"Квест з основ здоров*я для учнів 6-9 класів на тему "Цілісність здоров*я людини""

Про матеріал

Цей квест було проведено 14 грудня 2017 року як відкритий урок під час районного засідання вчителів основ здоров*я.

Він розрахований для учнів 6-9 класів,де вони працюють у групах по шестеро учнів. Суть цього заходу у тому,щоб учні вкотре довели необхідність збереження здоров*я та його цілісності.Діти виконували ряд цікавих завдань,де були потрібні знання і з інших предметів ,таких як біології,екології,хімії.Захід супроводжувався мультимедійною презентацією,яка краще дозволяла орієнтуватися в ситуаціях ,щоб швидше виконати завдання. Усі квестери в кінці ,виконавши відповідне завдання ,отримали смачні та корисні призи (казинакі з горішків та соняшникового насіння).Квест проходив у дружній та життєрадісній атмосфері,залишивши тільки позитивні спогади як і в учнів ,так і у вчителів.Дуже рада поділитися цим планом-конспектом з усіма бажаючими провести такий цікавий виховний захід.Успіхів Вам!!!

Зміст архіву
Перегляд файлу

План-конспект   квесту  з основ здоров'я для учнів 6-9 класів

Тема: Цілісність здоров'я людини

Мета:  -освітня :формувати в учнів уявлення про цілісність здоров’я, його складові;

                            - навчити формувати принципи здорового способу життя,

                            - розширити набуті знання про чинники впливу на здоров’я, що сприяють гармонійному               особистісному розвитку;

                          - розкрити вплив природних і соціальних чинників на здоров’я;

  • розвиваюча:  розвивати вміння працювати в групах,
  • логічне мислення,
  •  вміння відстоювати власну думку,
  •  щоденно піклуватись про своє здоров’я ,
  • розвивати екологічне мислення і поведінку;
  • виховна : виховувати бажання розвивати усі складові свого здоров’я та берегти його.

Форма проведення : квест

Міжпредметні зв'язки: хімія ,біологія, екологія

Обладнання : карта, персональний комп'ютер, проектор, презентації, карточки з завданнями, відповідні речовини для дослідів

Хід уроку

Епіграф квесту :

Головним  скарбом  життя  є  не  землі,  що  ти  їх  завоював,  не  багатства,  що  їх маєш  у  скринях...  Головним  скарбом  життя  є  здоров’я,  і,  щоб  його  зберегти, потрібно багато що знати.

 (Авіцена) 

І Організаційний момент

ІІ Активізація і мотивація діяльності учнів

Вступне слово вчителя

Здоров'я - безцінне надбання не тільки кожної людини, але і всього суспільства. При зустрічах, розставання з близькими і дорогими людьми ми бажаємо їм доброго і міцного здоров'я, так як це - основна умова і запорука повноцінного і щасливого життя. Здоров'я допомагає нам виконувати наші плани, успішно вирішувати життєві основні завдання, долати труднощі, а якщо доведеться, то й значні перевантаження. Добре здоров'я розумно зберігається і закріплюється  самою людиною, забезпечує йому довге , активне і щасливе  життя.

Притча про здоров'я

Посперечалися одного разу Здоров’я і Щастя про те, хто з них важливіший.

Щастя каже:

— Я важливіше!

— Чому?

— Без мене людям погано. Вони завжди шукають мене. Про мене всі тільки й говорять. Кожен хоче бути щасливим.

— Кожен також хоче бути здоровим.

— Про здоров’я мало хто говорить, а ось про щастя тільки і чути.

— Ти вважаєш, що здоров’я не потрібно людям?

— Щастя важливіше! Без нього людина не може. Дивись, он іде хлопчик. Давай у нього запитаємо, що для нього найголовніше – щастя чи здоров’я?

Вони звернулися до хлопчика.

— Хлопчику, що для тебе важливіше – щастя чи здоров’я?

— Звичайно ж, щастя!, – не замислюючись, відповів хлопчик.

— Ти щасливий? – О! Так, я щасливий!

— От бачиш! – Заплескало в долоні Щастя і підстрибнуло з радості. – Я ж кажу, що щастя головніше.

— А скажи, хлопчику, ти здоровий? – звернулося до нього Здоров’я.

— Так, я здоровий!

— Щастить тобі! –( Втрутилася в розмову жінка, яка проходила повз.)

 – Мені б твоє здоров’я, тоді і я була б щаслива…

Кожному від народження дається найцінніший дар — життя. І найдорожче, що є в житті, — це здоров'я. Але, хоч як не дивно, люди дуже легковажно можуть ставитися до здоров'я, особливо молодь. Не вміють його берегти і вести здоровий спосіб життя.

Чому жінка вбачає щастя у здоров'ї, а маленький хлопчик цього не розуміє?

 

Проблемне питання

Чому жінка вбачає щастя у здоров'ї, а маленький хлопчик цього не розуміє?

  • В чому полягає цілісність здоров'я людини ?

(на дошці в центрі кімнати висить напис)

 

ІІІ Діяльнісний етап

Щоб дізнатися відповідь на це  запитання ми сьогодні пройдемо цікавий квест. Суть квесту у проходженні завдань задля спільної мети – дізнатися у чому полягає цілісність здоров'я людини. Участь у ньому беруть учні 6-9 класів. В кожній команді по 6 учасників. Оберіть свого спікера, який буде очолювати свою команду.

(Команди мають відповідні бейджики ,за якими їх можна розпізнати)

 (Команда «Друзяки»

Учні 6 класу розкривають сутність соціальної складової здоров'я.

(Для уроків основ здоров'я це можна використати під час уроку «Стосунки з однолітками. Підліткові компанії. Ознаки дружніх ,недружніх і небезпечних компаній»)

Команда «Ерудити»

Учні 7 класу розкривають сутність духовної і психічної складових здоров'я людини

(Під час уроків основ здоров'я матеріали завдань можна використати під час вивчення теми «Уміння вчитися. Умови успішного навчання. Розвиток сприйняття ,уваги ,пам'яті, творчих здібностей»

Команда «Смакоїжки»

Учні 8 класу визначають суть фізичної складової здоров'я людини.

(Під час уроків основ здоров'я може бути фрагментом уроку на тему «Безпека харчування. Традиційні і сучасні системи харчування. Вибір харчових продуктів. Харчові добавки. Профілактика захворювань незбалансованого харчування.))

Команда «Екологи»

Учні 9 класу розкривають суть соціальної складової здоров'я людини.

(Питання ,над яким працюватимуть учні можна застосувати на уроці основ здоров'я на тему «Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров'я . Розвиток екологічного доцільного мислення і поведінки, як складова формування здорового способу життя.»))

Команда 6 класу «Друзяки» C:\Users\Андрій\Desktop\Risovanie_smajlikami_dlja_Mail_ru.png

Команда 7 класу «Ерудити» C:\Users\Андрій\Desktop\books-1024x1024.png

Команда 8 класу «Смакоїжки» C:\Users\Андрій\Desktop\www.GetBg.net_2017Holidays___Carnival_Smiley_with_pancakes_on_Pancake_Day_card_111505_.jpg

 

Команда 9 класу «Екологи» C:\Users\Андрій\Desktop\37390227-Sympathetic-character-WHO-dealer-to-an-energy-saving-light-bulb-Stock-Vector.jpg

Спочатку ознайомимося з картою-маршрутом квесту, щоб зорієнтуватися на плідну і активну роботу.

(показую намальовану карту проходження основних зупинок гри або на слайді мультимедійної дошки)

Тож для успішного проходження цієї гри кожна команда подолає шлях завдань ,за таким маршрутом:

Зупинка №1 – Презентаційна

Зупинка №2 – Інформаційно-дослідницька

Зупинка№3 – Шифрувальна

Зупинка №4 – Фінішна

Квест – це командна гра. Спікер відповідає за роботу команди. Усі дотримуються «правила піднятої руки» -якщо хтось підняв руку, то всі повинні припинити розмови і уважно слухати, при порушенні правила, команда буде наказана,

В кінці успішного проходження квесту на усіх учасників чекає чарівна коробка з приємним сюрпризом. Пам'ятайте ,що у вас є обмеження у часі - на проходження кожної зупинки надається визначена кількість часу.

  • Отож ,розпочинаємо! Усі готові?

Зупинка №1 Презентаційна

Спершу запрошуємо спікерів кожної команди . Ви закінчити приказки та прислів'я про здоров'я ,для того, щоб відрилося завдання цієї зупинки

(На слайді презентації записана перша частина речення ,діти мають згадати і сказати закінчення )

Було б здоров'я, а все інше (наживемо).

Здоров'я- найдорожчий (скарб).

Весела думка – (половина здоров'я).

Не просіть хліба у Бога, а (просімо здоров'я).

Сміх краще лікує, ніж (усі ліки).

Вартість здоров'я знає лише той, (хто його втратив)

Над здоров'ям (нема старшого).

Держи голову в холоді ,ноги в теплі, (проживеш довгий вік на землі).

Після прочитаних речень на екрані

Учасники мають здогадатися, що завдання

десь на дверях географічного  кабінету.

Знаходять листочок ,на якому написане завдання:

Представити свою команду, використовуючи якомога

менше слів, але найточніше.

На завдання дається 2-3 хв. Команда, яка готова піднімає руки.

Молодці, вітаю вас, друзі! Першу зупинку ми подолали.

Зупинка №2 Інформаційно-дослідницька

На слайді презентації для кожної команди висвітлено код знаходження конверта із завданнями

  розгадайте ребус    К C:\Users\Андрій\Desktop\depositphotos_22981004-stock-illustration-magic-genie.jpgC:\Users\Андрій\Desktop\images.jpgC:\Users\Андрій\Desktop\images.jpgC:\Users\Андрій\Desktop\images.jpgC:\Users\Андрій\Desktop\hands_PNG868.png    с.35

( Книжка с.35)

               C:\Users\Андрій\Desktop\9-2.PNG

(малюнок)

Я Б C:\Users\Андрій\Desktop\250px-Fortified_Compound.png    C:\Users\Андрій\Desktop\13190054_13185742_030000718705000205000_large.jpg

(яблуко)

   Г C:\Users\Андрій\Desktop\cartoon-wild-animals-kids-little-cute-elephant-lets-water-fountain-trunk-smiles-71388619.jpg БC:\Users\Андрій\Desktop\3.jpg

(глобус)

Кожна команди ,розгадавши кросворд, шукає місце знаходження конверта із завданням

«Друзяки» - розв'язати ситуативну задачу :

До вашого класу прийшла нова дівчинка. Вона дуже сором'язлива та не може швидко налагодити стосунки з новими однокласниками. Тому вона відчуває самотність.

Допоможіть їй – напишіть записку зі словами підтримки.

Уявіть себе на місці дівчинки, що ви відчуваєте?

«Ерудити» - Запропонувати модель успішного учня.

«Смакоїжки» - Довести якість та властивості меду, як важливого й корисного продукту харчування.

«Екологи» - скласти схему «Чинники забруднення навколишнього середовища»

Після визначеного часу спікер або сам дає відповідь на питання, або делегує когось із учасників.

Молодці, квестери! Отож рухаємося до наступної зупинки.

Зупинка №3 Шифрувальна

На екрані слайда треба прочитати слово код до наступного завдання, щоб знайти конверт.

Обернене читання слів

   АКШОД  АВОМ .РКУ   (укр.мова дошка)

     ОНКІВ   ЯІФАРГОЕГ  (географія вікно)

АФАШ  АВОМ .ЛГНА (англ.мова шафа)

ЛІТС  ІТСОНВОХУД  .БАК  (каб.духовності стіл)

Приносять конверти із завданнями ,де розміщено кросворди ,в яких зашифровані складові здоров'я, над сутністю яких працювали команди.

Команда «Друзяки» - соціальна

Команда «Ерудити» - психічна і духовна

Команда «Смакоїжки» - фізична

Команда «Екологи» - соціальна

(Додаток 1)

Спікери доповідають про виконане завдання.

Молодці! Ви дуже впевнено дійшли до фінішної зупинки! Отож, що ми можемо у підсумку сказати ,в чому полягає цілісність здоров'я людини?

Зупинка№4 Фінішна

Молодці! Ви дуже впевнено дійшли до фінішної зупинки! Тож усі заслуговуєте на винагороду. Але необхідно розв'язати останню головоломку, щоб знайти місце знаходження призів.

На кожному столі у кожної команди знаходяться нарізані окремі букви. Тільки склавши їх разом ,ви зможете прочитати зашифроване слово, місце знаходження винагороди.

Діти швиденько збирають букви і у них виходить зашифроване слово ,вони забирають свої призи.(призом є коробка,в якій  знаходять казинакі-солодощі,які відносно є корисними)

КРІСЛО

СХОДИ

СЦЕНА

КОРИДОР

Молодці, друзі! Я дуже рада, що ви успішно пройшли усі зупинки цього квесту.

  • Які враження у вас від цієї гри?
  • Що найбільше запам'яталося?
  •  Отож, що ми можемо у підсумку сказати ,в чому полягає цілісність здоров'я людини?

Діти виходять на сцену з слоганами:

1-ий: Здоров'я – найдорожчий скарб.

2-ий: Здоров'я – це краса.

3-ий:Здоров'я – це сила і розум.

4-ий:Здоров'я – це багатство.

5-ий:Здоров'я потрібно берегти.

6-ий:Здоров'я потрібне усім.

7-ий:Здоров'я – це життя.

8-ий:Здоров'я – це щастя й успіх.

1-ий: Ми – майбутнє нації!

2-ий: Ми любимо нашу країну, ми цінуємо життя!

3-ий: Нове покоління впевнене, що все в житті залежить тільки від нас!

4-ий: Сьогодні всі ми тут зібрались.

 Щоб людям ще раз нагадать:

Любіть, дружіть і поважайте

Життя й здоров’я зберігайте!

 

 

5-ий:Подружись зі спортом, друже,

Будь здоровим, сильним, дужим,

Йди в похід і грай в футбол,

Шахи, теніс, волейбол.

 

6-ий:Смачно їсти полюбляю

 Імунітет свій поповняю,

 А банани й вітаміни

   А якщо медок вживати,

То хвороб не будеш знати.

 

7-ий: Їж фрукти й овочі, мій друже,

Пий соки і цілющий чай

 І не сиди в тісній кімнаті,

 Побільше надворі гуляй.

 

 8-ий:Хто чистюля-молодець,

За собою доглядає,

 Той відмінний вигляд має!

 

 1-ий:Нехай земля почує сміх дітей,

 Здорових молодих людей,

Щоб щастям повнилася хата

 І радості на всіх було багато.

 Всі. Ми!

 2-ий:За те, щоб в усьому світі

 Було багато радості і квітів.

 Вдача в нас завжди така:

Все ми робим жартома.

Любимо веселий сміх,

 Сміх, що гріє нас усіх.

 

  3-ий:Здоров’я – це все: і щастя, і багатство.

 4-ий:Здоров’я – це символ життя!

 5-ий:Тож не піддавайся шкідливій звичці!

 Не спалюй своє майбутнє!

6-ий учасник. Люди світу. будьте обережні!

7-ий учасник. Здоров’я за гроші не купиш.

 8-ий учасник. Здоров’я – всьому голова.

 1-ий учасник. Бути здоровим чи ні – твій вибір.

2-ий учасник. Зроби його!

3-ій учасник. Обери життя, а не смерть.

4-ий учасник. Україні допоможуть молоді, свідомі, впевнені, сильні.

 Всі. Молоде покоління!

5-ий учасник. Рішуче в своїх прагненнях.

 Всі. Ми!

 6-ий учасник. Впевнені у своїх силах і в своєму успіху.

1-ий учасник. Здоровий спосіб життя – це наш вибір.

 2-ий учасник. Нам є з чого вибирати.

3-ий учасник. Нам є де застосовувати свою молодість і талант.

4-ій учасник. Ми обираємо спорт.

5-ий учасник. Ми обираємо музику.

 6-ий учасник. Ми обираємо танці.

 Всі. Ми обираємо життя!

7-ий учасник. Тому будемо здоровими!

8-ий учасник. Ми будемо щасливими!

1-ий учасник. Ми будемо красивими!

 2-ий учасник. Ми будемо веселими!

 3- ий учасник. Хай в нотному стані життя

     Вам складеться мелодія долі.

 І прекрасні роки майбуття

Також нашій улюбленій школі.

 Всі. Життя – це життя!

 1-ий учасник. Створи його! Не губи його! Борись за нього!

 Всі. Життя прекрасне

2-й Життя - це здоров’я, скористайся ним.

3-й Життя - це краса, милуйся нею.

4-й Життя –це багатство, не розтрать його.

5-й Життя - це скарб, бережи його.

 6-й Життя - це мрія, здійсни її.

7-й Життя – це пісня, доспівай її.

8-й Життя таке чудове, не згуби його.

 4-й Це твоє життя, борись за нього!

Всі (разом) Ми за здоровий спосіб життя!

 Приєднуйтесь до нас!  

 

1.Учень: Бо, хто здоровий, той сміється

Все йому в житті вдається

Він долає всі вершини

Це ж чудово для людини.

 

2.Учениця : Хто здоровий, той не плаче

Жде його в житті удача

Він уміє працювати

Вчитись і відпочивати.

 

 

3.Учениця: Він сміливо в світ іде

І за собою всіх веде.

Бо здоров’я – це прекрасно!

Здорово, чудово, ясно!

 

4.Усі ми з вами – рівні люди

Нехай же мир, добробут, щастя буде

Збережемо наш дім від тьми

Візьмемось за руки – я, ти, ми!

 

5.Хто здоровий, той сміється,

Пісня радісна лунає.

Він ніколи не здається,

Бо у серці мужність має.

 

6.учень Хто здоровий, той не тужить,

Бо немає місця тузі.

Він хороший, вірно дружить,

І повсюди в нього друзі.

 

7.учень Хто здоровий, той багатий —

Величезний скарб тримає.

З добрим серцем, не пихатий,

А в душі він сонце має.

 

8.учень Хто здоровий, той працює,

Вчиться радісно й завзято.

Він співає і танцює

Й кожен день у нього свято.

 

1.учень Хто здоровий — скрізь встигає,

Дух і сила є у нього.

Він чудове тіло має

Й завжди добре все в такого!

 

1.учень  На останок  побажаєм всім здоров’я і наснаги!

2.учень  Слова ви наші пам’ятайте і про спорт не забувайте!

3.учень  Бо хвороби по всяк час підступом чатують!

4.учень  Лише завзятість, сила волі !

Разом Вас від бід врятують!

 

Пісня на мотив  «Гайтана – Сонце нам сяє»

 

Зустрічай день новий

Здоров’я берегти – шлях не простий

Пам’ятай, ми усі одна сім’я

Ти і я.

Завжди йди, не чекай

І на перешкоди

Не зважай.

Бо ти не один

Повір, що тобі пощастить!

 

Приспів

Бо сонце нам сяє

Сяє, сяє, сяє

Спорт усіх єднає

І дружньо закликає

Забудь все негативне

Живи ти позитивно

Частіше посміхайся

Цінуй,що в тебе є!

Підбиття підсумків квесту

Для будь-якої людини здоров'я є безперечною цінністю. Відсутність здоров'я не здатні компенсувати жодні багатства або досягнення. Ми витрачаємо цілу купу грошей на дорогі таблетки, які мають при цьому безліч побічних ефектів (одне лікує - інше калічить), а між тим, причина багатьох хвороб криється у нас всередині - це наш світогляд, спосіб мислення.

Наші хвороби дуже часто виявляються наслідком невирішених психологічних проблем, і деколи достатньо їх усвідомити, щоб позбутися хвороби. Наприклад, причиною раку може виявитися глибока не пробачена образа, алергію може викликати неприйняття себе або чогось в навколишньому світі. Варто уважно задуматися над своїм життям і переглянути своє ставлення до деяких проблем  - і багато хвороб підуть самі собою. Крім "психологічної" самодисципліни і саморозвитку, варто чимало уваги приділити і здорового способу життя, правильно харчуватися і не нехтувати фізичним навантаженням.

Навчіться довіряти навколишнього світу і бачити в ньому прекрасне - долати проблеми і труднощі, що виникають у вас на шляху, жити стане на багато простіше.

Запам’ятайте: «Для того, щоб втішатися скарбами природи, людина повинна бути здоровою, сильною і розумною» (І.П. Павлов)

Хоч би над вами було постійно сто вчителів — вони не зможуть змусити вас чинити так, а не інакше, якщо ви самі не поставите перед собою якусь мету. Всім зрозуміло: все, що робиться для вашого здоров'я, для вашої привабливості, не може бути небажаним чи неприємним. Тільки декому іноді не вистачає сили волі, дехто просто лінується виконувати всі приписи і норми культурного життя. Навчіться вимагати самі від себе, виховуйте себе такими, щоб ви самі собі подобались. Адже лише частка того, що ми називаємо красою, дається природою, решта залежить від самої людини. Бажаю вам бути завжди здоровими і красивими!

Здоров’я − це великий дар. Пізнавайте себе в чистоті та розумі, роблячи добрі справи. Тримайте свої думки, слова, емоції в спокійному і доброму стані. Живіть без насилля над собою і іншими. Не накликайте ненависть, образу в свій дім. Бережіть своє здоров’я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Команда «Екологи»

 

  1

С

О

н

2

г

і

п

о

к

і

н

е

з

і

я

3

е

м

о

ц

і

ї

4

г

і

п

о

д

и

н

а

м

с

к

о

в

о

р

о

д

а

6

в

о

л

я

7

м

о

р

а

л

ь

8

с

т

о

с

у

н

к

и

9

х

а

р

а

к

т

е

р

 

1.Стан організму, життєва потреба для відновлення втрачених за день сил.

2. Особливий стан організму, що виникає внаслідок недостатньої рухової активності.

3.Можуть бути як і позитивні, так і негативні.

4. Сукупність негативних змін в організмі людини в результаті тривалої гіпокінезії.

5. Український філософ, який написав: «Надмірність породжує пересиченість, пересиченість – нудьгу, нудьга ж – душевний смуток, а хто хворіє, того не можна назвати здоровим».

6.Здатність приймати усвідомлені рішення й спрямовувати свої думки й дії відповідно рішень.

7. Сукупність норм поведінки, що означає «неписані правила».

8.Це різноманітні зв'язки між людьми, що передбачають різні рівні спілкування.

9. Сукупність стійких психічних властивостей людини, що впивають на її поведінку.

 

Команда «Смакоїжки»

 

1

р

е

ф

л

е

к

с

і

я

2

в

і

й

н

а

3

р

и

з

и

к

4

в

и

т

р

и

в

а

л

і

с

т

ь

5

х

а

р

ч

у

в

а

н

н

я

6

с

а

л

ь

м

о

н

е

л

ь

о

з

7

п

о

г

а

н

к

а

 

1.Обмірковування, здатність до аналізу поведінки, свого психологічного стану.

2. Боротьба за територію чи владу, яку ведуть різні політичні сили, використовуючи зброю.

3.Кількісна міра небезпеки.

4. Здатність людини протистояти втомі, виконувати роботу ефективно.

5. Теоретичні знання і практичні методи, які містять певні правила вибору і вживання їжі людиною.

6. Особливо небезпечне харчове отруєння, збудником якого є сальмонела.

7. Найнебезпечніший з отруйних грибів.

 

 

 

 

 

 

 

Команда «Ерудити»

1

с

п

а

д

к

к

о

в

і

с

т

ь

2

с

о

к

р

а

т

3

з

в

и

ч

к

а

4

х

о

л

е

р

а

5

з

і

т

к

н

е

н

н

я

6

п

о

ч

у

т

т

я

7

і

м

у

н

і

з

а

ц

і

я

8

п

а

м'

я

т

ь

 

  1. Один з чинників здоров'я,  який визначає його на 20%.
  2. Стародавній філософ, якому належить такий вислів : «Якщо ви достатньо розумний, то слід подбати про своє здоров'я, оскільки здоров'я- це не все, але без здоров'я – все ніщо».
  3. Поведінка, спосіб дій, схильність , що стала для людини звичайними , постійними.
  4. Небезпечне інфекційне захворювання.
  5. Ситуація, коли транспортні засоби, що рухалися, зіштовхнулися між собою, або з рухомим залізничним потягом, або з транспортним засобом, що раптово зупинився.
  6. Форма переживання людиною свого ставлення до світу, який її оточує, й до самої себе.
  7. Метод профілактики інфекційних хвороб шляхом створення в організмі штучного імунітету.
  8. Академік Абрам Іоффе знав усю таблицю логарифмів, Моцарту було достатньо почути музичний твір один раз, щоб виконати його і записати на папері, Уїнстон Черчіль знав майже усі твори Шекспіра, Білл Гейтс знає сотні кодів створених ним мови програмування – все це результат психофізіологічного процесу, що відбувається в мозку людини із закріпленням, збереженням і наступним використанням попереднього досвіду.

 

 

Команда «Друзяки»

1

й

о

д

2

б

л

а

г

о

п

о

л

у

ч

ч

я

3

х

а

р

ч

у

в

а

н

н

я

4

п

о

в

і

н

ь

5

в

е

д

м

і

д

ь

6

м

а

р

к

у

в

а

н

н

я

7

к

а

р

і

є

с

 

  1. Мікроелемент, необхідний для повноцінного фізичного та інтелектуального розвитку людини.
  2. Відчуття задоволення життям.
  3. Процес, який забезпечує діяльність різних органів і систем і є важливою умовою міного здоров'я, високої працездатності, гармонійного розвитку.
  4. Стихійне лихо, яке характеризується піднесенням рівня води в річках і не тільки.
  5. Небезпечна дика тварина, що може завдати шкоди здоров'ю та життю людини.
  6. Певні відомості , умовні позначення нанесені на упаковку харчових продуктів.
  7. Найпоширеніше захворювання зубів, що супроводжується руйнуванням емалі зубів.

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цілісність здоров‘я людини

Номер слайду 2

Головним скарбом життя є не землі, що ти їх завоював, не багатства, що їх маєш у скринях... Головним скарбом життя є здоров’я, і, щоб його зберегти, потрібно багато що знати. (Авіцена)

Номер слайду 3

Команди квесту4123 Команда 6 класу «Друзяки» Команда 7 класу «Ерудити» Команда 8 класу «Смакоїжки» Команда 9 класу «Екологи»

Номер слайду 4

Маршрутна карта квесту. Старт№1 Презентаційна№3 Шифрувальнаприслів‘я №2Інформаційно-дослідницька№4 Фінішна???

Номер слайду 5

Зупинка №1 Презентаційна. Необхідно закінчити другу частину прислів‘я, щоб дізнатися ,де знаходиться конверт із завданням Здоров'я- найдорожчий … скарбнаживемополовина здоров‘япросімо здоров‘я усі лікихто його втративнема старшогопроживеш довгий вік на землі. Було б здоров'я, а все інше …. Весела думка - … Не просіть хліба у Бога, а …. Сміх краще лікує, ніж ... Вартість здоров'я знає лише той ... Над здоров'ям ... Держи голову в холоді ,ноги в теплі, ...

Номер слайду 6

Швиденько забирайте конверт, якщо вже його помітили!Кабінет географії

Номер слайду 7

Зупинка №2 Інформаційно-дослідницька. Розгадайте ребуси , щоб знайти конверти з наступним завданням

Номер слайду 8

Зупинка №3 Шифрувальна. Треба прочитати слово код до наступного завдання, щоб знайти конверт. (Дзеркальне читання слів.)АКШОД АВОМ . РКУ ОНКІВ ЯІФАРГОЕГ АФАШ АВОМ . ЛГНА ЛІТС ІТСОНВОХУД . БАК

Номер слайду 9

Зупинка №4 Фінішна. Завдання для усіх учасників квесту . З розрізаних літер на ваших столах треба скласти слово , яке підкаже ,де знаходиться винагорода.

Номер слайду 10

Нехай земля почує сміх дітей, Здорових молодих людей, Щоб щастям повнилася хата І радості на всіх було багато. Запам’ятайте: «Для того, щоб втішатися скарбами природи, людина повинна бути здоровою, сильною і розумною» (І. П. Павлов)Здоров’я − це великий дар. Пізнавайте себе в чистоті та розумі, роблячи добрі справи. Тримайте свої думки, слова, емоції в спокійному і позитивному стані. Живіть без насилля над собою і іншими. Не накликайте ненависть, образу в свій дім. Бережіть своє здоров'я!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Сидоренко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. новоселецька тамара іванівна
    велика подяка за цікавий та змістовний урок
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
3 березня 2018
Переглядів
14804
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку