Квест-урок математики
у 2 класі
«В пошуках скарбів»
Тема. Закріплення таблиці додавання і віднімання чисел 2, 3, 4, 5. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач.’
Мета. Закріпити знання учнями таблиці додавання і віднімання чисел 1, 2, 3, 4, 5, вміння розв’язувати задачі, порівнювати вираз і число; розвивати нестандартне мислення, вміння швидко приймати рішення, формувати здатність працювати в команді, виховувати товариськість, почуття взаємодопомоги і взаємоповаги, повагу до думок інших, підвищувати ефективну конкурентоспроможність задля підняття власної самооцінки.
Обладнання і матеріали: мультимедійний комплект, різнокольоровий м’яч, картинки із зображенням «осінніх» тварин, конверти із завданнями, фломастери, аркуші для групової роботи, цеглинки LEGO, дзеркальце для читання перевернутих інструкцій, об’ємні геометричні фігури, чарівний мішечок, «хмара слів» для рефлексії, скриня із скарбами.
І. Організаційна частина.
Учитель
- Діти, в народі кажуть, що добрий гість – дому радість. Гадаю, що ви, як і я раді сьогоднішнім гостям. Давайте з ними привітаємося.
Привітання до гостей:
Добрий день!
У добрий час
Радо ми вітаєм вас!
ІІ. Мотивація навчальної діяльності (1хв.)
Учитель
Математична розминка. Ланцюжок прикладів з м’ячем.
ІІІ. Повідомлення теми та завдань уроку
У світ математики
Ще один крок
Допоможе зробити нам
Квест-урок.
К – кмітливі, креативні
В – веселі, винахідливі
Е - енергійні
С - старанні
Т – терплячі, талановиті
Словникова робота (Мар’яна)
Квест – це захоплива, драйвова гра, яка передбачає застосування як фізичних(гравці постійно в русі), так і розумових зусиль, знань, кмітливості, артистичності, вияву командного духу
Бажаю вам успіхів! Вперед!
ІV. Виконання завдань квесту.
Отримуємо ключ до наступного завдання.
(Команди отримують листочки. Прикріплюють їх до кошиків)
Характеристика числа 20:
парне,
кругле,
двоцифрове,
сусіди 19 і 21,
попереднє до числа 21,
наступне після 19,
має 2 десятки і 0 одиниць,
можна розкласти на 10 і 10,
належить до другого десятка.
(Команди отримують листочки. Прикріплюють їх до кошиків)
(Команди отримують листочки. Прикріплюють їх до кошиків)
Завдання для команди 1
Орестові 13 років, а Марті – 5 років. На скільки років Орест старший від Марти?
Завдання для команди 2
Мама купила 6 яблук, 3 апельсини і 4 груші. Скільки фруктів купила мама?
(Пишуть скорочений запис, розв’язання, відповідь. Чіпляють на дошку)
(Команди отримують листочки. Прикріплюють їх до кошиків)
5. Фізкультхвилинка «Раз, два, три»
Завдання в конверті
За мною рухи повтори –
Ще крок до скарбу ти зроби.
(Команди отримують листочки. Прикріплюють їх до кошиків)
14 -5◌10 12 ◌ 6+5 1дм ◌ 13см
13 – 4 ◌ 9 13 ◌ 9+4 10см ◌ 10дм
(Команди отримують листочки. Прикріплюють їх до кошиків)
Один учасник від кожної команди із закритими очима має на дотик впізнати об’ємні геометричні фігури.
(Команди отримують листочки. Прикріплюють їх до кошиків)
(Скарби під жовтою скринею на столі)
VІ. Рефлексія.
1.Робота із «хмарою слів».
- Спробуйте закінчити речення:
На уроці я навчився(лася)…
Ці знання мені допоможуть…
Я знаю як додати числа 2, 3, 4, 5 до одноцифрового числа з переходом через розряд. Для цього слід…
Я знаю як відняти числа 2, 3, 4, 5 від двоцифрових з переходом через розряд. Для цього слід…
Я легко виконував(ла) такі завдання…
Потрібно було добре подумати, коли…
2. Самооцінювання
Оцініть свою роботу:
- блакитна цеглинка: «У мене все вдалося!»
- помаранчева цеглинка: «Працюватиму краще»
- червона цеглинка: «Треба ще тренуватися»
Якщо смітять дітлахи:
І дівчата, й хлопці,
віник в руки ти візьми
І порядок наведи!
Ти доріжку підметеш
І підказочку знайдеш!
12-3
7+
https://naurok.com.ua/urok-dodaemo-i-vidnimaemo-chisla-z-perehodom-cherez-rozryad-rozv-yazuvannya-zadach-virazom-154297.html