24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Ліна Костенко "Маруся Чурай" Тести

Про матеріал
Формувати навички та уміння аналізу роману у віршах, уміти визначати жанр твору «Маруся Чурай», розглянути одну із сюжетних ліній — кохання Марусі й Гриця; розвивати критичне мислення стар­шокласників; виховувати старшокласників у дусі поваги до минулого та гордості за свій народ.
Перегляд файлу


Ліна Костенко "Маруся Чурай" Тести

Прізвище Ім'я По батькові учня

 

             Клас                                                                             Дата

1 питання

Історична подія, яка лягла в основу твору

*  А) Перша світова війна      

*  В) Революція  1905 року

Б)

визвольна війна під проводом Богдана Хмельницького

2 питання

Фольклорною основою твору стала

*  А) пісня “Засвіт встали козаченьки”            

*  В) балада “Ой не ходи, Грицю...”

Б)

пісня “Віють вітри, віють буйні”

3 питання

Жанр роману “Маруся Чурай”

 А) психологічний роман                                                       

Б)

історичний роман у віршах

 В) урбаністичний роман                                                       

Г)

соціально – психологічний роман у віршах

4 питання

В уста якого героя автор вкладає своє ставлення до українського народу?

Історії ж бо пишуть на столі.

Ми пишем кров’ю на своїй землі

5 питання

Установіть відповідність між характеристикою та образом

характеристика

Такі пухкі у неї оченята, коса білява, куца і товста.

А)

Як реп’яшки зелені оченята І пишно закопилені уста

На матір схожа, тільки трохи вища

1)

2)

3)

4)

образ Гриць

Галя

Іван

Маруся

Б)

В)

Ті ж самі очі  і така ж коса. - Ну, от скажіте, людоньки, навіщо такій …. та така краса?

Він був інакший. Щирими очима  так дивився приязно на світ.

Це, …..,що, була твоя личина?

Яку ж ти душу приховав під спід?

А слово скаже – з пам’яті не викинеш.

А більш мовчить, не щедрий на слова.

Г)

Таке обличчя, зразу і не звикнеш,різке, як меч. Тонке, як тятива.

Вкажіть відповідність:

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

6 питання

Установіть відповідність між героєм та цитатою

цитата

Вона у нього розум відіймила, але було це не тепер, колись.

А)

А як вона була йому немила, то хто ж його присилує:женись!

Чужа душа –  то, кажуть, темний ліс.

А я скажу: не кожна, ой не кожна!

Б)

Чужа душа – то тихе море сліз

Плювати в неї – гріх тяжкий , не можна.

1)

2)

3)

4)

5)

6)

герой

Маруся

Галя Вишняківна мати Марусі мати Гриця

Іван Іскра

Гриць Бобренко

В)

Г)

Ото  за те й судити мене треба Всі кари світу будуть замалі. Моя любов чолом сягала неба А він ходив ногами по землі.

Тобі дано і вірити, й кохати.

А що мені? Які мені куші?

Нелегко, кажуть, жити на дві хати.

А ще нелегше жить – на дві душі.

У церкву підем. Піп нас обвінчає.

Весілля справим. Пушкаря позвем.

Д)

Як не полюбиш. В мене вистачає на двох любові. Якось проживем.

Сидиш, мовчиш,ні за холодну воду. Тече повітка. Хата занехаяна.

                                                                                                                    Е)          Підмокло сіно. Поламався віз.

Все просить рук. Усе кричить хазяїна. І грошей, грошей треба позаріз.

Вкажіть відповідність:

 

А

Б

В

Г

Д

Е

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

7 питання

Чому Маруся звернулася до пісні?

Ваша відповідь:


8 питання

Кому належать слова

На тому досить. І кінець розмові.

Не треба й говорити нам про те. Моє життя – руйновище любові, де вже ніякий цвіт не процвіте

 А) Галі Вишняківні                                                                   

Б)

Грицю Бобренкові

 В) Марусі Чурай                                                                        

Г)

Іванові Іскрі

9 питання

Чому Маруся не пробачає зраду?

Ваша відповідь:

 

 


10 питання

Яке значення для розкриття  ідейно – художнього змісту твору відіграє сцена суду?

Ваша відповідь:


Ключ до тесту

1. Б

2. В

3. Б

4. Г

5. 1-В, 2-А, 3-Г, 4-Б

6. 1-В, 2-А, 3-Б, 4-Е, 5-Д, 6-Г

7. Щоб висловити своє ставлення до того загального лиха, що спіткало Україну, до нещастя Батьківщини вона ставилася як до свого особистого

8. В

9. Подружня вірність та вірність у коханні для Марусі рівнозначна вірності своєму народові, любові до вітчизни, глибокій пошані до культури

10. Вона показує не лише соціально -класовий статус епохи, а й її моральні принципи

pdf
До підручника
Українська література 11 клас (Міщенко О.І.)
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
7471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку