Квест-урок математикиТема. Закріплення таблиці додавання і віднімання чисел 2, 3, 4, 5. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач.’

Про матеріал
Квест- урок математики підготовлено відповідно до вимог НУШ, з використанням сучасних методик та інтерактивних методів навчання. Урок проходить у швидкому драйвовому темпі у формі змагання.
Перегляд файлу

Квест-урок математики

у 2 класі

«В пошуках скарбів»

Тема. Закріплення таблиці додавання і віднімання чисел 2, 3, 4, 5. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач.’

Мета. Закріпити знання учнями таблиці додавання і віднімання чисел 1, 2, 3, 4, 5, вміння розв’язувати задачі, порівнювати вираз і число; розвивати нестандартне мислення, вміння швидко приймати рішення, формувати здатність працювати в команді, виховувати товариськість, почуття взаємодопомоги і взаємоповаги, повагу до думок інших, підвищувати ефективну конкурентоспроможність задля підняття власної самооцінки.

Обладнання і матеріали: мультимедійний комплект, різнокольоровий м’яч,   картинки із зображенням «осінніх» тварин, конверти із завданнями, фломастери, аркуші для групової роботи, цеглинки  LEGO, дзеркальце для читання перевернутих інструкцій, об’ємні геометричні фігури, чарівний мішечок, «хмара слів» для рефлексії, скриня із скарбами.

І. Організаційна частина.

Учитель

 - Діти, в народі кажуть, що добрий гість – дому радість. Гадаю, що ви, як і я раді сьогоднішнім гостям. Давайте з ними привітаємося.

Привітання до гостей:

Добрий день!

У добрий час

Радо ми вітаєм вас!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності (1хв.)

Учитель

  • Діти я пропоную вам стати в коло

Математична розминка. Ланцюжок прикладів з м’ячем.

  •  Навіщо нам вивчати математику,
  • Чого ви очікуєте від уроку? (Щоб він був цікавим, творчим, продуктивним, навчальним)
  • А якими ви повинні бути на уроці? (Повторення правил поведінки на уроці)

ІІІ. Повідомлення теми та завдань уроку

У світ математики

Ще один крок

Допоможе зробити нам

Квест-урок.

  • Пропоную придумати слова, які характеризують наш клас, за першими літерами цього слова.

К – кмітливі, креативні

В – веселі, винахідливі

Е - енергійні

С - старанні

Т – терплячі, талановиті

Словникова робота (Мар’яна)

Квест – це захоплива, драйвова гра, яка передбачає застосування як фізичних(гравці постійно в русі), так і розумових зусиль, знань, кмітливості, артистичності, вияву командного духу

  • Отож,  розпочинаємо наш квест-урок, впродовж якого будемо виконувати різні завдання в команді.  Сигналом про виконання будуть ваші підняті руки.
  • Ми об’єдналися в дві команди. Оберіть капітанів. За правильне  виконання завдання кожна команда буде отримувати осінній листочок. Команда, яка виконає всі завдання і збере максимальну кількість листочків, може знайти справжній скарб.

Бажаю вам успіхів! Вперед!

ІV. Виконання завдань квесту.

  1. Розв’язати приклади на дошці.

Отримуємо ключ до наступного завдання.

(Команди отримують листочки. Прикріплюють їх до кошиків)

 

  1. Будуємо вежу.

Характеристика числа 20:

парне,

кругле,

двоцифрове,

сусіди 19 і 21,

попереднє до числа 21,

наступне після 19,

має 2 десятки і 0 одиниць,

можна розкласти на 10 і 10,

належить до другого десятка.

(Команди отримують листочки. Прикріплюють їх до кошиків)

  1. Назви компонентів дій додавання і віднімання.
  • В конверті лежить аркуш із виразом. Обчисліть його і прочитайте по-різному, використовуючи цеглинки   LEGO.

(Команди отримують листочки. Прикріплюють їх до кошиків)

  1. Робота над задачами

Завдання для команди 1

Орестові 13 років, а Марті – 5 років. На скільки років Орест старший від Марти?

 

 Завдання для команди 2

Мама купила 6 яблук, 3 апельсини і 4 груші. Скільки фруктів купила мама?

(Пишуть скорочений запис, розв’язання, відповідь. Чіпляють на дошку)

(Команди отримують листочки. Прикріплюють їх до кошиків)

        5. Фізкультхвилинка «Раз, два, три»

Завдання в конверті   

За мною рухи повтори –

Ще крок до скарбу ти зроби.      

(Команди отримують листочки. Прикріплюють їх до кошиків)

  1. Порівняння виразу і числа.

14 -5◌10              12 ◌ 6+5           1дм ◌ 13см

13 – 4 ◌ 9            13 ◌ 9+4            10см ◌ 10дм

(Команди отримують листочки. Прикріплюють їх до кошиків)

  1. Гра «Чарівний мішечок»

Один учасник від кожної команди із закритими очима має на дотик впізнати об’ємні геометричні фігури.

(Команди отримують листочки. Прикріплюють їх до кошиків)

  1. Читання перевернутого повідомлення.

(Скарби під жовтою скринею на столі)

VІ. Рефлексія.

1.Робота із «хмарою слів».

 - Спробуйте закінчити речення:

На уроці я навчився(лася)…

Ці знання мені допоможуть…

Я знаю як додати числа 2, 3, 4, 5 до одноцифрового числа з переходом через розряд. Для цього слід…

Я знаю як відняти числа 2, 3, 4, 5 від двоцифрових з переходом через розряд. Для цього слід…

Я легко виконував(ла) такі завдання…

Потрібно було добре подумати, коли…

2. Самооцінювання

Оцініть свою роботу:

 - блакитна цеглинка: «У мене все вдалося!»

 - помаранчева цеглинка: «Працюватиму краще»

 - червона цеглинка: «Треба ще тренуватися»

 

 

  •  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Якщо смітять дітлахи:

І дівчата, й хлопці,

віник в руки ти візьми

І порядок наведи!

Ти доріжку підметеш

І підказочку знайдеш!

 

 

12-3  

7+

 

 

https://naurok.com.ua/urok-dodaemo-i-vidnimaemo-chisla-z-perehodom-cherez-rozryad-rozv-yazuvannya-zadach-virazom-154297.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 лютого 2022
Переглядів
282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку