Квест «Подорож країною Кохання»
Мета: познайомити учнів історією виникнення Дня Валентина та особливостями його святкування; розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки; розвивати допитливість, уміння висловлювати свої почуття; виховувати повагу і любов до ближніх;
вдосконалювати уміння ефективно та конструктивно працювати в команді на результат.
Обладнання: музичний супровід, маршрутні листи, картки із завданнями, картки із ключовими словами, валентинки «Переможець квесту».
Правила квесту: команди отримують маршрутні листи. Кожна команда проходить певну кількість станцій відповідно маршрутного листа. Переможцем квесту стає команда, яка правильно склала «Все починається з кохання» та набрала найбільшу кількість балів.
Маршрут:
І станція – «Історія кохання»
ІІ станція – «Стріли Амура»
ІІІ станція – «Друга половинка»
ІV станція – «Лабіринти кохання»
V станція – «Закоханий кросворд»
VІ станція – «Компліменти»
Хід заходу
І. Вступна частина
- Доброго дня, учасники квесту. Сьогодні 14 лютого. У всьому світі святкують день Святого Валентина. І ми сьогодні приєднаємося до цього прекрасного свята і вирушимо у країну, де панує кохання. Під час подорожі ви виконуватимете різні завдання. За кожне завдання отримаєте частинки речення. На останній станції після виконання всіх завдань – складіть фразу. Та команда, яка правильно утворить речення і набере найбільшу кількість балів і стане переможцем. Прошу капітанів команд представити свої команди та отримати маршрутні листи.
ІІ. Проведення квесту
І станція – «Історія кохання»
- Чи досконало ви знаєте історію цього свята? Пройдіть вікторину, дайте відповіді на запитання https://wordwall.net/uk/resource/28821151
- Молодці, ви із легкістю справились із завданням. Ваша допомога неоціненна, а за це, я даю слово, яке вам допоможе. Слово «все» .
ІІ станція – «Стріли Амура»
- А зараз уявіть себе Амурами та влучте своїми стрілами в сітку з прихованими словами, знайдіть їх якомога швидше.
https://wordwall.net/uk/embed/2520b1a52dba4d369a0fc5d92c6c3e91?themeId=2&templateId=10
Дякую, діти, вам за роботу. Я хочу вас віддячити і дарую частинку слова. Вчитель дає слово «з».
ІІІ станція – «Друга половинка»
- Зараз на вас покладено важливе завдання, знайти пару, бо не хочеться залишатися в такий день одинокими.
Майстер |
Маргарита |
Потап |
Настя |
Кай |
Герда |
Шрек |
Фіона |
Мальвіна |
П’єро |
Адам |
Єва |
Джульєтта |
Ромео |
Альоша Попович |
Любава |
Лукаш |
Мавка |
Рон |
Герміона |
- Молодці, закохані серця зуміли поєднати. А для вас я підготувала ще одне чарівне слово, яке стане у пригоді на останній станції. Вчитель дає слово «ові».
ІV станція – «Лабіринти кохання»
- Допоможіть Амурчику пройти любовний лабіринт.
- Вітаю! Отримайте нагороду. Вчитель дає слово «почин».
V станція – «Закоханий кросворд»
- Ви вдало впорались із завданням. Ось вам ще одна підказка. Вчитель дає слово «ається».
VІ станція – «Компліменти»
- Ваше завдання назвати якомога більше компліментів за 1 хвилину.
- Молодці! Вчитель дає слово «люб».
- Ви зібрали всі частинки, з яких маєте скласти фразу.
ІІІ. Підведення підсумків гри, нагородження переможців
В кінці квесту капітани здають маршрутні листи. Підраховуються бали та визначають переможців.
- Ось і підійшов до кінця наш квест. Ви були активними, креативними, творчо підходили до виконання завдань. І я думаю, що Святий Валентин в цьому вам допомагав.
А зараз хочу прочитати рядочки із вірша, назву якого ви склали, про найсильніше і найромантичніше почуття – кохання!
Говорять: "Спершу було слово..."
Вже вкотре повторю я знову:
Все починається з кохання!
Пташок небесних щебетання,
дітей маленьких виховання,
віршів чудесних написання.
Все починається з кохання!
ІV. Рефлексія
- Чи сподобався Вам квест? Що сподобалося найбільше?
- Що нового дізналися про день Святого Валентина?
КОМАНДА «______________________________________________»
Маршрут:
І станція – «Історія кохання» __________________________
ІІ станція – «Стріли Амура» __________________________
ІІІ станція – «Друга половинка» __________________________
ІV станція – «Лабіринти кохання» __________________________
V станція – «Закоханий кросворд» __________________________
VІ станція – «Компліменти» __________________________
УТВОРЕНИЙ ВИСЛІВ: ______________________________________________________
____________________________________________________________________________
КОМАНДА «______________________________________________»
Маршрут:
І станція – «Історія кохання» __________________________
ІІ станція – «Стріли Амура» __________________________
ІІІ станція – «Друга половинка» __________________________
ІV станція – «Лабіринти кохання» __________________________
V станція – «Закоханий кросворд» __________________________
VІ станція – «Компліменти» __________________________
УТВОРЕНИЙ ВИСЛІВ: ______________________________________________________
____________________________________________________________________________
Майстер |
Маргарита |
Кай |
Герда |
Мальвіна |
П’єро |
Джульєтта |
Ромео |
Лукаш |
Мавка |
Потап |
Настя |
Шрек |
Фіона |
Адам |
Єва |
Альоша Попович |
Любава |
Рон |
Герміона |
КОМАНДА «______________________________________________»
КОМАНДА «______________________________________________»
КОМАНДА «______________________________________________»
ВСЕ ПОЧИН АЄТЬСЯ З ЛЮБ ОВІ
ВСЕ ПОЧИН АЄТЬСЯ З ЛЮБ ОВІ