Лепбук (виготовлення лепбука)

Про матеріал
Лепбук – інтерактивна папка для дітей та особлива організація навчального матеріалу на певну тему. Що потрібно, щоб його зробити своїми руками, та у якій послідовності діяти – читайте далі.
Перегляд файлу

« Лепбук  »

 

Лепбук – інтерактивна папка для дітей та особлива організація навчального матеріалу на певну тему. Що потрібно, щоб його зробити своїми руками, та у якій послідовності діяти – читайте далі.

Обираємо тему
Темою папки-лепбуку може бути абсолютно будь-яке явище, предмет чи істота. Усе    залежить від рівня знань тих, для кого ви його виготовляєте. Приклади тем: «Зимуючі  птахи», «Дикі тварини», «Материки», «Польові квіти», «Дні тижня», «Пори року».  Залежно  від віку     дітей  подумайте, наскільки глибоко ви збираєтеся   занурюватися   в тему. Від цього і буде залежати кількість розгорток й деталей вашого лепбука.

Складаємо план
Після того як ви     визначилися   із темою,   візьміть   листок,   ручку    та напишіть план. Ви помиляєтеся, якщо   вважаєте, що   лепбук – це просто розворот з   малюнками.    Він    має   бути      добре   продуманий,    щоб максимально структурувати    інформацію та видати її цікаво і творчо. З чого почати, в яку боку розгорнути тему, які нюанси висвітлити?

Малюємо макет
Прийшла черга візуалізувати свій проект. Ви маєте чітко   уявляти, що і в якому місці буде розташовано – малюнки, кишеньки, вкладки, книжечки і інші деталі. Малюємо усе це від руки на звичайному листку паперу.

Розмір лепбука
Стандарт – папка А4 в складеному вигляді   або А3 у розгорнутому.   Такі формати вважаються найзручнішими, однак це не є догмою.

У лепбуці можуть бути такі елементи:

– кишеньки різної форми та розміру (також у вигляді книжечки чи «гармошки»);

– конвертики;

– віконця;

– дверцята;

– стрілки;

– карточки;

– елементи, які можна витягувати;

– елементи, які повертаються навколо своєї осі;

– пазли.

Що потрібно, щоб зробити лепбук:

– картонна папка-основа;

– звичайний та кольоровий папір;

– ножиці;

– клей-олівець;

– степлер;

– скотч;

– декоративні елементи (за необхідності).

Майстер клас для вчителів початкової школи

«Лепбук. Використання в початковій школі»

Обладнання: бейджики з позначкою групи та номером 1-4; методичний лепбук для презентації; паперові пазли з частинами прислів’їв; шаблони міні-книжечок, кишеньок різної форми; підручники, довідники, колекція фотоматеріалів; комп’ютер; мультимедійний проектор; екран; ватман для основи лепбука; (для кожної групи) клей, ножиці, ручки, фломастери.

План

  1. Організація роботи
    1. Розподіл на групи. Кожен учасник бере паперовий бейджик («Капітошка») з позначкою групи (звірі, птахи, комахи, людина) та номером ( 1, 2, 3, 4)
    2. Привітання. Налаштування на роботу. Вправа «Посміхнись сусіду справа, посміхнись сусіду зліва…»
  2. Теоретична частина.
    1. Презентація «Лепбук. Використання в початковій школі»
  • Зверніть увагу на столі у вас лежить методичний лепбук. Візьміть його в руки, роздивіться. Подобається він вам?

Що таке лепбук? Лепбук – це тематична папка, створена своїми руками.

Для чого він? Лепбук дає змогу бачити поняття, що розглядається, в системі.

Як його створити? Опрацювати інформацію за темою та оформити в незвичайній формі.

Хто має створювати. Лепбук створюють учні, учитель забезпечує ресурсами та надає консультації щодо розміщення інформації у лепбуці.

Скільки часу потрібно, щоб створити лепбук?

Учні не можуть створювати лепбук швидко, тому на виготовлення потрібно

  • кілька уроків протягом одного дня
  • кілька днів
  • тематичний тиждень (учні щодня опрацьовують інформацію і можуть доповнювати лепбук)

Як використовувати лепбук?

  • Для повторення або закріплення навчального матеріалу з теми або з кількох тем
  • Організація учнівських презентацій (зараз ми з вами саме так використовуємо наш методичний лепбук)
  • В якості портфоліо
  • Для навчання інших учнів молодших чи паралельних класів

Лепбук має безліч цікавих функцій. У нього розкриваються кишеньки, розгортаються карти, спливають різні фігурки, що розповідають історії.

Як виготовити лепбук

1 етап. Виготовляємо форму та розміщуємо інформацію

Розглядаємо та виготовляємо окремі міні-книжки, які стануть частинами лепбуку.

2 етап. Виготовляємо лепбук за інструкціями вчителя. Вчимося розміщувати назву теми і малюнок, розподіляємо інформацію по площині лепбука, добираємо форму для представлення інформації, створюємо і розміщуємо інформаційні блоки.

3 етап. Діти створюють лепбук самостійно.

  1. Практична частина.
    1. Пазли.
    • Уявіть себе учнями другого класу, які працюють над створенням лепбука «Природа навесні»
    • Пропоную відео-загадку. Впізнайте пору року. Перегляд відео «Рання весна» (без назви)
  • Яка пора року в відеоролику? Доберіть, будь ласка, прикметники до слова «ВЕСНА» (прикметники записують на паперових листочках, квітках, «капітошках»)
  • За якими ознаками ви впізнали весну на відео?
  • Результатом багатьох спостережень за погодою в різні пори року стали прислів’я та приказки. У вас на столі пазли з прислів’ями, частини яких переплутались. Відновіть їх, будь ласка.
  • Прикріпити на наш лепбук по одному прислів’ю від групи, пропоную першим номерам. (Перший номер читає прислів’я, прикріплює на лепбук)

3.2 Весняні зміни в природі.

  • Зміни в природі відбуваються тільки в неживій природі? (в живій також є зміни…)
  • Пропоную доповнити наш лепбук інформацією про весняні зміни в живій природі. Зверніть увагу, на столах є рекомендації щодо роботи групи. (Додаток 1). Ознайомтесь з ними, за додатковими консультаціями звертайтеся до вчителя. В нагоді вам стануть підручник, довідники, колекція фотоматеріалів, що розміщена на окремому столі. На роботу у вас є 10 хвилин. (Групи починають роботу. Учитель надає консультації за необхідністю)
  • Презентувати та прикріпити на лепбук готові складові пропоную другим та третім номерам. (Представники груп коротко знайомлять з матеріалами та прикріпляють на лепбук)

3.3 Правила поведінки в природі

  • Людина – частина природи. Її життя пов’язане з рослинами, тваринами та з неживою природою. Дуже важливо берегти природу, адже коли страждають рослини і тварини – хворіє й страждає людина. Знайдіть на ваших столах книжку на дві сторінки з екологічним знаком. Придумайте прості правила як поводитися в природі. Які речення за метою висловлювання ви будете використовувати? Презентувати правило, складене групою, пропоную четвертим номерам.

Людина має жити так, щоб не шкодити природі, а допомагати їй.

Подобається вам результат нашої спільної праці? Доповніть нашу диво-книгу прикметниками, які ви дібрали на початку нашої роботи.

  1. Рефлексія.

 Шановні колеги, чи вважаєте ви ефективним використання лепбука в початковій школі? Яке ваше бачення можливостей лепбука в навчально-виховному процесі?

Д о д а т о к 1

Рекомендації групі «Рослини навесні»

  1. З великої кількості рослин оберіть три, про які ви б хотіли розказати.
  2. Суттєву та цікаву інформацію про обрані рослини подайте у незвичайній формі.
  3. Викладайте інформацію просто та доступно. Так вам буде легко розказувати про обрані рослини, а вашим однокласникам – легко сприймати розповідь.
  4. На допомогу вам будуть підручник, довідники, художні твори, мережа інтернет, досвід та знання дорослих.
  5. Необхідні фото чи схеми ви знайдете в колекції наочності.

……………………………………………………………………..

Рекомендації групі «Комахи навесні»

1. З великої кількості комах оберіть три, про які ви б хотіли розказати.

2. Суттєву та цікаву інформацію про обраних комах подайте у незвичайній формі.

3. Викладайте інформацію просто та доступно. Так вам буде легко розказувати про обраних комах, а вашим однокласникам – легко сприймати розповідь.

4. На допомогу вам будуть підручник, довідники, художні твори, мережа інтернет, досвід та знання дорослих.

5. Необхідні фото чи схеми ви знайдете в колекції наочності.

…………………………………………………………………………..

Рекомендації групі «Птахи навесні»

1. З великої кількості птахів оберіть три, про які ви б хотіли розказати.

2. Суттєву та цікаву інформацію про обраних птахів подайте у незвичайній формі.

3. Викладайте інформацію просто та доступно. Так вам буде легко розказувати про обраних птахів, а вашим однокласникам – легко сприймати розповідь.

4. На допомогу вам будуть підручник, довідники, художні твори, мережа інтернет, досвід та знання дорослих.

5. Необхідні фото чи схеми ви знайдете в колекції наочності.

…………………………………………………………………………..

Рекомендації групі «Звірі навесні»

1. З великої кількості звірів оберіть три, про які ви б хотіли розказати.

2. Суттєву та цікаву інформацію про обраних звірів подайте у незвичайній формі.

3. Викладайте інформацію просто та доступно. Так вам буде легко розказувати про обраних звірів, а вашим однокласникам – легко сприймати розповідь.

4. На допомогу вам будуть підручник, довідники, художні твори, мережа інтернет, досвід та знання дорослих.

5. Необхідні фото чи схеми ви знайдете в колекції наочності.

…………………………………………………………………………..

Рекомендації групі «Весняні роботи людей»

1. З великої кількості весняних робіт людей оберіть ті, про які ви б хотіли розказати.

2. Суттєву та цікаву інформацію про обрані роботи подайте у незвичайній формі.

3. Викладайте інформацію просто та доступно. Так вам буде легко розказувати, а вашим однокласникам – легко сприймати розповідь.

4. На допомогу вам будуть підручник, довідники, художні твори, мережа інтернет, досвід та знання дорослих.

5. Необхідні фото чи схеми ви знайдете в колекції наочності.

…………………………………………………………………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\загружено.jpg  Картинки по запросу лэпбук шаблоны               Картинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоны

 

 

 

 

 

Картинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоны

Картинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоныКартинки по запросу лэпбук шаблоны

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Komlyagina Vіra Dmytrivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. ВОЛЬВИН НАДІЯ
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 лютого 2019
Переглядів
70309
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку