Настрій на урок. Як чудово у світі жити,Де уміють любити й дружити,Цінувати добро і вітати красу,Бо тоненькі корінчики краси – Це чарівні казочки,Що містять таємницю, Трьох світів і трьох богів – Підземних, земних і небесних – Любі діти, казка сяє у дворі, привітаємо її,Дуже постараєтесь – і впізнаєте її.
Ви вже знаєте, що, крім народних казок, є літературні. Створені авторами. Письменників які їх складають називають казкарями. У цьому розділі вміщено казки письменників інших країн. Деякі з них стали такими відомими , що сприймаються читачами як народні. Наприклад, «Червона шапочка», «Попелюшка», «Дванадцять місяців». Багато прекрасних казок стали основою мультфільмів, кінофільмів, п'єс.
Казка — це вигадана історія зі щасливим кінцем і обов’язковою перемогою добра над злом. Найчастіше в казках присутні чари і різні неймовірні у звичайному житті пригоди. Недоступне стає доступним, а нереальне - реальним. Казка — це світ чарівний та незвичайний,Казка — це диво, сповнене краси. Поринуть у казку — це ж бо так цікаво,Це справді свято, радість для душі.
4. Від чого зла чаклунка напророчила королівні смерть?а) від веретена;б) від колючки;в) від укусу комахи.5. Яка чаклунка пом’якшила жорстокий вирок злої чаклунки?а) десята;б) дванадцята;в) тринадцята.6. Якою росла королівна?а) прекрасною, привітною, розумною;б) злою, жорстокою, красивою;в) вередливою, красивою, привітною.