Квест
«Літературні скарби»
(для учнів 7 класу)
Розробила
Ігнатова Наталія Петрівна
Вчитель зарубіжної літератури
2020
Запоріжжя
Мета: стимулювати інтерес учнів до читання; виховувати прагнення до духовного збагачення; розширення кругозору; розвивати образне та логічне мислення.
Обладнання: маршрутні листи, ручки, олівці, таблиці для запису балів помічникам вчителя.
Маршрут: зупинки «Подорожуємо світом», «Картинна галерея», «Літературний скарб», «Хмаринки», «Лабіринт», «Історична», «Народна мудрість».
Місце проведення: школа.
Час проведення: 45 хвилин.
Завдання квесту: пройти зупинки за маршрутним листом та виконати завдання.
ІНСТРУКЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ КВЕСТУ
СТАНЦІЯ № 1
«Подорожуємо світом»
(Вкажіть ім’я письменника та країну, з якої він походить)
Езоп |
Давня Греція |
А.П.Чехов |
Росія |
Жуль Верн |
Франція |
Марк Твен |
Америка |
Ф. Шиллер |
Німеччина |
Г.Андерсен |
Данія |
В. Скотт |
Англія |
В. Биков |
Білорусь |
А.Міцкевич |
Польща |
Р.Стівенсон |
Шотландія |
Відповідь (станція № 1)
Езоп – Давня Греція Ф. Шиллер – Німеччина А. Міцкевич - Польща
А.П. Чехов – Росія Г. Андерсен – Німеччина Р. Стівенсон - Шотландія
Жуль Верн – Франція В. Скотт - Англія
Марк Твен – Америка В. Биков – Білорусь
Станція № 2
«Картинна галерея»
(З’єднайте ілюстрації, які підходять до названого твору)
«Усмішка» |
|
«Пурпурові вітрила» |
|
«Альпійська балада» |
|
«Схід і захід» |
|
«Останній дюйм» |
|
«Айвенго» |
|
«19 жовтня» |
|
«Вересовий трунок» |
|
Відповіді (станція № 2)
«Усмішка» |
|
«Пурпурові вітрила» |
|
«Альпійська балада» |
|
«Схід і захід» |
|
«Останній дюйм» |
|
«Айвенго» |
|
«19 жовтня» |
|
«Вересовий трунок» |
|
Станція № 3
«Літературний скарб»
(Укажіть назву твору, з якого взятий уривок)
«Сам того не знаючи, він відкрив закон, що керує людськими вчинками, а саме: кожний дорослий та кожна дитина тільки тоді матимуть величезне задоволення від того, чого їм жагуче праглося, коли його важко було досягти.» |
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра» |
«Служіння муз не терпить суєти, І мусить бути прекрасне величавим…» |
Олександр Пушкін «19 жовтня» |
«Гра полягає у тому, щоб знаходити привід для радощів в усьому без винятку…» |
Елеанор Портер «Полліанна» |
«Влада повинна бути мудрою…» |
А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц» |
«Він вирішив, що заради нього він віддасть усе. На це варто витратити час. Він уже добереться до самого серця хлопчини!» |
Дж. Олдрідж «Останній дюйм» |
«У сильного безсилий винен був завжди: Цих прикладів в Історії ми досить знаєм». |
Іван Крилов «Вовк і Ягня» |
«Як зможеш гідно річ вести з юрбою І з Королем не втратиш простоти. Тоді весь світ тобі належить, сину, І більше: ти – Людина, сину мій». |
Дж. Р. Кіплінг «Якщо…» |
Відповіді (станція №3)
«Сам того не знаючи, він відкрив… |
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра» |
«Служіння муз не терпить суєти, |
Олександр Пушкін«19 жовтня» |
«Гра полягає у тому, щоб знаходити привід для радощів в усьому без… |
Елеанор Портер «Полліанна» |
«Влада повинна бути мудрою…» |
А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц» |
«Він вирішив, що заради нього він… |
Дж. Олдрідж «Останній дюйм» |
«У сильного безсилий винен був завжди: Цих прикладів в Історії… |
Іван Крилов «Вовк і Ягня» |
«Як зможеш гідно річ вести з юрбою |
Дж. Р. Кіплінг «Якщо…» |
Станція № 4
«Хмаринки»
(Згадай імена героїв, характеристика образів яких подана у хмаринках. З’єднай ім’я героя та його характеристику)
1
2
3
4
5
6
Айвенго |
Ассоль |
Бен |
Іван |
Скрудж |
Дік Сенд |
Відповіді (станція №4)
1 хмарка – Скрудж
2 хмарка – Дік Сенд
3 хмарка – Айвенго
4 хмарка – Ассоль
5 хмарка – Бен
6 хмарка – Іван
Станція № 5
«Лабіринт»
(Встановіть відповідність між автором та фактами з його біографії)
|
1 |
Полюбив Індію, автор «Мауглі». |
8 |
В учбовому закладі знайшов однодумців, дружбу з якими зберіг на все життя. |
|
2 |
Мріяв стати капітаном. |
9 |
Автор твору, в якому розповідається про духовне єднання людства, від чого залежить доля Землі. |
|
3 |
Створив книжки про сильних духом; майстерно керував літаком. |
10 |
Вразив своїм талантом відомого поета Г. Державіна. |
|
4 |
Захоплювався творами Ж. Верна, Р. Стівенсона… |
11 |
Народився в Білорусії; хотів стати скульптором. |
|
5 |
Добре знав французьку та російську мови; мав прізвисько «Француз». |
12 |
Засновник історичного роману; написав 26 романів. |
|
6 |
Написав посібник «Підводне полювання», де зобразив Акулячу бухту. |
13 |
З дитинства цікавився минулим Шотландії, легендами, піснями. |
7 |
Боровся проти фашизму у Румунії, Болгарії; писав про долю людей, які опинилися на війні. |
14 |
В його вірші «Якщо…» було втілено моральний кодекс справжньої людини. |
|
Станція №5
1) 2, 4 3) 1, 9 5) 7, 11
2) 5, 8, 10 4) 3, 6 6) 12, 13
Станція № 6
«Історична»
(Розставте у хронологічній послідовності, коли яка писемність з’явилась)
Вузликове письмо
|
||
Письмо в малюнках
|
||
Ієрогліфи
|
||
Папірус
|
||
Воскова дощечка
|
||
Пергамент
|
||
Берестяна грамота
|
||
Друкарня І. Федорова
|
||
Друковані книжки
|
||
Відповіді (станція № 6)
Станція № 7
«Народна мудрість»
(З’єднайте частини прислів’їв)
У книжці шукай не букви, |
а думки. |
У того найбільше друзів, |
у кого друг – книга. |
У Землі супутник – Місяць, |
у людини – книга. |
Схід сонця пробуджує природу, |
читання книги голову просвічує. |
Поганий читач по книзі очима водить, |
а думка у нього стороною ходить. |
Недочитана книга – |
не до кінця пройдений шлях. |
Нема розумного сусіда |
|
Дім без книги –
|
день без сонця. |
Життя без книжок –
|
небо без зірок. |
Книжка – маленьке віконце, |
а через нього увесь світ видно. |
Відповіді (станція № 7)
|
|
|
|