Квест-гра "Подорож у країну Мультляндію"

Про матеріал

Вчитель пропонує учням допомогти жителям країни Мультляндія, яких

зачарувала зла відьма. Діти перетворюються на рятівників Механіка гри. Діти об'єднані у 3 команди за кольоровими емблемами у вигляді геометричних фігур. До кожної команди приєднуються дорослі (це батьки - 3 особи). Команди рухаються за картою, від зупинки до зупинки, виконуючи різноманітні завдання. Після отримання

підказки, та знаходження конверту з завданням, гравці виконують завдання й

отримують нову підказку, доки не знайдуть скриньку з монетами-шоколадками.

Сюрприз у скриньці для всіх команд-учасників.

Оцінювання. Для того, щоб рухатися вперед, потрібно виконати правильно

завдання. Команда, що виконує завдання першою, отримує найбільшу кількість

фішок - 3, друга команда отримає - 2 фішки, і та команда, яка виконає завдання останньою – 1 фішку. Відповідно, та команда, яка назбирає найбільшу кількість фішок, стане переможцем, бо врятує найбільшу кількість героїв.

Перегляд файлу

Квест - гра

з математики «Подорож у країну Мультляндію»

 

Мета:  розвивати математичне мовлення, логічне мислення, кмітливість,

креативність, спостережливість, вміння працювати в команді; виховувати

інтерес до математики.

Місце проведення: класна кімната

Тривалість: 40 хвилин

Сюжет

Вчитель пропонує учням допомогти жителям країни Мультляндія, яких

зачарувала зла відьма. Діти перетворюються на рятівників Механіка гри. Діти об’єднані у 3 команди за кольоровими емблемами у вигляді геометричних фігур. До кожної команди приєднуються дорослі (це батьки  - 3 особи). Команди рухаються за картою, від зупинки до зупинки, виконуючи різноманітні завдання. Після отримання

підказки, та знаходження конверту з завданням, гравці виконують завдання й

отримують нову підказку, доки не знайдуть скриньку з монетами-шоколадками.

Сюрприз у скриньці для всіх команд-учасників.

Оцінювання. Для того, щоб рухатися вперед, потрібно виконати правильно

завдання. Команда, що виконує завдання першою, отримує найбільшу кількість

фішок - 3, друга команда отримає - 2 фішки,  і та команда, яка виконає завдання останньою – 1 фішку. Відповідно, та команда, яка назбирає найбільшу кількість фішок, стане переможцем, бо врятує найбільшу кількість героїв.

Маршрут. Команди рухаються один і тим же маршрутом. Завдання, які вони

відшукують за допомогою підказок для всіх команд однакові. Маршрутний

лист із списком усіх зупинок надається кожній команді, заповнюється дорослим.

 

 Хід квесту

І. Організаційний момент

Сьогодні в нас цікава гра -

Змагатись буде дітвора

В умінні міркувати, дружно й плідно працювати.

-  Сьогодні у нас гра - квест, гра – пригода,гра – подорож.

- Отже, які очікування від цієї подорожі? (відповіді учнів)

- А ще я впевнена, діти, що ця подорож буде не тільки цікавою, а ще й дуже небезпечною. Під час подорожі ви зустрінетеся з різними перешкодами і вам доведеться показати свої знання та вміння, щоб подолати їх. Відправлятися

в подорож поодинці дуже небезпечно, то ж давайте об’єднаємося в три команди за геометричними фігурами. У кого фігури більшого розміру – це капітани.

 (Діти об’єднуються в команди за геометричними фігурами)

- Молодці, діти! А зараз капітани команд підійдіть до наших гостей та ввічливо попросіть конверт із зашифрованою назвою вашої команди.

Завдання 1. Розташувавши багатоцифрові числа у порядку зростання, ви отримаєте коди, та дізнаєтесь назву своєї команди.

 (Кожна команда отримає зашифровану назву своєї команди)

(У конвертах розрізані коди за допомогою яких діти складають назву команди)

І команда:

49200

2000000

11005

34121

50020

73000

79001

85012

1000000

Е

И

В

С

З

Н

А

Й

К

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19151

59001

83000

123000

158010

199000

92100

25050

35999

р

і

в

И

к

И

н

я

т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

50005

96999

44000

15801

171000

185052

152500

199999

101000

з

у

о

Р

и

К

н

и

М

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Визначення теми і мети подорожі. Мотивація навчальної діяльності

- Діти, сьогодні вранці, по дорозі до школи, листоноша вручив мені ось цього

листа для вас. Прочитаємо?

 (Вчитель розкриває конверт, читає лист)

«Любі діти! Ми потрапили у біду. Зла відьма зачарувала нас. Порожньо,

сумно стало в нашій країні. Всі жителі країни, звертаються до вас по допомогу.

Знаємо, що завдяки вашій кмітливості, розуму, бажанню допомогти – ви

обов’язково нас визволите! Поспішіть, бо часу дуже мало »

- Дивно, діти, але лист без підпису! Мабуть, дуже вже поспішали бідолашні.

- Як добре, правда ж , діти, що ці загадкові жителі звернулися саме до нас по

допомогу.

- Як ви гадаєте чому? (Бо ми веселі, розумні, кмітливі, любимо працювати)

- Діти, як ви гадаєте, а хто це може бути? (Відповіді дітей)

- Отже, діти, треба негайно вирушати.

- Я хочу, діти, вас попередити, що під час нашої подорожі ви зустрінете багато

перешкод. Та команда, яка здолає їх першою, отримуватиме фішки.

Максимальну кількість фішок, яку можна отримати за завдання – 3, мінімальна

- 1. Відповідно, та команда, яка отримає найбільшу кількість фішок, стане

переможцем, бо врятує найбільшу кількість героїв. Але, пам’ятайте, якщо ви

будете порушувати порядок, заважатиме іншим командам, може бути штраф.

- Тож чи готові ви, діти, до рятувальної місії? Не боїтеся? Добре, тоді починаймо!

Завдання 2. Щоб, дізнатися куди ми сьогодні вирушимо та кого будемо

рятувати, нам допоможе наступне завдання нашого квесту. Підказку ви

знайдете у вазі з квітами.

- (Капітани команд беруть смужки паперу, на яких, щоб прочитати назву країни, необхідно розв’язати математичний вираз)

 

                            Ь

      Мулі + т + ляк – к + н + дія = ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- То як називається країна, в яку ми вирушаємо, щоб врятувати її

мешканців від чар злої відьми? (Діти вписують у порожні клітинки слово

«Мультляндія»).

- А мешканці цієї країни, що потребують нашої допомоги? (Герої

мультфільмів)

- Діти, який вид транспорту оберемо, щоб швидше дістатися країни

Мультляндії? (Думки дітей).

- Так, я теж гадаю, що найшвидший транспорт, яким ми можемо потрапити до

Мультляндії – це літак. Розправили крила – летимо!

(Діти імітують політ літака)

ІІІ. Основна частина

Зупинка 1.

- От ми , діти і на місці! Треба бути дуже обережними, бо зла відьма на

сторожі. Щоб вона ще й нас не зачаклувала!

- Капітани команд отримайте маршрутні листи нашої рятувальної операції.

(Капітани отримують маршрутні листи. Відмітки у маршрутному листі

роблять дорослі, що закріплені за кожною командою)

 

- Перша наша зупинка – це Математичне місто «Впізнай». Кого ж ми

зараз будемо рятувати? Завдання ви знайдете під столами.

 (Під столами прикріплені конверти із завданням)

Завдання 1. Впізнай яке число заховалося, і ви дізнаєтеся кого у

цьому селищі зачаклувала зла відьма.

Ті ?

С ?ж

? а

? окий

? янка

 

- Молодці! Ви чудово впоралися із завданням. Чи впізнали ви цих казкових

чоловічків? З якого вони мультфільму? (На екрані  з'являються  казкові голубі чоловічки, які живуть у селищі Смурфедонії у густому лісі з

мультфільму «Смурфіки»).

(Команди, в залежності від того, як справилися із завданням, отримують фішки та кладуть їх у свою скарбничку)

Зупинка 2.

- Рухаємося далі, ми у дрімучому лісі «Цікавий квадрат» Завдання ви знайдете  на столі у вчителя.

Завдання 2

100

 

 

 

110

70

 

 

120

 

- Молодці, діти, ще одних героїв ви звільнили від чар. Кого ви визволили?

Як називається мультфільм? (На  екрані  з'являються    лісові гноми та Білосніжка з мультфільму «Білосніжка і сім гномів».

(Капітани команд, показують написану відповідь. В залежності від того, як

команди справилися із завданням, вони отримують фішки та кладуть їх у свою

скарбничку)

Зупинка 3.

- Отже, наша рятувальна місія продовжується.

- Стає, діти, дуже спекотно. Перед нами пустеля Виразів.

Завдання 3.

Завдання, щоб визволити наступних героїв, знаходиться на дошці «Пустеля Виразів». Розв’язуючи вирази, ви складете пазл з портретами героїв, які потребують вашої допомоги.

(Учні обчислюють вирази, складають пазл та отримують малюнки  із зображенням героїв з мультфільму «Алладін»)

- Подивіться, діти, ось герої, яких ви врятували від злої відьми. Хто вони та з

якого мультфільму?

(На екрані  з'являються  головні герої мультфільму -

Алладін, принцеса Жасмін, Джина, султан, Яго, Абу )

(Команди, в залежності від того, як справилися із завданням, отримують

фішки та кладуть їх у свою скарбничку)

Зупинка 4.

- Молодці, діти! Я вами пишаюся. Продовжуємо подорож країною

Мультляндією. Перед нами Математичний океан. Зібравши правильно

намисто з перлин, для цього героя мультфільму, ви звільните його від

відьомських чар. Завдання ви знайдете ,під клавіатурою.

Завдання виконують на нетбуках по групах.

Із  кожної перлинки утворити різні предмети

 

 

 

(квітку, сонце, годинник, м'яч, колобок, яблуко.)

 

Вчитель. Отже ще одного героя ми звільнили. Хто він? З якого мультфільму?

(На екрані з'являється Русалонька з мультфільму «Русалонька»)

(Команди, в залежності від того, як справилися із завданням, отримують фішки та кладуть їх у свою скарбничку)

Зупинка 5.

- Остання наша зупинка – це Місто скарбів. Хто першим виконає завдання

під час нашої зупинки, зможе не тільки визволити героїв цього міста, а й

отримати ключ від сховища, де зберігаються незлічені багатства. Завдання

ви знайдете  під  стільцем.

Завдання. Намалювати за допомогою цифр-людину, тварину або птаха.

- Подивіться, кому ви допомогли повернутися у своє місто. Хто це? З якого

мультфільму?

(На екрані  з'являються  герої мультфільму «Качині історії» Скруджа

Макдака – найбагатшого качура в світі, його племінників – Біллі, Віллі, Діллі,

місіс Клювдії та її онучки Поночки)

(Команди, в залежності від того, як справилися із завданням, отримують

фішки та кладуть їх у свою скарбничку. А команда, яка першою виконала

останнє завдання, отримує ключ та шукає двері, які б можна було відчинити

цим ключем)

- Спробуйте знайти двері, що відчиняються цим ключем. За дверима на вас

чекає сюрприз від найбагатшого в світі качура, у знак вдячності за

звільнення героїв Мультляндії від чар злої відьми.

(У кімнаті, за дверима, діти знаходять скриньку з монетами - шоколадками)

ІV. Заключна частина

- Діти, а чи хочете ви дізнатися, хто ж зачарував усіх наших героїв?

- У скриньці є записки з ім’ям цієї лиходійки. Використавши дзеркальце ви

прочитаєте у дзеркальному відображенні її ім’я. Зла відьма використала

магію вогню, щоб знищити записки, але я впевнена, діти, що ви зможете

назвати ім’я відьми, що зачаклувала усіх мультиплікаційних героїв.

(Кожна команда отримує записку, пошкоджену вогнем, де у дзеркальному

відображенні діти читають ім'я  відьми – Магіка. Вчитель показує портрет

Магіки. Рятувальна місія добігає кінця)

(Визначається переможець гри – та команда, яка отримала найбільшу

кількість фішок, відповідно врятувала найбільшу кількість мультгероїв.

Вчитель. От і закінчилася наша з вами пригода. Наша рятувальна місія

завершена. Завдяки вашій згуртованості, вмінню працювати, ви врятували

героїв Мультляндії, вони повернулися до своїх мультфільмів, у свою країну.

Але, щоб їх врятувати, ви, діти, потратили багато сил та енергії. Відновити

сили вам допоможуть монетки-шоколадки з чарівної скриньки Скруджа

Макдака. Дякую вам, діти за роботу!

 (Монети- шоколадки роздаються усім дітям)

 

 

Список використаної літератури:

1.Нова українська школа: порадник для вчителя/ Під заг. ред. Бібік Н.М. – К.: ТОВ "Видавничий дім "Плеяди", 2017.– 206 с.

2.http://nus.org.ua/questions/prosto-pro-skladne-shho-varto-znaty-batkam-pro-novyj-zakon-pro-osvitu/

3.http://nus.org.ua/news/mon-dalo-rekomendatsiyi-yak-oblashtuvaty-osvitnij-prostir-novoyi-ukrayinskoyi-shkoly/

4.Гословська І.Г., Скворцова С.О. Формування позитивної мотивації навчання в молодих школярів на уроках математики //Наука і освіта, - 2000. - №6. – с.18-24.

5.Гребенникова Н.Л. Предупреждение ошибок учащихся при делении многозначных чиел // Нач. шк. – 1985. - № 12. – С. 34 – 37.

6.Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения. – М.: Просвещение, 1986. – 220 с.

7.Друзь Б.Г. Додаткові творчі вправи з математики // Поч. шк. – 1976. - № 5. – С. 43 – 47.

8.Друзь Б.Г. Виховання пізнавальних інтересів молодших школярів у процесі навчання. – К.: Рад. школа, 1978. – 126 с.

 

 

docx
Додав(-ла)
Белячат Лариса
Додано
13 грудня 2018
Переглядів
528
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку