Захід-гра з математики "Математичний бокс"

Про матеріал

Мета заходу: Повторити теоретичний матеріал з математики, виконувати різні види завдань, обчислювати, порівнювати, давати відповіді на запитання по темі, застосовувати набуті вміння та навички щодо вирішення проблеми, розвивати уміння аналізувати, пояснювати, логічно мислити, переходити на математичну мову, висловлювати думку, застосовувати досвід під час виконання практичних завдань, пов'язувати приклади із життєвими ситуаціями, виховувати уважність, активність, організованість, колективність, зацікавленість.

Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ  І  НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕПАРТАМЕНТ  ОСВІТИ  І  НАУКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ  КАБІНЕТ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

ДПТНЗ «БРОВАРСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ»

 

 

 

 

Методична розробка заходу на тему:

«Математичний БОКС»

 

 

 

 

 

Розроблено:               

викладачем математики

Синюк Н. Л.

 

м. Бровари

 

Захід – гра з математики

“Математичний бокс”

 

Мета: Повторити теоретичний матеріал з математики, виконувати різні види завдань, обчислювати, порівнювати, давати відповіді на запитання по темі, застосовувати набуті вміння та навички щодо вирішення проблеми, розвивати уміння аналізувати, пояснювати, логічно мислити, переходити на математичну мову, висловлювати думку, застосовувати досвід під час виконання практичних завдань, пов’язувати приклади із життєвими ситуаціями, виховувати уважність, активність, організованість, колективність, зацікавленість.

 

Хід проведення заходу:

 

 І. Організаційний момент

(ведучі виходять урочисто, під музику)

В.1. Доброго дня усім присутнім!

 

В.2. Вітаємо вас, друзі!

 

В.1. Сьогодні у нас проводиться бій за титул чемпіонів ліцею за версією «Найкращі математики» серед команд ІІ курсу. У змаганнях беруть участь 2 команди. Гра складається з 12 раундів.

 

В.2. Наші рефері – члени журі:

 

В.1. Отже, запрошуємо на сцену команди, що беруть участи у поєдинку!

 

В.2. Ваші оплески, друзі!

 

(команди виходять урочисто, під музику)

 

ІІ. Представлення команд та їх капітанів.

 

  I команда                                                                             II команда

 

Ми в бій вступаємо  математичний,   Ми команда молодців -

Щоб всім довести й показати,    Найсправжнісіньких бійців.

Що математика – наука     Математику ми знаємо,

Яку потрібно поважати.      Чого і вам бажаємо.

 

Знання свої ми вам покажем,    Ми веселі й гомінкі

Завдань багато ми розв’яжем,    В повсякденному житті.

Щоб перемогу нам здобути,    Гру ми любимо й розваги

 Знаннями прийдеться блиснути.   Вистача на все наснаги.

 Болільникам – не розслабляться,   Ми  боротись до останку будемо,

        Ви є підтримкою для нас.    І відповіді будуть нам, як дар.              Весь час „болійте” на „дванадцять”,                                          Суперникам ми побажаємо

        Підтримуйте ви наш азарт.    Тримати мужньо наш удар.

 

         Журі попросимо судити     Журі для нас поважні люди,

         За правилами совісті і честі.    Їм довіряємо безмежно.

         Тому лиш перемогу дати,    Бо знаємо, що перемоги,

         Хто це довів у битві чесній.    Досягне кращий безперечно.

 

Капітан команди - …     Капітан команди - …

     

В.1. Розпочнемо наш двобій!          

В.2. Перший раунд “Розминка” (звук)

Кожній команді задається однакова кількість запитань. За кожну правильну відповідь команда отримає по 1 балу.

  1.                    Прямі, які не перетинаються. (Паралельні)
  2.                    Відрізок, який сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони. (Медіана)
  3.                    Найбільша хорда в колі. (Діаметр)
  4.                    Трикутник, у якого лише дві сторони рівні. (Рівнобедрений)
  5.                    Сума кутів трикутника. (1800)

 

  1.                    Що довше: катет чи гіпотенуза? (Гіпотенузи)
  2.                    Сума кутів чотирикутника. (3600)
  3.                    Відрізок, який сполучає центр кола з точкою кола. (Радіус)
  4.                    Прямі, які перетинаються під кутом 900. (Перпендикулярні)
  5.                    Прилад для побудови кола. (Циркуль)

 

В.1. Другий раунд “Шифрувальний” (звук)

Потрібно розшифрувати вислів відомого математика, який ви зараз побачите на екрані, використовуючи ключ до шифру – кожній геометричній фігурі відповідає певна літера.

Правильна відповідь – 5 балів. Переможе та команда, яка першою впорається із завданням.

В.2. Ви готові? Ось ваше завдання. 

 

 

В.1. Третій раунд “Літературний” (звук)

 

Перед вами уривок із твору «Євгеній Онєгін» О.С. Пушкіна. Правильна відповідь – 5 балів. Переможе та команда, яка першою впорається із завданням.

Отже, ваше завдання – знайти суму всіх чисел, що зустрічаються в уривку.

 

 

В.1. Четвертий раунд “ Окомір ” (звук)

Команди без допомоги будь-яких вимірювальних приладів записують відповіді на запитання. За кожне запитання отримає 1 бал та команда, відповідь якої буде ближча до правильної відповіді.

 

1. Яка вага найменшої пташки – колібрі?

2. Яку швидкість може розвити сокіл, коли летить на здобич?

