Квест-гра « Посвята в першокласники»

Про матеріал

Квест-гра сценарій

« Посвята в першокласники»

вихователь Казаріна Л.О.

Харківська санаторна школа - інтернат№11


Перегляд файлу

Квест-гра

« Посвята в першокласники»

                                                                                           Підготувала вихователь Комунального закладу

«Харківська загальноосвітня санаторна школа - інтернат

І - II ступенів №11”

Харківської обласної ради

 Казаріна Л.О.

 

Мета заходу:

1 .Адаптація першокласників до школи і підвищення мотивації навчання.

  1.    Розвиток творчих здібностей та вміння виступати перед аудиторією.
  2.    Прищеплення навичок правильної поведінки в школі.

 

Обладнання: роздатковий матеріал (малюнки різних продуктів, овочів та фруктів), ілюстрації до казок,  дипломи першокласників, повітряні кулі, напис «Посвята в першокласники», паперові квіти, аудіо записи пісень з м/ф.

Хід заходу

Вчитель: - Дорогі діти! Ми зібралися на традиційне свято «Посвята в першокласники». Сьогодні у 1 класу урочистий день. Вже майже два місяці 14хлопциків та 5 дівчаток провчилися в школі. Зовсім нещодавно їх називали малюками, дошколятами, а тепер про них кажуть: «Це учні!» І щоб довести це, нам разом треба пройти випробування. Випробування, звичайно, будуть різні і важкі, і легкі, але я думаю, що ми все подолаємо, тому що ми разом!?

Вам треба пройти 5 станцій, за кожне успішне проходження завдань будете отримувати конверт з ключем підказкою, зібравши їх та відгадавши, ви дізнаєтесь хто є помічником кожного першокласника.

Завдання 1. Гра «Збери портфель»

Вчитель: - Отже, перше завдання. Зараз ми перевіримо, чи навчилися ви збирати портфель? Якщо я назву предмет, який потрібно взяти в школу, ви ляскаєте в ладоши. Якщо цей предмет не потрібен, то ви не аплодуєте.

Підручники і книжки,

Іграшкова мишка,

Паровозик заводний,

Пластилін кольоровий,

Пензлики і фарби,

Новорічні маски,

Ластик і закладки,

Пазли і зошити,

Розклад, щоденник.

ось тепер і зібраний в школу учень!

Вчитель: Молодці! І так, портфель навчилися збирати, можемо розрізнити шкільне приладдя від іграшок. Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з 1 підказкою.

Куди треба далі вирушати вам підкаже загадка.

Не сорочка, а зшита,

Не кущ, а з листочками,

Не людина, а говорить. Книга.

Вчитель: а де в школі багато книг? (діти відповідають), так в бібліотеці. Ми йдемо до шкільної бібліотеки.

1. Станція «З книгою подружишся, розуму наберешся.».

Ведуча. У сундучку зібрані різні речі, які належать казковим героям з різних казок. Вам треба назвати чиї це речі і, які риси характеру у цього казкового героя?

Колосок (казка «Колосок», Півник-добрий, працьовитий, справедливий,мишенята-ліниві,безтурботні)

«Червона шапочка» (весела, довірлива смілива)

«Фонендоскоп» (Лікар Айболіт - добрий,сміливий,відважний,розумний)

 «Золотий ключик» («Буратіно» - добрий,сміливий,веселий,кумедний)                           «Повітряна кулька» (Віні пух - веселий)

«Банка з варенням» (Карлсон - добрий,цікавий,солодкий)

 «Рукавичка» - (вона чарівна бо в неї влізло багато тварин, а звірі всі добрі дружні,бо дозволяли один одному потрапити до рукавички)

2.Завдання відгадати загадки про казки.

Сидить півник на печі

їсть смачненькі калачі.

Ось лисичка прибігає,

Півника мерщій хапає.

Біжить півень рятувати,

В лиса півника забрати.

(Котик і півник)

Я — бичок-беремлячок,

 Солом'яний у мене бочок.

Із соломи дід зробив,

Бік смолою засмолив.

(Солом'яний бичок)

Вигнав дід козу із хати —

Та й пішла вона блукати:

В зайця хатку відібрала.

Всі козу ту виганяли,

Рак козуню ущипнув,

Зайцю хатку повернув.

(Коза-дереза)

Мурка за Жучку,
Жучка за внучку,
Внучка за бабу,
Баба за діда…
Сховалася чіпко велика...
(Ріпка)

Маленьке, сіреньке,
Біди наробило,
Щось біле кругленьке
Хвостиком розбило.
Сумує бабуся і плаче,
Дідусь витирає сльозу,
А курочка кудкудаче:
«Я вам золоте принесу!»
(«Курочка Ряба»)

Підробив він голосок,
Став малим співати.
догадалися вони: Вовк — не наша мати.
(Вовк і семеро козенят)

Ведуча: Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт підказкою.Куди треба далі вирушати вам підкаже вірш.

Щоб здоров'я добре мати

 Слід про нього змалку... (дбати)

Кожний ранок обливатись

  1.   зарядкою... (займатись)

У дворі щодня гуляти,

Повноцінно їсти й... (спати)

Добре мити всі продукти,

Досхочу вживати... (фрукти)

Будете це все робити - Перестанете... (хворіти)

(відповіді учнів),так ми ідемо до медичного комплексу.

  1.    Станція «Здоров’я - найдорожчий скарб.»

І.Завдання "Режим дня".

Ведуча. Діти, для того, щоб людина була завжди охайною, все встигала зробити, не спізнювалася на заняття, на роботу, вона повинна дотримуватися режиму дня гра «Плутанина» Перед вами малюнки на яких зображено режим дня школяра вам потрібно розмістити сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня, в певній послідовності.

2.Гра «Гарні звички». Якщо корисно - говорити «так», якщо шкідливо - говорити «ні».

Вітання під час зустрічі...

Брати до рота та гризти всілякі предмети - ручки, олівці...

Допомагати слабшим, маленьким, хворим...

Виконувати ранкову гімнастику...

Смоктати палець...

Доглядати за власним одягом, взуттям...

Дотримуватись режиму дня...

Гризти нігті...

Колупатись у носі...

Довго засиджуватись біля телевізора...

Курити, пити...

Мити руки перед їжею, після відвідування туалету та повернувшись із прогулянки.

Плямкати та сьорбати під час їжі.

Чистити зуби, регулярно митися під душем.

З.Гра «Корисні-шкідливі». А зараз перевіримо чи вмієте ви відрізняти корисні продукти від тих які шкодять здоров’ю. Перед вами зображення різних продуктів. Ви по черзі підходите берете по одному малюнку, показуєте його класу промовляючи корисний він чи шкідливий.

Ведуча: Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з З підказкою.

Куди треба далі вирушати вам підкаже загадка.

Є вона у кожній школі —

І в близькій, і в дальній, їжі всякої доволі

В кожній є... їдальні. (відповіді учнів),так ми ідемо до їдальні.

3. Станція «Ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити». Сократ

  1.   Ведуча. Щоб мати здоров'я, слід правильно їсти,

Вживати поживне і тільки корисне.

Не їсти надміру, не шкодити тілу

Кожна країна має свої традиції харчування. Що ж полюбляють українці? Спробуйте відгадати ці страви.

  1.   Популярна в Україні рідка страва, що вариться з буряків, капусти, моркви,

картоплі, (борщ) »

  1.    Борошняний виріб у формі півмісяця із начинкою картоплі, капусти, ягід. (вареники)
  2.    Закручена в листки капусти начинка, (голубці).

 Ведуча. Гра «Зваримо борщик»

Діти перед вами зображення різних овочів. Ви повинні підійти уважно подивитись, порадитись між собою і називаючи їх, покласти в каструлю зображення тих овочів які використовують для приготування борщу.

1. Ведуча. Тепер спробуйте самі скласти правила поведінки за столом.

Діти розповідають правила поведінки в їдальні.

1 .Ведуча: Я сподіваюсь, що ви тепер будете поводитись згідно з цими правилами, про які ми сьогодні говорили.

  1.    Ведуча: Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з 4 підказкою.

Куди треба далі вирушати вам підкаже загадка.

Якщо текст з'єднати з мелодією І потім виконати це разом,

Те, що ви почуєте, звичайно ж,

Називається легко і просто -... пісня, (відповіді учнів), а де ми співаємо (відповіді учнів),так у кабінеті музичного мистецтва.

4 Станція «Легше тобі на душі стане, як пісня до твого серця загляне».

Ведуча: Шановні діти, зараз вашій увазі будуть запропоновані пісні, які ви чули в мультфільмах. Завдання просте: необхідно назвати героя і назвати мультфільм, в якому співається ця пісня.

1 .Если б не было зимы м/ф «Простоквашино»

  1.    м/ф «Умка» Колыбельная медведицы.
  2.    Пусть бегут неуклюже м/ф «Чебурашка и крокодил Гена»
  3.    Песенка Снегурочки і Деда Мороза з м/ф «Ну, погоди!»
  4.    Песенка кота Леопольда: Неприятность эту мы переживем!
  5.    Песенка про следы  (м/ф Маша и медведь)

7.33 коровы (Мэри Поппинс)

8.Винни-Пух «Кто ходит в гости по утрам» (мультфильм «Винни-Пух і все- все-все»)

Ведуча: Молодці, дітки! Із завданням впоралися!

Щоб нам розважитися, є вірний засіб, виконаємо Танець маленьких каченят,

(Діти разом з ведучою танцюють).

Ведуча: Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з 5 підказкою.

Куди треба далі вирушати вам підкаже загадка.

Є галявина в нашій школі,

А на ній козли і коні.

Перекидаємося ми тут

Рівно сорок п’ять хвилин.

У школі – коні і галявина?!

Що за диво, відгадай-ка!

(Спортзал).

5. Станція «Хто спортом займається, той сили набирається».

1 .Завдання. Відгадати загадки про спорт.

Сіла купа дітвори

 І поїхала з гори…

Люблять їх усі малята.

 Звуть візочок цей… санчата.

 

З нетерпінням зиму ждуть,

 Лід малюють — іскри йдуть

! Гострі та стрімкі вони.

Мають назву… ковзани.

 

Покатають нас вони,

Але це не ковзани!

Білі, чорні, сині, рижі…

Дощечки ці звуться..  лижі

 

Цей кінь не їсть вівса,

 Замість ніг – два колеса.

 Сядь верхи й мчися на ньому,

Тільки краще прав кермом. (Велосипед)

 

Кулю шкіряну ганяють,

Лиш одну на полі мають!

 По ногах не б’ють — це фол!

 Називають гру… футбол.

 

Він лежати зовсім не хоче.
Якщо кинути, він підскочить.
Трохи вдариш, відразу навскач,
Ну, звичайно – це … 
(М’яч)

2.3авдання.Назвіть види спорту які ви знаєте.

Ведуча. Щоб здоровя було в порядку,

Не забувайте ви про… зарядку

3. конкурс показати фізкультхвилинку.

Ведуча: Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з останньою 6 підказкою.

Діти повертаються до своєї класної кімнати, де будуть відкривати конверти підказками та відгадувати загадки.

1 .Наче птиця крила має,

Все літає та співає:

„Я медок вам ношу,

Не чіпайте, бо вкушу!” Хто це? –Бджола

2.Він лежить, не ворухнеться,

Схожим на канат здається.

Небезпечний змій, згадав? Називається - Удав.

З Звірята рогаті Та ще й бородаті Ходять пастись в лози.

Хто? Вгадайте! ... Кози.

  1.    Народився у пустині,

Де піски і дуже жарко.

Має два горби на спині

І живе у зоопарку. - Верблюд

  1.    На віконці ставок,

Повно в ньому рибок.- Акваріум

  1.    Стоять у лузі Сестрички милі:

Золотенькі очі, Білі вії. Ромашки.

Останнє завдання: відгадані слова записати у стовпчик і з перших літер кожного слова прочитати що ж це за перший помічник першокласника.

Бджола

Удав

Кози

Верблюд

Акваріум

Ромашка

Вчитель: А тепер всі випробування пройдено, і ми можемо приступити до довгоочікуваного посвяти у першокласників.

Вручення дипломів першокласників.

Вчитель: - 3 сьогоднішнього дня ви - першокласники! Я вітаю вас! Прошу дати клятву першокласника. Повторіть хором: "Клянуся!"

Клятва першокласника

Присягаю перед усіма намагатися здоровим бути,

І в санаторну школу справно ходити!

Клянусь!

Клянуся читати і писати я пристойно І носити в ранці "добре" і "відмінно".

Клянусь!

Клянуся в тім, що я буду дуже старатися З друзями моїми надалі більше не битися!

Клянусь!

Клянусь, я дитиною бути вихованим,

Не бігати по школі, а кроком ходити.

Клянусь!

Дитиною завжди ідеальним я буду

 І клятви моєї ніколи не забуду!

Клянусь!

 

 

   Джерела;

   https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-sport/

https://pustunchik.ua/ua/checkyourself/zagadki/zagadki-o-skazochnykh-geroyakh

http://www.teacherjournal.com.ua/shkola/pochatkove-navchannya-ta-vixovannya/22672-korisn-ta-shkdliv-zvichki-v-1-klas-z-osnovi-zdorov-ya.htm

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Залозна Олена Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 січня 2019
Переглядів
3205
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку