Квест до Дня рідної мови

Про матеріал
Якщо бажаєте цікаво провести свято Дня рідної мови, залучивши якомога більше учнів, то цей матеріал для Вас!
Перегляд файлу

 

ДЕНЬ РІДНОЇ МОВИ

E:\Документы\День рідної мови\Д мови 18\20180221_124759.jpg

Форма проведення: квест

Організація заходу:

  1.  Підготувати панно «Серцевинки ромашок із назвами розділів мовознавства» і пелюстки для ромашок.
  2. Роздати по класах завдання і по 5 пелюстків.

Протягом перерв учні дають відповіді на запропоновані 5 питань з різних розділів мовознавства та записують на пелюстках, які прикріплюють до відповідної серцевинки.

ЗАВДАННЯ

5а Дайте відповідь на питання, напишіть її вздовж пелюстки великими буквами             відповідь

і прикріпіть на панно головної стіни ІІ поверху до серцевинки ромашки, де написано розділ

мовознавства, з якого ви виконували завдання.

1.Частина мови, яка позначає предмет.

2.Головні члени речення.(2 відповіді на 1 пелюстку)

3.Стиль документів.

4.Яка орфограма у словах: обласний, кістлявий, усний?

5.Види речень за метою висловлювання.

 

 

 

Дайте відповідь на питання, напишіть її вздовж пелюстки великими буквами             відповідь

і прикріпіть на панно головної стіни ІІ поверху до серцевинки ромашки, де написано розділ

мовознавства, з якого ви виконували завдання.

1. Частина мови, яка позначає ознаку предмета.

2. Спільна частина спільнокореневих слів.

3.Стиль художньої літератури.

4. Яка орфограма у словах: сіль, міський, сидять?

5. Які розділові знаки можуть бути в реченні – у кінці і в середині?

 

Дайте відповідь на питання, напишіть її вздовж пелюстки великими буквами                відповідь

і прикріпіть на панно головної стіни ІІ поверху до серцевинки ромашки, на якій написано розділ

мовознавства, з якого ви виконували завдання.

1. Частина мови, яка позначає  дію предмета.

2. Другорядний член речення, що відповідає на питання який? чий? котрий?

3. Стиль , який використовується у побуті.

4. Яка орфограма у словах: ніччю, знання, Ілля?

5.Види речень за емоційним забарвленням.

 

Дайте відповідь на питання , напишіть її вздовж пелюстки великими буквами                         відповідь

і прикріпіть на панно головної стіни ІІ поверху до серцевинки ромашки, де написано розділ

мовознавства, з якого ви виконували завдання.

1. Частина мови, яка позначає число та кількість предметів.

2. Другорядний член речення, що відповідає на питання непрямих відмінків?

3. Стиль, яким написані підручники, енциклопедії, довідники.

4. Яка орфограма у словах: м’яч, сузір’я, з’їхати?

5.Види речень за  головним членом речення.

 

 

Дайте відповідь на питання , напишіть її вздовж пелюстки великими буквами             відповідь

і прикріпіть на панно головної стіни ІІ поверху до серцевинки ромашки , де написано розділ

мовознавства, з якого ви виконували завдання.

1. Частина мови, яка позначає предмет, але не називає його.

2. Другорядний член речення, що відповідає на питання де, куди, звідки,як?

3. Стиль журналів і газет.

4. Яка орфограма у словах: Київ, Чорне море, Кривий Ріг, Верховний суд України, Міністр освіти?

5.Види речень за кількістю граматичних основ.

 

Дайте відповідь на питання, напишіть її вздовж пелюстки великими буквами             відповідь

і прикріпіть на панно головної стіни ІІ поверху до серцевинки ромашки, де написано розділ

мовознавства, з якого ви виконували завдання.

1. Частина мови, яка відповідає на питання де, куди, звідки,як?

2. Частина слова без закінчення.

3.Тип мовлення, який використовується, щоб дати відповідь на питання ЯКИЙ ПРЕДМЕТ?

4. Яка орфограма у словах: сказати, зшити, розбити, безхмарний, прибити, прірва, премудрий?

5. Види речень за наявністю другорядних членів речення.

 

8. Дайте відповідь на питання, напишіть її вздовж пелюстки великими буквами             відповідь            і прикріпіть на панно головної стіни ІІ поверху до серцевинки ромашки, де написано розділ

мовознавства, з якого ви виконували завдання.

1. Частина мови, яка  не належить ні до самостійних ні до службових частин мови.

2. Змінна частина слова.

3.Тип мовлення, де текст побудований за планом: ТЕЗА-АРГУМЕНТИ-ВИСНОВОК

4. Яка орфограма у словах: не писати, неволя, невеселий, не читаючи, невже?

5.Види односкладних речень.

                                                           

9.   Дайте відповідь на питання , напишіть її вздовж пелюстки великими буквами             відповідь

і прикріпіть на панно головної стіни ІІ поверху до серцевинки ромашки, де написано розділ

мовознавства, з якого ви виконували завдання.

1. Службові ЧМ (3 відповіді – на 1 пелюстку)

2. Частина слова, що стоїть перед коренем і частина слова, що стоїть після кореня. (2 відповіді на 1 пелюстку)

3. Тип мовлення, де текст побудований за планом: ВСТУП- ОСНОВНА ЧАСТИНА-ВИСНОВОК

4. Яка орфограма у словах: с(Е,И)ло, в(Е,И)сна, з(И,Е)мА? (назвати правило!)

5.Види складних речень.

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Сценарії
Додано
16 червня 2021
Переглядів
601
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку