Квест до Дня української мови та писемності
«Плекаймо слово»
Н.І.Терлецька, вчитель української мови та літератури Вергунівського ЗЗСО Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
Правила гри
Етапи квесту, завдання.
Учнів всіх скликає золотистий наш дзвінок.
І ми радо поспішаєм не в садок, а на урок.
Я у школі перший раз, бо я йду у _____ клас.
Завдання: відгадайте, з якої казки уривок.
Обмотався коноплями, обсмолився смолою добре, взяв булаву таку, що, може, в ній пудів із десять, та й пішов до Змія…». ( «Кирило Кожум’яка»)
Пливе. Пристав до бережка, наївся, напився, віддав матері рибку, відіпхнув золотий човник срібним весельцем і поплив далі рибку ловити». ( «Івасик Телесик»)
Співають цифри тут сонети
Іморщать думанням чоло.
Тут рахувати вчать предмети:
Що дано, скільки було.
Завдання: прочитати вирази, правильно вживаючи числівники.
Вивчають тут живих істот,
Щоб дати їм роки в дарунок.
Для чого очі їм, вуха, рот,
Для чого мозок, серце, шлунок.
Рослини теж вивчають тут.
Завдання:
Назвати 5 лікарських рослин, що ростуть у нашому краї.
Назвати трьох тварин нашого краю, занесених до Червоної книги України.
IY. Кабінет географії.
Тут живуть усякі карти:
Півкуль, країн, материків.
Тут компаси кладуть на парти,
Готують тут мандрівників.
Завдання: назвати
Y. Бібліотека.
Бачить – не бачить, чути – не чує.
Мовчки говорить, дуже мудрує.
Часом захоче – правди навчає,
Часом жартує, всіх звеселяє.
Завдання: станьте на хвилинку поетами – доберіть із низки слів потрібне, щоб була рима.
ЇЖАЧОК
Ходить лісом їжачок,
В нього шубка з … ( ниток, дроту, колючок) .
ЩО ЇЙ СНИТЬСЯ?
Вночі їй завжди півник сниться.
Вона не курка, а …( гуска, ворона, лисиця).
НА ПРОГУЛЯНКУ
У неділю на Хрещатик
Квочка вивела….( голубів, курчаток, вівців).
ХТО ТАКА?
Великі очі й голова,
Не Колобок це, а….( слон, сова, коза).
РИБАЛКА
Ярослав на камінь сів,
Ловить в річці …..( карасів, щук, мух).
РОЗУМНИЦЯ
Має Таня гарну звичку
Класти книгу на…( вікно, підлогу, поличку) .
YI. Спортзал.
Тут завжди рух – стрибки, пробіжки.
Тут м’яч летить у сітку, в ціль.
Тут кріпне м’яз, а никне біль.
Завдання: закінчити прислів’я.
YII. Шкільна їдальня.
Ця кімната нам хвалилась,
Що на дім перетворилась,
Де смачна і свіжа
Проживає їжа.
Завдання: назвати складники українського борщу.
YIII. Кабінет української мови та літератури.
Тут мови рідної навчають,
Писати назви рік та гір.
Частини мови визначають,
Складають речення і твір.
Завдання: дібрати синонім до фразеологізму.
Підведення підсумків квесту, визначення переможців, нагородження.