Квест "Літературні скарби"

Про матеріал
В матеріалі до квесту такі ігрові завдання: "Встанови відповідність", "Літературні скарби", "Впізнай героя", "Народна мудрість", які спрямовані на узагальнення вивченого матеріалу та формування активного читача.
Перегляд файлу

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Квест

«Літературні скарби»

(для учнів 7 класу)

 

 

 

                            

 

 

 

 

 

                                                               

 

 

 

                                                                                                   Розробила

Ігнатова Наталія Петрівна

Вчитель зарубіжної літератури

 

 

2020

Запоріжжя

 

     

Мета: стимулювати інтерес учнів до читання; виховувати прагнення до   духовного збагачення; розширення кругозору; розвивати образне та логічне мислення.

 

        Обладнання: маршрутні листи, ручки, олівці, таблиці для запису балів помічникам вчителя.

 

      Маршрут: зупинки «Подорожуємо світом», «Картинна галерея», «Літературний скарб», «Хмаринки», «Лабіринт», «Історична», «Народна мудрість».

 

       Місце проведення: школа.

 

         Час проведення: 45 хвилин.

 

      Завдання квесту: пройти зупинки за маршрутним листом та виконати завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     ІНСТРУКЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ КВЕСТУ

 

  1. Учні об’єднуються в три команди, обирають капітана та вигадують назви команд та їх девізи.
  2. Квест складається з семи зупинок різної складності.
  3. Час виконання всіх завдань – 45 хвилин.
  4. За кожне вірно виконане завдання команда отримує 1 бал. Бали записують у маршрутні листи, які будуть у капітана.
  5. Помічники вчителя, які будуть на кожній зупинці, ознайомлять команди з завданнями. Помічники записують бали у своїх таблицях та у маршрутні листи команд.
  6. Якщо у команди виникає декілька правильних відповідей, то капітан визначає, яка відповідь буде правильною.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАНЦІЯ 1

 «Подорожуємо світом»

      (Вкажіть імя письменника та країну, з якої він походить)

Езоп

Давня Греція

А.П.Чехов

Росія

Жуль Верн

Франція

Марк Твен

Америка

Ф. Шиллер

Німеччина

Г.Андерсен

Данія

В. Скотт

Англія

В. Биков

Білорусь

А.Міцкевич

Польща

Р.Стівенсон

Шотландія

 

Відповідь (станція № 1)           

Езоп – Давня Греція                        Ф. Шиллер – Німеччина              А. Міцкевич - Польща

А.П. Чехов – Росія                           Г. Андерсен – Німеччина            Р. Стівенсон - Шотландія

Жуль Верн – Франція                     В. Скотт - Англія

Марк Твен – Америка                     В. Биков – Білорусь

 

Станція 2

«Картинна галерея»

(З’єднайте ілюстрації, які підходять до названого твору)

«Усмішка»

Картинки по запросу мона ліза

«Пурпурові вітрила»

Картинки по запросу пурпурові вітрила

«Альпійська балада»

Похожее изображение

«Схід і захід»

Похожее изображение

«Останній дюйм»

Похожее изображение

«Айвенго»

Картинки по запросу айвенго

«19 жовтня»

Картинки по запросу 19 жовтня вірш

«Вересовий трунок»

Картинки по запросу вересовий трунок

 

Відповіді (станція № 2)

«Усмішка»

Картинки по запросу мона ліза

«Пурпурові вітрила»

Картинки по запросу пурпурові вітрила

«Альпійська балада»

Похожее изображение

«Схід і захід»

Похожее изображение

«Останній дюйм»

Похожее изображение

«Айвенго»

Картинки по запросу айвенго

«19 жовтня»

Картинки по запросу 19 жовтня вірш

«Вересовий трунок»

Картинки по запросу вересовий трунок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція 3

«Літературний скарб»

(Укажіть назву твору, з якого взятий уривок)

«Сам того не знаючи, він відкрив закон, що керує людськими вчинками, а саме: кожний дорослий та кожна дитина тільки тоді матимуть величезне задоволення від того, чого їм жагуче праглося, коли його важко було досягти.»

Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра»

«Служіння муз не терпить суєти,

І мусить бути прекрасне величавим…»

Олександр Пушкін

«19 жовтня»

«Гра полягає у тому, щоб знаходити привід для радощів в усьому без винятку…»

Елеанор Портер

«Полліанна»

«Влада повинна бути мудрою…»

А. де Сент-Екзюпері

«Маленький принц»

«Він вирішив, що заради нього він віддасть усе.  На це варто витратити час. Він уже добереться до самого серця хлопчини!»

Дж. Олдрідж

«Останній дюйм»

«У сильного безсилий винен був завжди: Цих прикладів в Історії ми досить знаєм».

Іван Крилов

«Вовк і Ягня»

«Як зможеш гідно річ вести з юрбою

І з Королем не втратиш простоти.

Тоді весь світ тобі належить, сину,

І більше: ти – Людина, сину мій».

Дж. Р. Кіплінг

«Якщо…»

 

 

 

Відповіді (станція №3)

«Сам того не знаючи, він відкрив…

Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра»

«Служіння муз не терпить суєти,

Олександр Пушкін«19 жовтня»

«Гра полягає у тому, щоб знаходити привід для радощів в усьому без…

Елеанор Портер «Полліанна»

«Влада повинна бути мудрою…»

А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»

«Він вирішив, що заради нього він…

Дж. Олдрідж «Останній дюйм»

«У сильного безсилий винен був завжди: Цих прикладів в Історії…

Іван Крилов «Вовк і Ягня»

«Як зможеш гідно річ вести з юрбою

Дж. Р. Кіплінг «Якщо…»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція 4

«Хмаринки»

(Згадай імена героїв, характеристика образів яких подана у хмаринках. З’єднай ім’я героя та його характеристику)

           

                   1

 

 

 

 

 

 

                   2

 

 

 

 

 

 

 

       

         3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             4

 

 

 

 

 

 

 

                                                                    5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                  6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Айвенго

Ассоль

Бен

Іван

Скрудж

Дік Сенд

 

Відповіді (станція №4)

1 хмарка – Скрудж

2 хмарка – Дік Сенд

3 хмарка – Айвенго

4 хмарка – Ассоль

5 хмарка – Бен

6 хмарка – Іван

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція 5

«Лабіринт»

(Встановіть відповідність між автором та фактами з його біографії)

 

  1. О. Грін

 

 

1

Полюбив Індію, автор

«Мауглі».

8

В учбовому закладі знайшов однодумців, дружбу з якими зберіг на все життя.

  1. О. С. Пушкін

2

Мріяв стати капітаном.

9

Автор твору, в якому розповідається про духовне єднання людства, від чого залежить доля Землі.

  1. Д. Р. Кіплінг

3

Створив книжки про сильних духом; майстерно керував літаком.

10

Вразив своїм талантом відомого поета

Г. Державіна.

  1. Д. Олдрідж

4

Захоплювався творами Ж. Верна,

Р. Стівенсона…

11

Народився в Білорусії; хотів стати скульптором.

  1. В. Биков

5

Добре знав французьку та російську мови; мав прізвисько «Француз».

12

Засновник історичного роману; написав 26 романів.

  1. В. Скотт

6

Написав посібник «Підводне полювання», де зобразив Акулячу бухту.

13

З дитинства цікавився минулим Шотландії, легендами, піснями.

7

Боровся проти фашизму у Румунії, Болгарії; писав про долю людей, які опинилися на війні.

14

В його вірші «Якщо…» було втілено моральний кодекс справжньої людини.

 

Станція №5

1) 2, 4                3) 1, 9         5) 7, 11

2) 5, 8, 10          4) 3, 6         6) 12, 13

 

Станція 6

«Історична»

(Розставте у хронологічній послідовності, коли яка писемність з’явилась)

Вузликове письмо

Картинки по запросу "Вузликове письмо"

Письмо в малюнках

Файл:Alyona.jpg

Ієрогліфи

Картинки по запросу "письммність в ієрогліфах"

Папірус

Картинки по запросу "папірус"

Воскова дощечка

Картинки по запросу "воскова дощечка"

Пергамент

Картинки по запросу "пергамент"

Берестяна грамота

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/14/Beresta.jpg

Друкарня І. Федорова

Картинки по запросу "Друкарня І. Федорова"

Друковані книжки

Картинки по запросу "друковані книжки перщі"Картинки по запросу "друковані книжки перщі"

 

Відповіді (станція № 6)

  1. Вузликове письмо
  2. Письмо в малюнках
  3. Ієрогліфи
  4. Папірус
  5. Воскова дощечка
  6. Пергамент
  7. Берестяна грамота
  8. Друкарня І. Федорова
  9. Друковані книжки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція 7

«Народна мудрість»

(З’єднайте частини прислів’їв)

У книжці шукай не букви,

а думки.

У того найбільше друзів, 

у кого друг – книга.

У Землі супутник – Місяць,

у людини – книга.

Схід сонця пробуджує природу,

читання книги голову просвічує.

Поганий читач по книзі очима водить,

а думка у нього стороною ходить.

Недочитана книга –

не до кінця пройдений шлях. 

Нема розумного сусіда

  • з книгою поговори.

Дім без книги –

 

день без сонця.

Життя без книжок –

 

небо без зірок.

Книжка – маленьке віконце, 

 а через нього увесь світ видно.

 

 

 

 

 

Відповіді (станція № 7)

  1. У книжці шукай не букви, а думки.
  1. У того найбільше друзів, у кого друг – книга.
  2. У Землі супутник – Місяць, у людини книга.
  3. Схід сонця пробуджує природу, читання книги голову просвічує.
  4. Поганий читач по книзі очима водить, а думка у нього стороною ходить.
  5. Недочитана книга – не до кінця пройдений шлях. 
  6. Нема розумного сусіда, з книгою поговори.
  7. Дім без книги – день без сонця.
  8. Життя без книжок – небо без зірок.
  9.         Книжка – маленьке віконце, а через нього увесь світ видно.

 

 

docx
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
1773
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку