Квест у 3-А класі з теми: «Україна- моя Батьківщина»

Про матеріал
Тема: «Україна - моя Батьківщина» Мета:  поглиблювати знання третьокласників про культуру, звичаї, традиції українського народу; розширювати поняття про єдність нашої держави; сприяти формуванню національної свідомості школярів; розвивати активну громадянську позицію щодо єдиної держави; виховувати патріотичні почуття до рідного краю. Формування ключових компетентностей: -Спілкування державною мовою (Уміння : висловлювати думки, погляди). - Соціальна і громадська компетентності (Уміння: співпрацювати з іншими на результат). -Уміння навчатися впродовж життя (Уміння : Оцінювати результати діяльності). -Загальнокультурна грамотність (Уміння: розуміння власної приналежності до української культури) Навчальні ресурси: мультимедійна презентація, карта України, квіти для прикрашання карти України, конверти й аркуші із завданнями, заготовки для аплікацій. Форми організації пізнавальної діяльності: індивідуальна, колективна, групова. Методи і прийоми: робота з кросвордом, робота в групах.
Перегляд файлу

Олексієво-Дружківська

Загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III  ступенів №13

Донецької обласної ради

 

 

 

Виховний захід-квест у 3-А класі

з теми:

«Україна- моя Батьківщина»

 

                                            

 

                                                                       

                             

                                                                               Вихователь: Киященко А.О.

 

 

 

 

 

2019 рік

 

Тема: «Україна - моя Батьківщина»

Мета:

 поглиблювати знання третьокласників  про  культуру, звичаї, традиції українського народу;

 розширювати поняття про єдність нашої держави;

 сприяти формуванню національної свідомості школярів;

 розвивати  активну громадянську позицію щодо єдиної держави;

виховувати патріотичні почуття до рідного краю.

Формування ключових компетентностей:

-Спілкування державною мовою (Уміння : висловлювати думки, погляди).

- Соціальна і громадська компетентності (Уміння: співпрацювати з іншими на результат).

-Уміння навчатися впродовж життя (Уміння : Оцінювати результати діяльності).

-Загальнокультурна грамотність (Уміння: розуміння власної приналежності до української культури)

Навчальні ресурси: мультимедійна презентація, карта України, квіти для прикрашання карти України, конверти й аркуші із завданнями, заготовки для аплікацій.

Форми організації пізнавальної діяльності: індивідуальна, колективна, групова.

Методи і прийоми: робота з кросвордом, робота в групах.

Перебіг виховного заходу

І. Вступна частина

Вихователь. Сьогодні я пропоную вам здійснити подорож у формі квесту. Чи знаєте ви, що таке квест?

Квест – це змагання, в якому команди виконують певні завдання . А подорожувати ми будемо надзвичайною, чарівною країною. Якою саме – ви зараз скажете,  відгадавши  кросворд.

 

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Прямокутний відрізак полотна, на якому по краях вишиті візерунки            (Рушник)

2. Сорочка, прикрашена вишивкою (Вишиванка )

3. Найбільша річка України (Дніпро)

4. Тварина, яка є символом сімейного щастя (Лелека)

5.Столиця України( Київ)

6. Рослина, яка є символом сімейного щастя, дівочої краси. (Калина)

7. Дерево, яке саджали  біля води, щоб очистити її (Верба)

 

Добре, молодці! Сьогодні ми відправляємось у подорож нашою рідною Україною!

Ви відправитеся по 5 станціях, щоб показати свої знання про Україну –неньку. Але не думайте, що все буде просто. Для того, щоб дізнатися на яку станцію ви відправитеся, вам потрібно буде відгадати назву станції.

Зараз я пропоную вам об'єднатися у групи. Поруч з кожним із вас знаходиться картка, перевернута зображенням вниз. Прочитайте зашифроване слово. Відповіддю на ваше завдання буде картка, яка знаходиться на одному з пунктів розташування груп. (учні виконують завдання, об'єднуються у групи).

 

- Після виконання всіх завдань ми знову збираємось разом  і виконаємо спільне для команд завдання.

 Кожна група отримує маршрутний лист. Вихователь повідомляє учнів про те, що за правильне виконання завдань, на кожній станції вони отримають квітку ( відповідно до назви команди: барвінок, чорнобривці, соняшник, калина)      

Результат пошуку зображень за запитом "квітка барвінку фото"Результат пошуку зображень за запитом "квітка чорнобривців фото"     Результат пошуку зображень за запитом "калина фото"

- Команди готові? Ну, що ж всім зрозуміло завдання. Отже на старт! Увага! Почали!

 

ІІ. Основна частина

 

 

 

 

Маршрутний лист

 

Станція  1.  «Символи України»

 

                  1.Що символізує Прапор України?

                  2. Пригадайте і назвіть рослин – символів України.

                  3. Пригадайте і назвіть тварин – символів України.

                  4. Символом чого є український віночок?  

 Використовуючи заготовки виготовіть аплікацію «Символи України» (кожній групі – своя заготовка)

 

Станція 2.    « Карта  України»

 

  1. Уважно  розгляньте карту України. Знайдіть столицю України – місто Київ.

2. Уважно  розгляньте карту України. Порахуйте, скільки областей в Україні?

3. Уважно  розгляньте карту України. Знайдіть Донецьку  область, покажіть її на карті.

4. Уважно  розгляньте карту України. Назвіть  області – сусіди Донецької області. 

 

Станція 3.   «Народна»

Інтерактивна гра «Дешифрувальник»

  На картках записані зашифровані прислів’я. Ви повиинні їх розшифрувати і пояснити зміст.

 мила, Та, де, мати, земля, родила.              -Та земля мила, де мати родила.

кінь, і, швидше, Додому, біжить.                - Додому і кінь швидше біжить.

краєм, болить. За, своїм, серце,                  - За своїм краєм серце болить.

 звичай. край, Кожен, має, свій,                  - Кожен край має свій звичай.

 

 

 

Станція 4.    «Загадкова»

 

У червоних чоботях, в білому халаті,

Він весною прилетів і сидить на хаті.

(Лелека)

 

Синє небо, жовте жито –

цю святиню знають діти.

( Прапор)

 

Ой цвіте на Україні красне літо,

Ой збирають чорноброві в гаю квіти,

В’яжуть стрічку й квіточку в стіжок,

Щоб до танцю вбратись в оберіг – … ( вінок).

                                                          

Хто ж ті ягоди не знає,

 Від застуди їх приймає.

 На кущах вони висять,

І, як маків цвіт, горять.

Тільки це не є малина.

Що за ягода? —  (Калина)

                                                                               

Станція 5.    «Розумники»

 

1. Державна мова в Україні. (Українська)

2. Розмальоване великоднє яйце.   (Писанка)

3. Мешканець Запорізької Січі.   (Козак)

4. Сплетені в коло квіти, ним дівчата прикрашають голову (вінок)

5. Різнокольорова прикраса українського віночка.   (Стрічка)

6. Цей кущ оспіваний в українських народних піснях,є символом дівочої краси. (Калина)

7. Улюблена страва українців. (Вареники)

8. Урочиста пісня нашої держави. ( Гімн)

9. Які моря омивають Україну? (Чорне море, Азовське море)

10. Грошова одиниця України (Гривня)

11. Найдовший музичний інструмент в Україні (Трембіта)

12.Столиця України (Київ)

13.Найдовша річка України (Дніпро)

 

ІІІ. Заключна частина.

 

Вихователь  Кожна людина найбільше любить той край, де народилася і живе. Кожен пишається своєю рідною землею, своєю Батьківщиною.

Україна – це держава. Простір землі, яку заселяють  українці, є такий великий, що аби перетнути його пішки із заходу на схід, треба йти 90 днів, долаючи щодня 30км.

      Нас, українців, багато і тому ми належимо до найбільших народів Європи. Нас понад 40млн.

 

       Де б не жили українці, для всіх Україна – єдина, як рідна мати. Її не можна ані купити, ані заслужити. 

 

        Батьківщина у кожного одна і дається йому від народження.

 

 Україна складається з різних регіонів, але серед них найкраще, наймиліше те місце, де ми народилися і виросли.

Не забувайте про це ніколи! Любіть і поважайте той край, де ви народилися і виросли.

Вихователь. Закінчився квест. Підрахуймо ж  кількість балів, які отримала кожна команда протягом нашого квесту! Усі ви сьогодні були активними, кмітливими, спритними. Тож усі ми маємо об’єднатися в одну команду – українців, які багато знають про рідну країну, шанують її символи, завжди підтримують одне одного!

         На кожній станції ви отримували  улюблені  квіточки, пов’язані з Україною. Ось зараз із квітів вашої любові ми прикрасимо карту України, щоб наша рідна Батьківщина була квітучою і жила у любові своїх синів і доньок.

         Прикрасьте, будь ласка ,

барвінком- Західну Україну ,

соняшником- Східну Україну,

калиною- Північну Україні,

чорнобривцями- Південну Україну.

А Центральну Україну яприкрашу півонією- символом мудрості.

(діти наклеюють квіти на карту України)

            Прикріплюючи квітку, кожен із нас нехай прислухається до свого серця і скаже заповітні та щирі слова про Україну. Яка наша Батьківщина? (Мила, дорога, славна, свята, чудова, чарівна)

Підсумок

Бесіда
Кожна людина — патріот своєї держави, її свідомий громадянин.
- Як ви розумієте значення слова «патріот»? (Патріот — це людина, яка любить свою Вітчизну, віддана своєму наро­дові.)
- А що означає слово «громадянин»? (Громадянин — той, хто належить до постійного населення якої ­небудь держави, користується її правами і виконує обов’язки, встановлені  законами цієї держави. Кожний справжній громадянин — це патріот, який працює на благо своєї країни, бореться за її незалежність, щастя і процвітання.)
- Чи може школяр відчувати себе справжнім громадянином своєї Вітчизни, її патріотом? Що для цього треба робити? (Головне завдання школярів — оволодівати знаннями, щоб у майбутньому давати користь своїй країні.)

Заключне слово вихователя

 Історія свдчить, що українці- сильний і незалежний народ.  Як би не було тяжко, та наш народ вистоїть, адже для того, щоб не зламатись, потрібно бути разом. Наша сила- в єдності! Ми впевнені, що в нашій країні завжди пануватиме мир та спокій.

 

Додаток 1

 

                   Маршрутний   лист № 1

  1. Вашу першу зупинку підкаже  відповідь  на запитання:
  • Як назвати одним словом: Герб України, Прапор України, Гімн України? (це слово-відповідь  складається із 7 букв). Виконайте завдання на цій зупинці і рухайтесь далі.

 

  1. Ця підказка вкаже вам наступну станцію.

    Розгадай ребус

 

3.Український народ здавна славився народною мудрістю, щирими піснями, влучними прислів’ями. Відвідай станцію «Народна» та отримай  квіточки – відзнаки.

 

 

  1. Розгадай назву наступної станції : газадка

 

5.Назва цієї станції зашифрована. Спробуй її знайти. Зафарбуй слово. Знайди станцію і виконай завдання.

 

                   РЕНИІВАЙЛДЗЕНИАМИТЬОГН

                   ПРВАИТРОЗУМНИКИПФБЮЗЇ

                   ОЛДИТЬІВСЕРАОРИИПВАПИ

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Киященко Анна
Додано
3 січня 2020
Переглядів
649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку