Сценарій спортивного свята
«Якщо весело живеться»
Мета та завдання :
Завдання :
Місце проведення: спортивний майданчик біля ЦДЮТ .
Організація проведення свята: загальне керівництво проведенням свята здійснює кафедра фізичного виховання закладу. Безпосереднє проведення свята покладається на вчителів фізичної культури, керівників гуртків. Для допомоги залучається спортивний актив ліцею з числа старшокласників.
Спортивний інвентар та обладнання: музичний центр,фішки (4 шт.), футбольні м’ячі (18шт.), конуси (2шт.), стійки (4шт.), різнокольорові маленькі гумові м’ячі (16 шт.), скотч кольоровий (60м), м’ячі гімнастичні надувні з «ріжками» (2 шт).
Учасники : у спортивному святі беруть участь усі бажаючі учні Саксаганського району 5 – 6 класів.
Напередодні свята:
В день проведення свята:
Спортивний майданчик прикрашений різнокольоровими повітряними кульками, спортивними плакатами, гаслами ( «Здоров’я – це сила, здоров’я – це клас, здоров’я у вас і у нас», «Жодного дня без спорту!», «Своє здоров’я бережи – сам собі допоможи!» «Коли спорт полюбиш – сильним, спритним будеш!», « Головний рекорд – здоров’я!», «Футбол – сама популярна гра у світі».
Спортивний майданчик розділений на чотири частини кольоровим скотчем. У кожному квадраті знаходиться спортивний інвентар, який буде використано учнями.
У першому квадраті – маленькі різнокольорові гумові м’ячики (на пару по одному);
у другому – футбольні м’ячі (по кількості учнів);
у третьому – стійки (2шт.), фішки (2 шт.), конуси (2 шт.), футбольні м’ячі (2 шт.);
у четвертому – м’ячі гімнастичні надувні з «ріжками» (2шт.), фішки (2 шт), стійки (2 шт.).
Учні кожного класу поділені на 4 групи.
Хід свята
Звучить фонограма пісень, про спорт.
Учні двох 1-х класів за допомогою помічників (8 старшокласників , по одному на кожну групу учнів)займають свої місця у чотирьох квадратах (у кожному квадраті по одній групі учнів від кожного класу).
Гості займають свої місця.
Звучать позивні.
Ведучий. Сьогодні в нас чудове свято,
Чути гомін, жарти, сміх.
Ми готові привітати
Всіх, всіх, всіх.
Хай не буде суперечок
Серед нас ніколи.
Нехай спорт нас об’єднає
Й наші районні школи.
Звучать привітальні слова гостей.
Ведучий. Любі хлопчики й дівчата,
Кожен день до розпорядку
Ви робіть завжди зарядку.
Треба усім знати,
Як здоровим стати.
Під музичний супровід учні виконують комплекс ранкової гімнастики (повторюють вправи за дівчатами із числа старшокласників).
Учитель. Знайомить учнів з позивними, які вказують на початок і припинення вправ.
Ведучий. Б’ють його, а він не злиться.
Він стрибає й веселиться.
Це тому що без биття.
Немає для м’ячика життя.
Звучить фонограма спортивних пісень. Учні виконують завдання за допомогою старшокласників, керівників гуртків та вчителів фізичної культури.
У першому квадраті. 1-е завдання – учні шикуються у 2 шеренги один проти одного на відстані 1,5-2м. Учням першої шеренги роздають по одному гумовому м’ячу. Дітям пропонується познайомитися з учнем навпроти. Для цього потрібно обережно кинути м’ячик в руки учня, який стоїть навпроти і назвати своє ім’я. Потім пропонується назвати улюблений вид спорту, улюблене заняття тощо.
2-е завдання – учні за помічником вчителя навчаються виконувати «хвилю», говорять голосно «Треба ГОЛ! Треба ГОЛ! Треба – треба – треба ГОЛ – ГОЛ – ГОЛ.», «О-ле,о-ле,о-лее».
У другому квадраті. Кожен учень по команді бере футбольний м’яч . Дітям пропонується повторювати вправи з футбольним м’ячем, які показують помічники вчителя ( вправи на місці з перекатами м’яча підошвою вперед-назад, вліво-вправо не відриваючи підошви від м’яча; випади через м’яч; біг навколо м’яча; почергова передача м’яча стоячи на місці; довільне ведення м’яча (не «відпускаючи» його далеко від себе) не виходячи за межі квадрата; ведення м’яча і при зустрічі з іншим учнем помінятися м’ячами). В кінці запропонувати учням виконати придумані ними рухи з м’ячем самостійно.
У третьому квадраті. Естафета «Принеси морозиво». Учасники за допомогою помічників вчителя шикуються в 2-х шеренгах. На старт запрошуються перші гравці команд. За сигналом вони біжать до стійки тримаючи в руках конус на якому знаходиться футбольний м’яч, оббігають її і фінішують. Якщо гравець упустив м’яч, він повинен його підняти, покласти на конус і продовжувати біг. Перемагає гравець, який правильно виконав завдання і фінішував першим. На старт запрошуються наступні гравці команд, а учні які закінчили естафету стають у кінець своєї шеренги.
У четвертому квадраті. Естафета «Родео». Учасники за допомогою помічників вчителя шикуються в 2-х шеренгах. На старт запрошуються перші гравці команд. За сигналом перший учасник стрибає на м’ячі до стійки і повертається назад. Перемагає гравець, який фінішував першим . На старт запрошуються наступні гравці. Учень , який фінішував передає м’яч за лінією старту іншому гравцю команди, а сам стає в кінець шеренги.
Через кожні 8 хв. подається перший сигнал про закінчення вправ. Учні сідають по колу для спілкування (Чи сподобались вправи? Які сподобались найбільше? Хто був самим активним?,
тощо ). Питання для спілкування підбирають залежно від виконаної роботи.
За другим сигналом учні шикуються за своїм старшокласником у колони, кладуть руки на печі попереднього учня і під музичний супровід переходять в інший квадрат повторюючи рухи направляючого.
Ведучий. Увага! Прошу всіх учасників свята вишикуватися на своїх місцях.
Лунає спортивна музика. Учасники шикуються на своїх точках. Старшокласники допомагають.
Слово надається почесному гостю. Він вручає кожному класу у подарунок футбольний м’яч.
Ведучий . Спорт нам допоможе
Сили примножить.
Нашим спортсменам
Зміною ростемо.
Скоро по праву
Батьківщини славу
Гордо і сміливо
Вперед понесемо! (учні за ведучим повторюють слова кожного рядка окремо)
Вчитель. Ось і закінчилось наше свято. Зичимо вам міцного здоров’я, Будьте щасливі. Дружіть зі спортом.
Під музичний супровід учні прямують до класу зі своїми класними керівниками.