Урок-Квест "Історичні джерела " до тижня історії

Про матеріал

Урок-квест до тижня історії в школі або як узагальнення на тему : "Історичні джерела".Для учнів 5 класу.

Перегляд файлу

 

Квест для учнів 5 класу «Історичні джерела»

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про історичні джерела; розвивати вміння і навички роботи учнів у групі; використовувати знання, які учні засвоїли на попередніх уроках; викликати інтерес до навчання, виховувати повагу до історії України.

Тип уроку: закріплення засвоєних знань.

Форма уроку: урок-квест.

Обладнання: приклади історичних джерел, картки із завданнями.

Тривалість квесту: 45 хвилин.

Хід заходу:

Вчитель:

Щоб історію вивчати

Нам немало треба знати:

Літописи читати,

Документи повивчати,

Легенди,казки, пісні знати,

Одяг, посуд, прикраси давні розглядати.

Це історика робота.

Все читав, вивчав і розглядав

Та для нас історію писав.

Що йому допомогло?

Історичне…(джерело)

Сьогодні у нас незвичайний урок.  Це урок – квест, на якому ми будемо повторювати тему «Історичні джерела».

 

Вчитель пояснює правила квесту.

Учні поділяються на 2 групи методом жеребкування і обирають лідера групи. Повторюємо правила роботи у групі.

Локація 1 «Кабінет історії»

Обрати зайве історичне джерело.

Лист, договір, документ, глечик.

Де у школі зберігається посуд? (їдальня)

Учні прямують у їдальню та знаходять глечики. Отримують наступне завдання.

 

 Локація 2 «Їдальня»

Знайти зайве історичне джерело.

Монета, посуд, зброя, документ

Де у школі знаходяться документи? (архів)

Учні прямують до архіву і знаходять написи на папірусі. Отримують наступне завдання.

Локація 3 «Архів»

Знайти зайве історичне джерело.

Легенди,український рушник, міфи, казки, перекази.

Де у школі знаходяться етнографічні джерела? (скриня).

Учні прямують до шкільної скрині та знаходять українські рушники. Отримують наступне завдання.

Локація 4 «Скриня»

Знайти зайве історичне джерело.

Прикраси, зброя, монети, мозайка в Софіївському соборі ІХ ст. , будівлі.

Де у школі ви бачили зображувальні історичні джерела? (кабінет історії). Учні прямують до кабінету історії. Знаходять  зображення мозаїки «Богородиці Оранти»

Підведення підсумків квесту. Оголошення результатів.

 

 

 

 

 

 

 

Додатки:

Лист, договір, документ, глечик.

 

Монета, посуд, зброя, документ

Легенди,український рушник, міфи, казки, перекази

Прикраси, зброя, монети, мозайка в Софіївському соборі ІХ ст. , будівлі.

 

 

І Група

ІІ Група

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Борова Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
16 січня 2020
Переглядів
1827
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку