Квест QR - математика

Про матеріал
Гра пропонується для проведення. тижня математики. Згуртувати учнівські колективи команд; створити умови для самореалізації та соціалізації; навчити дітей швидкому рахунку, дізнаватись цікаві факти, виховувати зацікавленість математикою, дати можливість перевірити знання учнів з основних термінів та понять математики в ігровій формі ; розвивати вміння співпрацювати ; розвивати логічне мислення.
Перегляд файлу

Квест "QR - математика"

Мета. Згуртувати учнівські колективи команд; створити умови для самореалізації та соціалізації; навчити дітей швидкому рахунку, дізнаватись цікаві факти, виховувати зацікавленість  математикою, дати можливість перевірити знання учнів з основних термінів та понять математики  в ігровій формі ; розвивати вміння співпрацювати ; розвивати логічне мислення.

 

Правила гри

 

  1. Грають 2 команди по 6 чоловік.
  2. Кожна команда подає заявку на участь у грі, погоджується з правилами та забов'язується їх дотримуватись.
  3. Гра проходить у приміщенні школи за певним маршрутом для кожної команди.
  4. Перемогу отримує та команда, яка найшвидше досягне фінішу.
  5. Командам видаються в конвертах QR - коди у пунктах маршруту.
  6. Гра проводиться без підказок. Котра команда порушує умови гри покидає гру завчасно.
  7. Кожна команда отримує маршрут за допомогою  QR - коду
  8. Кожний член команди повинен мати чистий листок паперу і ручку.

Хід гри

 

  • Збір команд у кабінеті №26, де отримають інструктаж.

 

  • Гра починається у кабінеті №26 з представлення і привітання команд

         (кожна команда має назву, емблему і девіз учні самі собі  виготовляють            

          емблему та придумують  девіз)

  • Кожна команда Та отримують перший QR – код із номером кабінету, де їх чекає завдання.

На кожному пункті є ведучий вчитель який керуює грою і надає потрібні консультації.

Маршрутний лист І команди

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маршрутний лист ІІ команди

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання. СТАРТ кабінет математики.

 

Дорогі учні пропонуємо, вам  просканувати перші ваші QR коди та дізнатись, куди ви вирушаєте, щоб отримати завдання.

І команда ( кабінет української мови)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання: 

Із букв А, Б, В, Г, Д – скласти якомога більше математичних термінів

  • Наступне завдання чекає на вас у  кабінеті.  Обчисливши чому дорівнює  значення виразу ? Обирайте конверт та   (конверт № 1) відскануєте  QR – код і отримаєте кабінет.   (трудового навчання )

Кабінет трудового навчання:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання з трудового: Таграм

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=b47aae8555653be06f66fd41e273ce36&n=33&h=204&w=204Квадат розрізаний на 7 частин. Складіть з цих частин фігуру, що нагадує силует кішки та зайця.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Молодці! Із даних слів, скласти прислів’я, що містять числа. Сума чисел з даних прислів’їв  відповідає, номеру конверта в якому знаходиться, наступний QR код, з кабінетом куди ви помандруєте далі. (конверт номер 5)
  1. Жадібний двічі платить
  2. Один в полі не воїн
  3. Два чоботи пара

Наступне ваше завдання в кабінеті хімії.

Кабінет хімії:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання в кабінеті хімії :

Під час сушіння гриби втрачають 92% своєї ваги. Скільки свіжих грибів потрібно взяти , щоб отримати 6 кг сушених? Відповідь: 75 кг

Молодці! Перед вами кульки в кожній з яких є послідовне завдання  в одній із них є QR код кабінету до якого ви поспішатимите далі.

  1.  Що їздить в електричці (три). Третя кулька.
  2. Убатька 5 дочок і кожна має брата. Скільки дітей у батька? (шість) Кулька 6
  3. Скільки потрібно зробити розрізів, щоб розрізати батон на шість частин? (5). Кулька 5

Кабінет інформатики.

 

 

 

 

 

 

 

Скануйте код і вирушайте до наступного кабінету. Це кабінет  інформатики, де на вас чекають наступні завдання.

Завдання в кабінеті інформатики.

Вам потрібно скласти з них терміни з інформатики
1. РОНІМТО

2.ОСЦПРОЕР

3. ИНЕРПТР

4. АИНТІСУВР

 

 

 

 

 

  • Молодці! Щоб отримати наступний код його потрібно знайти фігуру площа якої 30 (зробіть потрібні вимірювання і знайдіть її) і на ній ваш код до наступного кабінету.

 

Ідальня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Так наступний ваш кабінет, який ви відвідаєте це їдальня.

Завдання в їдальні :

За рекомендацією ВООЗ, загальна добова потреба організму людини в білку – 29 г незалежно від віку. Що стосується білкового раціону дітей і підлітків, то їх потреба в білку значно більше, ніж у дорослих. Обчисліть

значення виразу і дізнаєтеся, яка кількість білків рекомендується

дітям середнього шкільного віку на добу з переважним вмістом тваринних білків. (Відповідь: 90 г).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Молодці! Ось вам  три коробки в яких міститься ваш код до наступного кабінету.

Але ви повинні віднайти їх відповівши на питання і вибравши відповідне зображення на коробці.

  • Ваші долоні і пальці розкривають стан вашого здоров'яНайдавніший прилад для лічби.  (Пальці)

Бухгалтерська рахівниця радянського періоду купити подарунок бухгалтеру в  Києві | Інтернет-магазин подарунків ЛарецКалькулятор KK 838B-12. Цена, купить Калькулятор KK 838B-12 в Киеве,  Харькове, Одессе, Запорожье, Днепропетровске. Калькулятор KK 838B-12:  обзор, отзывы, описание, продажа оптом.  

 

 

 

 

 

 

 

 

Кабінет зауча

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Це кабінет заступника директора з навчальновиховної роботи.

Завдання в кабінеті.

Запорукою довгого життя є міцне здоров’я. Тому слід уникати шкідливих звичок, серед яких – алкоголь та куріння.

  1. Алкоголізм – шлях до злочину. В стані сп’яніння людина втрачає самоконтроль. Близько 80% злочинів випадає на підлітків у нетверезому стані. Скільки злочинів із 3200 було скоєно підлітками в стані сп’яніння?(Відповідь: 2560).
  2. В разі будь-якого захворювання ймовірність смерті для курця на k % вища. Знайдіть k коефіцієнт, при якому рівняння 49х2 + + 25 = 0 має один корінь.(Відповідь: 70).

 


 

ІІ команда

 

Їдальня:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання  в шкільній їдальні

Вітамін С, який необхідний для утворення органічних речовин кісток, підвищення імунітету, міститься в зеленому кропі, лимонах, чорній смородині і шипшині у відношенні 2:1:4:13. Скільки мг вітаміну С міститься в 100 г кожного рослинного продукту, якщо в 100 г зеленого кропу міститься 100 мг вітаміну  С?(Відповідь:  в лимоні  – 50 мг, у  чорній смородині  –200  мг,  у шипшині – 650 мг).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Щоб отримати код до наступного кабінету із даних слів складіть прислів’я. І різниця  чисел починаючи від найбільшого , що відображається в прислів’ях написана на одному із конвертів, що містить ваш код
  1. Семеро одного не чекають.
  2. Заблукав поміж трьох сосен
  3. Один в полі не воїн

Конверт 2

Кабінет хімії

Наступне завдання на вас чекає в кабінеті хімії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання в кабінеті хімії:

Під час сушіння яблука втрачають 80% своєї ваги. Скільки свіжих яблук потрібно взяти , щоб отримати 9 кг сушених? Відповідь: 45 кг.

  • Молодці! Перед вами кульки в кожній з яких є послідовне завдання  в одній із них є QR код кабінету до якого ви поспішатимите далі.
  1.  Скільки прямих проходить через дві точки? (одна) перша кулька
  2. Одне яйце варять 4 хвилини. Скільки хвилин варять 6 яєць? (4)

          Кулька 4

  1.  Кулька 3 з кодом

Молодці! Ви отримали код до кабінету Української мови.

Кабінет української мови

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання в кабінеті української мови:

Із букв А, Б, В, Г, Д – скласти якомога більше математичних термінів

 

Кабінет трудового навчання

  • Наступне завдання чекає на вас у  наступному кабінеті.  Обчисливши чому дорівнює  корінь рівняння

? (відповідь 3)

Обирайте конверт та   (конверт № 3) відскануєте  QR – код і отримаєте кабінет.   (трудового навчання )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання з трудового: Таграм

Квадат розрізаний на 7 частин. Складіть з цих частин фігуру, що нагадує силует кішки та зайця.

Кабінет інформатики

Перед вами слово з якого потрібно вибрати фігуру на якій знаходиться наступний код до кабінету.

  • Тому дайте відповідь на питання:

Площа та периметр, якої фігури дорівнює 16. (квадрат) кабінет інформатики.

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання в кабінеті інформатики.

Вам потрібно скласти з них терміни з інформатики
1. ТЙАС

2. ДОМЕМ

3. ТІЛАКОЙБ

4. АКППА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Молодці! Ось вам  три коробки в яких міститься ваш код до наступного кабінету.

Але ви повинні віднайти їх відповівши на питання і вибравши відповідне зображення на коробці.

  • Яка цифра в перекладі з латинського означає «ніяка» (нуль)

 

0                              1                                                   5

Кабінет заступника директора з навчальновиховної роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання в кабінеті заступника директора з навчальновиховної роботи.

Запорукою довгого життя є міцне здоров’я. Тому слід уникати шкідливих звичок, серед яких – алкоголь та куріння. Усі ми знаємо, що крапля нікотину вбиває коня. Куріння руйнує нервову систему, порушує ендокринну систему, шкодить легеням, знижує розумову активність та послаблює пам’ять.

Алкоголь називають «водою смерті», а звичка вживати спиртні напої найімовірніше переростає в алкоголізм.

  1. Діти курців мають захворювання дихальних шляхів у х разів частіше, ніж їхні ровесники з некурящих родин. Завдання: знайдіть х–ненульовий розв'язок рівняння х2 − 2х = 0. (Відповідь: 2).
  2. Якби люди не курили, щорічна смертність через захворювання коронарних судин могла б знизитися на d%. Знайдіть d, якщо це добуток коренів рівняння х2 − 17х + 30 = 0. (Відповідь: 30).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Молодці!

На змаганнях усі були уважними і кмітливими, зосередженими і спритними, доброзичливими і веселими. Ми переконалися, що кожен з вас може стати справжнім математиком, а допоможуть у цьому знання з математики, яку ви, без сумніву, любите і поважаєте.

Моя любов Україна та математика!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Моя душа чекає дива», - сказав Дмитро Павличко.

А якого дива чекали ви, беручи участь у квесті?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 березня 2021
Переглядів
2074
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку