КВК на тему "Люби природу у собі, а не себе в природі!"

Про матеріал
КВК на тему "Люби природу у собі, а не себе в природі!" Сценарій позакласного заходу для учнів 6 класу.
Перегляд файлу

КВК на тему «Люби природу у собі, а не себе в природі!»

Для учнів 6 класів. 

Цілі: вчити дітей самостійно мислити, розвивати комунікативні здібності, творчу ініціативу, допитливість та фантазію; розвивати навички міжособистісного спілкування; прищеплювати любов до рідної природи, бережливе ставлення до неї, виховувати спостережливість та екологічну культуру; спонукати учнів до потреби не втрачати необачно здоров’я, берегти його, берегти навколишнє середовище (бо від цього залежить здоров’я людини); спрямувати дітей на здобуття знань про рослини, тварин, природні явища.

Обладнання: фотовиставка «Моя улюблена частинка живої природи», афоризми про природу.

Хід заходу

Ведучий .

Хай служать добру твої розум і руки.

Прислухайсь! Пригляньсь! Придивись!

Зупинись! Не губи! Схаменись!

Природа нам – як рідний дім,

Вона усім – як мати.

Щоб лад завжди був в домі тім –

Про це нам треба дбати.

Ведучий .Добрий день, друзі! Кожен з нас, людей Землі, щогодини, щохвилини бере від рідної Землі свіжі сили. Спілкування з природою необхідно людині не менше, ніж повітря, їжа, вода, знання і праця. Сьогодні ми зібралися тут для того, щоби провести КВК «люби природу у собі, а не себе в природі». Я хочу представити вам наші команди.

Гра є гра,як у кожній грі, є переможці і переможені, і не важливо, кому сьогодні більше поталанить. Головне, щоб атмосфера доброти і взаємопідтримки панувала в цьому залі. Хай усім щастить!

Нашу гру оцінює журі в складі учнів 10-А класу, а саме Богдан Ірина, Колбун Анна та Крищук Юрій.

А тепер почнемо жеребкування. Яка ж команда перша почне гру?! Для цього я попрошу по одному учаснику від команди. Вам пропонуються картки, на яких написані слова навпаки. Представник якої команди першим виконає завдання, та команда і почне перший конкурс.

І конкурс «Знайомтесь, це ми!!!»

Кожна команда по черзі представляє свою назву, емблему та привітання для суперників.

Максимальна оцінка – 3 бали.

 

ІІ конкурс «Розминка «Далі, далі…»

Ведучий .Кожна команда за 5 хвилин має дати якнайбільше правильних відповідей. Зараховується лише одна відповідь від команди правильна вона чи ні.

Максимальна оцінка – 15 балів.

 Команда 1

1. Стоїть  пані, чепуриться, бо одягла сорочок триста. (Капуста)

2. На небі біліє, світить, а не гріє. (Місяць)

3. Без дров, без вогню, а світить і гріє щодня. (Сонце)

4. Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить. (Річка)

5. Летить – пищить, а сяде мовчить. (Комар)

6. Без рук, без олівця малює без кінця. (Мороз)

7. Летить, а не горобець, виє, а не звір. (Вітер)

8. Що то за гість, що темноту їсть? (День)

9. Що росте догори коренем? (Бурулька)

10. Влітку наїдається, взимку відсипається. (Ведмідь)

11. Уночі гуляє, а вдень спочиває, має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова)

12. Навесні веселить, влітку холодить, восени годує, взимку гріє.(Дерево)

13. У воді купається, водою обливається, вода до неї не чіпляється.(Качка)

14. У воді грає, а на землі вмирає.(Риба)

15. Із вікна в вікно золоте веретено.(Промінь сонця)

Команда 2

1. На сонечко я схожий і сонце я люблю, до нього повертаю голівоньку свою.(Соняшник)

2. Що то за гість, що тепло їсть?(Мороз)

3. Червоне коромисло через річку повисло.(Веселка)

4. Де живуть пінгвіни?(В Антарктиді)

5. Не вода і не суша, на човні не пропливеш і ногами не підеш.(Болото)

6. Куди вступиш – всюди маєш, хоч не бачиш, а вживаєш.(Повітря)

7. Двічі родився, у школі не вчився, а години знає.(Півень)

8. Один ллє, другий п’є, третій підростає. (Дощ, земля, рослини)

9. Хоч не шию я нікому, а голок у мене доволі. (Їжак)

10. Їде в поле – як дощечка, а з поля – як бочечка.(Корова)

11. Невидимий дух скинув з мене капелюх.(Вітер)

12. Горя не знаємо, а гірко плачемо.(Хмари)

13. Без ніг, а біжить, без рук, а рукава має.(Річка)

14. Кінь біжить, аж земля дрижить.(Грім)

15. Сторожем не служить, а всіх рано будить.(Півень)

ІІІ конкурс «Конкурс капітанів»

Ведучий .А тепер капітани кожної команди мають намалювати емблеми суперників на дошці. Час на виконання завдання 5 хвилин.

Максимальна оцінка – 5 балів.

А тепер просимо журі підрахувати попередні результати, а тим часом я пропоную конкурс для вболівальників.  Всі ми любимо коли нас називають на ім’я, тож давайте спробуємо назвати рослини, на малюнках, які я буду показувати.

Журі оголошує попередні результати.

Ведучий. Здоров’я – це безцінний дар, який людині природа. Зовсім не багато минуло часу від того моменту, коли ви з’явилися на світ. Ще мине деякий час, і ви станете дорослими. Нехай сьогоднішнє спілкування допоможе вам турботливо ставитися до здоров’я. який же спосіб життя треба вести, щоб бути здоровим?

ІV конкурс «Домашнє завдання»

Ведучий. Кожна команда підготувала домашнє завдання на тему «Здоровий спосіб життя». Просимо першу команду.

Максимальна оцінка – 10 балів.

Поки журі підбиває підсумки, давайте з уболівальниками пограємо в гру  «Батьки – діти».

Я називаю батьків тварин , а ви – їхніх дітей.

(Коза - козеня, кіт – кошеня, курка – курча, свиня – порося, вівця – ягня, корова – теля.)

Ведучий .Добре, дякую за ваші відповіді. От і завершилася наша гра, настав час підбивати підсумки. Нам здається, у цій грі немає переможених, адже кожен із вас, шановні учасники та глядачі, дізнався щось нове для себе. А ще ми сподіваємося, що ви сьогодні зрозуміли: людина – це малесенька частинка живої природи, але від неї залежить, якою буде наша Земля. Наступного року, коли ви продовжите вивчати біологію – науку про життя, вона розкриє перед вами ще більше таємниць, до яких ви прагнутимете долучитися…

Слово надається журі для підбиття підсумків гри.

Нагородження переможців відбудеться на закриті тижня біології.

Дякуємо командам за участь у нашій грі, а глядачам – за підтримку! А завершити нашу зустріч хочеться таким віршем:

У природі все буденне, і святкове,

І дивне, і незвичне, і просте.

Є зміст в листку,

Є зміст в пташиній мові,

 

В усьому, що зів’яло і цвіте.

Все загадкове, потаємне, зримне

Нашіптує мені: люби, живи!

І грає вітер синіми очима

 

На променях зеленої трави.

І чую я, як в серці зріє слово,

І папороть надій моїх…цвіте.

В природі все буденне і святкове,

А може, просто кажучи, святе!!

1

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Сценарії
Додано
22 березня 2021
Переглядів
448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку