Квест-гра "Стежинами рідного краю"

Про матеріал

Квест-гра з природознавства для 2 класу "Стежинами рідного краю" допоможе у цікавій формі провести узагальнюючий урок за темами "Рослини", "Тварини". Діти об'єднуються у команди і виконують цікаві завдання на кожній станції.

Перегляд файлу

Тема. Узагальнюючий урок «Стежинами рідного краю»

Мета: узагальнити  знання  учнів  за  темою;  розвивати  пам’ять, логічне мислення, розвивати навички самостійної та групової роботи, розвивати комунікативну, соціальну компетентність; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: торбинка, основа для наклейок (додаток 1), емблеми команд (додаток 2), картки із буквами для 1 завдання (додаток 3), шпильки – 28 штук, ребус (додаток 4), картки із назвами тварин (додаток 5), картки із тваринами (додаток 6), загадки (додаток 7), кросворд  (додаток 8), гербарій, гра вірю-не вірю (додаток 9), картки-підказки (додаток 10), дипломи (додаток 11), записи співу птахів (додаток 12), назви станцій (додаток 13)

Форма проведення: квест-гра

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Клас об’єднується у сім груп по чотири учня. Із торбинки витягують емблему і об’єднуються у групи. Кожному гравцю кріпиться емблема (лисички, метелики, волошки, ромашки, їжачки, соняшники, зайчики) Кожна група отримує перше завдання та галявину. Склавши розрізане слово, діти дізнаються куди їм треба рухатися далі. На кожній станції потрібно виконати певне завдання, отримати підказку та заробити максимальну кількість балів (у вигляді наклейок тваринок та квіток) за 5 хвилин на кожній станції. Команда, яка найбільше збере на своїй галявині наклейок перемагає. Кожну команду супроводжує дорослий (батьки, вчитель). Інструктаж про правила пересування по школі.

ІІ. Проведення квест-гри

1 завдання

Скласти розрізане слово і дізнатися місцезнаходження першої станції (бібліотека, клас, їдальня, актова зала, секретар, охоронець, роздягальня)

Станція «Кросвордна» (бібліотека)

Розгадай кросворд (розгадавши кросворд учні дізнаються про місцезнаходження наступної станції та отримують наклейки (картинки відповідей), які наклеюють на галявину)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Ці тварини – всеїдні. Харчуються  кореневищами, плодами з дерев, грибами, мохами, черв’яками, жуками, мишами. Найбільш розвинені органи чуття - слух і нюх. Може пробігти без відпочинку до 10 – 15 км. У дорослого самця виростають ікла. (кабан)
  2. Ці тварини мешкають на острові Хортиця. Найяскравіше забарвлення у них влітку – тоді вони стають рудими, а по всьому тілу добре видно світлі плями. На зиму забарвлення стає більш тьмяним і темним, а плями стають майже непомітними. Харчуються вони трав'янистими рослинами, опалими жолудями, горіхами і плодами, листям дерев, грибами, ягодами, а взимку можуть харчуватися корою і гілками дерев. Роги у цих тварин мають тільки самці.(олень)
  3. Червоні ягоди цього куща застосовуються для лікування застуди та інфекційних захворювань. (калина)
  4. Це великі хижі птахи. У світі їх налічується понад 420 видів. Ці птахи — нічні мисливці. Зазвичай вони харчуються комахами і невеликими гризунами — мишами. Відмінно бачать в темноті, у них дуже чуйний слух, а політ майже беззвучний. Завдяки цим якостям їх полювання майже завжди успішне. (сова)

            Станція «Пташина» (клас)

Гра «Хто співає?»

Відгадати спів пташки (горобець, зозуля, ворона, сова, соловей, синиця)

За правильні відповіді отримати жетони-пташки та слово підказку у вигляді ребусу.

C:\Users\User\Desktop\їдальня2.JPG

Станція «Рослинна» (їдальня)

За гербарієм визначити рослину (кульбаба, сосна, клен, дуб, ковила, липа, пшениця, виноград, береза, полинь) За кожну рослину отримати жетон – квітку, дерево та слово – підказку.

Розшифруй , користуючись алфавітом – 1,15,23, 19,3,1     10,1,16,1 (актова зала)

Станція «Акторська» (актова зала)

Гра «Пантоміма» (без слів показати тварину) Кожен учасник показує тварину (заєць, лисиця, їжак, голуб) За виконане завдання команда отримує жетон-тваринку та слово-підказку.

    Закресліть усі букви о та ви дізнаєтесь куди вам рухатися далі. (ооооосооооеоооокооорооооеоотооооаооооор)(секретар)

Станція «Уважна» (секретар)

Гра «Що спільного» (знайти спільне у малюнках)

D:\Документы\Робота\Демонстраціонний матеріал\Птахи\дятел.jpgD:\Документы\Робота\Демонстраціонний матеріал\Птахи\синичка.jpgD:\Документы\Робота\Демонстраціонний матеріал\Птахи України\IMG_0020.jpg 

 

                                                                                                (осілі птахи)

 

D:\Документы\Робота\Демонстраціонний матеріал\Птахи\снігур.jpgD:\Документы\Робота\Демонстраціонний матеріал\Птахи\шишкар.jpgD:\Документы\Робота\Демонстраціонний матеріал\Птахи\омелюх.jpg 

 

                                                                                                   Зимові гості

 

Снігур                          шишкар                      омелюх

D:\Документы\Робота\Демонстраціонний матеріал\Птахи України\IMG_0011.jpgD:\Документы\Робота\Демонстраціонний матеріал\Птахи України\IMG_0014.jpgD:\Документы\Робота\Демонстраціонний матеріал\Птахи України\IMG_0021.jpg 

 

D:\Документы\Робота\Демонстраціонний матеріал\Тварини\IMG_0003.jpg                                                                                                                                         Ластівка                  зозуля                    жайворонок                    перелітні

D:\Документы\Робота\Демонстраціонний матеріал\Рослини\IMG_0002.jpgD:\Документы\Робота\Демонстраціонний матеріал\Тварини\IMG_0007.jpg 

                                                                                                  Занесені до                               

 

D:\Документы\Робота\Демонстраціонний матеріал\тварини та птахи України\img028.jpg                                                                                                    Червоної книги

D:\Документы\Робота\Демонстраціонний матеріал\тварини та птахи України\img030.jpgC:\Users\User\Desktop\1431606034_squirrel-in-winter-wallpaper-1024x768.jpg                                                                                                           Линяють                  

 

                                                                                                             на зиму

 

Прочитати слово ззаду наперед та дізнатися місцезнаходження наступної станції (ьценорохо)(охоронець)

Станція «Вірю – не вірю» (охоронець)

Гра «Вірю-не вірю»

  1. Існує 365 видів білок (так)
  2. Сама розповсюджена олія у світі – це кукурудзяна (ні, соняшникова)
  3. У їжака 36-44 зуба (так)
  4. Ягоди калини ядовиті (ні, використовують при лікуванні простудних захворювань)
  5. У зайця зуби ростуть усе життя (так)
  6. Білки використовують свій хвіст, замість вудочки та ловлять рибу (ні, використовують як парашут, можуть впасти з висоти 30 метрів і не розбитися)Олені  живуть на острові Хортиця (так)
  7. Самець фазана має яскраве забарвлення? (так)
  8. Сови харчуються корою з дерев та листям (ні, мишами)
  9. Кроту вдається швидко та легко пересуватися під землею? (так, він має міцні лапи із гострими кігтями завдяки яким швидко риє землю)
  10. Метелики харчуються гусеницями (ні, квітковий нектар, глина, кров людей та тварин, сік із гнилих фруктів)

Прочитайте слова, знайдіть зайве, шукайте там наступну станцію

Лисиця

Заєць

Роздягальня

Білка

Станція «Загадкова» (роздягальня)

Співвіднесіть загадку із малюнком.

C:\Users\User\Desktop\spermophilus-odessanus-odesa-2003-lobkovsdfdsdf.jpgC:\Users\User\Desktop\2703.jpg

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\Fazan-obyiknovennyiy.jpg

 

 

C:\Users\User\Desktop\36039_800x600_kovyl.jpg

Отримайте доповнюючий бал, розказавши про будь-яку відгадку інформацію. (ковила – росте на Хортиці, занесена до Червоної книги; фазан – самець має яскраве забарвлення та подає голос, самка рідко, коли кричить; ховрах – запасається на зиму зерном та лягає у сплячку; шпак – перелітний птах, один із перших прилітає навесні)

Встав слово і ти дізнаєшся про місцезнаходження наступної станції.

У їдальню ходять їсти, у спортзал – займатися спортом, а у …. – читати книжки.

ІІІ. Підсумки квест-гри

Підведення підсумків гри. Нагородження дипломами.

            

docx
Додано
16 жовтня 2018
Переглядів
1217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку