Мета заходу: сприяти підвищенню інтересу учнів до математики, розширенню їхнього кругозору, формувати вміння переносити надбані знання в нові нестандартні ситуації;
розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість; прагнення до виявлення ініціативи, розкриття й реалізації власного інтелектуального потенціалу;
виховувати культуру математичного мислення, вміння працювати в команді задля досягнення спільної мети.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ДПТНЗ «БРОВАРСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ»
Методична розробка квесту на тему:
«У пошуках математичного скарбу»
Розроблено:
викладачем математики
Синюк Н.Л.
м. Бровари
2017 р.
Квест "У пошуках математичного скарбу"
Мета: сприяти підвищенню інтересу учнів до математики, розширенню їхнього кругозору, формувати вміння переносити надбані знання в нові нестандартні ситуації;
розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість; прагнення до виявлення ініціативи, розкриття й реалізації власного інтелектуального потенціалу;
виховувати культуру математичного мислення, вміння працювати в команді задля досягнення спільної мети.
Обладнання: маршрутні листи, картки із завданнями, ключі.
Епіграф
”В математиці живе художник, архітектор і навіть поет”
Правила гри
Хід заходу
09.15 – збір команд у кабінеті №38, де отримають інструктаж.
09.25 – старт.
І. Організаційний момент.
Доброго дня всім учасникам математичного квесту.
Геніальний французький учений Блез Паскаль, який в молоді роки пізнав найвищий політ музи, писав: «Предмет математики настільки серйозний, що не можна втрачати момент, зробити його трохи цікавішим».
ІІ. Мотивація.
Кожному з вас хочу побажати на цьому занятті бути:
У – успішним
С – самовпевненим
П – працьовитим
І – інформованим
Х – хоробрим
У – уважним
ІІІ. Основна частина
Маршрут команди
За правильне виконання завдання викладач на кожному етапі віддає команді ключ
Команда, яка першою збере комплект із 5 ключів, здобуде перемогу!
Завдання для команд
Кабінет української мови
Розгадати ребуси
Кабінет історії
Відправили посланця з Києва до Одеси і звеліли проходити йому кожен день по 50 км. Через скільки днів посланець добереться до Одеси, якщо відстань між містами 500 км?
Кабінет хімії
Сплав масою 650 г містить 30% золота. Визначити масу золота, що міститься в сплаві.
Кабінет англійської мови
Із 30 учнів групи англійською мовою володіють лише 5% учнів. Скільки учнів групи розмовляють англійською мовою?
ІV. Підведення підсумків
Визначення переможців квесту, отримання ними винагороди.