Квест за творчістю В.Симоненка

Про матеріал
Розширити знання учнів про життєвий і творчий шлях Василя Симоненка; викликати почуття гордості за митців українського слова; сприяти розвитку творчої уяви учнів; виховувати любов до українського поетичного слова, до своєї Батьківщини, вміння працювати в команді.
Перегляд файлу

 

Квест за творчістю

Василя Симоненка

Мета: Розширити знання учнів про життя і творчість Василя Симоненка; викликати почуття гордості за митців українського слова; сприяти розвитку творчої уяви учнів; виховувати любов до українського поетичного слова, до своєї Батьківщини, вміння працювати в команді.

Обладнання: портрет В.Симоненка, маршрутні листи, фарби, пензлики, ватмани, кросворди, кросенс.

Форма проведення: квест

Завдання на випередження : ознайомитися з життєвим та творчим шляхом

В. Симоненка, вивчити одну з поезій напам'ять

 Вчитель. Доброго дня! Рада вітати вас на нашому квесті. Сьогодні ми зустрілися з вами, щоб згадати людину, про яку  пам'ять залишатиметься завжди – поета, журналіста, вірного сина нашої неньки-України – Василя Симоненка.

Запрошуємо вас зануритися в чарівний світ української літератури, потрапити у часи життя Василя Симоненка, згадати все, що знали про поета і  відкрити для себе щось нове.

Готуючись до заходу, ви мали випереджуюче завдання   ознайомилися з життям і творчістю Василя Симоненка і зараз ми перевіримо, як команди підготувалися до квесту (команд може бути довільна кількість).  Але спочатку привітаємо наше вельмишановне журі. (Знайомство з представниками журі)

Зараз  ви отримаєте маршрутний лист, у якому будуть позначені станції з завданнями. Кожне правильно виконане завдання оцінюється у 5 балів. Тож бажаємо успіху нашим командам. Проявіть себе якнайкраще і заробіть максимальну кількість балів на кожній станції.

Маршрутний лист  (командам можна міняти станції)

Станції

 

 

Логічна  

 

Літературознавча                    

 

 Відпочинок    

 

Художня

 

Поетична

 

Декламаційна

 

 

 

 

 

 

 

1.Станція «Логічна»

Установити смислові зв'язки між ілюстраціями (кросенс)

1 Відомий український поет В.Симоненко

2.Долав кожного дня 9 км, щоб потрапити до школи, дуже любив читати, вчитися

3. Закінчив школу з золотою медаллю

4. Працював у обласних газетах  Черкащини

5. У 5 класі вивчали казку «Цар Плаксій та Лоскотон»

6. Свого часу Олесь Гончар назвав В.Симоненка «витязем молодї української  поезії»

7.  Твір, який присвятив синові Лесеві («Лебеді материнства»)

8. Лише 29 років відміряла доля поету

9. Посмертно вийшла збірка новел «Вино з троянд»

 

Урок-квест Симоненко

 

C:\Users\User\Downloads\180507_news_10-00.jpg

 

 

https://artpriz.com/image/cache/import_files/aa/aaf16ffe24cf11ea8180408d5c808f24_26ea632093a011ea96e6408d5c808f24-700x700.jpg

 

Олесь Гончар Хмельницька міська централізована бібліотечна система

 

Цар Плаксій та Лоскотон" ПЛАН казки - Dovidka.biz.ua

 

 

Історія міста Черкаси

 

 

Petrykivka painting.Lebetina loyalty | Folk art painting, Colorful art,  Mural art

 

Поздравляй уже скорее, мне сегодня 29

 

C:\Users\User\Downloads\Без названия.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Станція «Літературознавча»

Виконати тестові завдання (можна бліц- опитування)

1. В. Симоненко народився:

     А) у м. Києві;                В) у м. Полтаві;

     Б) у с. Біївці;                 Г) у с. Моринцях.

2. В. Симоненко прожив усього:

     А) 38 років;                  В) 28 років;

     Б) 27 років;                  Г) 32 роки.

3. Діалог у поезії «Лебеді материнства» відбувається:

     А) між матір’ю та сином;                    В) між дідусем та онуком;

     Б) між бабусею та онуком;                Г) між батьком та сином.

4. «Лебеді материнства» за своєю будовою нагадують :

     А) веснянку; Б) коломийку; В) колискову; Г) молитву.

5. Поезія «Лебеді материнства » покладена на музику композитором:

     А) П. Майбородою;       В) А. Пашкевичем;

     Б) І. Покладом;                Г) В. Івасюком.

6. Люди, за поезією «Ти знаєш, що ти – людина?», бувають:

     А) добрі і злі;                      В) мудрі і щасливі;

     Б) вимогливі і жорстокі; Г) байдужі і патріоти.

7. Письменник у вірші «Ти знаєш, що ти – людина?» наполягає на тому, щоб кожна людина:

     А) була відповідальною перед народом; В) захищала свій край;

     Б) посадила б сад;                                            Г) поспішала жити і кохати.

8. Для того, щоб гідно прожити, В. Симоненко у поезії «Ти знаєш, що ти – людина?» застерігає кожного від :

     А) ліні й байдужості;                  В) можливості проспати;

     Б) необачності і жорстокості;  Г) можливої небезпеки.

9. В. Симоненко у творі «Гей, нові Колумби й Магеллани…» уславлює як одну з кращих якостей людини:

     А) безжурність;                 В) мрійництво;

     Б) терплячість;                   Г) відчайдушність.

10. Де пропонує автор поезії «Гей, нові Колумби Й Магеллани…» «відкривати духовні острови»?

     А) На вершинах гір;            В) в океані рідного народу;

     Б) під час перегляду фільмів; Г) під час читання книг.

11. У мандри молодь кличуть:

     А) океани; Б) гори; В) ріки; Г) полонини.

12. Із якого твору ці рядки:

                 Хто сказав, що все уже відкрито?

                Нащо ми народжені тоді?

     А) «Лебеді материнства»;     В) «Ти знаєш, що ти – людина?»;

     Б) «Гей, нові Колумби й Магеллани…»; Г) «Цар Плаксій і Лоскотон».

Відповідь: 1.Б) 2.В) 3.А) 4.В) 5.В) 6.А) 7.Г) 8.В) 9.В) 10.В) 11.А) 12.Б)

 

 

 

 

 

3. Станція «Відпочинок»

Фізхвилинка.

УКРАЇНА, (діти розводять руки)

РІДНИЙ КРАЙ, (піднімають руки вгору)

ПОЛЕ, РІЧКА, (повороти тулуба вправо-вліво)

СИНІЙ ГАЙ. (пританцьовують)

ЛЮБО СТЕЖКОЮ ІТИ (ходьба на місці)

ТУТ ЖИВЕМО Я І ТИ! (беруться за руки ).

 

4.Станція  « Художня»

Якби ви були художниками, то які б кольори використали  у поезії «Лебеді материнства» (фарби, ватман) Діти малюють під музику

Твір на тему: Моє захоплення (Малювання) / Шкільний твір | Поліанна М -  читати на «Проба Пера»

 

 

5. Станція «Поетична»

Відгадати зашифровані назви поезій В.Симоненка

24

15

21

1

13

18

22

31

15

1

 

17

7

16

19

6

12

33

(«Українська мелодія»)

2

7

21

7

4

 

28

7

15

1

18

18

33

 («Берег чекання»)

10

1

6

11

3

16

33

32

22

31

 

24

 

23

3

19

13

 

10

12

18

11

27

12

(«Задивляюсь у твої зіниці»)

22

1

16

32

23

11

 

17

11

21

24

(«Салюти миру»)

 

 

 

6. Станція «Декламаційна»

Домашнє завдання – виразно прочитати напам'ять один із віршів поета.

Вчитель. Вітаю! З завданнями ви успішно впорались. Наш квест завершено. Ми з вами ще раз перегорнули сторінки життя і творчості «витязя молодої української поезії». Людини короткої, але яскравої, як спалах долі. Творчість В.Симоненка стала мовби часткою нашого буття, часткою повітря, яким ми  дихаємо. Дякую всім учасникам!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаних джерел

  1. Підручник 7 клас Л.Коваленко https://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/2099-ukrajinska-literatura-7-klas-kovalenko-2015
  2. Підручник 11 клас С.Авраменко https://4book.org/uchebniki-ukraina/11-klass/ukrayinska-literatura-11-klas-avramenko-2019
  3. Інтернет ресурс https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C_%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87

 

 

docx
До підручника
Українська література (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Авраменко О.М., Пахаренко В.І., Мовчан Р.В.)
Додано
23 січня 2021
Переглядів
884
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку