Лепбук" Свійські тварини - корова."

Про матеріал
Тематичний лепбук «Свійські тварини. Корова.» носить дидактично - інформаційний характер. За допомогою лепбуку учні в ігровій формі зможуть отримати багато інформації про корову і чим вона корисна людині.
Перегляд файлу

Орлова О.Б.

вчитель – дефектолог,

спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

 Парасковіївської СЗШІ № 40 Донецької обласної ради

 

ЛЕПБУК « СВІЙСЬКІ ТВАРИНИ. КОРОВА.»


Однією з найперших тварин, яку приручила людина, стала корова. З первісних часів і вже 8,5 тисячі років вона постійно живе поруч з людьми, забезпечуючи їх важливим продуктом харчування – молоком. З молока готують безліч різних корисних і смачних речей. Існує безліч страв, у складі яких використовується молоко або молочні продукти.

Це теплокровна істота тваринного світу. Її тіло має постійну температуру, вище, ніж у навколишнього її середовища.

Корова відноситься до класу ссавців. Це ті тварини, які вигодовують своїх дитинчат за допомогою молока.

Це тварина з загону парнокопитних, при ходьбі вона спирається на два середніх несросшихся пальця і ​​має розділені копита.
Тварини підряду жуйних, до яких відноситься і корова, мають особливість травної системи – їх шлунки складаються з декількох відділів і корм пережовується ними двічі.Вона відноситься до сімейства парнокопитних – її роги як ковпачки одягнені на кістяне підставу, і всередині мають форму вузького келиха.У тваринництві цей вид тваринного називають великою рогатою худобою, скорочено ВРХ.

Тематичний лепбук «Свійські тварини. Корова.» носить дидактично - інформаційний характер. При розробці лепбука використовувались навчальні програми для 5 та 8 та 9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушенням інтелектуального розвитку.

Завдання, які містяться у лепбуці будуть цікавими та корисними учням 5класів при вивченні теми «Сільське господарство нашої місцевості» ,учням 8 класів при вивченні теми «Парнокопитні» та учням 9 класів при вивченні теми «Здорове та раціональне харчування»

За допомогою  лепбуку учні в ігровій формі зможуть отримати багато інформації про корову і чим вона корисна людині.

Завдання « Книги на колінах»:

1. Систематизувати знання дітей по темі;

 2. Знати і класифікувати диких і домашніх тварин;

3. Розвивати спостережливість, уважність;

4. Розуміти значення свійських тварин для людини;

5. Вміти застосовувати знання про тваринний світ для розв'язання конкретних житттєвих ситуацій.

Зміст

I сторінка.

Інтерактивна вправа «Чим корисна корова»

У кишеньці знаходиться розрізаний пазл.

Мета: Виховання дбайливого ставлення до свійських тварин.

Опис видів діяльності : Учні складають пазл та розповідають як доглядають за коровою ,чим вона корисна людині.

Кишенька з картками «Які у корови сліди»

У кишені знаходяться кольорові малюнки з різними слідами.

Мета: Навчити розпізнавати сліди парнокопитних та непарнокопитних тварин. З’ясувати чим вони відрізняються між собою.

 Опис видів діяльності: Розпізнання та порівняння  слідів різних тварин, малювання слідів у зошиті.

II сторінка. «Дослідницька сторінка»

Квітка-складайка «Що виготовляють з молока»

Мета: Розвивати дослідницький підхід до вивчення теми «Свійські тварини. » Закріплювати знання дітей про продукти , які виготовляють з молока . Іх поживну та харчову цінність. Формувати вміння працювати в групі.

Опис видів діяльності : Складання рецептів  здорового та раціонального харчування. Підрахунок кілокалорій .

Вправа - манюня: «Нагодуй корову. »( У кишенці знаходяться малюнки з різною їжою. У відерце треба покласти тільки те. що їсть корова. )

Мета: Узагальнити знання про особливості шлунку корови, сприяти розвитку логічного мислення, виховувати дбайливе  ставлення до тварин. .

Опис видів діяльності: учням  роздають картки, на яких зображено різноманітну їжу. Учні повинні покласти в відерце саме ту картку, на якій намальовано улюблену їжу корови. Тоді корова виросте і стане товщою (вчитель  тягне за низ картинки з коровою і картинка розкладається).

III сторінка «Сторінка розвитку уваги та спостережливості»

Інтерактивна вправа «Знайди голову корови»». ( ігрове поле, картки - малюнки .)

Мета: Узагальнення знань учнів про особливості будови голови свійських парнокопитних тварин ( свиня, корова) . Порівняння.

Опис видів діяльності: учні розглядують малюнки . на яких зображені різні голови тварин. Треба проаналізувати особливості будови кожної голови ,до якої тварини вона відноситься. 

Гра - меморі «Знайди тінь»( зображення з тінями тварин та кольоровими малюнками)

Мета: Розвивати увагу, спостережливість, зорове сприйняття, мислення, мовлення дітей.

Опис видів діяльності : потрібно викласти картки з зображенням тіні тварини і дати гравцям 30 секунд, щоб запам'ятати їх розташування. Кожен учасник робить хід по черзі, а саме: вибирає для відкриття по дві картки малюнків тварин і якщо вони збігаються за картинками, то гравець залишає їх собі.

Використовуються на уроках , під час роботи в творчих групах та парах.

IV сторінка «Цікавинки про корову.»

Інформаційна сторінка «Цікавинки про воду» ( кольоровий малюнок звіршованою цікавою інформацією про корову).

Мета: Навчально - пізнавальна діяльність.

Опис діяльності: Читання та обговорювання цікавої інформації про коров. Використовується під час уроків для інформаційних сторінок .


C:\Users\Lena\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20200330_150808.jpg

 

E:\природа школа\лепбуки ыгри\корова\корова фото лепбукпа\20200330_133825.jpg

 

 

 


C:\Users\Lena\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20200330_150728.jpg

 

 

 

 

 

https://i.pinimg.com/736x/75/69/8f/75698fdf34351a8f4bd9ada3ad978495--farm-animals-clipart.jpg

docx
Додано
13 квітня 2020
Переглядів
2522
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку