейський. Вони слідкуватимуть,щоб ви не потрапили в халепу, а також нададуть цінних порад.
З самого початку ви маєте пройти станцій. На кожній ,з яких, отримуватиме завдання. Якщо вірно виконуватиме завдання, то отримуватиме конверт з листівкою-малюнком для коллажу. А також, завдання для розгадування наступної станції. Ну що,готові? Тоді,рушай-мо!»
Завдання 1
«Щоб дізнатися,куди саме вам потрібно йти ,маємо розгадати загадки. Незвичайні. Вслухайтеся. Відгадки дуже легкі. Коли ви отримаєте всі відгадки подумайте,яким чином пов'язані між собою слова. Що спільного в них. Успіхів»
Виконавши завдання учасники мають зрозуміти,що мова про дорогу.
Станція 1. Дорожна пригода
На станції учасників зустрічає водій.
Водій:
«Доброго дня,шановні. Чи знаєте,хто я? Так,я водій. Кожного дня бачу,як тисячі учасників дорожнього руху, особливо пішоходів, порушують правила безпечного поводження на дорозі. Чи знаєте ви правила дорожнього руху? Які саме?.Відповіді ,то добре. Але ж,потрібно перевірити на практиці. Пограємо в гру «Світлофор».
Коли я буду показувати червоне світло,то ви маєте стояти й не рухатись. Жодного руху. Коли жовтий-розімнетесь. Зелений-перейти дорогу. Але з кожним разом я буду,то пришвидшувати,то уповільнювати рух. Будьте уважні,адже –це дорога!»
Гра «Світлофор»
«Ай-да.молодці. А вмієте переходити дорогу правильно. А як це правильно? А де можна переходити дорогу? Ітак, спочатку ми маємо зупинитись,перед дорогою .(рух долонями-стоп) Потім подивитись пильно. (рух пальцями,наче очі ходять вправо-вліво). Й перейти. (рух вказівний). Давайте повторимо за мною ці слова й рухи разом з ними. А потім спробуємо зробити все швидше й швидше»
Гра «Зупинись. Подивись. Переходь»
Поліцейський надає інформацію про дорогу. Водій/або поліцейський віддає конверт з листівкою –малюнком . Ведучий дає конверт з наступним завданням.
Завдання 2
Кросворд,який намальовано на асфальті
Станція 2. Незнайомець
Кросворд розгаданий. Діти розуміють,що мають бігти на стадіон. Коли діти біжать,то ведучий та поліцейський трішки відстають й стають поодаль.
До дітей на стадіоні підходить незнайома людина. Пригощає цукерками,питає про тата та маму, дітей. Кличе погуляти з собою.
Задача дітей- не брати цукерок, не виголошувати інформацію, тим паче, не йти. Якщо діти справляються с задачею, то ведучий та поліцейський невдовзі виходять. Якщо ж, діти ведуть себе не за технікою безпеки,то ведучий та поліцейський виходять раніше.
Поліцейський надає інформацію про незнайомців.
Діти отримують конверт з малюнком
Ведучий пригощає невеличкими цукерками.
Завдання 3
Всередині декількох цукерок знаходяться 5 букв, з яких діти мають викласти слово школа . Й зрозуміти,що наступна станція-школа.
Станція 3. Булінг
Зайти до коридорів школи учасники невзмозі,бо спостерігають картину,як декілька учнів /або 1/школи знущаються над одним/можливо,дівчинкою/. Сміються. Й трішки туняють.
Задача дітей-покликати на допомогу. Якщо діти самі не змогли цього зробити,то ведучий або поліцейський проводять бесіду про необхідність допомоги дорослих. Й де можна її знайти.
Поліцейський надає інформацію про допомогу дорослих, про необхідність розповідати про шкільні інциденти дорослим.
Діти отримують конверт з малюнком
Ведучий дає конверт з наступним завданням .
Завдання 4.
Загадка про наступну станцію-коридор.
Станція 4. Перерва.
На цій станції задіяні декілька старшокласників,які мають бігти коридорами вперед й назад. Задача учасників- стояти вздовж стін.
Після правильної постановки поліцейський надає інформацію про правила поведінки на перерві.
Діти отримують конверт з малюнком
Ведучий проводить будь-яку музичну гру й наголошує,що грати на перерві необхідно, але це мають бути безпечні розваги. Після гри-віддає конверт з ребусом.
Завдання 5.
Малюнковий ребус про наступну станцію- спортивну /або актову залу.
Станція 5. Дружня робота
Ведучий:
«Ви молодці! Так швидко пораєтесь з усіма завданнями. А давайте спробуємо пограти й я вам розкажу секрет,як легко справлятися з будь-якими негараздами. Пограємо в гру Дракон. Умови достатньо прості. Всі шикуються один за одним. Перший учасник-голова,останній-хвіст. Інші- тулуб. Задача хвоста- наздоганяти голову. Задача голови-втікати. Головна задача у тулуба- не розірватися! Бути дуже обережним і зібраним,намагатися разом виконувати завдання.»
Гра «Дракон»
Поліцейський хвалить дітей за виконану роботу й наголошує,що будь-яка ситуація легка в розв’язку, якщо її виконувати дружньо.
Діти отримують конверт з малюнком
Ведучий дає наступний конверт с завданням.
Завдання 6.
Математичний приклад
У відповіді до завдання діти мають отримати номер свого навчального кабінету.
Станція 6. Евакуація
Увійшовши до класу, сів за парти, учасники чують сигнал тривоги. Задача учасників-швидко зібратись й вийти на вулицю з приміщення.
Поліцейський надає інформацію про те,що таке евакуація й як потрібно швидко евакуюватись.
Діти отримують останній конверт з малюнком. Отримують дипломи. Й, вже в класі, складають колаж «Безпечна школа»
Завдання 1
What colour is a star.
What colour is the sun.
What colour is the moon,
When the day is done.
What colour is grass,
What colour are beans and peas.
What colour are the branches
on Christmas trees.
What colour is an apple.
What colour is a cherry.
What colour is a rose.
And a ripe strawberry.
This is something black and white
But it’s not an old TV
It’s a type of animal
That starts with the letter Z
Завдання 2
1.В корзину мяч забить мечтаем,
Но соперник нам мешает.
Мяч рукой ведут об пол.
В игре известной ____________
2. От ворот до ворот
Бойко бегает народ
На воротах этих рыбацкие сети.
3.В соревнованьях учавствовать каждый рад.
И ждут команды от судьи «НА____»
4.Он не игрок,но спорить
С ним нельзя!
Свистит всех громче кто?
5.Кушай морковку,салат,апельсины.
Спотрсмену для силы нужны________
6.Это что за молодец?
В бассейне плавает______
7. Куда Ваня, туда мы.
Мы забава в дни зимы.
И отлично нынче мы
К башмакам привинчены
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 4
Перемена, класс пустой —
Вышли дети всей гурьбой.
Всюду радость, смех, задор,
Вышел класс наш в... (коридор)
Завдання 5
Колаж
Водій:
«Доброго дня,шановні. Чи знаєте,хто я? Так,я водій. Кожного дня бачу,як тисячі учасників дорожнього руху, особливо пішоходів, порушують правила безпечного поводження на дорозі. Чи знаєте ви правила дорожнього руху? Які саме?.Відповіді ,то добре. Але ж,потрібно перевірити на практиці. Пограємо в гру «Світлофор».
Коли я буду показувати червоне світло,то ви маєте стояти й не рухатись. Жодного руху. Коли жовтий-розімнетесь. Зелений-перейти дорогу. Але з кожним разом я буду,то пришвидшувати,то уповільнювати рух. Будьте уважні,адже –це дорога!»
Гра «Світлофор»
«Ай-да.молодці. А вмієте переходити дорогу правильно. А як це правильно? А де можна переходити дорогу? Ітак, спочатку ми маємо зупинитись,перед дорогою .(рух долонями-стоп) Потім подивитись пильно. (рух пальцями,наче очі ходять вправо-вліво). Й перейти. (рух вказівний). Давайте повторимо за мною ці слова й рухи разом з ними. А потім спробуємо зробити все швидше й швидше»
Гра «Зупинись. Подивись. Переходь»
Поліцейський надає інформацію про дорогу. Водій/або поліцейський віддає конверт з листівкою –малюнком . Ведучий дає конверт з наступним завданням.