Лінгвістичний марафон з граматики 7 клас

Про матеріал
перевірити рівень знань учнів з теми Present Simple and Present Continuous ■звичок застосування структур; удосконалювати навички аудіювання (сприйняття загального змісту текстів Present Simple); формувати навички розуміння озвучування відеосюжету; виховувати відчуття змагань в групі; виховувати здатність виконувати завдання колективно; формувати та розвивати організаторські здібності учнів; ознайомити учнів із традиційною вечерею американської родини.
Перегляд файлу

Лінгвістичний марафон      7  клас.

 

Методичні цілі заняття: перевірити рівень знань учнів з теми Present Simple and Present Continuous

■звичок застосування структур; удосконалювати навички аудіювання (сприйняття загального змісту текстів Present Simple); формувати навички розуміння озвучування відеосюжету; виховувати відчуття  змагань в групі; виховувати здатність виконувати завдання колективно; формувати та розвивати організаторські здібності учнів; ознайомити учнів із традиційною вечерею американської родини.

ХІД МАРАФОНУ

Урок проводять у формі змагання між група однієї паралелі. Кожна група має пройти три етапи марафону й виконати завдання на кожному "етапі впродовж 15 хвилин. Кожна правильна відповідь групи приносить команді один бал. Виграє команда, котра набирає найбільшу кількість балів  всіх етапів марафону.

Кількість завдань на кожному етапі складено так, щоб учасник міг виконати одне із завдань са­мостійно або у співпраці із сильнішими учнями.

Для участі в марафоні команда заздалегідь вигадує назву, готує емблему, обирає старшого (капітана, координатора), який буде розподіляти обов'язки серед учасників команди. Координатор розподіляє завдання серед учнів, а кожен учас­ник виконує отримане завдання індивідуально, або всі завдання виконують колективно всі члени групи. Кожен етап і підбиття підсумків проводять у окремих класах.

На початку марафону всі учасники заняття (від трьох до шести груп) збираються у велико­му класі чи актовій залі. Відбувається представ­лення команд. Після цього вчитель і координа­тор марафону оголошують його етапи, порядок їх проходження, а також роздають координаторам груп облікові аркуші, де зазначено послідовність

проходження етапів, а також текст завдання для кожного з них. Після цього учасники розходяться по етапах.


І ЕТАП «ГРАМАТИКА — ЗАРЯДКА ДЛЯ РОЗУМУ»

За 15 хвилин виконати граматичні завдан­ня (правила утворення та застосування Present Simple і Present Continuous). Координатор ра­зом з учасниками розподіляє тести між учнями групи.

Завдання 1

♦ Указати номери слів і словосполучень, що потребують застосування Present Indefinite (Simple).

2) now

4) at the moment

6) by 10 o'clock

8) every day 10) sometimes 12) all day long 14) every year 16) at that moment 18)never 20) every week

1) usually

3) at present

5) seldom

7) every time from 2 to 4

9) often 11) twice a week 13) rarely 15) always 17) as a rule 19) every month

Правильні відповіді: I, 5, 7,

8, 9, 10, 11, 13, 14, 17, 18,

19,20.

Завдання 2

♦ Указати номери слів або словосполучень, що потребують застосування Present Continuous.

2) now

4) at the moment

6) every day from 2 to 4

9) sometimes 11) this afternoon 13) every year 15) at that moment 17) never 19)tхonight

1) usually 3) at present 5) seldom

  1. every day
  2. often 10) twice a week 12) rarely 14) always 16) as a rule 18) every month 20) every week

Правильні відповіді: 2, 3, 4, 15, 19.


Завдання З

що не застосовують

2) to doubt 4) to go 6) to do

8) to remember

♦ Указати номери дієслів,

у Present Continuous.
l)to know
3) to seem
5) to find
7) to mind
9) to understand 10) to turn

ll)to believe 12)tocome

13)to take 14)to stay

15) to hate 16) to try

17) to prefer 18) to help

19) to need 20) to want

Правильні відповіді: І, 2, 3, 7, 8, 9, 11, 15, 17, 19, 20.

Завдання 4

 Указати номери речень, під час перекладу яких необхідно   застосувати   Present   Continuous.

  1. Що це за запах? Що це горить?
  2. Він завжди нам багато допомагає.
  3. Земля обертається навколо Сонця.
  4. Навіщо ти носиш цей смішний капелюх.
  5. Я завжди встаю о 7-й годині.
  6. Не бери цю книгу. Аня її читає.
  7. Ти часто ходиш у кіно?
  8. Ти мене не слухаєш. Про що ти думаєш?
  9. Джон зараз приймає ванну.
  1. Не вимикай музику! Я її слухаю.
  2. Я люблю іноді слухати класичну музику.
  3. Його ніколи немає вдома, коли я йому теле­фоную.
  4. Хто там грає на фортепіано?
  5. Мій брат грає в барі по неділях.
  6. Вимикай телевізор! Ніхто його не дивиться.
  7. Куди ти так поспішаєш?

Правильні відповіді: 1, 4, 6, 8, 9, 10, 13, 15, 16.

Завдання 5

 Указати номери речень, під час перекладу яких англійською мовою необхідно застосувати Present Indefinite (Simple).

  1. У нас на обід завжди буває сир.
  2. У нас на обід сир, а у вас?
  3. Я не зовсім розумію, що ви маєте на увазі.
  4. Ми їдемо об одинадцятій.
  5. Вони завжди запізнюються на 5 хвилин.
  6. Іноді ми разом гуляємо ввечері.
  7. Ви говорите німецькою? — Дуже погано.
  8. Дивись, із яким задоволенням він співає.
  9. Твій друг навчається в інституті?
  1. Сьогодні ми будемо обідати разом.
  2. Ми завжди обідаємо разом.
  3. Наразі мама розмовляє по телефону.
  4. Мама розмовляє по телефону по дві години.
  5. Місяць обертається навколо Землі.
  6. Навіщо ти носиш таку теплу одежу?
  7. У ці дні ми проводимо багато часу в бібліотеці, бо готуємося до екзамену.

Правильні відповіді: 1, 5, 6, 7, 9, 11, 13, 14.

Завдання 6

♦ Указати правильний варіант написання форми -ing таких дієслів:

1. То run

a) running, b) runing,

с) runyng

2. То put

a) puting, b) putting,

c) puteing

3. To take

a) taking, b) takeing,    c) takking

4. To have

a) haveing, b) haveing,

c) having

5. To leave

a) leaveing, b) leaving,

c) leavyng

6. To go

a) going, b) goeing,

c) goyng

7. To write

a) writeing, b) writing,

c) writting

8. To lie

a) lieing, b) Hying,

c) lying

9. To die

a) dieing, b) diying,

c) dying :0. To play

a) playing, b) plaing,

c) plaeyng

Правильні відповіді: 1 a, 2 b, 3 a, 4 c, 5 b, 6 a, 7 b, c, 9 c, 10 a.

Завдання 7

Указати правильний варіант форми дієслова у Present Indefinite (Simple) у 3-й особі однини: То run

 

a) runs,

b)runes

То be

 

a) are,

b)is

То take

 

a) takes,

b) takeis

То have

 

a) haves,

b) has

То leave

 

a) leaves,

b) leavs

Togo

 

a) gos,

b) goes

7. To write

a) writes, b) writs

8. To lie

a) lies, b) lyes

9. To do

a) dos, b) does

10. To play

a) plays, b) playes

Правильні відповіді: 1 a, 2 b, 3 a, 4 b, 5 a, 6 b, 7 a, 8 a, 9 b, 10 a.

Завдання 8

♦ Указати правильний варіант часової форми дієслова. 1. Where is John? He (to play) football in the yard.

a) is playing b) is not playing

c) plays 2.1 not (to like) the picture you (to look at) now.

  1. am not liking, are looking
  2. don't like, look
  3. don't like, are looking

3. He (to read) books in three languages, and now he (to read) a French novel.

  1. is reading, reads
  2. reads, is reading
  3. is reading, is reading

4. She usually (to do) her homework at home,
a) do b) does    c) is doing

5. In autumn many birds (to fly) to the South,
a) fly b) are flying        c) flies

6. What that women (to do) there? She (to sell) veg­etables.

a) is doing, sells   b) is doing, is selling c) does, sells

7. What you (to buy) here? I (to buy) an English
textbook.

  1. are buying, am buying
  2. buy, am buying         buy, buy

8. Look! How many birds (to fly) high up in the air!
a) are flying b) fly

c) is flying

9. There are many children in the garden. Some of them (to run).

a) are not running         b)run        cl are running

10. Where you (to go) now? I (to go) to the library.

  1.   are going, am going
  2. are going, go                are going, are going

Правильні відповіді: 1 a, 2 c, 3 b, 4 b, 5 a, 6 b, 7 a, 8 a, 9 c, 10 a.

Завдання 9

♦ Указати правильний варіант часової форми

дієслова. 1.1 (to eat) porridge every day.

a) am eating b) am eatting

c) eat

2. We (to do) our shopping in the afternoon,
a) do b) are doing

c) is doing

3. Every year he (to spend) his holidays in France,
a) is spending       b) spends       c) spend
4.1 (to live) in Glasgow, which* is my hometown,
a) am living b) live        c) lives

5. It (to rain), take your umbrella!
a) rains b) rain            c) is raining

  1. The sun (to rise) in the east, a) rises b) is rising c) rise
  2. Leave me alone, I (to work).

a) work b) is working               c) am working

8. Fetch a doctor! The poor man (to die)!
a) is dying b) dies            c) doesn't die

9. He (to read) newspapers every day.
a)read b) reads           c) is reading

Правильні відповіді: 1 с, 2 b, 3 b, 4 b, 5 с, 6 а, 7 с, 8 а, 9 Ь.

II ЕТАП «ХТО РАНО ЛЯГАЄ ТА РАНО ВСТАЄ, ТОМУ БОГ ПОДАЄ»

На цьому етапі учні мають прослухати аудіо-текст два рази поспіль. Потім групи отримують завдання за прослуханим текстом. Координатор розподіляє завдання серед членів команди. Після цього текст прослуховують іще раз. На виконання завдань — 15 хвилин. Нижче пропонуємо текст і завдання другого етапу.

A DAY IN THE LIFE OF PETER MAXWELL

Peter Maxwell is unemployed. He is 24.

"I usually get up at about 8 o'clock. Then I have breakfast — coffee or tea and some toasts. After this I go down to the library and read the paper. There are a lot of us at the library. We never say we are unemployed but we know. I look at all the pos­sible jobs in the papers (This takes about a minute!). I read the sports and the arts pages, and soon it is time for lunch, so I go off down to the shops for bread, milk, fresh vegetables and 25 pence worth of cheese. I like shopping, and I like cooking now too. On the way back from the shops I buy a local paper and look at the jobs advertisements over lunch (soup and bread and butter).

After "lunch" on Mondays and Wednesdays I go to a carpentry class. These classes are free for un­employed people. It is important to do a lot of things when you are unemployed. You need a routine for the day. On the other days of the week I go for walks if the weather is all right, or I read. At about 6 o'clock I start preparing the Big Meal of the day. I take a lot of time over this. It's usually vegetables and cheese, or sometimes spaghetti. After supper my wife and I read, or play chess. Every Friday we go to a pub, or to the cinema. I don't watch TV much. Usually at 10.30 we turn off the heater and go to bed".

Завдання 1

♦ Оберіть потрібний прийменник. 1.1 go down ... the library.

a) to, b) at, c) in

2. There a lot of us ... the library.

a) to, b) at, c) in

3.1 look ... all the possible jobs ... the paper.

a) to, b) at, c) on          d) in, e) at, 

4. Soon it is time ... lunch.

a) for, b) at, c) from

5.1 look ... the job advertisements lunch,
a) at, b) on, c) in          d) at, e) on, f) over)

Правильні відповіді: 1 a, 2 b, 3 b, є, 4 a, 5 a, f.

Завдання 2

 Доповніть речення одним із варіантів.

1. Peter Maxwell usually gets up ... .

  1. at iS o'clock and has his coffee or tea with some toast for breakfast.
  2. at 7 o'clock and has his coffee or tea with some toast for breakfast.
  3. at 8 o'clock and has his coffee with milk for breakfast.

2. After breakfast he goes ... .

  1. to the library to read an interesting book.
  1. to the library to read the latest news in the newspaper.
  2. to the library to read the advertisements about jobs.

3. When it is time for lunch he ... .

  1. goes to the shops to buy some food.
  2. goes to the shops to have lunch
  3. goes to the shops to buy sets and ice-cream.

4. For lunch he usually eats ... .

  1.   soup and bread and cheese.
  2. soup and bread and butter.
  3.   soup and bun and cheese.

5. He goes to carpentry classes because ... .

  1.   he wants to get a new trade.
  2. he likes to study.
  3.   they are free for the unemployed. Правильні відповіді: 1 a, 2 c, 3 a, 4 b, 5 c.

Завдання З

 Доповніть речення одним із варіантів.

1. After breakfast Peter Maxwell goes ... .

  1. to the library to read an interesting book.
  1. to the library to read the latest news in the newspaper.
  2. to the library to read the advertisements about jobs.

2. Maxwell goes to carpentry classes because ... .

  1. he wants to get a new trade.
  2. he likes to study.
  3. they are free for the unemployed.

3. He prepares the Big Meal of the day ... .

  1. at about five o'clock.
  2. at about six o'clock.
  3. at about seven o'clock.

4. Peter takes a lot of things for the Big Meal: ... .

  1. it's usually vegetables and cheese.
  2. it's usually potatoes and cheese.
  3. it's usually vegetables and meat.

5. They go to the pub ... .

  1.   every Sunday.         В. every Friday.                С. every Monday.

Правильні відповіді: 1 c, 2 c, 3 b, 4 a, 5 b.

Завдання 4

 Указати номери помилкових висловлювань.
l.The unemployed persons like to talk about job  problems in the library.

  1. It doesn't take Peter a lot of time to look at the job advertisements in the papers.
  2. At lunch time he goes to the shops for some food but never cooks himself.
  3. Unemployed people have to pay a little sum of money for their carpentry classes.
  1. Peter has nothing to do during the day. Помилкові висловлювання: І, З, 4 5.

Завдання 5

 Указати номери правильних висловлювань.

  1. It doesn't take Peter long to prepare the Big Meal.
  2. Usually Peter goes to a pub or the cinema on Fri­day, sometimes he watches TV.
  3. After lunch on Mondays and on Wednesdays Pe­ter goes to a carpentry class.
  1. He usually gets up at nine o'clock.
  1. Sometimes at 10.30 he and his wife turn off the heater and go to bed.

Правильні висловлювання: 2, 3.

Завдання б

 Указати   варіант   відповідного   українського  еквівалента.

1. At about 8'oclock:

  1. о 8-й годині;
  2. близько 8-ї години;
  3. після 8-ї години.

2. 25 репсе worth of cheese:

  1.   сиру на 25 пенсів;
  2. сиру по 25 пенсів;
  3.   сиру за 25 пенсів.

3. On the way back from the shop:

  1. спиною до магазину;
  2. на шляху до магазину;
  3. по дорозі з магазину.

4. These classes are free for unemployed people:

  1. Безробітні відвідують ці заняття, тому що вільні.
  2. Ці заняття безкоштовні для безробітних.

c) Ці класи вільні для безробітних.
Правильні відповіді: 1 Ь, 2 а, 3 с, 4 Ь.

Завдання 7

 Указати   варіант   відповідного   українського еквівалента.

1. At about 10.30 we turn off the heater and go to bed:

  1. O 10.30 ми вмикаємо обігрівач та йдемо спати.
  1. О 10.30 ми перемикаємо обігрівач та йдемо спати.
  2. О 10.30 ми вимикаємо обігрівач та йдемо спати.

2. There are a lot of us in the library:

  1. Нас у бібліотеці дуже багато.
  2. Для нас є багато бібліотек.
  3. Для нас є мало бібліотек.

3. It's usually vegetables and cheese, or sometimes  spaghetti:

  1. Це завжди овочі та сир і, зазвичай, спагеті.
  2. Це завжди овочі та сир або, іноді, спагеті.
  3. Це зазвичай овочі та сир або, іноді, спагеті. 4.1 look at all the possible jobs in the papers:

 

  1. У газетах я шукаю всі можливі пропозиції роботи.
  2. У газетах я продивляюся всі можливі пропо­зиції роботи.
  3. У газетах я відмічаю всі можливі пропозиції роботи.

5. on the other days of the week:

  1. в інші дні тижня;        в. в інший день тижня;   с. на наступний день тижня. Правильні відповіді: 1 с, 2 а, 3 с, 4 Ь, 5 а.

Завдання 8

 Указати   правильний   варіант   пропущеного слова.

l.Then I have breakfast:  coffee or tea, and ...  toast.

a) a sum; b) some;

c) several. 2. There are a lot of us ... the library.

a) in; b) at;

c) into. 3.1 look ... the possible jobs in the papers (it takes

about a minute).

a) at; b) for;      c) on.

4. These classes are ... for unemployed people,
a) free; b) fee;       c) tea.

5. It's important to do a lot of things ... you are unemployed.

a) if; b) when;      c) where.

Правильні відповіді: 1 b, 2 a, 3 a, 4 a, 5 b.

Завдання 9

♦ Указати   правильний   варіант   пропущеного слова.

1. We ... say we are unemployed but we know,
a) never; b) usually;          c) ever.

2. On the back from the shops I buy a local paper
and look ... the job advertisements over lunch,
a) at; b) for;            c) after.

3. On the other days of the week I go for walks ...
the weather's all right, or I read.

a) when; b) but;           c)if.

4. Every Friday we go to a pub ... to the cinema,
a) and; b) but;          c) or.

5. Usually at 10.30 we turn ... the heater and go to bed.

a) up; b) off;              c) out.

Правильні відповіді: 1 a, 2 a, 3 c, 4 c, 5 b.

Після завершення всіх етапів групи збира­ються в актовому залі для підбиття підсумків. Результати змагання зазначають у підсумковій відомості.

 

 

doc
Додав(-ла)
Розвора Алла
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
18 березня
Переглядів
59
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку