Літературна гра «Піймай помилку» за оповіданням Е. Сетона –Томпсона

Про матеріал
Інтерактивна вправа «Піймай помилку» допоможе перевірити, наскільки уважно учні читали твір та чи зрозуміли прочитане. Така форма роботи сприяє розвитку пам`яті, логічного мислення, викликає бажання мати тверді переконання і знання.
Перегляд файлу

Літературна гра «Піймай помилку» за оповіданням Е. Сетона –Томпсона «Снап»

(за підручником «Зарубіжна література» 5 клас.

Автор О. М. Ніколенко, Т. М. Конєва, О. В. Орлова)

Інтерактивна вправа «Піймай помилку» допоможе перевірити, наскільки уважно учні читали твір та чи зрозуміли прочитане. Така форма роботи сприяє розвитку пам`яті, логічного мислення, викликає бажання мати тверді переконання і знання.

  1. Оповідач отримав подарунок від друга на День святого Валентина. (Хеллоуїна)
  2. В ящику був маленький білий пітбуль. (бультер`єр)
  3. Оповідач вирішив виховувати Снапа за системою, яка називається «залишити на самоті». (залишити без сніданку)
  4. Через три дні хазяїн та Снап стали добрими друзями. (через тиждень)
  5. Цуценяті було незнайоме почуття самотності. (страху)
  6. Ферма братів Пенруф потерпала від набігів ведмедів грізлі. (вовків та койотів)
  7. Сильним собакам не вистачало вправності, щоб вступити в бій з вовком. (мужності, сміливості)
  8. У першому ж бою Снап вчепився в горло вовка. (промахнувся й учепився в ніс)
  9. Після першої битви з вовком бультер`єр почувався добре. (погано, вовк пошкодив йому плече)
  10. Вдруге, переслідуючи хижака, доги, хорти, вовкодави не злякалися і накинулися на нього. (стрибали довкола мовчазного звіра).
  11. Снап вагався, чи кидатися на вовка. (не вагався, а кинувся прямо до горла старого деспота)
  12. Після бою з хижаком Снап став лідером зграї собак. (Снап загинув)

 

 

docx
Додано
27 січня 2022
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку