Підсумкове заняття
Квест "У пошуках здоров’я"
Слово вчителя. Доброго дня діти. Сьогодні у нас підсумкове заняття за програмою «Сімейна розмова». За цей період ми багато дізналися, навчилися та зрозуміли. Ми розглянули з вами такі теми як: Дружба та дружні інтереси, міфи та правда про алкогольні напої, секрети реклами, залежність від алкоголю, що таке ситуації ризику та як з них виходити, як сказати «Ні» та що таке здоров’я. Провели багато часу разом, багато дізналися один про одного. Я пропоную вам сьогоднішнє заняття провести у нестандартній формі, а у формі квесту. Адже це допоможе вам підсумувати нашу роботу, а також показати, що ж саме вам запам’яталося за період факультативу «Відверта розмова».
Хто може дати мені відповідь на запитання «Що таке квест»?
Квест – цеінтелектуальна гра, в якій гравці повинні виконувати завдання та розв’язувати головоломки поетапно, та мають мету пройти за допомогою завдань до фіналу.
Отже, як проходить квест. Ваше завдання – виконувати поетапно завдання, які ви будите знаходити. Кожне нове завдання знаходиться на певній станції. Для того, щоб дійти до станції, вам потрібно виконати правильно попереднє завдання і отримати відмітку про нього у Керівника станції. Лише після успішного виконання завдання ви зможете отримати наступне. На першій станції ви отримуєте завдання одночасно, і починаєте роботу над ним. Переможе в квесті та команда, яка найшвидше прийде до фінішу.
(Інформація для вчителя: У квесті може брати участь необмежена кількість команд, в залежності від кількості учасників. Оптимальна кількість учасників у кожній команді 5-7)
Станція 1 «Інтелектуальна». Ваше перше завдання полягає у тому, щоб розгадати кросворд. Виділене слово – це слово підказка, де на вас чекає наступне завдання. Після того, як ви розгадаєте кросворд вирушайте саме туди, вас чекає Керівник.
1. Що кожна людина повинна робити щоранку для того, щоб бути здоровим? (Гімнастика)
2. Графік, якого потрібно дотримуватися протягом дня? (Режим)
3. Процес насичення організму киснем? (Дихання)
4. Як називається відпочинок вночі? (Сон)
5. Двоколесний засіб пересування, який корисний для здоров’я? (Велосипед)
6. Реакція організму на напружену та неочікувану ситуацію? (Стрес)
7. Рослина, в склад якої входить нікотин, та приносить шкоду організму (Тютюн)
8. Як називається стан організму, коли відчуваєш слабкість, нездужання та маєш погане самопочуття? (Хвороба)
9. Чим багаті фрукти та овочі? (Вітаміни)
Станція 2. «Що в ховає малюнок?» Якщо ви в кабінеті медсестри, значить ви відгадали перше завдання і успішно перейшли до наступного етапу. На цій станції вам необхідно розгадати 6 ребусів. Чим швидше ви справитеся, тим швидше перейдете до наступного завдання. Тому не баріться.
1. Сміх 7. Раціон
2. Хвороба 8. Апетит
3. Режим 9. Дієта
4. Засмага 10. Мило
5. Сон 11. Волосся
6. Їжа 12. Повітря
Станція 3. «Обрахункова». Ви успішно перейшли і другу станцію, і тримаєте в руках наступну підказку. Не зволікайте із виконанням завдання, мерщій порахуйте кількість вікон у будівлі школи. Обрахувавши, біжіть до головного входу . Там вас чекає наступне завдання.
Станція 4. «Розумне дзеркало». Кожен з вас, напевно, дивлячись Лару Крофт або Індіану Джонса мріяв про такі пригоди, як у них. От у вас є можливість побувати на їхньому місці. У вас в розпорядженні дзеркало і зашифрований текс. Ваше завдання - розшифрувати записку на листку за допомогою дзеркала та бігти до кабінету психолога. Давши відповіді на запитання по тексту ви отримаєте наступну підказку.
Питання від Керівника станції:
1. О котрій годині підйом? (7.00)
2. Скільки часу займає дорога до школи? (30 хв.)
3. Із скількох годин пообідній відпочинок? (13.30)
4. О котрій годині вечеря і вільні заняття? (з 19.00 до 20.00)
5. Коли потрібно лягати спати? (о 20.30)
Станція 5. «Дешифратор». Кожен із вас колись чув про дешифрацію. Ваше наступне завдання – розшифрувати за допомогою таблиці, що ж заховано у цифрах. Лише за правильну відповідь ви отримаєте наступну підказку. Вона буде чекати вас біля кабінету історії.
А |
Б |
В |
Г |
Г |
Д |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Е |
Є |
Ж |
З |
И |
І |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Ї |
Й |
К |
Л |
М |
Н |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
О |
П |
Р |
С |
Т |
У |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
Ф |
Х |
Ц |
Ч |
Ш |
Щ |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
Ь |
Ю |
Я |
|
|
|
31 |
32 |
33 |
|
|
|
(18,7) (3,23,21,1,28,1,14) (28,1,22) (18,1) (17,12,21,15,24,3,1,18,18,33)
(20,21,19) (23,7), (30,19) (12) (10,1,21,1,6,11) (28,19,4,19)
(21,19,2,11,23,31,22,33) (23,19,17,24) (30,19) (9,11,23,23,33) – (27, 7)
(22,20,7,15,23,1,15,16,31), (20,16,1,18) (33,15,19,4,19)
(22,15,16,1,6,7,18,11,14) (2,19,4,19,17) (12) (18,7) (6,19,22,23,24,20,18,11,14)
(16,32,6,22,31,15,19,17,24) (21,19,10,24,17,19,3,12)
(17,1,21,15) (1,3,21,7,16,12,14)
(Не втрачай час на міркування про те, що і заради чого робиться, тому що життя – це спектакль, план якого складений Богом і не доступний людському розумові.
Марк Аврелій.)
Станція 6 «Емоційна». Вам потрібно зробити колективне фото, на якому буде зображено 3 позитивні та 2 негативні емоції, але при цьому 2 людини повинні сидіти, 2 стояти і 1 перебувати в русі. І наостанок зробити спільне селфі команди. Якщо фото готове – мерщій біжіть до кабінету директора.
Станція 7 «Фінальна». (Директор школи) Це остання станція вашого квесту. І я дуже рада, що ви завершили її на такій позитивній і веселій ноті. Нехай ці фото нагадують вам про те, що в нашому житті повинні бути лише позитивні думки та багато усмішок. Що кожна наша думка – це наше життя. То чим більше буде у вас позитиву і руху, тим більш здоровими і щасливими ви будите. Хочу нагородити вас грамотами за пройдений квест-гру та вручити невеликі подаруночки. Нехай вам щастить.
Слово вчителя. Ми завершили наші заняття. Я маю надію, що ви багато чого запам’ятали та взяли для себе. Нехай кожне наше заняття залишить у вашій пам'яті лише приємним спогадом. І пам’ятайте, що ваше здоров’я залежить лише від вас самих. Адже ми самі господарі свого щастя.
На цьому ми з вами прощаємося. До нових зустрічей.