Квест "Математичний листопад"

Про матеріал
Використання квесту в навчально-виховного процесі приносить позитивні результати. Квест можна розглядати як інтерактивну технологію навчання, що має свої специфічні методи, форми, засоби роботи та може оптимально поєдну-ватися з традиційними технологіями навчання студентів.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Вознесенський коледж Миколаївського НАУ

 

 

 

 

 

 

 

 


Вступ

Для більшості студентів проблемою є здійснення логічних операцій, засвоєння великого обсягу інформації, яка, на їх думку, не завжди їм потрібна.

Сучасний етап розвитку освітньої системи в Україні характеризується широким використанням нових ефективних засобів навчання. Як відомо, у галузі освіти є декілька моделей навчання:

1. Пасивна – студент виступає в ролі "об'єкта" навчання (слухає і дивиться);

2. Активна – студент виступає в ролі "суб’єкта" (самостійна робота, творче завдання);

3. Інтерактивна – студент стане предметом взаємодії, він бере активну участь у процесі навчання, рухаючись своїм індивідуальним маршрутом.

Перед сучасною освітою стоїть завдання пошуку нових форм і методів навчання, які повинні враховувати критичне і творче мислення.

Упровадження інноваційних технологій та методик навчання і виховання сприяє різнобічному розвитку здобувачів освіти. Однією з таких методик - квест.

Він дозволяє розвивати активне пізнання на занятях, сприяє розвитку мислення, допомагає долати проблеми та труднощі, такі як: вирішити, розплутати, придумати, уміти застосовувати свої знання на практиці у нестандартних ситуаціях, тобто актуалізувати знання, вчить мислити логічно, розвиває інтерактивні здібності.

Квести мають велике значення і як пошук нової інформації, і як засіб висловити власну думку, самоствердитися, формують почуття своєї відповідальності за успіх загальної справи, високої мотивації до успіху з реальними, наочними й відчутними плодами власної праці. Квест-заняття стимулює розвиток логічного мислення, привчає дітей розмірковувати над завданням, різнобічно оцінювати ситуацію, аналізувати інформацію з точки зору значимості, важливості та необхідності, дозволяє пов’язувати матеріал кількох предметів, залучаючи логіку і критичне мислення. До того ж він дає можливість відчути себе безпосередніми учасниками навчального процесу, а не залишатися спостерігачами і споживачами інформації, запропонованої викладачем.

Сьогодні квест вважають головним конкурентом комп’ютерних ігор у боротьбі за час молоді. Це ігрова форма групового виконання завдань, яка має тривалу історію розвитку, багато можливих варіантів використання і чимало позитивних моментів.

Щоб досягти своєї мети, гравці мають уміти виявляти командний дух, співпрацювати один із одним, дослухатися до думки товаришів, правильно вивчати надану інформацію, розмежовувати головне і другорядне. Під час гри учасники пізнають у собі щось нове і це супроводжують яскраві емоції та враження.

Використання квесту в навчально-виховного процесі приносить позитивні результати. Квест  можна розглядати як інтерактивну технологію навчання, що має свої специфічні методи, форми, засоби роботи та може оптимально поєднуватися з традиційними технологіями навчання студентів. Розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви, спостережливості, підвищує загальний рівень розвиненості здобувача освіти. Студенту будь-якої спеціалізації потрібно правильно і швидко міркувати, діяти організовано, враховуючи обставини і наявні ресурси. Впевнена, що той викладач, який створить та проведе хоча б один квест, одразу побачить у своїх вихованцях позитивні зміни.

 

 


(Зал по святковому прикрашений: 4столи з різнокольоровими скатертинами: жовтою, зеленою, червоною та помаранчевою, дерево із листочками тих же кольорів, на яких роздруковані завдання по локаціях )

(Фанфари)

На сцену виходять Мачо і Ботан

Мачо.  Подумаєш, математика! Не така вже велика пані! Без неї всі науки обходяться. І чому її називають царицею наук? Ніяк не зрозумію! Може ти мені поясниш?

Ботан.  Якщо хочеш досягнути

У житті своїм вершин,

Математику збагнути

Мусиш тонко, до глибин.

Калькулятор і комп’ютер,

Хто сьогодні їх не зна?

Та за пояс їх запхнути

Може світла голова.

Якщо хочеш бізнесменом

Після коледжу ти стать,

Аксіоми й теореми

Мусиш добре пам’ятать.

Якщо лікарем ти станеш,

То колего, тут затям:

Коли десь помилишся –

Хтось поплатиться життям.

Не кажу про космонавтів,

Вчителів і моряків...

Та коли чогось не знав ти,

Час це вивчити настав.

Не махай на все рукою,

Не лінуйся, а учись!

Бо чого навчишся в коледжі,

Знадобиться ще колись!

Мачо. Ой, ой, ой! Так і побіг вчити математику! Звучало гарно, але не переконливо. Якась суха ця наука! І, на мою думку, майже нікому не потрібна!

Ботан. То це математика суха і непотрібна? Ти думаєш, що говориш? Без знань математики не можна зрозуміти ні основ сучасної техніки, ні того, які вчені вивчають природні і соціальні явища. Недарма Петалоцці стверджував, що рахунок і обчислення – основа порядку в голові.

Мачо. Це ще в якій голові? У моїй голові починається каламбур, як тільки я починаю займатися математикою.

Ботан. Бачу, ти в корені не розумієш ні краси, ні призначення цієї науки. Спробую тебе переконати, що математику сумлінно вчити потрібно. Адже без неї не можна ступити і кроку. Запрошую тебе в цікаву подорож.

Мачо. Добре, я згоден. А що ж таке цікаве ми сьогодні маємо побачити?

Ботан. А про це розповість тобі наш викладач, Діана Миколаївна.

Діана Миколаївна. Вітаю вас, любі мої!!!Сьогодні наші студенти об’єдналися в групи та будуть мандрувати математичною країною.

У нашому сьогоденні ми настільки звикли до математики, що навіть не помічаємо, що користуємося нею постійно. Адже до сих пір студенти задають питання «А навіщо нам потрібна математика? Тільки в магазин сходити?». Так для чого ж ми вивчаємо дроби, площу, периметр, об’єм? Для чого потрібні геометричні відомості? Де кожній людині необхідна математика в повсякденному житті? А що буде, якщо математику зовсім не знати? Необхідно розглянути всі види своєї діяльності і довести, що без математики не обійтися в побуті.

Геніальний французький вчений Блез Паскаль, писав: «Предмет математики настільки серйозний, що не варто пропускати нагоди зробити його цікавішим». Тому і ми не будемо втрачати ні хвилини, а сьогодні нам допоможуть яскраві представники студентської молоді – Мачо і Ботано. Згодні?

Ботан: А що потрібно робити? Розв’язувати задачі? Ні, ні, тоді я пас. Це без мене. У мене ще купа справ…(збирається йти)

Діана Миколаївна. стривай, розв’язувати задачі будуть учасники чотирьох команд І –го курсу. Якщо у них виникнуть запитання, то ви зможете їм у цьому зарадити, адже ні калькуляторами, ні телефонами вони користуватись не мають права.

Ботан: (здивовано) як це так без гаджетів? А це можливо?

Діана Миколаївна. звичайно. Не віриш? Тоді залишайся з нами і переконаєшся.

Ботан: гаразд.

Діана Миколаївна.от і добре.

Ботан: (недовірливо, лукаво) і яка ж мета вашої подорожі?

Діана Миколаївна. довести, що математика – цікава і різнобарвна наука. Тож не будемо зволікати, а зустрічаємо наші команди.

(Вихід команд)

Команда «Квадрат»

Команда «Трикутник»

Команда «Круг» та

Команда «Ромб»

Прошу зайняти місця згідно із назвами команд. Наша зустріч має назву «Математичний листопад», а листя, як відомо, у листопаді має різне забарвлення: від зеленого то жовтогарячого, тому завдання для кожної команди зображені на листочках дерева певного кольору. Попередньо провівши жеребкування, було вирішено, що колір команди «Квадрат» - жовтий, «Трикутник» - червоний, «Круг» - зелений, а «Ромб» - помаранчевий.

Обіцяю, що подорож містами математичної країни у вигляді квесту, буде захоплюючою та незабутньою. Мандруватимемо всі разом.

Задача команд – відвідати запропоновані міста країни. Зупиняючись, ви будете отримувати завдання, які необхідно вирішити, не використовуючи мобільні телефони, Інтернет, калькулятор. Лише правильно відповівши на запитання, ви зможете знайти підказку – частинки пазлу вашої команди,приклеїти їх на планшет, а вкінці гри всі разом об’єднаємо результати наших зусиль у спільну пазлову математичну картинку. А допомагати мені сьогодні погодились Мачо та Ботан. Якщо раптом ви не зможете справитись із завданням – кличте їх на допомогу. Отже, вирушаємо!!!

Перша зупинка – місто Геометричне.

Завдання: розшифрувати анаграму із геометричною фігурою, знайти її в залі, під нею ховається перша підказка.

  1.  КСНОУ
  2.  ІИЦЛНРД
  3.  ПРДМІІАА
  4.  ИПРМЗА

Кожна наука пишається своєю історією. Але математикам це важливіше за всіх, оскільки жоден математичний результат не закреслюється подальшим розвитком науки. Історія математики тисячами ниток пов'язана з історією інших наук, вона - значна частина загальнолюдської історії. А чи знаєте ви творців історії математики? Зараз ми це перевіримо.

Наша подорож триває. Наступна станція – Місто Відомих математиків.

Завдання: за описом невідомих фактів відгадайте ім’я ученого, який зробив вагомий внесок у математику. За його портретом в залі прихована наступна підказка.

  1. Фібоначчі.

Іменем цього математика названо астероїд 6765. Він познайомив Європу із позиційною системою числення. Принцип, закладений у процедурі отримання послідовності, широко використовується в математиці й програмуванні. В своїй книзі повідомив європейцям про десяткову систему числення, яку араби перейняли у індіанців. Звична і зрозуміла нам позиційна система числення, що дозволяє для написання будь-якого, як завгодно великого числа, обійтися всього десятьма цифрами, була для європейців того часу одкровенням. До тих пір вони користувалися римськими цифрами. При такому записі чисел навіть додавання і віднімання перетворювалися в хитромудрі трюки, множення ж і розподіл були просто вищим мате-тичних пілотажем, не кожному доступним.

  1. Декарт

Цей знаменитий філософ, природознавець і математик придумав нумерацію крісел в театрах, запровадив власну систему координат. У фізиці він сформулював закон збереження кількості руху, запровадив поняття імпульсу сили. Автор  методу радикального сумніву в філософії, механіцизму у фізиці, предтеча рефлексології.

  1. Гаус

Він вніс значний вклад у багато областей, такі як алгебра, теорія чисел, статистика, геофізика, аналіз, диференціальне числення, астрономія, геометрія, геодезія, електростатика і оптика. Його часто називають – «принц математиків», «передовий математик» або «найбільший математик з давніх-давен». Розробив  абсолютну систему одиниць: прийняв за одиницю маси – 1 грам, за одиницю часу – 1 секунду, за одиницю довжини – 1 міліметр. У 9 років він відкрив (під час шкільного уроку) формулу суми арифметичної прогресії.

  1. Вієт

Батько  сучасної алгебри і родоначальник тригонометрії. Саме цей вчений ввів буквені позначення не тільки невідомих чисел, але і даних. Це дозволило вивести закономірності і вибудувати з заплутаною математики того часу логічну науку. Без нововведень цього вченого не змогли б працювати не тільки математики, а й фізики, хіміки, астрономи. Від цього науковця нам залишились формули для обчислення коренів квадратних рівнянь.

Одним з улюблених жанрів усної народної творчості як у дітей, так і в дорослих є загадки. Народ завжди цінував уміння розгадувати загадки, бо вважалося, що це ознака мудрості, розуму. Часто від цього вміння залежала подальша доля людини, іноді навіть саме життя. Наступна зупинка – Місто Загадкове

Завдання: відгадати загадку, знайти описаний предмет у залі та забрати підказку.

1.   Наш вірний та надійний друг,

Без нього дехто – як без рук.

І кнопки, і екран він має,

Нам результат доповідає.

Обчислень він організатор.

Чудовий прилад…

Та як ним будеш зловживати,

Розучишся ти рахувати.

2.   

Щоб кути намалювати,

Нам його потрібно мати.

Як вимірюєш кути,

Кращий прилад не знайти.

Всім кутам він командир –

Помічник наш …

3.   

Щоб довжини виміряти,

Інструмент цей треба мати,

Як будуємо пряму,

Цей же прилад я візьму.

Вийде не пряма, а змійка,

Як загубиться…

4.   

У навчанні помагає,

Про числа він розповідає,

Відрізки, формули, кути…

Його нам треба берегти.

Повинен знати кожний учень:

Наш друг і помічник - …

Говорять, що математика і музика - сестри. Давньогрецький філософ Піфагор, один з найперших, встановив зв'язок між музикою і математикою. Він створив вчення про звук, вивчав філософський математичний бік звуку, інтервали, відкривав математичні співвідношення між окремими звуками. Піфагор розвинув вчення про лікування хвороб за допомогою музики. Музика невідривна від нот, кожна з яких має свою тривалість. Рахуючи тривалість нот «раз – і – два – і – три – і …», відділяємо такти, стежимо за ритмом. А такі назви тривалостей нот, як «половинна», «четвертна», «восьма», «шістнадцята» і т. д. схиляють до думки про безпосередній зв’язок музики і математики. Розглядаючи цей зв’язок глибше, можна помітити, що музика просто немислима без математики. Наступна зупинка, як ви здогадалися – місто Музичне.

Завдання: прослухайте уривки пісень відгадайте назву пісні та число, що зустрічається в ній. Відгадавши назву пісні, знайдіть у залі дію з цим числом, за ним – наступний елемент палзу.

  1.               Два кольори (число два червоне та чорне)
  2.               Ти ж мене підманула (сорок , поцілунок)
  3.               Ой на горі 2 дубки (два, дуби на горі)
  4.               Розпрягайте хлопці коней (раз, два, три; козаки на конях).

 

 

Математика використовується не тільки в науці, а й у кулінарії, під час приготування їжі. Рухаємось далі. Наступна зупинка – Місто Кулінарне

Мачо. Ви хочете сказати, щоб поїсти мені необхідно знати математику? А навіщо? Щоб порахувати скільки тарілок борщу я з’їв? Чи скількома кілограмами сала закусив? Хе, ото насмішили…

Діана Миколаївна. насправді, всі етапи приготування їжі, навіть покупка продуктів та вирахування бюджету потребують деяких математичних знань. Для приготування певної кількості страв необхідно розрахувати кількість продуктів відповідно до пропорції. Тому сьогодні я пропоную нашим учасникам побути у ролі кухарів.

Завдання: розв’язати задачу, запропоновану вашій команді. Відповідь на задачу вкаже номер сторінки кулінарної книги, на якій міститься наступна підказка.

  1. Для приготування страви «Картопляне пюре» в їдальні виділено 300 кг неочищеної картоплі. Визначте, яку кількість очищеної картоплі вийде при її очищенні? Процент відходів (Нвід) =40%.
  2. Маса неочищеної ріпчастої цибулі 50 кг, маса після очищення 43 кг.
    Знайдіть відсоток відходів.
  3. Для приготування страви «Перець фарширований» після механічної обробки було отримано 6 кг 400 гр. перців. Відсоток відходів – 20%. Визначте, скільки перцю було необхідно взяти.
  4. Скільки порцій «Салату буряка з сиром та часником» масою 150 г можна приготувати з 50 кг буряка масою брутто? (Для приготування 1000 г салату необхідно 600 г відвареного очищеного буряка).

Майже кожен із нас хоч раз в житті робив або планував зробити ремонт. Не розрахувавши витрати матеріалів раціонально виконати цю місію неможливо. На жаль, не завжди запланованих коштів вистачить в реальності. В такому випадку ми можемо звернутись до банку за кредитом. Банки відіграють важливу роль в економіці та розвитку нашої держави. Добралися ми з вами до міста Відсотково – ремонтного.

Завдання: розв’язати блок задач на відсотки та ремонтного характеру, розшифрувати числа за допомогою букв та з’ясувати, до якого банку звернувся клієнт для отримання кредиту. Під зображенням банку – наступна частинка пазлу.

Команда 1

  1. Знайти число, якщо 80% від нього рівні 48.
  2. Одного рулона шпалер вистачає, щоб поклеїти 5 м2 стіни. Скільки необхідно рулонів, щоб поклеїти 4 стіни у кімнаті розміром 2,5м на  4м і знехтуємо розрізом вікон та дверей?
  3. Насіння сої складає 20% масла. Скільки масла є у 70 кг сої?
  4. Сорочка коштувала 750 грн. Після підняття ціни, вона стала коштувати 825 грн. На скільки відсотків була піднята ціна на сорочку?
  5. З 200 кавунів 16 виявилось нестиглими. Скільки відсотків всіх кавунів складали нестиглі?
  6. Товар на розпродажу уцінили на 20%, при цьому він став коштувати 68 грн. Скільки коштував товар до розпродажу?
  7. Перетворити десятковий дріб у відсотки: 0,08=…
  8. Знайдіть число, 120% якого дорівнює 240.
  9. У кінотеатрі 600 місць. Під час сеансу було зайнято 92% усіх місць. Скільки глядачів дивилося фільм?

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

 

А

Ь

В

Д

И

К

Л

Р

8

552

85

75

6

10

200

5

С

П

У

Б

Щ

Н

О

Т

80

400

4

60

42

14

100

40

 

Команда 2

  1. У кімнаті розміром 5 м на 4м необхідно підлогу застелити паркетною дошкою. Розміри однієї дошки 1м на 0,2м. Скільки дощечок необхідно придбати, щоб застелити усю кімнату?
  2. В магазин привезли 140 т капусти, 70% якої продали. Скільки тонн капусти залишилося?
  3. Перетворити у відсотки 0,08=…%
  4. В театральній студії займаються 36 дівчат. Скільки всього осіб займається в даній студії, якщо 52% складають хлопці?
  5. Знайти число, якщо 80% від нього рівні 48.
  6. Одного рулона шпалер вистачає, щоб поклеїти 5 м2 стіни. Скільки необхідно рулонів, щоб поклеїти 4 стіни у кімнаті розміром 2,5м на  4м і знехтуємо розрізом вікон та дверей?
  7. Насіння сої складає 20% масла. Скільки масла є у 70 кг сої?
  8. Сорочка коштувала 750 грн. Після підняття ціни, вона стала коштувати 825 грн. На скільки відсотків була піднята ціна на сорочку?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

Ь

В

Д

И

К

Л

Р

8

552

85

75

6

10

200

5

С

П

У

Б

Щ

Н

О

Т

80

400

4

60

42

14

100

40

 

Команда 3

  1. П’ятьма кілограмами водоемульсійної фарби можна пофарбувати 15 м2 поверхні. Скільки необхідно фарби для стелі, розміром 5м на 4м у три шари?
  2. У саду ростуть фруктові дерева. 90% із них – яблука, решта - груші. Скільки відсотків груш росте в саду?
  3. Визначте відсоток солі у розчині, якщо відомо, що в 300 г розчину міститься 15 г солі.
  4. Цукровий буряк містить 5 % цукру. Скільки кілограмів цукрових буряків треба переробити, щоб одержати 4 кг цукру?
  5. Із молока одержують 10 % сиру. Скільки сиру можна одержати із 60 кг молока?
  6. Мобільний телефон коштував 5000 грн. Через деякий час ціну на дану модель знизили до 2000 грн. На скільки відсотків була знижена ціна?
  7. Знайти число, якщо 80% від нього рівні 48.
  8. Одного рулона шпалер вистачає, щоб поклеїти 5 м2 стіни. Скільки необхідно рулонів, щоб поклеїти 4 стіни у кімнаті розміром 2,5м на  4м і знехтуємо розрізом вікон та дверей?
  9. Насіння сої складає 20% масла. Скільки масла є у 70 кг сої?
  10. Сорочка коштувала 750 грн. Після підняття ціни, вона стала коштувати 825 грн. На скільки відсотків була піднята ціна на сорочку?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

Ь

В

Д

И

К

Л

Р

8

552

85

75

6

10

200

5

С

П

У

Б

Щ

Н

О

Т

80

400

4

60

42

14

100

40

 

Команда 4

  1. Підлогу необхідно полакувати, розміри якої 5м на 4м. Для лакування одного м2 підлоги необхідно 250г лаку, а один кг лаку коштує 80 грн. Скільки грошей необхідно витратити на лак, щоб полакувати підлогу в цій кімнаті?
  2. Визначте відсоток солі у розчині, якщо відомо, що в 300 г розчину міститься 15 г солі.
  3. Із молока одержують 10 % сиру. Скільки сиру можна одержати із 60 кг молока?
  4. Товар на розпродажу уцінили на 20%, при цьому він став коштувати 68 грн. Скільки коштував товар до розпродажу?
  5. Полуниці містять в середньому 10% цукру. Скільки кілограмів цукру міститься у 80 кг полуниці?
  6. Цукровий буряк містить 10 % цукру. Скільки кілограмів цукрових буряків треба переробити, щоб одержати 4 кг цукру?
  7. Знайти число, якщо 80% від нього рівні 48.
  8. Одного рулона шпалер вистачає, щоб поклеїти 5 м2 стіни. Скільки необхідно рулонів, щоб поклеїти 4 стіни у кімнаті розміром 2,5м на  4м і знехтуємо розрізом вікон та дверей?
  9. Насіння сої складає 20% масла. Скільки масла є у 70 кг сої?
  10. Сорочка коштувала 750 грн. Після підняття ціни, вона стала коштувати 825 грн. На скільки відсотків була піднята ціна на сорочку?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

Ь

В

Д

И

К

Л

Р

8

552

85

75

6

10

200

5

С

П

У

Б

Щ

Н

О

Т

80

400

4

60

42

14

100

40

 

Кожен з нас неодмінно зустрічався з ребусами у повсякденному житті. В сучасному розумінні, ребус це, перед усім, загадка, що складається із зображень предметів (малюнків у поєднанні з буквеними композиціями та іншими знаками), співзвучних зі словами або частинами слів розгадки. Кілька ребусів можуть бути об'єднані в одному малюнку або у вигляді послідовності малюнків з тим, щоб скласти фразу або речення. Ребуси можуть передавати пряме значення слів, головним чином, щоб інформувати або інструктувати неграмотних людей, або навмисне приховувати їх значення, щоб інформувати тільки обраних. Однак найчастіше ребуси використовують як загадки і розваги. Як ви здогадались, наступна зупинка – місто Ребусне

Завдання: розв’язати ребус, знайти зображення відгадки та забрати частинки пазлу.

 

  1. Без имени-1

 

Описание: ребусиОписание: ребусиОписание: ребуси

Описание: ребуси

 

Описание: ребуси

Описание: ребуси

Описание: ребуси

Описание: ребуси

Описание: ребуси

Описание: ребуси

Описание: ребуси

  1.  

 

Нам часто приходиться проводити різні спостереження, досліди, брати участь у експериментах або  випробуваннях. Часто такі експерименти завершуються результатами, які заздалегідь передбачити  неможливо. Наприклад, ми купуємо лотерейний квиток і не знаємо, виграємо чи ні. Чи можна якимось чином оцінити шанс появи результата, який нас цікавить?Відповідь на це питання ми отримаємо, відвідавши наступне місто Лотерейне.

Завдання: розв’язати задачу, використовуючи знання із теорії ймовірностей. Графічно побудуйте число, яке ви отримали, знайдіть його зображення у залі та отримайте передостанню частинку пазла.

  1. У коробці є 5 червоних, 5 жовтих, 5 синіх і 5 зелених кульок – усього 20 штук. Яка ймовірність, що навмання вийнята кулька буде жовтою?
  2. У коробці є 5 червоних, 5 жовтих, 5 синіх і 5 зелених кульок – усього 20 штук. Яка ймовірність, що навмання вийнята кулька буде не жовтою.
  3. У ящику є 8 білих і 12 червоних куль. Знайти ймовірність, що навмання вийнята куля – біла?
  4. У коробці є 5 червоних, 5 жовтих, 5 синіх і 5 зелених кульок – усього 20 штук. Яка ймовірність, що навмання вийнята кулька буде жовтою або червоною?

І ось наша подорож добігає кінця. Остання станція – місто Кросвордне.

Математична задача іноді така ж цікава, як кросворд, і напружена розумова робота може бути настільки ж бажаною вправою, як стрімкий теніс

Завдання: розгадати кросворд математичних термінів, із виділених букв скласти слово, яке означатиме характеристику науки Математики.


Команда 1

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

1

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

2

X

X

3

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

4

 

 

 

 

 

 

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

 

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

 

X

5

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

 

X

 

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

 

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

7

 

 

 

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

По горизонталі
4. Одиниця вимірювання відрізків.  6. Числа, які використовують під час лічби предметів.  7. Один із вимірів прямокутного паралелепіпеда. 

По вертикалі
1. Знаходиться над рискою дробу.  2. Компонент дії множення.  3. В діаметріїх два.  5. Відношення довжини відрізка на карті до довжини відповідного відрізка на місцевості. 
 

 

 


Команда 2

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

1

 

 

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

2

 

 

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

3

 

 

 

4

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

5

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

 

 

 

 

 

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

По горизонталі
1. Не маєні початку, нікінця.  2. Відрізок, який сполучає будь-які дві точки на колі. 3. Члени пропорції бувають крайні і ...  6. Десятковий дріб, у якому певна кількість цифр повторюється. 
По вертикалі
1. Число, яке маєтільки два дільники - одиницю і саме себе.  3. Число, яке має більше, ніж два дільники.  4. Частина цілого. 5. Наочне зображення числових даних деякої таблиці у вигляді стовпчиків чи секторів круга. 
 


Команда 3

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

1

X

2

X

X

X

X

X

X

3

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

4

5

 

6

 

 

 

 

 

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

 

X

 

X

 

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

 

X

 

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

 

X

 

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

7

 

8

 

 

 

 

 

X

X

 

X

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X

X

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

По горизонталі

4. Рівність двох відношень.  7. Сота частина числа.  9. Два тотожно рівні вирази, сполучені знаком рівності. 

По вертикалі

1. Число, яке ділиться на дане число.  2. Хорда, що проходить через центр кола. 3. Відрізок, що сполучає цент кола з точкою на колі.  5. Кут, градусна міра якогодорівнює 180 градусів.  6. Число, що показує, у скільки разів довжина кола більша від його діаметра.  8. Число, на яке ділиться дане число.


Команда 4

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

1

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

2

 

 

 

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

3

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

4

 

 

 

 

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

 

X

X

X

X

5

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

6

 

 

7

 

 

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

 

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По горизонталі
2. Число, яке множатьсаме на себе декілька разів.  4. Міра маси, яка дорівнює 100 кг.  6. Твердження, що приймається без доведення. 
По вертикалі
1. Що є у променя?  3. Спільна точка двох променів.  5. Якщо ділене й дільник помножити або поділити на одне й те саме число, то ... не зміниться.  7. Незалежна зміна.
 

Ви всі гарно справились із поставленими завданнями. На завершення вам необхідно під час музичної композиції скласти результуючий пазл усіх команд. Завдання зрозуміло? Тоді успіхів вам!!!

 


(Звучить пісня)

 

Фінал. Гляньмо, що вийшло!? Перед нами – голуб. Як відомо голуб – це символ миру, чистоти та добрих новин. Тож нехай над нашими головами, у наших сім’ях завжди пануватиме добро, здоров’я та гарний настрій.

То що, шановний Мачо, переконали ми тебе щодо застосування математики?

 Мачо (винувато). Вибачте, я був неправий, ви мене переконали, що це найважливіша серед усіх наук.

Дякую всім за участь та увагу. До нових зустрічей!!!

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Лагановська Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Новомлинська Дар'я Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
11 листопада 2019
Переглядів
1601
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку