Гра-квест «Treasure Island»
Мета: активізувати розумову діяльність учнів; формувати стійкий інтерес учнів до предмету; популяризувати англійську мову серед учнів ліцею; виховувати взаємоповагу, колективізм.
Хід гри
Проведення гри.
Учні формують команди (2-3 особи). Кожна команда обирає назву, і викладач дає конверт певного кольору. Визначаються капітани команд. Кожна команда отримуватиме у ході гри завдання у конвертах, що помічені цим кольором. (Це полегшує контроль за ходом гри.)
Оголошення мети та завдання.
Діти, у нашому ліцеї відбулася унікальна подія. Ми дізнались, що на території ліцею знаходяться стародавні скарби. У вас є шанс першими дістатися до них. Але для цього потрібно виконати завдання, щоб знайти підказки, які приведуть вас до скарбів.
Ви отримуєте конверт із завданням. У кожному виконаному завданні зашифроване місце знаходження наступного завдання.
Ви повинні знайти наступний конверт із завданням . Будьте поважними до інших гравців. Якщо ви не помилитесь та виконаєте весь ланцюжок завдань, останнє слово-підказка приведе вас до скарбів. Команда, яка перша виконає усі завдання та знайде скарби, буде переможцем.
Є ще одна важлива умова: брати участь у виконанні завдань повинні усі члени команди.
Далі учні отримують перше завдання, виконують його та переходять до наступних.
Завдання до квесту (Перше завдання роздає викладач).
1. Circle the superfluous words and find the place of the second task
Coffee tea milk first
floor apple orange cherry
potato under carrot tomato
honey sweet third chocolate
meat fish chicken window
2. Find 7 “food” words
tea chicken orange
honey bread banana
cheese tomato carrot
water
Find the place of your third task in the letters, which you are not used.
y |
o |
u |
r |
t |
t |
h |
i |
r |
d |
w |
t |
c |
h |
e |
e |
s |
a |
s |
k |
a |
i |
h |
s |
a |
i |
n |
t |
h |
e |
t |
s |
i |
e |
c |
o |
b |
n |
d |
f |
e |
l |
c |
t |
o |
m |
a |
t |
o |
o |
r |
o |
k |
r |
o |
f |
n |
c |
o |
h |
b |
r |
e |
a |
d |
m |
a |
p |
u |
o |
t |
e |
n |
r |
c |
l |
n |
a |
s |
n |
s |
o |
n |
d |
o |
r |
a |
n |
g |
e |
c |
a |
r |
r |
o |
t |
o |
o |
r |
y |
3. Guess the key word
This is the classroom
Where you can train,
Where you can run and jump,
Where you can play games
And keep fit yourself
|
|
|
Your fourth task is in the …….. under the bench
4.Guess the profession.
Ben: What is your father, Tom?
Tom: Guess what he is! When my father goes to his work, he sees very many boys and girls. He likes his work. He likes his little boys and girls. He is happy to see them. The children are happy to see my father, too.
Ben: Oh, I see. He is a teacher. And the little boys and girls are his pupils.
Tom: No, no, he is not a teacher. His little boys and girls are not his pupils. They are ill. And my father works at hospital.
Ben: Oh, I see. He is a
Your fifth task is in the hoslel,cabinet…..
5.Riddle (порахуй)
There are nine cakes
On a little plate;
I eat four of them
And now there are ……………..
Your last task is in the classroom # ……..
Now the last step. You have to find this room in our lyceum. You have English lessons here. You can go there and the treasure is in the fireplace
1