КВЕСТ: «Знати добре всі повинні -
Руху правила єдині!»
Мета: перевірка здобутих знань по правилам дорожнього руху ,сформувати стійкі навики безпечної поведінки на вулицях міста, села;посилювати мотивацію до вивчення і дотримання ПДР за рахунок нестандартної форми проведення заняття;
формувати культуру поведінки з метою попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму;навиків співпраці в колективі;
сприяти вихованню слухняних учасників дорожнього руху,різносторонньому розвитку через різноманітність запропонованих форм і видів завдань з використанням інтерактивних технологій.
Рекомендації:
1.Об’являємо всім учасникам ціль,правила і хід пригоди.
2.Розділити учасників по командах.
3.Декілька хвилин дається командам, щоб придумали назву команди і обрати капітана.
4. Капітанам видаються маршрутні листи, де будуть записуватися назви зупинок, на яких квест-інструктори озвучуть завдання і загадку-підказку про місце слідуючої зупинки.
Маршрутний лист команди ___________________________________________
№
|
Назва станції |
Місце (назва кабінету) |
Бали |
1. |
«Знавці ПДР» |
|
|
2. |
«Дорожня математика» |
|
|
3. |
«Літературна» |
|
|
4. |
«Інтерактивна»
|
|
|
5. |
«Абетка пішохода»
|
|
|
6 |
«Логічна»
|
|
|
Всього балів: |
|
||
5. Переможе та команда,яка за найменший час набере найбільшу кількість балів.
Бажаємо успіху ! Отже, підказка для першої команди:
Загадка-підказка Цю найпершу в школі книжку
Знає будь-який школяр.
До усіх книжок доріжку
Прокладає наш …(Буквар) кабінет першого класу
Зупинка - «Знавці ПДР»
Розшифруй правило.
А 1 |
Б2 |
В3 |
Г 4 |
Ґ 5 |
Д 6 |
Е 7 |
Є8 |
Ж9
|
З10 |
И 11 |
І 12 |
ї13 |
Й14 |
К15 |
Л 16 |
М17 |
Н 18 |
О19 |
П 20 |
Р21 |
С22 |
Т23 |
У24 |
Ф25 |
Х 26 |
Ц 27 |
|
Ч 28 |
Ш 29 |
Щ 30 |
Ь31 |
Ю32 |
Я 33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20, 12,29,19,26,19,6,11 20,19,3, 11,18,18,12 20,7.21,7,26,19,6,11,23,11 20,21,19,13,10,18,24 28,1,22,23,11.18,24 20,19 20,12,29,19,26,12,6,18,11,26 20,7.21,7,26,19,6,1,26.
Пішоходи повинні переходити проїзну частину по пішохідних переходах.
Підказка «Урок цей цікавий, на ньому рахують
Коло малюють, циркулем крутять,
То ділять, то множать, то віднімають.
Ну що за урок? (математика, тобто слідуюча зупинка-кабінет математики)
Зупинка - «Дорожня математика»
Час для виконаня завдань -5хв
За вірно розв’язану задачу команда отримує 2 бали.
Всього – 8 балів
Задача 1. Семеро дітей грали в мяч на проїзній частині дороги. Двоє пішли додому. Останні діти залишились грати на дорозі. Скільки дітей зробили правильно?
Відповідь. Жоден. Гратись на проїзжій частині дороги не можна.
Задача 2. Два хлопчики та три дівчинки вишли зі школи. Коли вони підійшли до пішохідного переходу, зелений сигнал вже почав мигати. Хлопчики побігли через дорогу бігом, а дівчатка залишились дочекатись слідуючого зеленого сигналу. Скільки дітей правильно перешли дорогу?
Відповідь. Дві дівчинки. Зелений мигаючий сигнал попереджує, що незабаром включиться жовтий, а потім - червоний, тому безпечніше всього дочекатися слідуючого зеленого сигналу. Бігти через дорогу теж небезпечно.
Задача 3. Чотирі хлопчика поїхали кататися на велосипедах по вулицях селища.Одному з них було 13 років, останнім - 15. Скільки дітей не порушили Правила дорожнього руху?
Відовідь. Троє. Їздити по вулицях на велосипеді можна з 14 років.
Задача 4. Із автобуса вишли семеро чоловік. Троє з них підійшли до пішохідного переходу, двоє пішли обходити автобус попереду і двоє залишились на зупинці. Скільки чоловік зробили правильно?
Відповідь. Двоє. Правильніше почекати поки автобус від’їде від зупинки і тільки потім переходити дорогу.
Загадка. Вивчаємо вірші Шевченка, Франка,
Читаємо романи ми Гончара,
Вчимося всі твори аналізувати,
І на уроці знання здобувати. (Уроки укр.мови та літератури).
Зупинка - «Літературна».(кабінет укр.мови та літер)
Завдання: ДОПОВНИ РЕЧЕННЯ.
За кожну правильну відповідь -1бал. Всього 4бали.
1.Йти по тротуару потрібно, притримуючись……(правого боку).
2.Переходити перехрестя треба тільки…(по пішохідних переходах).
3.На велосипедах по вулицях міста дозволяється їздити тим, кому вже виповнилося….(14 років)
4.Чекайте автобуса, тролейбуса, трамвая на….(посадочній площадці, зупинці).
Загадка-підказка.
Комп’ютерна наука
Про обчислення вона
Її вчити нам не нудно,
Вона сьогодні не складна
Римується з «граматика»
Зветься….(інформатика)-кабінет інформатики.
Зупинка -«Інтерактивна» (10балів)
На ноутбуці пройти вікторину по правилам дорожнього руху.
Загадка-підказка
Дружить з голкою й тканиною,
Строчить швейною машиною.(Швачка)
(кабінет трудового навчання)
Зупинка - «Абетка пішохода» (6балів)
Перевірка знань з пдр у формі екзамену-потрібно дати відповіді на питання з білету.
Білет №1.
1.Нормативний документ, який встановлює порядок дорожнього руху на всій території України…( правила дорожнього руху)
2. Частина дороги, призначена для руху пішоходів через проїжджу частину…( пішохідний перехід)
3. Особа, яка керує транспортним засобом…( водій)
Білет №2.
1. Написи та лінії на проїжджій частині…( дорожня розмітка)
2. Пристрій для регулювання руху в певних напрямках…( світлофор)
3. Для введення обмежень в русі застосовують …( заборонні дорожні знаки)
Білет №3.
1. Пішохідний світлофор, на відміну від звичайного, має тільки … (два сигнали червоний та зелений)
2. Загальною ознакою попереджувальних дорожніх знаків є …( трикутник з червоною облямівкою та білим фоном)
3. Працівник ДАІ, який регулює дорожній рух…( регулювальник)
Білет №4.
1. Транспорт, який стоїть обходити тільки… (позаду)
2. Учасниками дорожнього руху є: водій, пішохід та…( пассажир)
3. Особа, яка перебуває у транспорті, проте, не керує ним… (пассажир)
Загадка-підказка
Мов маленький м’ячик,
Висить, а не скаче,
Рум’яне, гладеньке,
На смак солоденьке. (яблуко) слідуюче завдання на подвір’ї школи в садку,в альтанці.
Зупинка «Логічна» Всього- 15балів
Розгадайте ребуси, кожний ребус-1бал.
Підсумок квесту:
Інструктор квесту, збирає маршрутні листи, підбиває підсумки, підраховує бали.
-Ось і закінчився наш квест-мандрівка. Я сподіваюсь,що всім Вам сподобалось. Ви всі, молодці, добре показали свої знання і надалі будете слухняними учасниками дорожнього руху. Пам’ятайте, що Ви самі завжди повинні дбати про своє здоров’я. Бережіть себе! Дякуємо за увагу!