ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ ДЛЯ ІНСТРУКТОРІВ
(гурток «Ручне килимарство», кер.Гочу М.У.)
«Знаю, вмію, навчу»
Завдання № 1.
-
«Конвенція ООН про права дитини: права та обов’язки»
-
Практичне: ігри для знайомства.
Завдання № 2.
-
Загальне поняття про композиції, закони композиції в ручному килимарстві.
-
Практичне: назвіть етапи роботи в килимарстві.
Завдання № 3.
-
Правила будування орнаменту.
-
Практичне: порівняти зразки різноманітних килимів у смугу, визначити за яким з принципів ритмічної організації вироблені зразки.
Завдання № 4.
-
Композиція орнаменту: рослинний, геометричний.
-
Практичне: розробити варіанти ритмічного будування смуг: рівномірний, нерівномірний, змішаний ритм. Чорно-біле рішення.
Завдання № 5.
-
Сюжетно-тематична килимарська композиція.
-
Практичне: побудувати замкнуту композицію.
Завдання № 6.
-
Поняття спектра, хроматичних, ахроматичних кольорів, холодних і теплих.
-
Практичне: робота з картками. Визначити хроматичні, ахроматичні кольори.
Завдання № 7.
-
Кольорова гармонія. Колорит – кольоровий лад живописного або декоративного виробу.
-
Практичне: побудувати абстрактний малюнок.
Завдання № 8.
-
Інструменти та пристосування.
-
Практичне: правила роботи з інструментами.
Завдання № 9.
-
Основний закон композиції. Цілісність сприйняття.
-
Практичне: побудувати композицію, вибрати одиничну форму зображення.
Завдання № 10.
-
Сировина для вироблення килимів.
-
Практичне: показати прийоми роботи на мішковині.
Завдання № 11.
-
Технічний малюнок в ручному килимарстві.
-
Практичне: правила роботи з голками.
Завдання № 12.
-
Правило трьох компонентів (розмір, фарби, світлотіні відношення, пропорціональність елементів композиції, сполучення кольорів.)
-
Практичне: правила роботи з інструментами.