Літературна гра «Я – талант»

Про матеріал

ознайомитися зі творчими здібностями учнів, розвивати їхні таланти, дати змогу реалізуватися на практиці; виховувати естетичний смак та гідність.

Перегляд файлу

                  Літературна гра «Я – талант»

 

  Мета: ознайомитися зі творчими  здібностями  учнів, розвивати їхні таланти, дати змогу реалізуватися на практиці; виховувати естетичний смак та гідність.

Обладнання: кольорові олівці, білі аркуші

Епіграф:           Творчий учень – успішний учень.

                  Творчий вчитель – успішні  учень та вчитель.

 

Словничок:

Здібності – це природний нахил до чого-небудь; індивідуально-психологічні особливості, що лежать в основі оволодіння будь-якою діяльністю.

Загальні здібностіширота і різноманітність можливостей людини, розвинена пізнавальна активність, допитливість, свіжість і гострота сприймання, яскравість уяви, фантазії, здатність до навчання, пошуку.

Спеціальні здібності – психологічні якості дитини, які сприяють успішному оволодінню і виконанню певного виду діяльності. Єдиної типології спеціальних здібностей немає. Найчастіше говорять про музичні, сценічні, спортивні, математичні, художні, літературні здібності.

Обдарованість – це своєрідне поєднання здібностей, яке забезпечує успішність виконання діяльності, зумовлює широту можливостей людини, рівень і своєрідність її діяльності, зумовлює широту можливостей людини і своєрідність її діяльності.

Талант – така обдарованість, яка дає змогу людині на високому рівні виконувати діяльність, отримувати значущі результати, розв’язувати найскладніші завдання відкривати і ставити нові проблеми, нові цілі.

Геніальність – найвищий ступінь обдарованості людини, виразом якої є творчість, що має для життя суспільства історичне значення; системна характеристика обдарованості, яка засвідчує її над оригінальні досягнення.

Творчість – це діяльність, результатом якої є створення духовних і матеріальних цінностей; діяльність, пройнята елементами нового, вдосконалення, збагачення, розвитку.

Творча діяльність – процес практичного перетворення людиною об’єктивної дійсності, орієнтований на створення нового продукту, формування нестандартних способів дій на основі нетрадиційного бачення звичайних явищ.

Креативність – сукупність властивостей особистості, що забезпечує її входження у творчий процес.

 

 

 

 

 

 

 

      Прочитайте прислів’я та приказки вставте пропущенні слова чи словосполучення

 

 

  1. Роботящі руки гори …..

 

 2.Кінець діло ….

 

 

3.На чужий труд ……

 

4…….. день роком стає.

 

 

5.Де щира праця – ……., а де лінь – там пусто.

 

6.На дерево дивись, як родить, ……., як робить.

 

 

7.Маленька праця краще …… безділля.

 

8.Праця чоловіка …., а лінь марнує.

 

 

 

 

 

 

 

Закінчіть загадки-добавлянки.

 

 

 

 

 

 

Живе спокійно, не спішить,

Вона ніколи не біжить,

Під панциром без страху

Гуляє …..

 

 

                                                  Металевий в неї носик

                                                  І лляний у неї хвостик,

                                                 Із шиття не буде толку,

                                                 Якщо не візьмем …..

 

 

 

 

 

 

 

                   Підберіть пари прислів’ям, які дають протилежні поради на всі випадки життя.

 

 

 

 

 

 

 

1.Своя рубашка ближча до тіла.                                                 9.Не кожна пряма дорога коротша кривої

2.Виправлятися ніколи не пізно                                                 11.Без діла жити – тільки небо коптити.

3.Доля на пічці знайде.                                                               10.А хто забуде, тому обидва

4.Проти світу не підеш.                                                              8.Поганий мир краще доброї сварки.

5.Не сонце - всіх не зігрієш.                                                       3.Під лежачий камінь вода не тече.

6.Хто злому служить, сам зло творить.                                     2. Горбатого могила виправить

7.Людина стріляє, Бог патрони носить.                                    4.Народ дурний: все в кучку лізе.

8.Погане мовчання гірше доброго бурчання.                           1.Зі світу по нитці – голому рубашка.

9.Прямий шлях самий коротший.                                              7На Бога надійся, сам не байдикуй.

10.Хто минуле згадає, той без ока.                                            5.Сам загинь, а друга виручи.

11.Робота не вовк , в ліс не побіжить.                                       12.Від доброго слова язик не всохне.

12.Гірким лікують, солодким – портять.                                  6.Злом зла не виправиш.

 

 

 

 

Намалюйте казку

 

«Ярмарка таланту»

- Напишіть невеличке оповідання, вірш, статтю в газету…. та спробуйте свій літературний витвір  продати за придуману вами ціну.

 

До літературних творів дібрати пісні

 

«Пані Метелиця» -« Снег кружится, летает…»

«Мандри Гуллівера»-  «Ничего на свете лучше нету…»

«Посмішка» - «От улыбки..»

«Фауст» - «Есмеральда»

«Пензлик Маляна» - «Расскажи художник, какого цвета дождик»

«Синбад-мореплавець» - «А на море качка ..»

«Аліса в країні див» - «Не плач, Аліса»

«Пурпурові вітрила» - «Алые паруса»

«Маленький принц» - «Маленькая страна»

«Життя – це сон» «О мой сон…»

«Хлопчик-зірка» - «гори, гори моя звезла»

«Про коника та цвіркуна» - «В траве сідел кузне чек»

 

 

 

 

 

 

 

«Перукар майбутнього»

- Придумайте зачіску літературним героям 2050 року.(чоловічу та жіночу)

 

«Букет «літературних» квітів

- Напишіть, з якою квіткою у вас асоціюється певний жанр. Відповідь поясніть.

 

 

Троянда –

Тюльпан –

Нарцис

Конвалія –

Хризантема -  

Мак –

Жоржина –

Волошка –

Айстра –

Дзвіночок –

Матіола -

 

«Сувенір улюбленому письменнику»

- Подумайте, який сувенір ви б подарували улюбленому письменникові. Відповідь поясніть.

 

 

doc
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку