Літературне читання 2 клас (календарне планування)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків літературного читання в 2 класі до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1-2 класи, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко за підручником О. Савченко.
Перегляд файлу

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

І СЕМЕСТР

3,5 години на тиждень

до Типової освітньої програми для закладів
загальної середньої освіти 1-2 класи,
розробленої під керівництвом О. Я. Савченко

 

 

з/п

 

Тема уроку

Кількість годин

 

Дата

Зміни

До школи, до книги, до друзів душа поривається знов!

1

 

Знайомство з підручником. Вступ до теми. В.Бичко «Літо, до  побачення!».

1

 

 

2

 

Створюємо усний журнал.

1

 

 

3

 

Йдуть до школи школярі. М.Сингаївський «До школи».

1

 

 

4

 

Наш клас – одна міцна сім’я.  Н.Умеров «Наш клас», М.Хоросницька «Добра порада», Т.Цидзіна «Очі, вуха маю…».

1

 

 

5

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

6

 

Історії зі шкільного життя. Л.Повх «В їдальні».

1

 

 

7

 

Хитрощі не люблять совісті. В.Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила».

1

 

 

8

 

Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації.

1

 

 

9

 

Потрібно учитися – завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчик і Вовчик».

1

 

 

10

 

Осінь – золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани…». Д. Павличко «Небеса прозорі..» (напам’ять).

1

 

 

11

 

Жартівливі вірші. Г.Бойко «Хвастунець», Г.Филькович «Чесний кіт».

1

 

 

12

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

13

 

Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб»(укр.нар.казка)

1

 

 

14

 

Підсумок за темою. Діагностувальна  робота. Аудіювання.

1

 

 

Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови

 

15

 

Вступ до теми. Колискові пісеньки – перлини української мови. О.Кротюк «Ходить сон», колискові пісні (за вибором напам’ять.)

1

 

 

Способи  пізнання

16

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

17

 

Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам’ять)

1

 

 

18

 

Лічилки. Мирилки.

1

 

 

19

 

Загадки. Д.Білоус «Загадки про розділові знаки».

1

 

 

20

 

Народ скаже – як зав’яже. Г. Бойко «Вареники», скоромовки, прислів’я  (за вибором напам’ять)

1

 

 

21

 

Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (ккр.нар.казка)

1

 

 

22

 

На зеленому човні пропливає літо. В.Чухліб «Чи далеко до осені», загадка-добавлянка.

1

 

 

23

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

24

 

Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка, створення реклами своєї улюбленої книжки.

1

 

 

25

 

У колі рідної сім’ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан-Карпусь «Василинка», В.Гринько «Сію дитині».

1

 

 

26

 

Що в людині найцінніше? З.Мензатюк «Золоте серце».

1

 

 

Територія

27

 

Мовні цікавинки. В.Плахотников «Під параном», І.Січовик «Кістку пес в зубах тримав…», В.Корольова «Рано-вранці в центрі міста…».

1

 

 

28

 

Підсумок за темою.  Діагностувальна  робота. Усний переказ.

1

 

 

В кожній казці є урок, мов у квіточці медок

29

 

 

Вступ до теми. Казки про тварин. Т.Майданович «Примовка до казки», «Вовк та собака» (укр.нар.казка)

1

 

 

30

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

31

 

Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання.

1

 

 

32

33

 

Казка - вигадка, та в ній щось навчальне розумій. «Цап та баран» (укр. нар. казка)

2

 

 

34

 

Коли щось робиш, думай про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська нар. казка)

1

 

 

35

 

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала». (польська нар. казка)

1

 

 

36

 

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала». (польська нар. казка) (продовження)

1

 

 

37

 

Робота з дитячою книжкою. Підсумок за темою.

1

 

 

Щоб у серці жила Батьківщина

38

 

Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрасний. М.Чумарна «Маленька і велика», «Роде наш красний» (укр.нар.пісня)

1

 

 

39

 

Наш символ і оберіг. В.Скуротівський «Калина».

1

 

 

40

 

Петриківський розпис. Н.Поклад «Петриківські дивоквіти».

1

 

 

41

 

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А.Костецький «Батьківщина» (напам’ять), Л.Полтава «Наша Батьківщина».

1

 

 

42

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

Спільнота

43

 

Щастя. М.Морозенко «Мій тато повернувся із війни».

1

 

 

44

 

Україна наша – вічна. В.Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда)

1

 

 

45

 

Підсумок за темою.

1

 

 

Зачарувала все зима..

46

 

Вступ до теми. Досліджуємо текст. В.Чухліб «Зимова казка».

1

 

 

47

 

Білі шати зими. В.Скомаровський «Казкові шати»

1

 

 

48

 

Досліджуємо текст. Г.Демченко «Ялинкова шишка», загадка-добавлянка.

1

 

 

49

 

Робота з дитячою книжкою. Діагностувальна  робота. Читання вголос.

1

 

 

50

 

Зимові дива. Зимові свята. В.Багірова «Лист до Чудотворця», І.Малкович «Молитва Ангелу», О.Наконечна «Свято Миколая».

1

 

 

51

 

Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з картиною Г.Назаренко «Колядники».

1

 

 

52

 

Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання.

1

 

 

53

 

Ми йдемо колядувати, господарів величати!  Л.Повх «Колядники»

1

 

 

54

 

Підсумок за темою. Робота з дитячою книжкою.

Підсумковий урок за І семестр.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

ІІ СЕМЕСТР

3,5 години на тиждень

до Типової освітньої програми для закладів
загальної середньої освіти 1-2 класи,
розробленої під керівництвом О. Я. Савченко

 

 

з/п

 

Тема уроку

Кількість годин

 

Дата

Вартість і цінність

Світ дитинства у творах українських письменників

55

 

Вступ до теми. Вірші. Ознайомлення з життям і твор­чістю ІІлатона Воронька. П. Воронько «На кораблику», «Картина»

1

 

 

56

 

Ознайомлення з життям і творчістю Тамари Коломієць. «Хиталочка-гойдалочка», «Біле поле по­лотняне...»

1

 

 

57

 

Ознайомлення з життям і творчістю Ліни Костенко. «Пряля» (напам'ять)  «Польові дзвоники». Прислів’я.

1

 

 

58

 

Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Кача­на. «Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом». Читання в особах.

1

 

 

59

 

Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Ва­силя Сухомлинського. «Глуха дівчинка»

1

 

 

60

 

Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Ва­силя Сухомлинського. «Глуха дівчинка»

1

 

 

61

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

62

 

Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу?

1

 

 

63

 

Підгото­вка до вистави за оповіданням «Хто зігріє кошеня?»

1

 

 

64

 

Чи легко зробити вибір? Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями»

1

 

 

65

 

Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання? О. Коротюк «Шкідлива звичка»

1

 

 

Хочу-можу-треба

66

 

Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» 

1

 

 

67

 

Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» 

1

 

 

68

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

69

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. Діагностувальна робота. Аудіювання (письмово).

1

 

 

У колі літературних казок

70

 

Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. Уривок із книжки «Франко від А до Я».

1

 

 

71

 

Творчість Івана Франка. І. Франко «Лисичка і Рак». При­слів’я.

1

 

 

72

 

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Створення ілюстра­ції до казки.

1

 

 

73

 

Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли. Вірші Я. Забіли з аудіокниги «Ясоччина книжка»

1

 

 

74

 

Творчість Наталі Забіли. «Хто сильніший?»

1

 

 

75

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

76

 

Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Со­ловей і Жук»

1

 

 

77

 

Вчимося слухати і розуміти текст. Г. Малик «Чому равлик ховається?»

1

 

 

78

 

Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок»

1

 

 

79

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою.

1

 

 

Ідеї - винаходи-відкриття

Шевченкове слово

80

 

Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря.

Д. Красицький «Тарас Шевченко»

1

 

 

81

 

Образи української природи в поезії Тараса Шевченка. «Світає,...», «Встала й весна...» (напам’ять)

1

 

 

82

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

83

 

Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем»

1

 

 

84

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. Діагностувальна робота. Аудіювання (письмово).

1

 

 

Надійшла весна прекрасна…

85

 

Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, вес­на...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки»

1

 

 

86

 

Досліджуємо текст. О. Копиленко «Весна іде»

1

 

 

87

 

Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрас­на...» (напам’ять)

1

 

 

88

 

Робота з дитячою книжкою

1

 

 

89

 

Медіапроект: «Класна газета». Як створити класну газе­ту?

1

 

 

90

 

Вчимося слухати і розуміти текст. Л. Костенко «Перекинути шпаківня»

1

 

 

91

 

Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлоп­чик і Дзвіночок Конвалії»

1

 

 

Рух і час

92

 

Гей, Великдень! Гей, весна! А. Камінчук «Українська писанка...»

1

 

 

93

 

Почуття любові. В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку»

1

 

 

94

 

Створюємо усний журнал.

1

 

 

95

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

96

 

Мирце життя! Т. Майдановий «Що таке мир». Мурал.

1

 

 

97

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою.

1

 

 

Скільки на Землі іще цікавого!

98

 

Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? О. Дерманський «Чудо із чудес»

1

 

 

99

 

Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу)

1

 

 

100

 

Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами журналу.

1

 

 

101

 

Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки за­вгодно?» (із журналу).

1

 

 

102

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

103

 

Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка).

1

 

 

104

 

Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. «Наші мудрі друзі—енциклопедії».

1

 

 

Все пов’язано з усім

105

 

Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню»

1

 

 

106

 

Фантазуй і створюй! Н. Кир’ян «Розмова хмарок»

1

 

 

107

 

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором (письмово).

1

 

 

108

 

Веселе слово. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»

1

 

 

109

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

110

 

Веселе слово. Розігрування сценок із твору Я. Глазового.

1

 

 

111

 

Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки»

1

 

 

112

 

Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок»

1

 

 

113

 

Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок»

1

 

 

114

 

Країна «Фантазія». Л. Компанієць «Чотири квіточки»

1

 

 

115

 

Діагностувальна робота. Навичка читання вголос (усно).

1

 

 

116

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

117

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

118

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

119

 

Робота з дитячою книжкою.

1

 

 

120

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою.

1

 

 

121

 

Узагальнення та систематизація знань.

1

 

 

122

 

Підсумковий урок за рік.

1

 

 

 

 

docx
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
1306
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку