ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
І СЕМЕСТР
3,5 години на тиждень
до Типової освітньої програми для закладів
загальної середньої освіти 1-2 класи,
розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
|||
Зміни |
|||||
До школи, до книги, до друзів душа поривається знов! |
|||||
1 |
|
Знайомство з підручником. Вступ до теми. В.Бичко «Літо, до побачення!». |
1 |
|
|
2 |
|
Створюємо усний журнал. |
1 |
|
|
3 |
|
Йдуть до школи школярі. М.Сингаївський «До школи». |
1 |
|
|
4 |
|
Наш клас – одна міцна сім’я. Н.Умеров «Наш клас», М.Хоросницька «Добра порада», Т.Цидзіна «Очі, вуха маю…». |
1 |
|
|
5 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
6 |
|
Історії зі шкільного життя. Л.Повх «В їдальні». |
1 |
|
|
7 |
|
Хитрощі не люблять совісті. В.Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». |
1 |
|
|
8 |
|
Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації. |
1 |
|
|
9 |
|
Потрібно учитися – завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчик і Вовчик». |
1 |
|
|
10 |
|
Осінь – золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани…». Д. Павличко «Небеса прозорі..» (напам’ять). |
1 |
|
|
11 |
|
Жартівливі вірші. Г.Бойко «Хвастунець», Г.Филькович «Чесний кіт». |
1 |
|
|
12 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
13 |
|
Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб»(укр.нар.казка) |
1 |
|
|
14 |
|
Підсумок за темою. Діагностувальна робота. Аудіювання. |
1 |
|
|
Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови |
|
||||
15 |
|
Вступ до теми. Колискові пісеньки – перлини української мови. О.Кротюк «Ходить сон», колискові пісні (за вибором напам’ять.) |
1 |
|
|
Способи пізнання |
|||||
16 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
17 |
|
Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам’ять) |
1 |
|
|
18 |
|
Лічилки. Мирилки. |
1 |
|
|
19 |
|
Загадки. Д.Білоус «Загадки про розділові знаки». |
1 |
|
|
20 |
|
Народ скаже – як зав’яже. Г. Бойко «Вареники», скоромовки, прислів’я (за вибором напам’ять) |
1 |
|
|
21 |
|
Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (ккр.нар.казка) |
1 |
|
|
22 |
|
На зеленому човні пропливає літо. В.Чухліб «Чи далеко до осені», загадка-добавлянка. |
1 |
|
|
23 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
24 |
|
Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка, створення реклами своєї улюбленої книжки. |
1 |
|
|
25 |
|
У колі рідної сім’ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан-Карпусь «Василинка», В.Гринько «Сію дитині». |
1 |
|
|
26 |
|
Що в людині найцінніше? З.Мензатюк «Золоте серце». |
1 |
|
|
Територія |
|||||
27 |
|
Мовні цікавинки. В.Плахотников «Під параном», І.Січовик «Кістку пес в зубах тримав…», В.Корольова «Рано-вранці в центрі міста…». |
1 |
|
|
28 |
|
Підсумок за темою. Діагностувальна робота. Усний переказ. |
1 |
|
|
В кожній казці є урок, мов у квіточці медок |
|||||
29
|
|
Вступ до теми. Казки про тварин. Т.Майданович «Примовка до казки», «Вовк та собака» (укр.нар.казка) |
1 |
|
|
30 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
31 |
|
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання. |
1 |
|
|
32 33 |
|
Казка - вигадка, та в ній щось навчальне розумій. «Цап та баран» (укр. нар. казка) |
2 |
|
|
34 |
|
Коли щось робиш, думай про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська нар. казка) |
1 |
|
|
35 |
|
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала». (польська нар. казка) |
1 |
|
|
36 |
|
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала». (польська нар. казка) (продовження) |
1 |
|
|
37 |
|
Робота з дитячою книжкою. Підсумок за темою. |
1 |
|
|
Щоб у серці жила Батьківщина |
|||||
38 |
|
Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрасний. М.Чумарна «Маленька і велика», «Роде наш красний» (укр.нар.пісня) |
1 |
|
|
39 |
|
Наш символ і оберіг. В.Скуротівський «Калина». |
1 |
|
|
40 |
|
Петриківський розпис. Н.Поклад «Петриківські дивоквіти». |
1 |
|
|
41 |
|
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А.Костецький «Батьківщина» (напам’ять), Л.Полтава «Наша Батьківщина». |
1 |
|
|
42 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
Спільнота |
|||||
43 |
|
Щастя. М.Морозенко «Мій тато повернувся із війни». |
1 |
|
|
44 |
|
Україна наша – вічна. В.Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) |
1 |
|
|
45 |
|
Підсумок за темою. |
1 |
|
|
Зачарувала все зима.. |
|||||
46 |
|
Вступ до теми. Досліджуємо текст. В.Чухліб «Зимова казка». |
1 |
|
|
47 |
|
Білі шати зими. В.Скомаровський «Казкові шати» |
1 |
|
|
48 |
|
Досліджуємо текст. Г.Демченко «Ялинкова шишка», загадка-добавлянка. |
1 |
|
|
49 |
|
Робота з дитячою книжкою. Діагностувальна робота. Читання вголос. |
1 |
|
|
50 |
|
Зимові дива. Зимові свята. В.Багірова «Лист до Чудотворця», І.Малкович «Молитва Ангелу», О.Наконечна «Свято Миколая». |
1 |
|
|
51 |
|
Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з картиною Г.Назаренко «Колядники». |
1 |
|
|
52 |
|
Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання. |
1 |
|
|
53 |
|
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л.Повх «Колядники» |
1 |
|
|
54 |
|
Підсумок за темою. Робота з дитячою книжкою. Підсумковий урок за І семестр. |
1 |
|
|
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
ІІ СЕМЕСТР
3,5 години на тиждень
до Типової освітньої програми для закладів
загальної середньої освіти 1-2 класи,
розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
|||
Вартість і цінність |
|||||
Світ дитинства у творах українських письменників |
|||||
55 |
|
Вступ до теми. Вірші. Ознайомлення з життям і творчістю ІІлатона Воронька. П. Воронько «На кораблику», «Картина» |
1 |
|
|
56 |
|
Ознайомлення з життям і творчістю Тамари Коломієць. «Хиталочка-гойдалочка», «Біле поле полотняне...» |
1 |
|
|
57 |
|
Ознайомлення з життям і творчістю Ліни Костенко. «Пряля» (напам'ять) «Польові дзвоники». Прислів’я. |
1 |
|
|
58 |
|
Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Качана. «Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом». Читання в особах. |
1 |
|
|
59 |
|
Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Василя Сухомлинського. «Глуха дівчинка» |
1 |
|
|
60 |
|
Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Василя Сухомлинського. «Глуха дівчинка» |
1 |
|
|
61 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
62 |
|
Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу? |
1 |
|
|
63 |
|
Підготовка до вистави за оповіданням «Хто зігріє кошеня?» |
1 |
|
|
64 |
|
Чи легко зробити вибір? Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» |
1 |
|
|
65 |
|
Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання? О. Коротюк «Шкідлива звичка» |
1 |
|
|
Хочу-можу-треба |
|||||
66 |
|
Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» |
1 |
|
|
67 |
|
Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» |
1 |
|
|
68 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
69 |
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. Діагностувальна робота. Аудіювання (письмово). |
1 |
|
|
У колі літературних казок |
|||||
70 |
|
Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. Уривок із книжки «Франко від А до Я». |
1 |
|
|
71 |
|
Творчість Івана Франка. І. Франко «Лисичка і Рак». Прислів’я. |
1 |
|
|
72 |
|
Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Створення ілюстрації до казки. |
1 |
|
|
73 |
|
Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли. Вірші Я. Забіли з аудіокниги «Ясоччина книжка» |
1 |
|
|
74 |
|
Творчість Наталі Забіли. «Хто сильніший?» |
1 |
|
|
75 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
76 |
|
Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей і Жук» |
1 |
|
|
77 |
|
Вчимося слухати і розуміти текст. Г. Малик «Чому равлик ховається?» |
1 |
|
|
78 |
|
Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок» |
1 |
|
|
79 |
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. |
1 |
|
|
Ідеї - винаходи-відкриття |
|||||
Шевченкове слово |
|||||
80 |
|
Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красицький «Тарас Шевченко» |
1 |
|
|
81 |
|
Образи української природи в поезії Тараса Шевченка. «Світає,...», «Встала й весна...» (напам’ять) |
1 |
|
|
82 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
83 |
|
Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем» |
1 |
|
|
84 |
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. Діагностувальна робота. Аудіювання (письмово). |
1 |
|
|
Надійшла весна прекрасна… |
|||||
85 |
|
Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки» |
1 |
|
|
86 |
|
Досліджуємо текст. О. Копиленко «Весна іде» |
1 |
|
|
87 |
|
Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрасна...» (напам’ять) |
1 |
|
|
88 |
|
Робота з дитячою книжкою |
1 |
|
|
89 |
|
Медіапроект: «Класна газета». Як створити класну газету? |
1 |
|
|
90 |
|
Вчимося слухати і розуміти текст. Л. Костенко «Перекинути шпаківня» |
1 |
|
|
91 |
|
Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії» |
1 |
|
|
Рух і час |
|||||
92 |
|
Гей, Великдень! Гей, весна! А. Камінчук «Українська писанка...» |
1 |
|
|
93 |
|
Почуття любові. В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» |
1 |
|
|
94 |
|
Створюємо усний журнал. |
1 |
|
|
95 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
96 |
|
Мир — це життя! Т. Майдановий «Що таке мир». Мурал. |
1 |
|
|
97 |
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. |
1 |
|
|
Скільки на Землі іще цікавого! |
|||||
98 |
|
Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? О. Дерманський «Чудо із чудес» |
1 |
|
|
99 |
|
Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу) |
1 |
|
|
100 |
|
Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами журналу. |
1 |
|
|
101 |
|
Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (із журналу). |
1 |
|
|
102 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
103 |
|
Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка). |
1 |
|
|
104 |
|
Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. «Наші мудрі друзі—енциклопедії». |
1 |
|
|
Все пов’язано з усім |
|||||
105 |
|
Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню» |
1 |
|
|
106 |
|
Фантазуй і створюй! Н. Кир’ян «Розмова хмарок» |
1 |
|
|
107 |
|
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором (письмово). |
1 |
|
|
108 |
|
Веселе слово. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» |
1 |
|
|
109 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
110 |
|
Веселе слово. Розігрування сценок із твору Я. Глазового. |
1 |
|
|
111 |
|
Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки» |
1 |
|
|
112 |
|
Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок» |
1 |
|
|
113 |
|
Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок» |
1 |
|
|
114 |
|
Країна «Фантазія». Л. Компанієць «Чотири квіточки» |
1 |
|
|
115 |
|
Діагностувальна робота. Навичка читання вголос (усно). |
1 |
|
|
116 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
117 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
118 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
119 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
1 |
|
|
120 |
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. |
1 |
|
|
121 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
122 |
|
Підсумковий урок за рік. |
1 |
|
|