3. Найморозостійкіші птахи – качки та гуси. Яку найнижчу температуру вони можуть витримати?

4. Немовля кита дуже полюбляє материнське молоко. Скільки літрів його він випиває протягом доби?

5. Найдужчий щодо власної маси є жук-носоріг. Який найбільший “вантаж” він може тягти?

6. Скільки видів риб живе у Мертвому морі?

7. Скільки важить серце дорослої людини?

8. Скільки зубів у звичайного садового слимака?

9. Скільки місяців може прожити жираф без води?

10. Скільки очей у бджоли?

 

 

 

В.2. П’ятий раунд “ Показуха” (звук)

 

 

Показати за допомогою жестів слова – математичні терміни. Капітани команд отримують конверти із завданнями і показують терміни своїм командам. За кожне правильно відгадане слово – 1 бал.

 


  1.       відрізок;
  2.       трикутник;
  3.       пряма;
  4.       радіус;
  5.       паралелепіпед.
  1.       кут;
  2.       промінь;
  3.       дріб;
  4.       квадрат;
  5.       циліндр.

 

В.1. Шостий раунд “ Рахівники ” (звук)

Капітани отримують картки з набором чисел. Потрібно закреслити названі ведучим числа і порахувати суму тих, що залишилися. Правильна відповідь – 5 балів. Переможе та команда, яка першою впорається із завданням.

Картинки по запросу піфагорВ.2. Отже, потрібно закреслити всі числа, кратні трьом і порахувати суму тих, що залишилися.

 

 1, 5, 2, 16, 3, 15, 4, 20, 25, 6, 30, 18, 7, 13, 22, 8, 28, 9, 10, 27, 11, 29, 12, 24.

 

В.1. Сьомий раунд “Впізнай математика” (звук)

За описом, що з’явиться на екрані, слід вгадати ім’я відомого математика. Правильна відповідь – 5 балів. Перемагає команда, яка першою правильно назве математика.

 

В.2. Ім’я якого відомого математика складається з трьох складів: перший склад – число, другий – нота, третій – одне з імен давньоєгипетського бога Сонця?                      

(Пі-фа-гор)

 

В.1. Восьмий раунд “Художники” (звук)

Це домашнє завдання команд. Командам потрібно було підготувати аплікації з геометричних фігур і представити їх.

Максимальна кількість балів – 5 балів.

В.2. Девятий раунд “ Математичний алфавіт” (звук)

 

Необхідно для кожної літери алфавіту придумати математичний термін.

За кожне слово команда отримує 1 бал. На виконання завдання у вас 3 хвилини.

 

Номер художньої самодіяльності (сценка) - ДОДАТОК

 

В.1. Десятий раунд Анаграма(звук)

 

Розшифрувати математичні терміни, переставивши місцями склади або літери. За кожну правильну відповідь – 1 бал. Ваше завдання на екрані.


 

В.2. Одинадцятий раунд Таланти(звук)

Кожна команда представляє номер художньої самодіяльності, пов’язаний з математикою. Максимальна кількість балів – 5.

 

 

В.1. Дванадцятий раунд Дуель(звук)

 

Похожее изображениеОголошуємо конкурс капітанів. (Капітани виходять вперед)

Перед вами чорна скринька. Ваше завдання – назвати предмет, що знаходиться всередині. Максимальна кількість балів – 5 балів. При використанні підказок кількість балів зменшується на 1 бал.

 

В.2. Французький король Людовік XVI, щоб поліпшити фінансове становище шляхом економії, видав указ, який ми виконуємо й нині, не підозрюючи про це. Згідно з указом довжина деякого предмета повинна дорівнювати його ширині (тобто предмет має бути квадратної форми). Цей предмет знаходиться у чорній скриньці. Що це?

 

Підказки:

  • Раніше цей предмет мав овальну форму, через що багато тканини йшло у відходи.
  • Сьогодні ми частіше користуємося ними паперовими.

 

ІІІ. Підведення підсумку двобою.

Просимо журі оголосити остаточні результати!

 

Отже, переможцями двобою стає команда… і їм присвоюється титул «Найкращі математики Броварського професійного ліцею»!!!!!!!!

Вітаємо переможців!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В. КАЗКА  ПРО  ТРИКУТНИК  І  КВАДРАТ

Жили-були два брати,

Трикутник з Квадратом.

(З’являються Трикутник з Квадратом)

Старший – квадратний,

Добрий, невсипущий.

Молодший – трикутний,

Нудний та ще й злющий.

Якось запитав Квадрат:

Кв. Чом ти злишся, любий брате?

В. Той кричить йому…

Тр. Ой, ти,

Як нам жити в дружбі й мирі:

Маю я лиш три кути,

В тебе ж, братику, чотири!

В. Тут квадрат відповідає:

Кв. Брате! Я ж бо старший, я – квадратний.

В. Ще сказав йому квадрат:

Кв. Знаю, ти мені не рад.

Тож нехай розсудять люди,

Хто з нас кращий. Так і буде!

В. Ось і ніч прийшла. До брата перелазить через тин брат молодший, щоб у хаті  зрізать старшому кути. (Ріже ножицями кути у Квадрата, каже, тікаючи )

Тр. Приємних снів, солодких снів!  Проспиш квадратним ніченьку, а встанеш  без кутів!

В. Але вранці злющий брат

Страшній помсті був не рад.

Дивиться: нема Квадрата. Онімів…  Стоїть без слів…

От так помста! Стало в брата

Вісім новеньких кутів.

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Сценарії
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
1437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку