Квест "Літературний"

Про матеріал
Квест — аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями. Кожна команда по визначеному маршруту проходить дистанцію, виконуючи завдання і набираючи бали, які зазначаються на кожній станції. Переможцем стає команда, яка набрала найбільшу кількість балів і швидше всього пройшла дистанцію. Завдання пропонувались за вивченими літературними творами у 5-7 класах.
Перегляд файлу

 

Літературний квест

Для учнів 5-7-х класів

Квест — аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.

Кожна команда по визначеному маршруту проходить дистанцію, виконуючи завдання і набираючи бали, які зазначаються на кожній станції. Переможцем стає команда, яка набрала найбільшу кількість балів і швидше всього пройшла дистанцію.

Завдання пропонувались за вивченими літературними творами у 5-7 класах.

 

 

 

 

Завдання для 5-го класу

1.Початок маршруту.

 

Розгадати кросворд .

 Ключове слово ( виділене) – зупинка, де вас чекає інше завдання.

Зупинка ( бібліотека)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Якого героя жага до подорожей змусила кинути рідний Багдад? (Синдбад)
  2. Розмова двох, або кількох осіб (діалог)
  3. Твір переважно віршованого характеру з мораллю (байка)
  4. Короткий влучний вислів фольклору, який має завершену думку( прислів’я
  5. Художнє означення, що виділяє якусь характерну рису чи ознаку людини, явища (епітет)
  6. Зображення зовнішності героя (портрет)
  7. Протиставлення (антитеза)
  8. Картини природи в художньому творі (пейзаж)
  9. Твір фантастичного характеру з вигаданими подіями (казка)
  10. Інакомовлення (алегорія)

 

 

2 Зупинка

 

Щоб тобі сюди ввійти,

Треба вчителя знайти

Ключ у нього попрохати

Книжку потрібну забрати.

Ключ( числа- букви алфавіту)

 

3, 1, 22, 11, 16, 31              12, 3, 1,18,19,3, 11, 28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 Зупинка

 

Розгадайте  ребус і прочитайте назву книги , яка необхідно взяти у бібліотеці.

( Пані Метелиця)

 

1

 

2

 

 

3

 

4

 

5

 

6

 

 

  1. Як називається  збірка староіндійських казок про тварин у віршах та прозі?

_____________________ , 1-ий склад

2.Батьківщина братів Грімм ________________, 1-й склад

3. Образний вислів, в якому ознаки чи дії одного    предмета переносяться на інший за подібністю______________________, 1-й склад

4. Художнє означення, що виділяє якусь характерну рису чи ознаку людини, явища _______________________, 2-й склад

5. А вона була

і висока, і струнка, 
і розумна, і метка. 
Тільки дуже вередлива, 
Гордовита і злослива,

кращою за всіх на світі __________________, 3-й склад


 

 

 

4 Зупинка

 

За ключовими словами назвати літературний твір , взяти потрібну букву , отримаєте назву зупинки, де на вас чекає інше завдання

Зупинка  (спортзал)

1

2

3

4

5

6

7

8

 

Ознаки

Твір

Буква

1.Імператор- книга- кухарка- пошук- подарунок- смерть-життя

______________________

1 _____

2 . Дід- пензлик- реманент- драбина- журавель- імпкратор- дракон

 _________________________

1____

3.Вовки- пастки - ласо

______________________

2____-

4.Дуб зелений-кіт учений- русалка- чаклун- вовк

_____________________

1 _____

5.Варення – паркан- дохла кішка- кладовище- пірати- суд- скарб

_____________________

1______

 6.Зима-зірка- дроворуби- краса- потвора- принц

____________________

8_____

7. Ліс- собаки- фарба- володар- викриття

_____________________

2_____

8. Починок- криниця- пух- золото- смола

____________________

9___

 

5 Зупинка

 

Розгадайте загадку. Відгадка буде назвою предмету, де треба шукати ще одне завдання.

 

Щось стоїть у магазині на вітрині.

Підійшов моряк, подивився і сказав :  «Гроза морів».

Підійшов студент , подивився і сказав :   «Майбутній професор».

Підійшла жінка. Подивилася і сказала : «Гарна, але ніхто і не гляне».

Що ж знаходиться на вітрині ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Дзеркало)

 

 

 

6 Зупинка

 

Упізнай письменника

 

Я був солдатом  золотошукачем, репортером і лоцманом, і, звичайно ж, письменником. А ще я любив сам виконувати свої гумористичніоповідання. Ви не впізнали мене? То я розкажу вам про своє літературне ім'я, яке вибрав не випадково. У ті часи, коли я був лоцманом, на річці Міссіспі не було маяка, лише буйки. Заміряючи жердиною глибину річки, матрос на вахті кричав: «Мірка два!», тобто достатня глибина для плавання суден. Може, ви вже здогадалися, хто я?

 

 

 

 

_____________________________________

 

Марк Твен ( Семюель Клеменс)

 

 

 

 

Завдання для 6-7-го класу

1.Початок маршруту.

За ключовими словами назвати літературний твір , взяти потрібну букву , отримаєте назву зупинки, де на вас чекає інше завдання

Зупинка ( спортзал)

1

2

3

4

5

6

7

8

 

Ознаки

Твір

Буква

1.Літак-спека-пустеля-бухта-акули-поранення-літак.

______________________

2 _____

2 .Хата-коваль-чорт-черевички-Пацюк.

 _________________________

4____

3.Верес-броварі-король-погроза-скеля-смерть

______________________

6_____-

4.Долар- шоколад – квиток – фабрика

_____________________

3 _____

5.Варення – паркан- дохла кішка- кладовище- пірати- суд- скарб

_____________________

1______

6.Таємниця-жінка-озеро-місто-лілеї.

__________________

6___-

 7.Лицар-середньовіччя- турнір-єврей-Річард-храмовник.

____________________

1_____

8.Милиці-переїзд-горище-муха-розклад-радість.

_____________________

3_____

 

 

 

 

2 .Зупинка

Розгадати кросворд .

 Ключове слово ( виділене) – зупинка, де вас чекає інше завдання.

Зупинка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Якого героя жага до подорожей змусила кинути рідний Багдад?
  2. Розмова двох, або кількох осіб.
  3. Твір переважно віршованого характеру з мораллю.
  4. Короткий влучний вислів фольклору, який має завершену думку.
  5. Художнє означення, що виділяє якусь характерну рису чи ознаку людини, явища.
  6. Зображення зовнішності героя.
  7. Протиставлення
  8. Картини природи в художньому творі
  9. Твір фантастичного характеру з вигаданими подіями
  10. Інакомовлення

 

 

 

 

3 Зупинка

 

Щоб тобі сюди ввійти,

Треба вчителя знайти

Ключ у нього попрохати

Книжку потрібну забрати.

 

 

17,1,21,33, 18, 1              3,1,22,11,16,12,3,18,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 Зупинка

 

Розгадайте  ребус і прочитайте назву книги , яка необхідно взяти у бібліотеці.

( Пятнадцятирічний  капітан)

 

1

 

 

2

 

3

4

 

 

5

 

6

 

7

8

 

 

 

9

 

10

 

11

12

 

 

1.Скільки дітей побувало на фабриці Віллі Вонки? ____________,3 перші букви

2.Хлопець, що закохався у власне відображення і став квіткою._________

2 перші букви.

3.Хто написав «Жага до життя»? ___________________, 1 буква.

4. Хитра тварина в казках __________________, останній склад.

5. Ким був Прометей ?____________________, 2 перші букви.

6. Яке свято ненавидів Скрудж? _________________, 2 перші букви.

7.Хто ненавидів коваля Вакулу , але відвіз його в Петербург? ________, 1 буква

8.Як ще можна сказати «давній» _____________________, 3 останні букви

9.Вигаданий  твір, фантастичного характеру _____________, дві перші букви

10.Як називалася шхуна-бриг у романі Жуль Верна ?____________________,дві перші букви.

11. Хлопець з маленького містечка Санкт-Петербург, що не любив фарбувати паркан_______________, перша буква.

12.Як звали автора оповідання «Хамелеон»? ________________, перші дві букви.

 

5 Зупинка

 

Розгадайте загадку. Відгадка буде назвою предмету, де треба шукати ще одне завдання.

 

Щось стоїть у магазині на вітрині.

Підійшов моряк, подивився і сказав :  «Гроза морів».

Підійшов студент , подивився і сказав :   «Майбутній професор».

Підійшла жінка. Подивилася і сказала : «Гарна, але ніхто і не гляне».

Що ж знаходиться на вітрині ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 Зупинка

 

Упізнай письменника

 

Я був рабом. Про мене збереглося чимало переказів.В одній з легенд розповідається, що я був горбатий,кульгавий, але мав добру, лагідну вдачу та гострий розум. Існує й інша легенда про те, що в храмі Апполона жерці  підклали  до  моїх  речей  золотий  кубок, звинувативши у крадіжці, засудили до страти. Мене в усьому світі вважають першим байкарем.

 

 

_________________________

 

Езоп

docx
Додано
2 жовтня 2019
Переглядів
877
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку