Квест з природничо-математичних предметів «Відчуй дивосвіт науки..»

Про матеріал
Квест – проектна інтерактивна форма роботи, що інтегрує кілька дисциплін, є практикою особистісно-зорієнтованого навчання, що дозволяє розвивати активне пізнання, активізувати сприйняття і розумову діяльність, сприяє розвитку мислення, допомагає долати труднощі, вирішувати проблеми, формувати стійкий інтерес уміти застосовувати свої знання на практиці у нестандартних ситуаціях, тобто актуалізувати знання, вчить мислити логічно, розвиває інтерактивні здібності. У цій роботі представлена методична розробка гри-квесту з природничо-математичних предметів «Відчуй дивосвіт науки..», яка проводиться з учнями 8 класів з описом процесу підготовки та організації заходу, правилами гри, завданнями для всіх етапів проходження квесту, матеріалами, необхідними для проведення заходу.
Перегляд файлу

Квест з природничо-математичних предметів

 «Відчуй дивосвіт науки..»

Основна ідея : Майбутнє відкрите для тих, хто критично перевіряє інформацію та нестандартно вибудовує власні переконання.

Якщо ми будемо сьогодні навчати так, як ми навчали вчора, то вкрадемо у наших дітей завтра (Джон Дьюї)

Анотація: у цій роботі представлена методична розробка гри-квесту з природничо-математичних предметів «Відчуй дивосвіт науки..», яка проводиться з учнями 8 класів з описом процесу підготовки та організації заходу, правилами гри, завданнями для всіх етапів проходження квесту, матеріалами, необхідними для проведення заходу.

Квест – проектна  інтерактивна форма роботи, що інтегрує кілька дисциплін, є практикою особистісно-зорієнтованого навчання, що дозволяє розвивати активне пізнання, активізувати сприйняття і  розумову діяльність, сприяє розвитку мислення, допомагає долати труднощі, вирішувати проблеми, формувати стійкий інтерес уміти застосовувати свої знання на практиці у нестандартних ситуаціях, тобто актуалізувати знання, вчить мислити логічно, розвиває інтерактивні здібності. Тож, квест є інноваційною формою роботи з учнями. Інтерактивні вправи, виконання яких передбачає участь у квесті, стимулюють інтерес учнів, забезпечують активне долучення всіх учасників, згуртовують колектив учнів.

 Таким чином, основна ідея квесту: розвиток навчально-пізнавальної активності в умовах, коли всі психічні процеси учня, його увага, емоційно-вольова сфера готові до активного опрацювання, систематизації та аналізування  навчального матеріалу. Дозволяє реалізувати особистісно-діяльнісний і особистісно-орієнтований підходи до освіти. Ці підходи базуються на застосуванні знань і вмінь, отриманих під час вивчення різних дисциплін на різних етапах навчання, інтегрувати їх у процесі роботи над проектом. Це забезпечує позитивну мотивацію і диференціацію у навчанні, активізує самостійну творчу діяльність дітей під час виконання проекту

Мета гри-квесту сприяти отриманню школярами знань, умінь та навичок, дозволяє учням пізнати один одного в умовах необхідності прийняття швидких рішень; виявляти: приховані якості учнів, потенційних лідерів, інтелектуалів, учнів-логістів, які вміють прорахувати на декілька ходів вперед; розвивати логічне мислення, інтуїцію, вміння знайти спільну мову з різними людьми; швидко актуалізувати інформацію, ігрові етапи дозволяють спільно пережити емоційні сплески, що психологічно зближує учнів, викликають масу позитивних емоцій і радісних спогадів, сприяють розвитку комунікабельності; інтелектуальні етапи розвивають ерудицію і виявляють спритність. Проводячи гру за допомогою учнів старших класів, ми сприяємо тому, щоб учні відчули себе в ролі старших наставників, збільшили свої знання в тій чи іншій галузі, розвивали свої організаторські здібності та компетенції

Мета квесту з природничо-математичних предметів «Відчуй дивосвіт науки..»:

Навчальна: формувати в учнів пізнавальні інтереси, потребу у глибокому і творчому оволодінні знаннями, прагнення постійно ознайомлюватися з новітньою інформацією; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, абстрагуватися, синтезувати знання, отримані при вивченні різних предметів.

Розвиваюча: розвивати творче мислення, пізнавальний інтерес; самоосвітню, інформаційну і життєву компетенції;

Виховна. Виховувати прагнення  до отримання нових знань; позитивні мотиви  до навчальної діяльності, створювати умови для самореалізації

Тривалість квесту: 1,5 години.

Місце проведення:  шкільний майданчик

Підготовка до квесту: розробка завдань; добір реквізиту;   обладнання з навчальних кабінетів, організація шкільного подвір’я,  де проводитиметься квест; роз’яснення учням правил квесту.

Обладнання: маршрутні листи для команд, пакети із завданнями (ребуси, кросворди, філворди, крос сенси, анаграми ); таємні скриньки з предметами, наочності, географічні атласи, хімічні речовини,обладнання для проведення дослідів.

  Підготовчий етап гри:  Квест – це мандрівка, пригода. Кожна команда проходить ряд станцій – етапів, де Координатори (учні 11 класу) проводять з гравцями ігри і дають творче завдання. Вони ж і оцінюють роботу і ставлять бали у маршрутному листі. Знайти місце, де буде проходити кожен етап, можна, тільки розгадавши підказку. До початку: учням координаторам окреслюються завдання, які вони повинні відпрацювати з гравцями на заданій станції, ознайомити з правилами гри. Учні 5, 8 класів готують візитну картку команди та привітання команд-суперників.

Проведення квесту:

Етап І

Вступне слово вчителя: Привіт усім! Вітаємо вас на Квесті з природничо-математичних предметів «Відчуй дивосвіт науки..» Запрошуємо до наукової гри аматорів та ентузіастів  природничих дисциплін, вчених – дослідників з біології, фізики, географії, хімії та математики!Будемо раді бачити юних експериментаторів - біологів, майбутніх хіміків - підривників, обдарованих фізиків, неперевершених мандрівників - географів, математичних мислителів, творців незвичайних ідей та винаходів  а також усіх, хто бажає відчути дивосвіт науки!

Ми всі єдині, пов’язані між собою невидимими божевільними силами! Вам знайомий вислів «вище голови не стрибнеш»? Це омана! ЛЮДИНА МОЖЕ ВСЕ! ( Нікола Тесла)

Тому не ховайте свою геніальність в домашніх лабораторіях! На Вас чекають віртуальні екскурсії, експерименти, конкурси та наукові стартами! Відчуйте себе шаленим науковцем на цьому науковому  квест - фестивалі!

На шкільному майданчику шикуються команди. Кожна команда( 5шт.) має свій колір, у кожного учасника кольорова емблема.

Ознайомлення учасників із Правилами  квесту

Для успішного руху команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.

  1. Отримайте маршрутний лист. Розгадайте шифр – завдання, таким чином ви дізнаєтесь, яким маршрутом будете пересуватися.
  2. Рушаючи в подорож, не забувайте про правила вихованості та почуття такту до своїх суперників. За виконані завдання отримуйте бали від координаторів на кожній станції .
  3. Застосовуйте при виконанні завдань всю вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!
  4. На виконання кожного із завдань у вас до 10 хвилин. Не намагайтесь зекономити час – додаткових балів це не принесе, а от за перевищення кількості виконаних завдань -  нараховуються додаткові бали.
  5. Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним в вашому маршрутному листі. Дискваліфікація здійснюється за передавання відповіді іншій команді

Гра починається з урочистого привітання команд учасників( 5 команд).

 Команди презентують свою назву і гасло.

 

Етап ІІ

Після привітання координатори ( учні 11 класу) отримують маршрутні листи із зазначенням руху команд по стаціях

Маршрутний лист координаторів. Карта руху команд по станціях

Колір

команди

Математика

Біологія

Географія

Фізика

Хімія

Білі

2

3

4

5

1

Червоні

3

4

5

1

2

Сині

4

5

1

2

3

Жовті

5

1

2

3

4

Зелені

1

2

3

4

5

 

 Команди, в свою чергу,  отримують: маршрутний звіт ( додаток 11) карти подорожі( додаток12), де за допомогою шифру зашифровані назви станцій, якими будуть подорожувати класи. Діти розшифровують написи і готуються до початку подорожі. Подається умовний сигнал і команди рушають в путь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Станція БІОЛОГІЧНА

Завдання учасникам квесту ( 8 клас)

Розшифруйте анаграму. Виберіть у кожному ланцюжку зайве слово. Перша літера у цьому слові буде літерою ключового слова-відгадки. ( анаграма)

 

  1. Коник зелений,сонечко, жук-гнойовик, водолюб, тарган, фізалія – комахи
  2. Мати-й-мачуха, ромашка, деревій, кропива, омела – лікарські рослини
  3. Імператорський пінгвін, оса - бурильник, сірий журавель, пугач, беркут, ластівка берегова - птахи
  4. Вуж звичайний, черепаха болотяна, хамелеон,  веретільниця,крокодил , саламандра – плазуни або рептилії
  5. Боровик, шампіньйон, трутовик, підосичник, опеньки – їстівні гриби
  6. Біологічно активні речовини: А, В, С, И, D, K, E належать до групи – Вітаміни
  7. Китиця, колос, качан, зонтик, тарілочка, волоть, кошик - типи суцвіть у рослин
  8. Шлунок, дванадцятипала кишка, нирки, печінка, підшлункова залоза, товстий кишечник – травна система людини
  9. Едельвейс альпійський, звіробій, цикорій, ромашка лікарська, волошка синя, сокирки польові – рослини, занесені в Червону книгу України
  10.  Кабан, плямистий олень,зубр, зебра, лось, жираф - парнокопитні тварини

Гра «Чорний ящик»

Батьківщиною цього овочу є Південна Америка (Болівія). При впливі світла, може зеленіти і ставати токсичною. Вживання може призвести до отруєння. Гіркий смак овочу може означати, що він може бути отруйним. В Європу, вперше була завезена у 1551 році, але там була прийнята як декоративна рослина .  Це першим овоч вирощений в космосі. У світі існує близько 5 тис. сортів цієї рослини. Найдорожчим сортом в світі є — «Лa Боннот». Коштує — 500 євро за кілограм. Її збирають на острові Нуармутьє (Франція). Синій сорт «Вітелотте» — залишається синім навіть після варіння. У Бельгії знаходиться музей цього овоча, а у місті Маріїнськ є пам’ятник  цій рослині пасльонових. В Україні вона з'явилася вперше у 1780 році в маєтку графа Потоцького. Про яку рослину іде мова? Що у чорному ящику?

 

Мозковий штурм:

  1. Що таке фотосинтез?  Опишіть цей процес
  2. Чому овоч на світлі зеленіє?
  3. Як довести, що в цій рослині запасається поживна речовина – крохмаль?

 

Додаток 2

Станція БІОЛОГІЧНА

Ключі для координаторів ( 11клас)

Завдання: виберіть у кожному ланцюжку зайве слово. Перша літера у цьому слові буде літерою ключового слова-відгадки.

  1. фізалія
  2. омела
  3. трутовик
  4. оса - бурильник
  5. саламандра
  6. И
  7. нирки
  8. тарілочка
  9. едельвейс альпійський,
  10.  зебра

Слово відгадка – Фотосинтез. 

Гра «Чорний ящик»

Батьківщиною цього овочу є Південна Америка (Болівія). При впливі світла, може зеленіти і ставати токсичною. Вживання може призвести до отруєння. Гіркий смак овочу може означати, що він може бути отруйним. В Європу, вперше була завезена у 1551 році, але там була прийнята як декоративна рослина .  Це першим овоч вирощений в космосі. У світі існує близько 5 тис. сортів цієї рослини. Найдорожчим сортом в світі є — «Лa Боннот». Коштує — 500 євро за кілограм. Її збирають на острові Нуармутьє (Франція). Синій сорт «Вітелотте» — залишається синім навіть після варіння. У Бельгії знаходиться музей цього овоча, а у місті Маріїнськ є пам’ятник  цій рослині пасльонових. В Україні вона з'явилася вперше у 1780 році в маєтку графа Потоцького. Про яку рослину іде мова? Що у чорному ящику?

(У чорному ящику є звичайна картоплина і така, що позеленіла).

Мозковий штурм:

  1. Що таке фотосинтез?  Опишіть цей процес
  2. Чому картопля на світлі зеленіє? (Бульба – це видозміна пагонів.

Картопля  містить хлорофіл і а сонці відбувається фотосинтез. Коли бульби картоплі піддаються дії світла, вони набувають зеленого кольору. Зелений колір виникає завдяки появі хлорофілу, що сам по собі нешкідливий, але це позеленіння є індикатором збільшення концентрації соланіну, який накопичується, в основному, в лушпинні. Він дуже отруйний для людини!)

  1. Як довести, що в картоплі запасається поживна речовина – крохмаль? ( капаємо на картоплю йодом – отримуємо синє забарвлення)

 

Додаток 3

Станція ГЕОГРАФІЧНА

Завдання учасникам квесту ( 8 клас)

Відкрити картинку-пазл, відповідаючи на запитання. За кожну правильну відповідь відкривається частина пазлу і видається речовина для проведення досліду з тим об’єктом, який зображений на картинці

Запитання:

  1. Найбільший з океанів  за площею, такий, як три інших разом взяті. Його територія 159 млн.кв.км
  2. Найглибше озеро земної кулі, знаходиться в Росії. Його глибина завдяки розташуванню в тектонічній рифовій улоговині досягає1637 м
  3. Найповноводніша  та найширша ріка у світі, розміщена в Південній Америці. Одним з найпоширеніших видів риб у цій ріці є піраньї.
  4. Один з найбільших островів на планеті Земля, відокремлений від узбережжя Африки Мозамбікською протокою. Таку ж назву має і відомий мультик
  5. Найвища точка земної кулі. Висота цієї гори становить 8844 метри над рівнем моря. Друга її назва Джомолунгма у Гімалаях
  6. Найнижчою точкою земної кулі вважається море, яке знаходиться на 434 метри нижче рівня моря
  7. Найбільший острів у світі. Площа його поверхні дорівнює 2166086 квадратних кілометрів
  8. Найвищий водоспад, що у Венесуелі, – падає з висоти 1054 метрів.
  9. Похожее изображениеНайпотужніша течія - тепла течія в північній частині Атлантики. Вона переносить у 20 разів більше води ніж всі річки земного шару разом.
  10. Геологічні утворення на поверхні земної кори.  Їх можна назвати своєрідними клапанами, через які наша планета викидає свою енергію.

Слово – відгадка походить від імені давньоримського бога – повелителя підземного вогню. З його гирла назовні виходить магма, яка утворює лаву

З отриманих матеріалів і речовин створюємо модель геологічного утворення. Демонструємо його функціонування.

 

 

Додаток 4

Станція ГЕОГРАФІЧНА

Ключі для координаторів ( 11клас)

Запитання з використанням географічного атласу:

  1. Найбільший з океанів  за площею, такий, як три інших разом взяті. Його територія 159 млн.кв.км ( Тихий) підказка: розміщений у східній півкулі)
  2. Найглибше озеро земної кулі, знаходиться в Росії. Його глибина завдяки розташуванню в тектонічній рифовій улоговині досягає 1637 м (Байкал) підказка: 50° північної широти і 110°  східної довготи)
  3. Найповноводніша  та найширша ріка у світі, розміщена в Південній Америці. Одним з найпоширеніших видів риб у цій ріці є піраньї. (Амазонка) підказка: 4° південної широти і 50°  західної довготи
  4. Один з найбільших островів на планеті Земля, відокремлений від узбережжя Африки Мозамбікською протокою. Таку ж назву має і відомий мультик (Мадагаскар) підказка: герої мультика лев Алекс. зебра – Марті, жираф – Мелман, гіпопотамиха – Глорія)
  5. Найвища точка земної кулі. Висота цієї гори становить 8844 метри над рівнем моря. Друга її назва Джомолунгма у Гімалаях ( Еверест) підказка: 27° північної широти  та 86° східної довготи)
  6. Найнижчою точкою земної кулі вважається море, яке знаходиться на 434 метри нижче рівня моря.(Мертве море) підказка: це — одна з найсолоніших водойм світу)
  7. Найбільший острів у світі. Площа його поверхні дорівнює 2166086 квадратних кілометрів (Гренландія) підказка: столиця Нуук має координати 64° північної широти і 51°  західної довготи)
  8. Найвищий водоспад, що у Венесуелі, – падає з висоти 1054 метрів.(Анхель) підказка: координати 5° північної широти і 62°  західної довготи)
  9. Найпотужніша течія - тепла течія в північній частині Атлантики. Вона переносить у 20 разів більше води ніж всі річки земного шару разом. ( Гольфстрім)  підказка: омиває береги Північної Америки)
  10. Геологічні утворення на поверхні земної кори.  Їх можна назвати своєрідними клапанами, через які наша планета викидає свою енергію.

Слово – відгадка походить від імені давньоримського бога – повелителя підземного вогню. З його гирла назовні виходить магма, яка утворює лаву..( Вулкан.)

З отриманих матеріалів і речовин створюємо модель вулкану. Демонструємо його функціонування.

Дослід «Вулкан» з соди та оцту або дихромату амонію

 

 

Додаток 5

Станція ХІМІЧНА

Завдання учасникам квесту ( 8 клас)

Завдання: розгадати хімічний кросворд за допомогою таблиці Менделєєва.


 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

1.     Зустрічається цей елемент виключно у вигляді сполук. Вільний метал знаходять лише в метеоритах, має магнітні властивості. У тваринах, рослинах та грибах цей елемент часто входить до складу  гемоглобіну крові

2.     Радіоактивний елемент, належить до актиноїдів. Є одним із найважливіших для життя хімічних елементів, оскільки температура Землі підтримується завдяки енергії розпаду цього елемента всередині Землі. Має таку ж назву, як одна з планет Сонячної системи

3.     Елемент, що входить в склад амінокислот, білків, утворює газ, що міститься в повітрі( 78%)

4.      Цей елемент займає друге місце за поширеністю у  Всесвіті й легкістю (після Гідрогену). Ним надувають повітряні кульки

5.     Елемент входить у склад усіх органічних речовин, алмазів, графітів, нанотрубок, фулеренів, графіту і навіть – діаманту!

6.     Найрідкісний, найдорожчий метал, зовні нагадує срібло. Вряді активності металів стоїть після срібла та золота

7.     Елемент застосовується як потужний протираковий засіб, а також для профілактики широкого спектру захворювань. При надмірному вживанні викликає сліпоту. В таблиці міститься між Арсеном  і Бромом

8.     Елемент утворює неметалічну просту речовину жовтого кольору, з неприємним запахом, яка добре горить, також входить в склад трьох кислот, білків

9.     метал, який світиться при горінні, а ще є у хлорофілі зелених рослин

10.  благородний метал жовтого кольору. Застосовують у ювелірній справі. За всю історію людства було видобуто близько 110—120 тис. тонн

11.  Елемент неметал, дуже токсичний, рідкий червоно-бурого кольору.  Деякі рослини активно накопичують його. Це в першу чергу бобові — горох, квасоля, чечевиця, а також морські водорості. Препарати з цим елементом діють заспокійливо, відносна атомна маса – 79,904

12. За поширеністю на Землі займає друге місце серед хімічних елементів, входить в склад піску, кремнезем, кварц,  рослинних стебел, надає їм міцності

13.  Хімічно активний метал, входить в склад кухонної солі, утворює сильний луг, належить до лужних металів

14.   елемент, що міститься у крові молюсків і членистоногих та надає їй синього кольору. Сам метал є червоного чи рудого кольору і добре проводить електричний струм

15. C:\Users\виталий\Desktop\static_qr_code_without_logo.jpg Елемент входить в склад отруйних солей, хоча сам не є отруйним. Кажуть, що це метал, який сам себе руйнує. При температурі повітря нижче 0°С розсипається в сірий порошок, явище називається « Олов’яна чума»

Чи хочете ви створити хімічну фараонову змію?

Дослід  «Фараонові змії»

Щоб створити змію розшифруйте QR – код і виберіть на столі  серед різних речовин - необхідний реагент, який ви будете підпалювати.

 

 Додаток 6

Станція ХІМІЧНА

Ключі для координаторів ( 11клас)

Відгадкою буде – найбільша та найдовша змія у світі ( анаконда) – латинська назва.  Отже, відгадкою є найбільша змія на планеті Eunectes murinus – АНАКОНДА ЗЕЛЕНА.  Чи хочете ви створити хімічну фараонову змію?

Створити хімічну фараонову змію, вибравши для цього необхідну речовину на столі.

Кросворд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

F

e

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

U

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

N

 

 

3

 

 

 

 

 

4

H

e

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

C

 

 

5

 

 

 

 

 

6

P

t

 

 

6

 

 

 

 

 

7

S

e

 

 

7

 

 

 

 

 

8

 

S

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

M

g

 

9

 

 

 

 

 

10

A

u

 

 

10

 

 

 

 

 

11

B

r

 

 

11

 

 

 

 

 

12

S

i

 

 

12

 

 

 

 

 

13

 

N

a

 

13

 

 

 

 

 

14

C

u

 

 

14

 

 

 

 

 

15

 

S

n

 

15

 

 

 

 

 

Додаток 7

Станція МАТЕМАТИЧНА

Завдання учасникам квесту ( 8 клас)

Розв’язати логічні задачі: розшифруйте завдання за допомогою ребуса

ребусиребуси   ребусиребусиребусиребуси

  •         4  = Г

Схемы игры танграм№1 Скласти Танграм — це головоломка, яка складається з семи гральних кісток — пласких геометричних фігур, які називають танами, що складаються у різні форми. Завдання головоломки — створити задану форму (на підставі лише обрису силуету) з використанням всіх семи танів, які заборонено накладати один на один. 

Танграм своими руками

№2  Візьмемо смужку паперу в клітинку і занумеруємо клітинки числами 0;1;2;3;4… На одній із клітинок стоїть фішка. Грають двоє. Вони по черзі пересувають фішку вліво на одну, дві, три або чотири клітинки. Програє той, кому нікуди ходити (виграє той, хто поставить фішку на нуль). При якому початковому положенні фішки виграє той, хто починає гру, а при якому його партнер?

№ 3    Маємо три посудини місткістю 8л, 5л, 3л. Перша наповнена водою. Як розлити воду так щоб у двох із них було 4л води?

№ 4   У 1987 р. вік старшого брата дорівнював сумі цифр року народження молодшого, а вік молодшого – сумі цифр року народження старшого. Скільки їм років, якщо один брат старший за другого на 7 років?

 

 

 

Додаток 8

Станція МАТЕМАТИЧНА

Ключі для координаторів ( 11клас)

№1. Учасники складають танграм.

№2. Розглянемо клітинку. Якщо фішка стоїть у цій клітинці, то той, хто починає не може виграти. А його партнер при правильній грі виграє. Аналогічну властивість мають клітинки 10, 15, … . Отже, той, хто починає, виграє, якщо кожного разу буде ставити фішку на клітинку, номер якої кратний 5.

№4 Нехай рік народження старшого брата 19ху=1900+10х+у, тоді рік народження молодшого брата (1900+10х+у+7). Вік старшого брата у 1987 році буде такий: 187-19ху=87-10х-у. За умовою задачі отримаємо: 87-10х-у=1+9+х+у+7, звідки 11х+2у=70. Знаючи, що х і у – цифри, маємо: х=6, у=2. отже, старшому брату 25 років, а молодшому – 18 років.

 Додаток 9

Станція ФІЗИЧНА

Завдання учасникам квесту (8 клас)

Розгадайте крос сенс

Похожее изображениеПохожее изображениеКартинки по запросу явища природи веселка

 

Картинки по запросу явища природи торнадоребусиребусиПохожее изображение

ребуси3  = Щ

Похожее изображениеКартинки по запросу явища природи снігКартинки по запросу явища природи шторм

А тепер вам пропонується розв’язати певні експериментальні задачі

Провести досліди і пояснити їх фізичний зміст

№1. Довести, що атмосфера має тиск

№2. Як змусити картоплину спливати в банці з водою, не торкаючись її руками чи приладами

№3. Як звичайний цвях зробити магнітом і перевірити, що він проявляє магнітну дію

№4. Як зробити, щоб кулька надута повітрям, знаходячись над полум’ям свічки, не луснула

№5. Як виготовити «шашлик» з наповнених повітрям кульок

№6. Як витягнути монету з води, не замочивши рук і не торкаючись до неї приладами?

№7. Поєднати картинки фізичних законів із назвами та формулами

Картинки по запросу 7 класс формулы по физике Похожее изображение

 

Додаток 10

Станція ФІЗИЧНА

Ключі для координаторів ( 11клас)

У кросеннсі зашифровані «фізичні явища»

№1. Довести, що атмосфера має тиск( використати склянку води та листок паперу)

№2. Як змусити картоплину спливати в банці з водою, не торкаючись її руками чи приладами( використати сіль)

№3. Як звичайний цвях зробити магнітом і перевірити, що він проявляє магнітну дію ( використати магніт, цвях, голки)

№4. Як зробити, щоб кулька надута повітрям, знаходячись над полум’ям свічки, не луснула ( кулька, свічка, сірники, вода)

№5. Як виготовити «шашлик» з наповнених повітрям кульок( використати спицю, кульки, вазелін)

№6. Як витягнути монету з води, не замочивши рук і не торкаючись до неї приладами? ( тарілка з водою, монета, склянка, сірники, свічка).

№7. Поєднати картинки фізичних законів із назвами та формулами

 

 

 

 

 

Додаток 11 

Маршрутний звіт

Назва команди__________________________________________________

Прізвища учасників команди______________________________________

Назва стації

Бали за виконання завдань

підпис координаторів

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

Додаток 12

Карта подорожі команди

Станція     Прочитайте вірш і знайдіть  підказку про наступну станцію

Багатство природи відкриємо

Похожее изображение   І плин таємниць розгадаємо.
Озброєні фактами сильними,
Логічні зв’язки ми пізнаємо. 
Освіта кмітливих порадує,
Гучні нам розкриє досягнення.
І кожен, зростаючи, згадує
Яскраві до дослідів прагнення

Станція      Розгляньте « Хмару Слів» і визначте  за допомогою шифру Полібія наступну станцію( визначте координати літери за завданням-криптограмою: перша цифра справа, друга – вгорі)

 

1

2

3

4

5

C:\Users\виталий\Desktop\Без названия.png6

1

А

Б

В

Г

Ґ

Д

2

Е

Є

Ж

З

И

І

3

Ї

Й

К

Л

М

Н

4

О

П

Р

С

Т

У

5

Ф

Х

Ц

Ч

Ш

Щ

6

ь

Ю

Я

-

-

-

Завдання - криптограма

35  11  45  21  35  11  45  25  33  11

Станція     Розшифруйте ребус,щоб дізнатись наступну  станцію

ребусиребусиребуси ÐŸÐ¾Ñ…ожее изображение

  • 1  = і

 

Станція     За допомогою решітки Кардано відгадайте назву наступної станції  ( на місці чорних квадратів  шукайте потрібні літери)


К

Г

С

Е

Т

 О

У

М

А

Л

Д

Т

Г

У

Р

А

Н

Щ

Л

Є

 Ж

Ю

Ч

Ф

Ц

Й

П

І

И

Я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Станція      Знайдіть слова і визначте з якою наукою вони пов’язані…

п

р

в

о

г

о

н

і

о

б

і

р

к

ь

с

г

х

ж

к

а

е

к

о

л

б

а

б

у

д

о

с

л

в

и

х

й

щ

з

і

д

и

о

 


 

Етап ІІІ

Закінчення квесту

У квесті перемагає команда, учасники якої першими приходять до фінішу, виконавши  усі завдання. Координатори  фіксують в маршрутному листі час проходження естафети та бали. Під час підведення загальних підсумків гри-квесту, переводять бали у остаточний результат.

По проходженню всіх етапів квесту учасники команд збираються в актовій залі для оголошення результатів та  нагородження переможців.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Данько Олена Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
3361
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку