Квест"Математики за здоровий спосіб життя"

Про матеріал

Цікавий квест з математики, який сприяє впровадженню здорово-збережувальної компетентності у позаурочній діяльності з предмета.

Перегляд файлу

Мета: закріпити знання дітей про значення здоров’я, необхідності вести здоровий спосіб життя; прищеплювати гігієнічні навички, бажання бути здоровим; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, повагу до здоров’я інших людей, сприяти підвищенню інтересу дітей до занять фізичною культурою та спортом, а також математикою.

Розробка виховного заходу для учнів 8 класу

Команди – по 8 гравців

Хід гри:

Станція 1 «Енергія і спорт»

Витрати енергії під час занять спортом:

Вид діяльності

Енергетичні витрати (кДж/год на 1 кг маси тіла)

Гімнастика, легка фізична праця

15,2

Біг (8 км/год)

35,6

Плавання, їзда на велосипеді

29,7

Катання на лижах, ковзанах

23,0

Важка атлетика, важка фізична праця

23,0

           Визначити скільки енергії витратить ваша команда, якщо 3 год бігатиме, 1 год плаватиме  і 4 год кататиметься на ковзанах, а потім допоможе дідусю копати город 1 год).

 Безкоштовне стокове фото на тему «айсберги бонді, басейн айсбергів, відпочинок»

 

Станція 2 «Зрозумій мене» (конкурс капітанів: капітанам пропонується показати своїй команді за 2 хв. вид спорту, кожна правильна відповідь приносить команді по 2 бали)

Фігурне катання      Важка атлетика    Настільний теніс      Легка атлетика     Футбол      Баскетбол        Волейбол     Гімнастика     Гонки     Вільна боротьба     Катання на лижах        Плавання     Велоспорт    Шахи     Бокс

Станція 3. «Триатлон»

Біг : 225:15+30:5-11:1

Плавання: 600:4:100-7*0

Велокрос: 2*5:1+1800:6-270*1

Дистанція______________(51,5)

Правильна відповідь 5 балів. Безкоштовне стокове фото на тему «бігати, біжить, витривалість»

Станція 4 «Естафета». Пройти естафету за найкоротший час: стрибки в мішках – 2 представники; біг на трьох ногах (дві ноги представників команди зв’язують мотузкою) – 2 представники; «качиний крок» - 2 представники; ходьба на руках (один представник стає на руки, другий тримає його за ноги) – 2 представники.

Оцінювання: помічник фіксує в маршрутному листі час проходження естафети. Під час підведення загальних підсумків, судді переводять час проходження естафети у бали, проранжувавши результати всіх команд від найгіршого до найкращого (сума балів обернено пропорційна до затраченого часу, максимум – 12 балів).

Станція 5 «Правильне харчування». Денну норму їжі лікарі рекомендують розподіляти так: перший сніданок  - 25%, другий - 15%, обід - 45%, вечеря - 15%. Зобразіть це за допомогою кругової діаграми

. Безкоштовне стокове фото на тему «апетитний, боби, великий план, всередині»

 

Станція 6. «Медицина і вітаміни». Лікар призначив пацієнту вживати вітаміни в краплях за схемою:1 –й день – по 10  мг; 2-6  день – на 4 мг більше, ніж попереднього дня; 7-8 день дозування 6-го дня; 9-13 день – щодня на 4 краплі менше, ніж попереднього дня; 14 день – дозування 13 – го дня. Визначте, чи є правильним призначення, якщо за курс лікування пацієнту необхідно отримати 300 мг крапель?

(Відповідь, ні за такою схемою буде отримано 280 мг вітамінів).

Закінчення квесту. Команда, яка перша упоралася із завданнями квесту отримує плюс 5 балів за швидкість. Після збору команд судді підводять підсумки, оголошують результати.

Переможці нагороджуються грамотами.

Шкільний сайт - Виховна система школи

 

docx
Додано
8 листопада 2020
Переглядів
1460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку