КВЕСТ «ДАРУНКИ ОСЕНІ»

Про матеріал
Виховний захід - Квест «Дарунки осені» проведений для спостереження за змінами у природі в різні пори року,зокрема осінні спостереження. Для розвитку уяви, фантазії комунікативних навичок, вміння бачити красу в довкіллі. Виробляти навчальні навички(давати відповіді на запитання, уважно слухати співрозмовника). Для формування у дітей бажання прийти на допомогу друзям, шукати вихід із проблемних ситуацій. Любити та оберігати природу.
Перегляд файлу

                  КВЕСТ    «ДАРУНКИ ОСЕНІ»

Мета. Вести спостереження за осінніми змінами в довкіллі, розглянути ознаки осені,пристосування дерев до змін в довкіллі. Розвивати уяву, мислення, фантазію, спостережливість, комунікативні навички, естетичні почуття, вміння бачити красу в довкіллі,інтерес і допитливість учнів. Формувати у  дітей вміння дотримуватися правил    колективної гри, шукати вихід із проблемних ситуацій; виробляти навчальні навички(вміння відповідати на запитання, слухати  відповіді інших, не перебивати мовця); створювати мотивації до читання.  Виховувати почуття товариськості, бажання прийти на   допомогу друзям; любов до рідної природи, викликати бажання зберігати її красу.

ХІД  ПРОВЕДЕННЯ

 I.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ  ЕТАП

Читання листа від осені «Добрий день,мої любі друзі, 3 – Б клас! Я – Осінь! Я завітала до вас в гості і дуже хочу створити чудовий осінній настрій! Запрошую вас взяти участь у квесті та знайти, який сюрприз приготувала для вас я – чарівниця Осінь. Виходьте на вулицю, я приготувала вам завдання! Впевнена ви їх всі подолаєте. А за це я почастую вас своїми дарунками.»

 

II. ОСНОВНИЙ ЕТАП

1.СТАНЦІЯ « СЕКРЕТНА»

Вчитель:   Подивіться, який гарний кущ ! Але чому це на ньому різні за кольором і розміром листочки ? Так і є, осінь постаралася, приготувала нам загадки. Впораємось?...

 

Кущ в саду стоїть,

Нібито вогнем горить!

Взимку пташечок годує,

Ягідками їх частує.(Калина)

 

Диво в лісі уродило

Знайдеш його пощастило.

Щоб дістатись серединки,

Зруйнувати слід хатинку.

Ця хатиночка тверденька

Серединочка ж смачненька.(Горіх)

 

Що за диво? На гіллі

їжачки ростуть малі.

В них гостренькі колючки

та зелені кожушки.(Каштани)

 

В неї гарні пишні віти,

І колючок не злічити…

Не байдужа до прикрас,

На свята спішить до нас.(Ялинка)

 

Як маленькою була

пелюшок не мала.

Постаріла – сто

пелюшок наділа.(Капуста)

 

Що за коні стоять на припоні:

Зелені,лобасті,довгасті,голчасті,

Нічого не возять, а солі просять.(Огірки)

 

Сиділи дівиці все літо в темниці,

Ходімо копати,дівиць рятувати.(Картопля)

 

Огрядний пан, на ньому червоний жупан.

З городу прийде – у салат попаде.(Помідор)

 

Без рук, без ніг, а виліз на пліт.(Гарбуз)

 

Хто подорожує по повітрі на нитці?(Павук)

 

У кого на сучку комора? (У білки)

 

Яку птицю називають «білобока»? (Сороку)

 

Вчитель:   Молодці, ви гарно справились із першим завданням Осені. А он під кущем і подарунок(під кущем діти знаходять кошик із виноградом).

 

2.СТАНЦІЯ «  АСОЦІАТИВНА»

Вчитель:  А ось на цьому маленькому деревці немає зовсім листочків, тільки один. Осінь приготувала нам  якесь завдання,прочитайте його.(Прикрасьте це деревце словами

про осінь). Давайте знайдемо під деревом листочки із словами про осінь та прикрасимо його.

а) Яка осінь?(Гарна, сонячна,тепла,золота, багата,щедра, дощова, сумна,похмура, прекрасна, красива, врожайна,пізня,багряна,рання…)

б) Які зміни відбуваються в природі восени?(вибрати речення)

Сонце дужче пригріває. Випадає сніг. Йдуть холодні дощі. Комахи літають з квітки на квітку. Збираємо гриби. Звірі народжують дитинчат. Відлітають у вирій птахи.

в) У якій послідовності одна пора року змінює іншу, починаючи з осені.

Вчитель: Ми прикрасили деревце правильними відповідями. А ось і дарунок осені за наше гарне мислення( під деревом діти знаходять яблука).

 

3.СТАНЦІЯ «В ГОСТЯХ У КАЗКИ»

Вчитель: Діти, на цій станції вас повинні були зустріти казкові герої. Але вони не змогли прийти, бо мають багато клопотів. Але залишили для вас повідомлення. Відгадайте, від кого вони?

 

  • Дуже засмучена. Мишка розбила яєчко, прийти не зможу.(Курочка Ряба)
  • З’ їв семеро козенят. Болить живіт. (Вовк)
  • Від дідуся втік, від бабусі втік, а лисичка відпускати не хоче(Колобок)
  • Ніяк не витягнемо ріпку,тому прибути не зможемо(Дід,баба, внучка).

Вчитель: Герої наших казок дарують нам ось цю веселу пісеньку. Давайте поспіваємо та потанцюємо (Діти на казковій поляні співають пісню про осінь і танцюють)

 

4.СТАНЦІЯ «ІГРОВА»

Вчитель: А ось під цим кущиком щось лежить. Діти, що це?

(Рукавиці, цибуля, картопля). Як ви думаєте, для чого це нам приготувала осінь?

а) Гра «Рукавиці»

Попередньо зав’язавши хустиною очі гравцеві, пропонується в  рукавицях дістати з торбини овоч чи фрукт і розпізнати його назву.

б) Гра «Цибулина»

Два учасники переносять з однієї тарілки в іншу цибулю тримаючи її зубами за хвостик.

в) Гра «Картоплина»

(Учні розбиваються на дві команди. Два учасники затискають лобами картоплю і переносять її на певну дистанцію. Перемагає та команда, яка швидше перенесе всю картоплю.)

Вчитель: За спритність та веселу гру осінь залишила нам ось цю торбину з дарунками. Подивіться, що там? (Груші)

 

5.  СТАНЦІЯ «УВАГА»

Вчитель: Перед нами таке гарне, пишне дерево. Подивіться, воно зовсім зелене. Що це за дерево(ялинка).  Чому ж осінь не торкнулася її?(Бо вона замість листя має голочки,які випаровують зовсім мало води і тому ялина завжди зелена). Ви молодці, гарно знаєте природу. Але що ж це за кольорові листки лежать на гілках ялини?(Завдання Осені). І справді, завдання осені,вона хоче перевірити вас на увагу.

а )  Я  зачитаю вам три коротенькі фрази, а ви постарайтеся повторити точно за мною. «Наступила золота осінь» - учні впевнено повторюють речення. «Вона принесла нам щедрі дари» - учні повторюють без помилки. «Ось ви і помилилися» - діти дивуються, чому? А це й була моя третя фраза, а її ніхто не повторив.

б) А тепер зберіть листочки зі словами на ялинці та побудуйте речення про осінь. (Золота, прийшла, осінь;  нам, дари, щедрі, Вона, подарувала; палає, ліс, Багрянцем; летіти, Готуються, у, птахи, вирій.)

 

- Прийшла золота осінь. Вона подарувала нам щедрі дари.

  Багрянцем палає ліс. Готуються летіти у вирій птахи.

 

Вчитель: за вашу увагу осінь залишила під ялиною ось ці сливи.

 

6. СТАНЦІЯ  «КРАЄЗНАВЧА»

Вчитель – останнє своє завдання осінь вам залишила під цією красунею – калиною. Вона хоче дізнатися чи добре знаєте ви свій край.

  • У якій державі ви зустрічаєте осінь? (Україні)
  • Що є символом держави?(гімн,прапор,герб)
  • Які кольори державного прапора України?(жовто – блакитний)

 

Осінь пропонує вам відгадати рослинні символи України:

  • Дерево весни,пробудження природи,освячується перед Великодніми святами (верба).
  • Живе сто і більше років, є символом сили, міцності і здоров я (дуб).
  • Струнку дівчину порівнюють з цим деревом, воно є символом  краси і вроди (тополя).
  • Кущ, оспіваний в народних українських піснях,символ дівочої вроди (калина).

 

Вчитель: Калиновими гронами ми прикрасимо сьогодні наш стіл,бо калина ще й колодязь здоров’я для людей і хоч ягідки її гіркуваті, але мають цінні лікувальні властивості.

       Осінь щедро пригостила нас своїми дарами, подарувала   цілий кошик фруктів за таке чудове свято. То ж переходимо на останню нашу станцію. А там вас чекає сюрприз!

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП

7. СТАНЦІЯ «СВЯТКОВА»

Вчитель:  Як гарно прикрасила Осінь наш клас! Та ще й стіл нам накрила святковий,пригостила нас солодощами із нового урожаю пшениці.

І дала нам такий наказ: « Любі третьокласники! Наказую вам жити у дружбі і мирі,бути уважними один до одного,любити природу і всіх людей. Бути такими ж допитливими, трудолюбивими,спостережливими.»

То ж сідайте любі діти, пригощайтеся дарунками  щедрої осені.

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Коротун Ніна
Пов’язані теми
Класному керівникові, 3 клас, Сценарії
Інкл
Додано
22 лютого
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку