Let’s play «Веселі пригоди котячого товариства» ( по книзі Г. Вдовиченко «36 і 6 котів»)
Мета: Ознайомити дітей з книгою Г. Вдовиченко «36 і 6 котів», залучити до читання, нагадати про відповідальне ставлення до тварин, дати змогу поспілкуватися читачам в ігровій формі в дружній та доброзичливій атмосфері бібліотеки.
Сценарій
Бібліотекар. Діти, скажіть мені, хто читав книгу Г. Вдовиченко «36 і 6 котів», а хто - ні? Гаразд, і тих, хто читав, і тих, хто ще не читав, ми сьогодні запрошуємо пограти у гру «Веселі пригоди котячого товариства».
(Бібліотекар показує книгу).
Б. Але, перш ніж розпочати нашу гру, я хочу у вас запитати, у кого вдома є домашній вихованець – котик або кішечка? А може хто підгодовує котиків, що живуть на вулиці?
Розкажіть, будь ласка.
(Діти розповідають, діляться враженнями.)
Б. Так, гаразд, молодці! Я бачу, що ми сьогодні маємо справу з людьми, які лагідно і відповідально ставляться до тварин. Тож, наша сьогоднішня зустріч всім сподобається.
Я пропоную вам ненадовго перетворитися на героїв книги. А ім’я собі, діти, зараз будете вибирати ось так: ліворуч – папірці з іменами котиків- хлопчиків, праворуч – кицьок-дівчаток.
Тепер давайте знайомитись.
(Діти називають свої нові імена).
Б. А тепер давайте згадаємо, чим коти відрізнялись один від одного, які у них були характери, хто що любив.
(Діти згадують, розповідають, спілкуються).
Б. А тепер двоє учасників, які читали книжку, підготували нам розповіді про історії життя котика або кішечки, які їх особливо вразили.
(Два учасника встають, розповідають).
Б. Далі пропоную взяти олівці, фломастери, папірці і намалювати швидко свій кошачий автопортрет.
(Діти малюють).
Б. Тепер пропоную поділитися на три команди: команда котів-хлопчиків, команда кицьок-дівчаток і команда маленьких кошенят. Перед вами - конверти, вибирайте, зачитуйте питання, на обговорювання - 1 хв., відповідайте. Хто точніше відповість, той отримує приз – печиво.
Питання з конвертів:
(Діти відповідають, переможці отримують приз).
Б. А зараз пропоную всім бажаючим пограти в гру, в яку грали коти. Як називалася гра? «Сліпий кіт».
(Діти грають).
Б. А тепер – увага! Експрес – вікторина! Відповідаємо швидко!
1. Кого більш за все боялася пані Крепова і що допомогло котам залишитися у неї?
2. На якому поверсі жила пані Крепова?
3. Чим відрізнялись між собою кішечки-жоржинки?
4. Як звали улюблену кішечку пані Крепової?
5. Хто запросив на білий танець пані Крепову?
6. Як називався танець кішечок – жоржинок?
(Діти відгадують).
Б. Діти, ви вірно відгадали, як назвали кав’ярню племінника шановної пані – «36 і 6 котів»! Пропоную вам написати і розмалювати назву та приклеїти свої автопортрети!
(Діти виконують завдання).
Б. Дуже добре, молодці!
В кінці заходу команда, що виграла пригощає печивом всіх учасників гри.
Звучить весела музика, хто хоче – танцює.