Квест "Допоможи дельфіну Бені припливти додому"

Про матеріал
Квест «Допоможи дельфіну Бені припливти додому» Мета: розвиток уваги, мислення, уяви, пам’яті, ігрової діяльності, зв’язного мовлення, збагачення словникового запасу, диференціація звуків. Словник: свиня, крокодил, лев, їжак, білка, тигр, ведмідь, жирафа, собака, кролик, лимон, змія, мішок, крісло, шапка, гриб, черепаха, миша, носоріг, ваза. Завдання: Завдання дитини допомогти припливти дельфіну Бені додому, рухаючись по карті та виконуючі різні завдання. Завдання №1 «Опиши тварин». У комплекті 10 карток. Дитина має описати тварин (можна доповнювати щось своє). Якщо вона виконала це завдання, тоді рухаємось далі. Завдання №2 «Встав пропущену літеру». У комплекті 10 слів. Дитина може маркером провести від потрібної літери до пустої крапельки, після чого ми ще раз повторюємо усно як правильно потрібно вимовляти та писати, щоб малюк запам’ятав. Якщо справились із цим завданням, тоді рухаємось далі. Завдання №3 «Склади розповідь за сюжетними картинками». У комплекті 5 картинок. Дитина має по картинці скласти розповідь як мінімум на 10 речень. Для допомоги є 10 запитань, на які малюк має дати відповідь та може добавити за бажанням свої речення. У комплекті: 17ст. (карта, 20 карток та 5 малюнків) Автор: Ганна Миронюк
Перегляд файлу



Квест

«Допоможи припливти додому»

Мета: розвиток уваги, мислення, уяви, пам' 1грово1 зв' язного мовлення, збагачення словникового запасу,

Словник: свиня, крокодил, лев, Тжак,       тигр, ведмщь, жирафа, собака, кролик, лимон, ми_пок,      шапка, гриб, черепаха, миша,

ваза.

Завдання: Завдання дитини допомогти припливти додому, рухаючись по карп та виконуюч1 рвю завдання.

Завдання Ngl «Опиши тварин». У комплекТ 10 карток. Дитина мае описати тварин (можна доповнювати щось свое). Якщо вона виконала це завдання, тощ рухаемось дам.

Завдання N22 «Встав пропущену У 10 Дитина може маркером провести до пустот крапельки, чого ми

ще раз повторюемо усно як правильно      вимовляти та писати, щоб малюк запам' ятав. Яюцо справились i3 цим завданням,         рухаемось

Завдання МЗ «Склади за сюжетними картинками». У 5 картинок. Дитина мае по k-apmui сюјасти як MiHiMYM на 10 речены

Для допомоги е 10 запитань, на n-i малок мае дати вщповщь та може добавити за бажанням свот речення.

У  17ст. (карта, 20 карток та 5

Автор: Ганна Миронюк


Склади

Завдання ЛМ

«Опиши тварин»





стоТть сильний бурий — це дика тварина хижак впадае у сплячку

Ганна Миронюк



ВСТАВ ПРОПУЩЕНУ ЛIТЕРУ

(ЗАВДАННЯ У22)










СКЛАДИ розповць ЗА СЮжВтними

КАРТИНКАМИ

(ЗАВДАННЯ У23)

1.  Що робить мама?

2.  Хто стоТть поруч х хлопчиком? З. Де знаходяться та мама?

4.                                            Чим займаеться тато?

5.                                            хлопчик мие руки .

6.                                            Що знаходиться позаду тата?

7.                                            Що тримае   в руках?

8.                                            У що одягнений тато?

9.                                            Що знаходиться мами?

10.                                      Де мие руки хлопчик?

1.  Яка пора року на

2.  Як ти   (-лась), що це

З. Хто сидить на сходах будинку?

4.                                               Хто знаходиться перед

5.                                               Чим займаються цуценята?

6.                                               цуценят ти бачиш?

7.                                               Хто сидить на     з водою?

8.                                               У що одягнений хлопчик?

9.                                               У що одягнена

10.                                         Що ще ти бачиш на

1. Яка пора року зображена на

2. ознаки З. Куди прийшли

4.                         Для чого     прийшли у парк?

5.                         Чим займаеться тьотя позаду

6.                         Що росте на kJIYM6i?

7.                         Хто живе у

8.                         У що одягнена

9.                         У що одягнений хлопчик?

10.                   Хто      над

1.   Яка пора року зображена на

2.   Куди прийшли хлопчики?

З. Для чого хлопчики прийшли на

4.                          Де лежить хлопчик у

5.                          Чим хлопчики ловлять рибу?

6.                          Чому хлопчик у         здивований?

7.                          Хто плавае у

8.                          Що росте на

9.                          Що      на He6i?

10.                    T06i подобаеться

1.  Яка пора року на

2.  Як ти (-лась), що це весна?

З. Ти любиш пору року весна?

4.   У що одягнений хлопчик?

5.   Що хлопчик тримае у руках?

6.   Що хлопчик хоче зробити з корабликом?

7.   У що одягнена

8.   Чим займаеться

9.   Чому

10.

pdf
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку