Квест «Збережемо енергію – збережемо Україну».

Про матеріал
У сучасному світі дуже гостро стоїть питання енергозбереження.. Беручи участь у квесті учні в ігровій формі дізнаються, що вони можуть зробити для вирішення цього питання.
Перегляд файлу

Квест «Збережемо енергію – збережемо Україну».

цілі:

- привернення уваги до проблем використання енергії, економії енергії і енергоресурсів, охорони навколишнього середовища

- пропаганда технологій енергозбереження

 

Сьогодні на нашій планеті споживається величезна кількість енергії. Джерела енергії, що використовуються у виробництві - вугілля, газ, нафта - вимагають великих економічних витрат і вносять ряд негативних змін в екосистему і регуляцію біосфери в цілому. Для того щоб уникнути загрозливих природі наслідків необхідно знижувати енергоспоживання. Зменшивши споживання енергії, ми таким чином зможемо зменшити забруднення навколишнього середовища і заощадити кошти.

На сьогоднішній день розроблені методи для ефективного енергозбереження та її споживання. Наприклад використання альтернативних видів енергії, заміна багатьох звичайних деталей на пластмасові, широке застосування полімерів і ін. Ці прийоми сприяють збереженню близько 50% енергії. Кожна держава складається з окремих її громадян. Якщо економити енергію стане кожна людина, починаючи з дитинства, то результати економії позначаться на бюджеті сім'ї, установи, району, держави.

А як же ви зберігаєте енергію будинку і чи знаєте ви як це можна зробити?

Даній темі і буде присвячений наш квест. Виконуючи завдання квесту  дотримуйтесь правил.

Рушаючи в подорож, не забувайте про правила вихованості та почуття такту до своїх суперників.

Застосовуйте при виконанні завдань всю вашу

енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!

Щоб отримати напрямок руху и ви отримаєте підказку .
знайдіть предмет, який там описано.

А)  альтернативне джерело енергії ,що використовує силу вітру як джерело енергії.

Б) від чеськ. robota  автоматичний пристрій, що призначений для виконання виробничих та інших операцій, які зазвичай виконувались безпосередньо людиною.

"На старт! Увага! Руш!"

№ 1 Вітряк

№ 2 робот

Станції

  1.                    А) Синій ноутбук - А, рожевий- G. Який ноутбук ви придбаєте. ( А – енергозберігаючий )

              Б) Малюнок.

Картинки по запросу "картинки зарядное устройство в розетке без телефона" У чому помилка?

(Зарядний пристрій для мобільного телефону, залишений включеним в розетку, нагрівається, навіть якщо телефон до нього не підключений. Це відбувається тому, що пристрій все одно споживає електрику. 95% енергії використовується даремно, коли зарядний пристрій підключено до розетки постійно)

      2.   А) .  два скла:1-чисте, 2- запилене

скільки відсотків світла поглинають запилені вікна ( 30 % )

        Б) чайник з накипом

Які втрати енергії в чайнику з накипом (20 %, накип має малу теплопровідність і посуд нагрівається повільніше)

  1.                    А) частково заповнений мішок пилососа

Чи будете ви використовувати цей мішок при прибиранні кімнати? Додаткове питання: на скільки відсотків заповнений мішок пилососа погіршує всмоктування і збільшує витрату споживаної електроенергії ?( 40%)

               Б) пральна машинка, на якій є позначка 5 кг,  і білизна , на якій написана вага, завдання загрузити білизну до машинки

Перевіряємо вагу ( сумарна вага повинна становить 5 кг).

Додаткове питання: яка перевитрата електроенергії при неповному завантаженні пральної машини ?(30 %).

4. А )модель кухонної плити з двома різними конфорками і посуд. Який за розміром посуд потрібно застосовувати, щоб уникнути втрати енергії в 10% ?( дно повинно мати діаметр рівний діаметру пальника або бути трохи більший)

    Б) Картинки по запросу "картинки кипит вода и идет пар на газовой  плите"Знайдіть помилку на малюнку . Обгрунтуйте.( використовувати конфорку на повну потужність потрібно тільки на час, необхідний для закипання. Потім потужність зменшити. Бажано закривати каструлю кришкою так як випаровування збільшує час готування на 30%, а відповідно перевитрата енергії).

5.  А)Що спільного між «середньостатистичною» людиною та лампочкою у 150 Вт?

(Вони мають однакову потужність)

Б) У якому році винайшли енергозберігаючу лампу?:

(1976 рік) 1964,2000 (Протягом майже всього ХХ століття у лампи Едісона не було гідного конкурента. Прорив у побутовому освітленні був зроблений тільки 1976 році, коли винахідник Ед Хаммер представив компанії General Electric принципово нову лампу, що отримала згодом назву енергозберігаюча)

6. Виконуючи завдання ми з вами дійшли до останнього пункта нашой подорожі.

Сміття поступово стає монстром цивілізації. Перед нами глобус - зменшена модель земної кулі, покритого різним сміттям (на глобусі з допомогою голок прикріплені різнокольорові папірці). Давайте разом очистимо планету. За кожну правильну відповідь командам дозволяється зняти один папірець - йде як би процес очищення земної кулі від сміття.

  1. Його виробляє звичайна корова. У невеликих кількостях він дуже корисний. Коли його занадто багато, це стає справжнім лихом. При попаданні у водойми він руйнується, риба та інші водні мешканці починають задихатися. (Гній).
  2. Вона буває різнокольоровою, і її дуже важко зламати. Предмети з неї дуже легкі. Існує багато іграшок з неї. Якщо її підпалити, то з'являється багато диму, який погано впливає на здоров'я. (Пластмаса)
  3. Його винайшли китайці. Він добре горить. Його отримують з дерева. Його залишається багато в класах після уроків. На ньому пишуть і малюють. (Папір)
  4. Його роблять з піску. Його збирають і здають за гроші в пункти прийому. Найчастіше воно прозоре, легко розбивається при падінні. Кинуте в лісі, воно може бути джерелом пожежі. (Скло)
  5. Завжди чорного кольору. Її багато в містах, де є заводи і фабрики. Вона дуже шкідлива. Її багато при горінні. З нею борються сажотруси. (Сажа)
  6. Воно легше води. На воді плаває, не тоне.
    його важко прибирати з поверхні води. (машинне масло).

Виконуючи завдання кожна команда отримала частинки пазла. Будь ласка підійдіть до дошки і складіть пазл.

Що за картинку ми отримали?( Бірка електричних приладів з градацією по енергозбереженню ).

 

Картинки по запросу "бирка электроприборов"

Агенти які працювали з вами на пунктах нашої квест-гри підготували для вас підсумок свого дослідження з енергозбереження.( виступ з фото).Як же ми з вам и можемо зберегти енергію ?

Здавалося, що буде  так завжди –

Зелене листя і блакитне небо,

І чистота джерельної води –

Всього доволі, стільки, скільки треба.

Здавалось людям, що ось так весь час

Земля ділитись щедро буде з ними

Всім тим, що відкладала про запас –

Скарбами невичерпними своїми.

Та час минає, все ясніш стає:

Робити треба висновки належні.

Земля свої багатства віддає,

Вони ж, хоч і великі, не безмежні.

І треба вірні нам шляхи знайти,

 

Щоб те, що є у людства, зберегти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 березня 2020
Переглядів
900
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку