Let’s play «Веселі пригоди котячого товариства» ( по книзі Г. Вдовиченко «36 і 6 котів»)

Про матеріал
Ознайомити дітей з книгою Г. Вдовиченко «36 і 6 котів», залучити до читання, нагадати про відповідальне ставлення до тварин, дати змогу поспілкуватися читачам в ігровій формі в дружній та доброзичливій атмосфері бібліотеки.
Перегляд файлу

Let’s play «Веселі пригоди котячого  товариства» ( по книзі Г. Вдовиченко «36 і 6 котів»)

Мета: Ознайомити дітей з книгою Г. Вдовиченко «36 і 6 котів», залучити до читання, нагадати про відповідальне  ставлення до тварин, дати змогу поспілкуватися читачам в ігровій формі в дружній та доброзичливій атмосфері бібліотеки.

Сценарій

Бібліотекар. Діти, скажіть мені, хто читав книгу Г. Вдовиченко «36 і 6 котів», а хто - ні? Гаразд, і тих, хто читав, і тих, хто ще не читав, ми сьогодні запрошуємо пограти у гру «Веселі пригоди котячого товариства».

(Бібліотекар показує книгу).

Б. Але, перш ніж розпочати нашу гру, я хочу у вас запитати, у кого вдома є домашній вихованець – котик або кішечка? А може хто підгодовує котиків, що живуть на вулиці?

Розкажіть, будь ласка.

(Діти розповідають,  діляться враженнями.)

Б. Так, гаразд, молодці! Я бачу, що ми сьогодні маємо справу з людьми, які лагідно і відповідально ставляться до тварин. Тож, наша сьогоднішня зустріч всім сподобається.

Я пропоную вам ненадовго перетворитися на героїв книги. А ім’я собі, діти, зараз будете вибирати ось так: ліворуч – папірці з іменами котиків- хлопчиків, праворуч – кицьок-дівчаток.

Тепер давайте знайомитись.

(Діти називають свої нові імена).

Б. А тепер давайте згадаємо, чим коти відрізнялись один від одного, які у них були характери, хто що любив.

(Діти згадують, розповідають, спілкуються).

Б. А тепер двоє учасників, які читали книжку, підготували нам розповіді про історії життя котика або кішечки, які їх особливо вразили.

(Два учасника встають, розповідають).

Б. Далі пропоную взяти олівці, фломастери, папірці і намалювати швидко свій кошачий автопортрет.

(Діти малюють).

Б. Тепер пропоную поділитися на три команди: команда котів-хлопчиків, команда кицьок-дівчаток і команда маленьких кошенят. Перед вами - конверти, вибирайте, зачитуйте питання, на обговорювання - 1 хв., відповідайте. Хто точніше відповість, той отримує приз – печиво.

Питання з конвертів:

  1. З якої причини почалася бійка котів в першу ніч на балконі пані Крепової?
  2. Покажіть і розкажіть що вміли коти-танцюристи?
  3. Як назвали кав’ярню племінника пані Крепової і що там повинні були робити саме коти?

(Діти відповідають, переможці отримують приз).

Б. А зараз пропоную всім бажаючим пограти в гру, в яку грали коти. Як називалася гра? «Сліпий кіт».

(Діти грають).

Б. А тепер – увага! Експрес – вікторина!  Відповідаємо швидко!

1. Кого більш за все боялася пані Крепова і що допомогло котам залишитися у неї?

2. На якому поверсі жила пані Крепова?

3. Чим відрізнялись між  собою кішечки-жоржинки?

4. Як звали улюблену кішечку пані Крепової?

5. Хто запросив на білий танець пані Крепову?

6. Як називався танець кішечок – жоржинок?

(Діти відгадують).

Б. Діти, ви вірно відгадали, як назвали кав’ярню племінника шановної пані – «36 і 6 котів»! Пропоную вам написати і розмалювати назву та приклеїти свої автопортрети!

(Діти виконують завдання).

Б. Дуже добре, молодці!

В кінці заходу команда, що виграла пригощає печивом  всіх учасників гри.

Звучить весела музика, хто хоче – танцює.

docx
Додано
4 січня 2023
Переглядів
305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку